Ei tuolla lämpöerolla ole niin väliä, kunhan käyttää kunnolla pesuainetta.En tosin ymmärrä miksi ostaa bambua, kun eikö se ole 40 pesutuote? Itselläni ainakin tapana pestä alusvaatteet ym 60 asteessa.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuolla lämpöerolla ole niin väliä, kunhan käyttää kunnolla pesuainetta.En tosin ymmärrä miksi ostaa bambua, kun eikö se ole 40 pesutuote? Itselläni ainakin tapana pestä alusvaatteet ym 60 asteessa.
Jos se on oikeasti iso, boksereiden kanssa voi yksinkertaisesti suunnata lahkeesta roikkuvan osan.Kannattaa ehkä kokeilla oikein kokoisia boksereita. Ei ole ainakaan puristanut vaikka normaalia isompi muna onkin. Jos ei ole aukkoa niin boksereita pitää hieman laskea edestä vasemmalla kädellä ja ottaa muna esiin oikealla kädellä. aukkoa en ole ikinä käyttänyt vaikka sellainen on ollutkin.
Osta Intimissimin kalsareita. Heiltä löytyy kaikenlaisia ja todella pehmeitä materiaaleja. Jos reikää etsit, niin esim tuossa yksi suht tyylikäs perus vaihtoehto joka kestää kyllä.Boksereista puheen ollen.. Mistä saisi nykyään ostettua hyvänlaatuisia löysempiä boksereita, joita bokserivalikoima oli lähes 100 -prosenttisesti vielä joskus 10-15 vuotta sitten? Nykyään kaikki bokserit ovat noita saatanan "ihon myötäisiä, munat puristaa" -malleja samanlaisella tiukalla kumilangalla varustettuja. Lisäksi ihan käsittämätöntä, että nykyään jopa puolet bokserimallistoista ovat aukottomia. Miten sellaisia voi käyttää töissä/koulussa kun vessassa pitää kusella käydä? Tiputetaanko farkut ja bokserit aina johonkin polviin asti vessassa käydessä?
Kannattaa ehkä kokeilla oikein kokoisia boksereita. Ei ole ainakaan puristanut vaikka normaalia isompi muna onkin.
Jos ei ole aukkoa niin boksereita pitää hieman laskea edestä vasemmalla kädellä ja ottaa muna esiin oikealla kädellä. aukkoa en ole ikinä käyttänyt vaikka sellainen on ollutkin.
Tuo aukko on käsittämätön ominaisuus jota en ole koskaan käyttänyt enkä hahmota millainen idiootti sen on keksinyt. Se ei vaan voi olla millään anatomialla kätevämpää kuin housunkauluksen laskeminen vähän matkaa.
Osta Intimissimin kalsareita. Heiltä löytyy kaikenlaisia ja todella pehmeitä materiaaleja. Jos reikää etsit, niin esim tuossa yksi suht tyylikäs perus vaihtoehto joka kestää kyllä.
Yleensä käyttämieni housujen ja alushousujen kanssa en ole kokenut normaalia yläkautta kusemista vaikeaksi, mutta ehkä se on tottumuskysymys ja tekniikkalaji.Kuullostaa hankalalta, kun tuohon tarvitsee aina kaksi kättä. Eli vaikka laskee housunkaulusta vähän matkaa, niin sitä täytyy koko ajan pidellä kuitenkin toisella kädellä.
Laatu maksaa. Ei muoti ketjussa suositella mitään paskakalsareita vaan oikeasti hyviä. Ostat 10 paria varastoon ja niillä selviää vuosia..
Joo. Tämän tyylisiä boksereita olisi juuri etsinnässä. Noissa vaan hinta ihan pöljä eli 40 dollaria.. Kyllä boksereista pitää olla 10-15 € maksimi. Juuri ostin farkut alle 20 eurolla.
Kannattaa hommata sopivan kokoiset housut niin et tarvitse vyötä. Se on paljon mukavampaa ja saa myös housut nopeammin jalkaan tai pois. Laadukkaissa housuissa vyötäröä pystyy myös muokkaamaan suuntaan tai toiseen. Hätäkeinona voi siirtää itse nappia. Vyöttömyyteen kun on tottunut niin siitä ei ole enää paluuta! Näyttääkin myös paremmalta.Enemmän tämä herrainpukeutumisen virtsaamisaspekti liittyy minusta vöihin. Jotkut ovat hankalia ja huonoimpia joutuu erikseen asettelemaan avaamisen jälkeen. Pahimmillaan riskinä on vyöhön kuseminen siitä huolimatta.
