Itsetunto-ongelmaiset bemarikuskit..
Eilen, tapahtui Hervannan valtaväylällä, jossa 70km/h rajoitus.
Kohdassa missä tie käytännössä aivan moottoritiestandardien mukaan tehty eli turvallinen nopeus paljon suurempi, ajelin sellaista n. 95km/h nopeutta oikeaa kaistaa, vasenta kaistaa tulee takaperin vastaan joku bemarin katumaasturi ehkä n. 85km/h nopeutta.
No, siinä vaiheessa kun pääsin rinnalle niin bemarikuskin itsetunto-ongelmat alkoi että eihän nyt Mazdalla saa bemarin ohi mennä, joten bemarikuski kiihdytti käytännössä tasan samaan nopeuteen kuin millä itse ajoin. Siinä sitten ajeltiin rinnakkain jonkin aikaa kunnes tuli oikeata kaistaa takaperin vastaan joku hitaampaa nopeutta. Jolloin sitten jouduin hidastamaan, ja vaihtamaan kaistaa ja jättäytymään bemanarin taakse että pääsin ohi.
Bemari sitten tässä vaiheessa taas hidasti siihen 85km/h nopeuteen, maksimoidakseen haitan minulle.
Päästyäni tästä ohi otin taas oikean kaistan ja sen n. 95km/h nopeuden mitä olin tasaisesti ajanut ja aloin jälleen saavuttaa bemaria.
Päästäni rinnalle bemari polkaisi sitten oikein kunnolla kaasua ja kaasutti varmaan n. 120km/h nopeuteen, 70km/h alueella. Tässä vaiheessa alettiin olla jo alueella jossa on taas liikennevaloja.