Hyvin istuva ja laadukas pukuhan on mun mielestä itse asiassa todella mukava. Toki sitten vastapainoksi löytyy yksi musta huonosti istuva Dressmannin jota käytän ainoastaan hautajaisissa. Se on todella epämukava.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helvetin hyvin. Kosteus lähtee iholta ja ohuet merinot ei hiosta liikaa. Loistavaa kamaa t-paidoissa, huppareissa jne. Ihan missä vaan myös, Ja hajut, jos niitä edes jää kiinni, lähtee tuulettamalla.
Toivottavasti kukaan ei osta näistä mitään.Ehdotan että Temut ja Sheinit jätetään tämän ketjun ulkopuolelle vaikka kuinka mukavia ja halpoja olisivatkin.
Stockmannnin alesta löytyy yleensä sopivia jos vain oikeita kokoja jäljellä.Mistä ootte tilanneet t-paitoja? Pitäisi hankkia perussiistejä t-paitoja töihin. Ei printtipaitoja, koska ne eivät enää tässä iässä taida olla ok.![]()
Eikö kauluspaita ole enemmän tilanteesta tai tyylistä kiinni, eikä niinkään iästä?Asiaa sivuten, minkä ikäisenä miehen paidasta kuuluu löytyä kaulus? Mulla meni se vaihe jo ohi.
Eikö kauluspaita ole enemmän tilanteesta tai tyylistä kiinni, eikä niinkään iästä?
Kiitos, mutta etupäässä tarkoitin nettikauppoja. Onko esim. Zalando hyvä?Stockmannnin alesta löytyy yleensä sopivia jos vain oikeita kokoja jäljellä.
Sieltä löytyy kyllä, koska sehän on käytännössä tuhansien brändien myymälä. Toisinaan siellä voi olla kalliimmassa päässä ihan kunnonkin tavaraa alennuksessa nykyisin. Ei ole ihan niin ultrapikamuotia pelkästään mitä ennen.Kiitos, mutta etupäässä tarkoitin nettikauppoja. Onko esim. Zalando hyvä?
Ei kai tuohon ikä liity? Ukki käytti kauluspaitaa mökilläkin aina. Eli enemmänkin sukupolven pukeutumiskäsityksiin. Ja sitten tietysti pukeutumiskulttuuri, pukeutumisetiketti ja omat tottumukset vaikuttaa.Asiaa sivuten, minkä ikäisenä miehen paidasta kuuluu löytyä kaulus? Mulla meni se vaihe jo ohi.
Onko siitäkään mitään haittaa että nuorentaa ulkonäköä? Itse olen 36 ja lippis päässä aika usein. Ei tulisi mieleenkään käyttää mitään muita hattuja kesäisin.Lippis on kyllä vähän hassu miehen päässä ellei olla jossain rannalla. Nuorentaa yleensä joku 20 vuotta.
Eli 30v näyttää 10-vuotiaalta? Ja Trumppi reilu viiskymppiseltä? Ok. Oon kyllä aika eri mieltä vaikken kauheesti lippistä itse käytäkään. Näyttää mielestäni kaikki ihan saman ikäiseltä ku ilman lippistä.Lippis on kyllä vähän hassu miehen päässä ellei olla jossain rannalla. Nuorentaa yleensä joku 20 vuotta.
Taitaa olla lähinnä parikymppisten huoli tämä että ei saa näyttää liian nuorelta.Onko siitäkään mitään haittaa että nuorentaa ulkonäköä? Itse olen 36 ja lippis päässä aina usein. Ei tulisi mieleenkään käyttää mitään muita hattuja kesäisin.
Mistä ootte tilanneet t-paitoja? Pitäisi hankkia perussiistejä t-paitoja töihin. Ei printtipaitoja, koska ne eivät enää tässä iässä taida olla ok.![]()
Kokeile esim. Asket, Edwin, Uniqlo. Nämä halvemmasta päästä. Kalliimpaa tavaraa esim Secondsunrise, Fransboonestone.Tästä on ollut puhetta aikaisemminkin, mutta mistä hyvä perus t-paita ilman tekstejä? Sellainen hieman paksumpaa joustavaa kangasta mikä pysyy ryhdikkäänä. Kokeiltu Dressman, Jack&Jones, House ja classic -tshirt, kaikki ihan hirveetä kuraa.