Riippuu kyllä täysin housuista ja muusta asusta. Puvun housut ja farkutkin näyttää aika urpolta ilman vyötä, jos on kauluspaita housujen sisällä.Vyöttömyyteen kun on tottunut niin siitä ei ole enää paluuta! Näyttääkin myös paremmalta.
Huonojen housujen putoaminen on vain yksi syy käyttää vyötä. Vinkkinä vyöttömyys on vähän sama kuin kertoisi hattumiehille miten näppärää on kulkea paljain päin takki auki.Kannattaa hommata sopivan kokoiset housut niin et tarvitse vyötä. Se on paljon mukavampaa ja saa myös housut nopeammin jalkaan tai pois.
Ei näytä minusta ollenkaan vaan todella hyvältä. Itse olen viime ajat housuja pääosin sivukiristimillä ja fiilis on huomattavasti parempi kuin vyön kanssa.Riippuu kyllä täysin housuista ja muusta asusta. Puvun housut ja farkutkin näyttää aika urpolta ilman vyötä, jos on kauluspaita housujen sisällä.
Varmaan sitten tottumiskysymys. Ei ole oma silmä tottunut, kun 99% ihmisiä ainakin tuolla työpalavereissa ja juhlissa se vyö aina on.Ei näytä minusta ollenkaan vaan todella hyvältä. Itse olen viime ajat housuja pääosin sivukiristimillä ja fiilis on huomattavasti parempi kuin vyön kanssa.
Riippuu housuista kuten sanoit. Kaikissa puvunhousuissa ei ole edes lenkkejä vyölle. Ja jos käyttää vyötä ei sitten ainakaan henkseleitä lisäksi. Ja tarpeeksi kapea vyö. Vyö kannattaa lisäksi sovittaa kenkien väriin.Riippuu kyllä täysin housuista ja muusta asusta. Puvun housut ja farkutkin näyttää aika urpolta ilman vyötä, jos on kauluspaita housujen sisällä.
Ihan asiaa kirjoitit kaikilta osin. Käärin aika usein itse hihat kesällä varsinkin. On mukavampi ja rennompi olla myös itsellään. Ja töitä kun aletaan tekemään, niin sanotaan, että kääritään hihat. Eikös se silloin myös anna sen kuvan, että on tullut toimistolle tekemään töitä eikä syömään kampaviineriä.Huomaa kääritytyt hihat, tulee heti rennompi.
Varustelekan merinot on mainioita.Suositelkaa laadukkaita miesten boksereita, ilman mitään kuvioitua muotia. Pelkkää väriä kiitos, logo saa olla.
Tilanne tällä hetkellä se, että olen kokeillut Tokmannin, Prisman ja Citymarketin omien merkkien boksereita vain huomatakseni että laatu on kuraa. H&M ja Jack&Jones petti sekin, jo ensipesun jälkeen ompeleet irtoilevat ja muutaman kuukauden kuluttua kangas on niin ohkaista, että bokserit repeytyvät esim. kuntosalilla tai tavallisissa kotikyykyissä. Kannattaako boksereista maksaa 50-60 euroa paketilta, saako brandilla oikeaa laatua, vai onko sielläkin laatu laskenut? Olen kuluttanut omaisuuden halpoihin boksereihin, mutta kiinnostaisi lopettaa tämä hölmöily ja ostaa kerralla hyvät.
Suosituksia saa esittää sopivasti kun viimeinen paketti HM-boksereita on työn alla.
Bambu on anti-bakteerista luonnostaan, sama homma merinon kanssa.En tosin ymmärrä miksi ostaa bambua, kun eikö se ole 40 pesutuote? Itselläni ainakin tapana pestä alusvaatteet ym 60 asteessa.
