Ajeltuani 20tkm/vuoteen pääasiassa kehä 1 sisäpuolella on muutamia havaintoja, nämä siis pidemmältä aikaväliltä, osa siis vain kehitystä vanhoihin tapoihin tiettyjen automerkkien kohdalla.
-Jos omaat porschen, RSx audin tai M -bemarin pitää se 30/40 -alueella lähettää joka valoista että kaikki kuulee rahan.
-Toyota jonka perässä on merkintä hybrid varmistaa ettei valoista kerkeä kovinkaan montaa autoa, jättäen vähintään 20m väliä muihin ennen kuin pääsee edes liikkeelle, saati että saisi edes rajoituksen mukaista nopeutta.
-em. toyotat luultavasti aiheuttava pääosan moottoriteiden peräänajoista, liittyen moottoritielle 60-75km/h nopeudella lyöden vilkun päälle ja tunkien eteen, vaikka pakettiautollakin saisi 130-140km/h vinguttaen vauhtia. Tässä se hyvä että kiihdytyskaistaa on yleensä niin paljon jäljellä että sen kautta pääsee vielä näiden ohi sujuvasti.
-mitä pienempi auto, sitä vaikeampaa se on taskuparkkiin ajaa, koskee myös hybridi toyotaa, usein on 20-50cm kanttariin matkaa vaikka kyseessä pienehkö/keskikokoinen auto. Samaan tilaan saa kuitenkin 5,3m pakettiauton kanttariin kiinnikkin.
-Moottoritiellä muiden huomiointi vaikeata, eli tungetaan lyhyeen väliin ilman vilkkua ja ei edes yritetä tasata vauhtia vasemman kaistan kanssa. Jolloin aamuruuhkassa kaikki (useimmiten toyota) takia pitää tiputtaa vauhti 94-95km/h tasolle, tätä ennen vauhdin ollessa 104-110km/h.
-Volksvagen passat ja skoda superb syö markkinoita mulkuilta audikuskeilta, sukkulointia kaistojen välillä suorittaen ja hidastaen kaikkien takana ajavien etenemistä. Vain aidot ja alkuperäiset(bmw&audi) pysyy heidän mukana tässä mittelössä.