Itse taas arvostan porukkaa, ketkä käyttää esim. oikeita Savotan reppuja. Nuo reput ostetaan vain kerran, koska ne kestävät käytännössä maailman tappiin asti ja varaosia löytyy. Toimivaa robustia tavaraa, luontokin kiittää kun jokainen ei uusi reppuja parin vuoden välein.Oma mielipide, mutta mun mielestä tällainen kyllä näyttää aika hoopolta. Hyvä esimerkki on nämä molle-kiinnityksillä varustetut tacticool-reput joissa lätkiä kiinni arkikäytössä. Esim. vaellusretkillä myös näkee porukkaa joilla on joku täysi armeijavarustus. Joillakin tuntuu vain jäävän se intti jotenkin päälle. Ehkä tämä nykytilanne (ukrainan sota yms.) myös lisää tällaista armeijalarppausta.
Jos joku tällaisia kamppeita käyttää niin ei nyt tarvi pahoittaa mieltä. Mun mielestä vain vähän pöljän näköistä.
Ongelma ei ole Slim Fit- vaan väärän kokoinen ja ehkä epämukavista materiaaleista valmistettu vaate. 60- luvun pukumuoti (esim. Beatles) on mielestäni aika lähellä sitä mitä tänä päivänä kutsutaan slim fitiksi.Tuleekohan sekin yleinen käsitys, että puvut ovat epämukavia, osittain juuri tästä slim-fit tyylin yleistymisestä?
"Ennen" on oltu siinä äärilaidassa että ne vaatteet on laitettu päälle mitä on sattunut olemaan. Nykyisin täysin varattomallakin on valinnanvaraa kun ylimääräisiä vaatteita on kaikki paikat täynnä, saati "vain" köyhällä. Ennen ei ole juurikaan ollut.Tähän en osaa ottaa kantaa. Mutta kyllä ainakin tuntuu siltä, että nykyään on alettu mennä ehkä vähän liikaakin siihen toiseen äärilaitaan, jossa vain mukavuus ja helppous ratkaisee. Toki tuohon tulee itsekin "syyllistyttyä" aika usein.
Ei kannata olla jäykkis. Pistä päälle mitä lystää.Kyllä mä olen jonkinlaisen korrelaation iän kanssa havainnut.
Tuohan olisi hieno, jos hihassa ei olisi tarramerkkien paikkaa. Kuka edes larppaa inttiä huppari päällä?
En myöskään ole löytänyt vielä vartalosta slimfittiä kauluspaitaa, mistä saisin ylimmän napin kiinni.
Itsellä on huopahattu ja hiushuopahattu. Jälkimmäinen pitää muotonsa vaikka kastuisi, on pitänyt jo 15 vuotta. Tavallista huopaa en voi suositella, siitä tulee helposti muotopuoli. Erinomaisen hyviä hattuja, sateella vesi ei valu kaulasta sisään ja auringossa suojaa hyvin.Onko kellään kokemuksia miesten 100% villa Fedora hatuista? Entä millainen hattumerkki on Brixton?
Mitä kannattaisi ottaa huomioon, kun valitsee hattua (kasvojen lisäksi)?
Kiitos tiedoista. Mikä on hiushuopahattu, ei ole aikaisemmin tullut vastaan? Katsoin Brixtonin Messer Fedoraa, tarkoitatko tavallisella huopahatulla juuri kyseistä mallia?Itsellä on huopahattu ja hiushuopahattu. Jälkimmäinen pitää muotonsa vaikka kastuisi, on pitänyt jo 15 vuotta. Tavallista huopaa en voi suositella, siitä tulee helposti muotopuoli. Erinomaisen hyviä hattuja, sateella vesi ei valu kaulasta sisään ja auringossa suojaa hyvin.
Se on pehmeää ja sileää. Vaikka pitäisin enemmän karkeasta hatusta, on tuo ikuisesti muodossapysyminen tärkeää. Hattukaupasta saat parempaa tietoa kuin minun luuloni:Kiitos tiedoista. Mikä on hiushuopahattu, ei ole aikaisemmin tullut vastaan? Katsoin Brixtonin Messer Fedoraa, tarkoitatko tavallisella huopahatulla juuri kyseistä mallia?
Nää on ehdottomasti markkinoiden parhaita boksereita, ostin joskus XXL:n alennuksesta ja tullut sittemmin ostettua useampaan kertaan lisää. Ainoat bokserit joita tulee nykyään käytettyä. Todella mukavat, eivät ryttyynny nivusiin hikoillessakaan toisin kuin monet puuvillapohjaiset ja kestävät hyvin pesua. 5/5Under Armourin vähän pidempiä Tech -boksereita käytän arjessakin ja mukavuudeltaan aivan huippuja omasta mielestäni.
