Ei tainnut ihan parista sekunnista olla kyse, jos se toinen auto ehti vielä sinun eteesikin kaikkien peliliikeiden jälkeen. Kokemuspohjaisesti 99,99% autoista myös odottaa hetken kiltisti ennen mitään hasardia toimenpidettä. Mutta lyhyt vastaus on kyllä, älä aja ruuhkassa alle rajoituksen ilman syytä. Toimintasi on ihan samaa töpeksimistä kuin punaisiin valoihin hiljakseen rullailijoilla, jotka samalla epähuomiossa blokkaa pitkäksi aikaa pääsyn ryhmittymään kääntyvien kaistalle.
Jos ollaan siinä tarinassa missä pakukuski saavuttaa edelläajavaa jonoa, on 100-300 metrin päässä jonon päätä 80 tai satkun alueella. niin lähinnä kuullostaa taitavalta kuskilta jos viimeistään siinä vaiheessa ennakoi asiaa.
Lisäksi jos oikealla kaistalla ei ole tilaa väistää, niin kuullostaa osaavalta kuskilta jos ei lähde sinne tunkemaan.
Jos mennään edelleen tarinassa missä joku liimautuu konttiin ja koukkaa oikealta, tarinan mukaan ilmeisen pienen välinkautta, niin syyttävä sormi osoittaa koukkijaa, (no riippumatta pakukuskin ajotaidoista)
Tarina voi olla totta tai keksitty, ja voimme keksiä toisen tarinan.
Paku kuski ajelee vasenta kaistaa hitaammin kuin edellä menevä jono, hitaammin kuin rajoitus ja kelisallisi, oikealla kaistalla on hyvin tilaa, takaa tulee nopeampi auto, niin pakukuski junnaa menemään tietukkeena, turvavälin päässä takana tuleva vaihtaa asiallisesti kaistaa oikealle, etenee siellä turvallisesti rajoitusten mukaan ja joskus myöhemmin vaihtaa kaistaa vasemmalle kaistalle, reilun turvavälin päästä.
Takana tulia antaa ennen omaa kaistanvaihtoa oikealle asiallisen valomerkin, varmistaakseen ettei toimenpide yllättä pakukuskia.
Jos pakukuski saa tuosta jonkin vihareaktion, niin syyttävä sormi osoittaa pakukuskia.