Mun teoria on että pahimmat nopeusrajoitus nillittäjät koostuvat seuraavista kategorioista A) ei uskalla koska sakot B) ei uskalla koska ei osaa.
Mikään muu kuin B ei esim. selitä sitä että ajetaan 10 alle rajoituksen ja rekan tullessa vastaan tiputetaan vielä 10 pois mutta ohituskaistan kohdalla voidaan vetää +10 vaikka se oma kaista ei ole milliäkään leveämpi. Tämmöisestä kun ajat ohi niin jos valot vilkkuu taustapeilissä niin ei tartte miettiä mistä se johtuu.
A ryhmä tyypillisesti ei ymmärrä termiä mittarivirhe ja/tai poliisin puuttumiskynnys. Vedetään corollalla -2 alle rajoituksen eli oikeasti toyon virhe huomioiden 10 alle josta tutkavirhe pois niin 13 alle eli 80 alueella kaikki 67 kun oikeasti saisi ajaa huoletta 89 ja käytännössä 98 (15 yli ei käy tuhatkaan sakkoa kortin päälle) tai jopa 103 (vastaantuleva poliisi ei viitti perään kääntyä ellei pääse laskuttamaan päiväsakkoja). A tyypin kuski voisi siis ajaa 32% nopeammin tai jopa 46%/53% nopeammin mutta kun ei koska sakot.
Ymmärtäähän sen että ohitustilanteessa vituttaa istua tappiinsa vivutetun peltikiulun kuskin paikalla kun autoja menee ohi vasemmalta ja oikealta (kyllä, tarvittaessa esim kiihdytyskaistojen kautta pääsee ihan näppärästi ohi

) koska itse ajaa sitä ”suurinta sallittua” jota uskaltaa että on varaa viedä kiulu viedä marmorille öljynvaihtoonkin jos matkasta suinkin ilman sakkoja selviää.
Sitten kun kuskien osajoukossa on vielä A&B yhdistelmäkuskeja niin voi vaan kuvitella mitä näillä penkin ja ratin välissä liikkuu kun rystyset valkosena puristetaan rattia erityisesti jos taivaalta sattuu tulemaan tippa vettä tai lumihiutale samalla kun lapinmatkalaiset pyyhkii suksiboksit katolla 2x vauhdilla ohitse, vitutus/pelko lienee ainakin katossa

.