![]()
Under Armour Tech 6in 2 pack - Miesten bokserit | Intersport
Miesten tekniset bokserit 6" lahkeella. 2-pack. Osta verkkokaupasta tai varaa noudettavaksi myymälästä!www.intersport.fi
Kiitos linkistä, näyttäisi olevan se mitä haen, nykyisissä ongelma on tuon ompeleen lisäksi myös jatkuva hikoilu ja boksereiden epämukavuus käytössä.Nää on ehdottomasti markkinoiden parhaita boksereita, ostin joskus XXL:n alennuksesta ja tullut sittemmin ostettua useampaan kertaan lisää. Ainoat bokserit joita tulee nykyään käytettyä. Todella mukavat, eivät ryttyynny nivusiin hikoillessakaan toisin kuin monet puuvillapohjaiset ja kestävät hyvin pesua. 5/5
Ei noita paljoa halvemmalla normaalisti saa. Katsoin sähköpostista vanhoja tilausvahvistuksia ja halvimmillaan olen saanut 22,99€/2kpl noita. (edit: olisiko ollut joku XXL:n -25% jäsenalennus)Kiitos linkistä, näyttäisi olevan se mitä haen, nykyisissä ongelma on tuon ompeleen lisäksi myös jatkuva hikoilu ja boksereiden epämukavuus käytössä.
Näyttäisivät olevan Kärkkäisellä 29,90 pkt / 2 bokseria paketissa, kannattaako tuohon hintaan ostaa vaikka hetikin?
Vai onko tarjouksessa ollut halvemmallakin?
![]()
Under Armour Tech 6in tekniset bokserit 2-pack | Karkkainen.com verkkokauppa
Miesten tekniset bokserit treeniin ja vapaa-aikaan.<ul><li>Pakkauksessa 2 kpl</li><li>Kangas imee kosteutta tehokkaasti sekä kuivuu nopeasti</li><li>Ei sivu- tai takasaumoja</li><li>Materiaali joustaa 4- suuntaan lisäten käyttömukavuutta</li><li>Materiaali: 90% Polyesteri, 10% Elastaani</li></ul>www.karkkainen.com
Kiitos vinkistä, Kärkkäisen varasto olikin jo loppu, mutta Budget Sportista sai ensitilaajana -5 % ja 34,95 ovat tarjouksessa muutenkin, siitä tosiaan vielä pois... 5 %.Ei noita paljoa halvemmalla normaalisti saa. Katsoin sähköpostista vanhoja tilausvahvistuksia ja halvimmillaan olen saanut 22,99€/2kpl noita. (edit: olisiko ollut joku XXL:n -25% jäsenalennus)
![]()
Edit: Vinkkinä sellainen, että jos ostat näitä niin kannattaa heti ensimmäiseksi repiä se pesuohje pois sieltä perseen puolelta. Se on aika raapivaa sorttia ja toisaalta repeytyy irti kivuttomasti - lienee ihan tarkoituksella sellaisilla ompeleilla jotka purkautuvat kiltisti.
Uniqlo merkiltä saa hyviä ja hyvään hintaan.Suositelkaa laadukkaita miesten boksereita, ilman mitään kuvioitua muotia. Pelkkää väriä kiitos, logo saa olla.
Tilanne tällä hetkellä se, että olen kokeillut Tokmannin, Prisman ja Citymarketin omien merkkien boksereita vain huomatakseni että laatu on kuraa. H&M ja Jack&Jones petti sekin, jo ensipesun jälkeen ompeleet irtoilevat ja muutaman kuukauden kuluttua kangas on niin ohkaista, että bokserit repeytyvät esim. kuntosalilla tai tavallisissa kotikyykyissä. Kannattaako boksereista maksaa 50-60 euroa paketilta, saako brandilla oikeaa laatua, vai onko sielläkin laatu laskenut? Olen kuluttanut omaisuuden halpoihin boksereihin, mutta kiinnostaisi lopettaa tämä hölmöily ja ostaa kerralla hyvät.
Suosituksia saa esittää sopivasti kun viimeinen paketti HM-boksereita on työn alla.
Tämä 3 kpl paketti taitaa olla uusin painos mitä on, itse hävitin kaikki puuvilla boxerit pois ja ua ja parit otherit kaapissa. Ua omaan jalkaan paremmat kuin otherit. 60 asteessa pessyt, vaikka ohje sanoo 30 ja miksikään ei ole mennyt.Kiitos vinkistä, Kärkkäisen varasto olikin jo loppu, mutta Budget Sportista sai ensitilaajana -5 % ja 34,95 ovat tarjouksessa muutenkin, siitä tosiaan vielä pois... 5 %.
3 kpl paketissa, alkaa olla ihan ok hinta. Under Armour M Perf Tech 6in M - miesten bokserit (musta) | Budget Sport