Kyllä tuo on minusta joskus ihan kätevä. Olisi kiva jos useammissakin boksereissa olisi tuo. Välillä jos on vaikka paksu takki päällä niin on helpompaa kun voi vain avata housujen vetoketjun ja kaivaa kullin esiin tuon kautta.Oli mulla asiallistakin sanottavaa. Tuo aukko on käsittämätön ominaisuus jota en ole koskaan käyttänyt enkä hahmota millainen idiootti sen on keksinyt. Se ei vaan voi olla millään anatomialla kätevämpää kuin housunkauluksen laskeminen vähän matkaa.
Asket oli se mitä haeskellut, kiitos vinkistä.Kokeile esim. Asket, Edwin, Uniqlo. Nämä halvemmasta päästä. Kalliimpaa tavaraa esim Secondsunrise, Fransboonestone.
Asket oli se mitä haeskellut, kiitos vinkistä.
Kaipa nämä ovat yksilöeroja. Olen toistaiseksi onnistunut enimmäkseen käyttämään housuja jotka eivät putoa nilkkoihin vaikka vyön ja napin tai hakasen avaa, ja kalsaritkin on saanut housujen estämättä laskettua niin että sladdin saa heitettyä ulos niiden vyötäröä laskemalla, Kuulostaa helvetin hankalalta ja jopa kirjaimellisesti kusiselta alkaa pujottaa käärmettä jostain kalsarien aukosta sisään ja ulos. Varmaan näyttäisi lähinnä runkkaamiselta ja saattaa peräti vääntää pienestä koosta huolimatta pedon ässämutkalle niin ettei kusemisesta tule mitään. Epäilen että tuo kalsarien reikä on tarkoitettu vain vaatteet päällä jörnimiseen, olen nähnyt filmin.Kyllä tuo on minusta joskus ihan kätevä. Olisi kiva jos useammissakin boksereissa olisi tuo. Välillä jos on vaikka paksu takki päällä niin on helpompaa kun voi vain avata housujen vetoketjun ja kaivaa kullin esiin tuon kautta.
Nämä on tosiaan näitä yksilöeroja/makuasioita. Olen vain joissain tilanteissa kokenut tuon helpommaksi kuin alkaa aukomaan vyötä ja housun nappia. Toki onnistuu se niinkin, ei tuo ole itselle mikään kauhean tärkeä ominaisuus.Kaipa nämä ovat yksilöeroja. Olen toistaiseksi onnistunut enimmäkseen käyttämään housuja jotka eivät putoa nilkkoihin vaikka vyön ja napin tai hakasen avaa, ja kalsaritkin on saanut housujen estämättä laskettua niin että sladdin saa heitettyä ulos niiden vyötäröä laskemalla, Kuulostaa helvetin hankalalta ja jopa kirjaimellisesti kusiselta alkaa pujottaa käärmettä jostain kalsarien aukosta sisään ja ulos. Varmaan näyttäisi lähinnä runkkaamiselta ja saattaa peräti vääntää pienestä koosta huolimatta pedon ässämutkalle niin ettei kusemisesta tule mitään. Epäilen että tuo kalsarien reikä on tarkoitettu vain vaatteet päällä jörnimiseen, olen nähnyt filmin.
Villaa. Varustelekalla on ihan siistejä Suomessa valmistettuja merinopipoja, toimii kylmälläkin. Toki jos on haussa jotain erikoisempaa tyyliä niin pitänee etsiä muualta.Tässä miettiny et jos pitkästä aikaa hankkisi pipon jollaista en ole käyttäny sitten 20vuotee. Selaillu zalandosta ja useimmiten materiaali akryyli ja polyesteri. Onko tuollainen muovipipo mistään kotoisin ? vai metsästänkö ihan 100% villaa
Pääsääntöisesti ei.Onko tuollainen muovipipo mistään kotoisin ?
Lyhyesti joo.vai metsästänkö ihan 100% villaa
mutta hyvä niitä olisi päästä hiplaamaan ennen ostopäätöstä
Siinä tapauksessa ihan pelkkää villaa on ainakin huoleton ostaa näkemättä. Ainakin jos ei ole sellaista taipumusta että kokisi jotkut villalaadut kutittavina tai karkeina. Ja jos kyseessä on oikein hienojakoinen merino, se on vähemmän kutittavasta päästä joka tapauksessa.Se olis hyvä jos pääsis hypistelee, mut valitettavasti lähin vaateostos paikka n160km yht,edestakaisin. Täytyis olla muutaki asiaa et tulisi lähdettyä.
