- Liittynyt
- 06.01.2022
- Viestejä
- 2 300
Tähänkin ratkaisu olisi riittävät turvavälit. Kaistaa pitäisi pystyä vaihtamaan ihan mihin tahansa kahden auton väliin, ilman että kenenkään tarvitsee erikseen alkaa tekemään tilaa, ja yhdellä ylimääräisellä autollakin pitäisi eteen ja taakse jäädä vielä minimivaatimukset täyttävä rako, jos etäisyys oli alunperin riittävä. Kaistanvaihdon jälkeen voi sitten hissukseen kasvatella välit takaisin. Vaan ei, kivempi jarrun kanssa tehdä tilaa (tai vetää kaasulla se juuri ja juuri yhden auton mittainen rako kokonaan kiinni).
Tykkään, mutta kun jotkut ajaa kehää 75 km:h ja joskus jopa vasenta kaistaa. Näin se tulee aina menemään. Se, että minä tässä päivittelen sitä, on sama kuin, että vituttaa kun aurinko nousee.
 
	 
 
		 
 
		
 
 
		 Mutta toi on äärimmäisen hyvä pointti, että jos et ole paikallinen, niin et tiedä paikallisia tapoja tai liikennejärjestelyjä, joten hyvä antaa kaikille kiltisti tilaa eikä alkaa opettamaan. Ja jos annan tietä, niin oma matkani saattaa hidastua sekunnin tai jos päästän jonollisen ohi, niin ehkä pari minuuttia, ei ole omat aikataulut minuuttipeliä
 Mutta toi on äärimmäisen hyvä pointti, että jos et ole paikallinen, niin et tiedä paikallisia tapoja tai liikennejärjestelyjä, joten hyvä antaa kaikille kiltisti tilaa eikä alkaa opettamaan. Ja jos annan tietä, niin oma matkani saattaa hidastua sekunnin tai jos päästän jonollisen ohi, niin ehkä pari minuuttia, ei ole omat aikataulut minuuttipeliä 
 
 
		 
 
		 Täällä tommoinen suoritus olisi Iltalehdessä suoraan. Isossa maailmassa tuo solidaarisuus on vähän eri tasolla, ei siellä kukaan edes reagoinut mitenkään vihamielisesti tuomoseen meininkiin. Tööttiä käytetään kommunikointiin.
 Täällä tommoinen suoritus olisi Iltalehdessä suoraan. Isossa maailmassa tuo solidaarisuus on vähän eri tasolla, ei siellä kukaan edes reagoinut mitenkään vihamielisesti tuomoseen meininkiin. Tööttiä käytetään kommunikointiin. 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		
 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		