En nyt ymmärrä, jos mulla olisi lambo tms. niin kyllä mä sillä ihan huviksenikin piirtäisin raitaa katuun valoista lähdettäessä. Mitä hemmetin ideaa urheiluautolla olisi ajella tyhjäkäynnillä kun lakipykälien puitteissa tai niitä vähän taivuttaen voi tehdä muutakin? Eihän se 0-50 kiihdytys toki kauaa kestä, mutta jollei sitäkään vähää leiki niin sama mennä sähköpyörällä...
Ihan samoin omaksi ”huvikseni” sotken kaikki hurjat 110hv omaavaa kakkosautoa sekä himpun alle 300hv perhefarkkua milloin missäkin. Esim. jostain valoista voin olla jo etukäteen päättänyt kiihdyttää, päätöksen jälkeen vierelle voi tulla lada, RS ocu tai hayabusa, niin en mä siinä mitään kisaa ole hakemassa, reipas kiihdytys rajoitus+10 ja vakkari päälle tyylisesti mennään. Joku tästä provosoituu ja tulee sitten lopulta 100 ohi 50 alueella kun itsellä posliinin tutkassa alle rangaistavuuden, joten evvk...
Toisekseen ei kai joku kuvittele että kaupunkialueella mitenkään järkevästi voisi edes kisailla tuntemattomien kanssa tuollaisilla 200-300hv vehkeillä? Siinä vaiheessa kun se myöhäisempi osapuoli ymmärtää että ”tässä on kisa kysessä” niin ekalla sekunti aikaisemmin lähteneellä on jo melkein rajoituksen verran vauhtia, kyllähän tuolta takamatkalta 2x tehokkaammalla ohi pääsee mut vaudit on sitten 100+ pintaan vaikka edeltävä olisi nostanut kaasun ajat päivät sitten...
Junnuna revittiin kavereiden ja tuttujen ja tuntemattomien korttelia kiertäneiden kanssa valoista, mutta silloin ”kaikki” tiesi pelin hengen ja tehot vehkeissä oli jotain 75hv-140hv väliltä ja veto alle korttelin matka kun valorytmitys ei yllättäen tollasta tukenut eli se oli max 2. vaihde loppuun eli tyyliin 80kmh. Pienitehoisella saattoi ihan hyvin ”pärjätä” jos osasi lähteä eikö sudittanut. Ja saatettiin vetää useista valoista peräkkäin vaikka ekalla vedolla tulos oli jo selvä ja saman auton kanssa vuosien aikana monta kertaa... Ei noista mitään palkintoja jaettu tai parkkisella toiselle asiasta vittuiltu, kunhan leikittiin ja pidettiin ”hauskaa”...