Ehkäpä uskomuksesi johtuu juuri siitä, että olet kokeillut vain muutaman kerran laittomasti Suomen öisillä motareilla mikä on tehnyt touhusta jännittävää ja luonut riitävän "jännä jännä"-tunteen. Varsinkin kun peliin laitetaan jotain ihme rengasvertailuja ja muita uskomuksia. Toiset kuitenkin ajaa päivästä toiseen noilla nopeuksilla työmatkaa ihan tavallisilla, halvoilla ja vanhoilla autoilla. Keskimääräinen autoilija ei tiedä tuon taivaallista mikä rengas siellä pyörii tai tuleeko "iskari vastaan". Oikeesti, jos haluaa tuntea auton vakautuvan riittävässä vauhissa riittää, että ajaa riittävästi. Ei tarvitse kieltää faktoja luuloillan, siis jos ei halua opiskella aerodynamiikkaa ja tutustua keskimääräisen autoprofiilin vastuskäyttäytymiseen
Noista Corsamummoista sen verran, että kun ajat ekan kerran vuokra-autolla autobaanalla nenä ratissa jännittäen ja rystyset valkeana rattia puristaen 140 vauhdissa hidasta kaistaa, tulet yllättyymään kun se Corsamummo ihan kirjaimellisesti pyyhkäisee sinusta ohi keskikaistalla 170 vauhdilla. Eivät nekää "lullaa"...
Siinä olen Ellin kanssa samaa mieltä, että kaikki yli 140 nopeudet kuuluu nykyisellään Sakaan tai radalle. Ehkä tulevaisuudessa Suomeen, mutta esimerkiksi niin kauan kuin nykyisiltä rampeilta ei keskimäärin osata turvallisesti liittyä, ei 120 rajoituksia kertakaikkiaan vain pystytä yht'äkkiä nostamaan.