No tässä sitten ilmeisesti vain näkyy sitä samaa asennevammaisuutta, kuin mitä mersukuskillakin oli. Ei siedetä sitä jos joku ei aja suurinta sallittua ja sen jälkeen holtiton perseily onkin ok ja sitä on hitaammin sääntöjen mukaan ajannut oikein kerjännyt. Toivottavasti en itse liikenteessä törmää kuskeihin, jotka näin ajattelevat saatika toimivat. Toki toivon myös, että mahdollisuuksien mukaan ajetaan suurinta sallittua, miksei vaikka 10 yli rajoituksen mittarin mukaan jossain kehällä, mutta oma pääkoppa kyllä kestää ajella hitaamminkin, mikä btw on kehäteillä ihan arkipäivää, jos liikennettä on yhtään enempää.
Missä mä olen sanonut että mersun toiminta oli oikein? Olen vain sanonut että en yhtään yllättynyt mersun toiminnasta kun katsoo videota miten kuvaaja toimii... Kehillä se meno on vain sellaista että jos ajat hitaammin kuin muut, sinusta halutaan ohi heti. Sama pätee siihen vasempaan kaistaan, vaikka mä ajan siinä vasemmalla kaistalla juuri alle sakkorajan niin silti aina joku on takapuskurissa, saatikka jos ajaisin kympin alle suurimman sallitun.