- joissain risteyksissä ihan toisten huomioimista jättää risteykseen väljyyttä, jossain lisäksi mahdollistaa valojen seuraamisen.
- Turhaa pysähtymistä kannttaa aina välttää, varsinkin näillä keleillä
Valutelusta on haittaa silloin jos se estää esim sivukadulta pääsemistä liikennevirtaan, tai estää koko määrän pääsemästä edellisistä valoista läpi. (joissain tapauksissa takanatulevan tekniikka ei taivu)
Ensimmäisestä ei yleensä haittaa, kuin niissä pätkissä joihin voisi muuten ehkä yksiauto enemmän mahtua, siis se viimeinen saa sen perän pois tukkimasta (mahdollisen jonon tiivistäminen voi olla tarpeen). kannustan seuraamaan tilannetta takana ja tiivistään tarpeen vaatiessa.
Humioitava että on risteyksiä missä nimenomaan kuuluu jäädä aika kauaksi ns normaalista (siis jopa markattu paikka), (tässäkin kannusta seuraamaan tapahtumia.)