Eikös ne kaikki ole pieniä? Ainakin itsellä kiristää kaikkiMites pipoja pienipäisille ihmisille?
Minulle lähes kaikki pipot on liian isoja. Päänympärys kun on noin 54cmEikös ne kaikki ole pieniä? Ainakin itsellä kiristää kaikki
minäkin olin kirjoittamassa jotain tuon tapaista. Mitäs me +60cm pään ympärysmittaiset. Kovin vaikea on löytää sopivaa. Joissakin temu tuoteissa sentään lukee mitat. Todella moni päähine jää kokoon 54-60cm.Eikös ne kaikki ole pieniä? Ainakin itsellä kiristää kaikki
Jatkan tätä ja kysyn, mistä isoja pipoja?
Itellä n. 63cm ja on välillä vaikea päähineitä löytää. Pipot nyt vielä jotenkuten, mutta talven tullen on ihan turha haaveilla pyöräilykypärän laittamisesta päähän. Ei vaan yksinkertaisesti löydy tarpeeksi isoa kypärää, joka menisi pipon kanssa.minäkin olin kirjoittamassa jotain tuon tapaista. Mitäs me +60cm pään ympärysmittaiset. Kovin vaikea on löytää sopivaa. Joissakin temu tuoteissa sentään lukee mitat. Todella moni päähine jää kokoon 54-60cm.
Ymmärrän myrskyn asiassa, kun naurettavat tuotetiedot järjestään kaupoissa.
Täältä kotimaista käsityötä Merinovillasta: Merinolla - Kotkalainen pienkutomo.Tässä miettiny et jos pitkästä aikaa hankkisi pipon jollaista en ole käyttäny sitten 20vuotee. Selaillu zalandosta ja useimmiten materiaali akryyli ja polyesteri. Onko tuollainen muovipipo mistään kotoisin ? vai metsästänkö ihan 100% villaa
Täältä kotimaista käsityötä Merinovillasta: Merinolla - Kotkalainen pienkutomo.
Kehtaa tosimieskin pitää päässä.
Kehtaa varmasti, mutta onko "One-Size" riittävän iso/pieni? Tarkempaa kokomääritystä en sivuilta löytänyt.Täältä kotimaista käsityötä Merinovillasta: Merinolla - Kotkalainen pienkutomo.
Meille tosimiehille ei yhden koon pipot sovi.Täältä kotimaista käsityötä Merinovillasta: Merinolla - Kotkalainen pienkutomo.
Varsinkin nyt, kun on tullut aikaa laittaa pitkät kalsarit ja täytyisi pujotella kolmen suuaukon läpi.Kuulostaa helvetin hankalalta ja jopa kirjaimellisesti kusiselta alkaa pujottaa käärmettä jostain kalsarien aukosta sisään ja ulos. Varmaan näyttäisi lähinnä runkkaamiselta ja saattaa peräti vääntää pienestä koosta huolimatta pedon ässämutkalle niin ettei kusemisesta tule mitään.
Yöhousuiksi ei edes tarvita mitään boksereita. Iglussa yöpyjät usein käyttävät pyjamaa ja lämmitetyssa huoneistossa voi nukkua alasti. Yksi munille hyvä vaihtoehto on ns. Aku Ankka.Löysälahkeiset, sellaiset bokserishortsit, taas sopivat yöhousuiksi, jotta munaskukkelit saa heilua vapaasti nukkuessa.
Näitä olen myös itse suosinut, molemmat mukavia ja lämpimiä päässä.Pipon materiaalina merinovillan lisäksi alpakan villa on erinomaista.
Löysälahkeiset eivät olekaan bokserit, vaan bokserishortsit, joita myös pyjamashortsit ovat.Yöhousuiksi ei edes tarvita mitään boksereita. Iglussa yöpyjät usein käyttävät pyjamaa ja lämmitetyssa huoneistossa voi nukkua alasti. Yksi munille hyvä vaihtoehto on ns. Aku Ankka.
Ei määritellä termejä uudelleen väärin. Löysälahkeiset varsinaiset bokserit ovat vähintään yhtä paljon bokserit kuin ihonmyötäinen versio.Löysälahkeiset eivät olekaan bokserit, vaan bokserishortsit, joita myös pyjamashortsit ovat.