Mä luulen, että 99,99% ajajista ei voisi vähempää kiinnostaa mitä nopeutta muut ajaa, jos kaikki ottaa toiset huomioon. Liikennesääntöjä prikulleen noudattava "minulla on oikeus vaikka jurnuttaa vasuria -20 lasissa" sakki on se suurin häiriötekijä liikenteessä.Alentaa keskinopeuksia, eli tuossa ideana poimia ne kuljettajat jotka ajaa säännöllisesti , tahallaan ylinopeutta, ja osa heistä jopa ottaneet tulkinnan että muidenkin pitäisi ajaa ylinopeutta.
Tähän vähän liittyen oli helvetin mukavaa ajella Tanskassa, kun riippumatta kaistojen määrästä vasemmanpuolimmaisin oli käytännössä aina vapaa ja kaikki menivät heti oman ohitustarpeen päätyttyä mahd. nopeasti takaisin oikealle kaistalle. Nopeudet vaihteli kaistojen välillä luontaisesti 80-140 km/h. Vajaa 1000 km tuli mittariin ja 0 ongelmaa vaikka liikennettä valtavasti. Lentokentältä kotiin ajaessa yöllä käytännössä 2 muuta autoa liikenteessä ja saivat aikaan liikkuvat 2-kaista blokin 1-tielle Rekan kohdalla oikean kaistan hermanni kiihdytti vasuritukon eteen ja palasi sen jälkeen ajamaan oikealle hidastaen sen verran, että olivat taas lähes rinnakkain. Eikä toki pelkoakaan ylinopeudesta.