Nonni puretaans ny tää homma sitten. Ihan ekaksi kerron mikä tässä nyt minua eniten häiritsee on se seikka että tässä kiinnitettiin yksityiskohtaan joka ei ollut itse pointti ja pääasia eli turhaa trollausta ja se sävy jolla se tuli ensimmäiseltä henkilöltä oli minusta täysin asiaton. Kysymys oli aivan jostain muusta ja sitten kiinnitetään huomita yksityiskohtaan jolla ei ole mitään merkitystä, eli sääntöjen vastaista toimintaa. Toiseksi, se että päästän kävelijöitä kuten hölkkääjiä tai pyöräilijöitä joskus on teistä synti ja minut pitäisi hirttää tästä, selvä. olen se pahis. Se että te varmaan vainoatte kaikkia siellä näppäimistöjenne ääressä jotka vähänkin tekee teistä väärin... Selvä.
Kopsu säännöistä:
1. Asiaton käytös
Esimerkiksi:
- Asiattomat viestit, keskustelun häirintä, turhat ja asiaankuulumattomat viestit
- Henkilökohtaiset loukkaukset ja hyökkäykset toista keskustelijaa kohtaan
- Trollaus, provosoiminen, saarnaaminen, propaganda
- Kiihotus kansanryhmää vastaan, halventava käyttäytyminen
Tässä tulee minusta nyt alkuperäisen viestini perusteella: keskustelun häirintä, turhat ja asiaankuulumattomat viestit, henkilökohtaiset loukkaukset ja hyökkäykset toista keskustelijaa kohtaan, trollaus, saarnaaminen ja ehkä jonkun verran provoa täysin turhasta asiasta.
Joskus myös ylläpidosta joko sampsa tai joku muu tästä erikseen jossain kohtaa kirjoitti vielä aika selventävän viestin mikä on asiatonta ja nyt se täyttyy. Eli jätetäänkö tämä nyt tähän vai ei? Te ajatte sääntöjen mukaan 100% ja se on hienoa, minä rikon sääntöjä joskus ja päästän parit fillarit eli olen todellinen maanvaiva vaikka ketään ei perässä tulekkaan.
edit: ja lisätköön se mustahuumorini vielä jossain kohtaa vielä kun en ollut ärtyntyt, se oli mustaahuumoria ja se siitä. Nyt ei enää jaksa naurattaa kun tahalleen trollataan.