Miesten muoti

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 551
Mutta kyllä ainakin tuntuu siltä, että nykyään on alettu mennä ehkä vähän liikaakin siihen toiseen äärilaitaan, jossa vain mukavuus ja helppous ratkaisee. Toki tuohon tulee itsekin "syyllistyttyä" aika usein.
Kyllä se on juuri niin. Miehillä siniset farkut tai jotkut löysät colleget ja naisilla mustat ICIW trikoot jotka kuuluisi vaan salille.

Itse käytän välillä housuja joiden leikkaus on 50/60-luvulta eli vyötärö on korkealla ja housut ovat väljät. Merkit mm. Casatlantic ja Natalino. Mielestäni niissä yhdistyy ajaton tyyli ja mukavuus. Nykyajan puvunhousutkin ovat yleensä liikaa slim fittiä joista on mukavuus (ja kenties tyylikkyyskin) kaukana.

Yli ei kannata silti vetää kun menee sitten wanna-be Don Draperiksi tjms. Tai jos vetää yli niin sitten överit!
 
Liittynyt
08.04.2022
Viestejä
579
Itse käytän välillä housuja joiden leikkaus on 50/60-luvulta eli vyötärö on korkealla ja housut ovat väljät. Merkit mm. Casatlantic ja Natalino. Mielestäni niissä yhdistyy ajaton tyyli ja mukavuus. Nykyajan puvunhousutkin ovat yleensä liikaa slim fittiä joista on mukavuus (ja kenties tyylikkyyskin) kaukana.
Tuleekohan sekin yleinen käsitys, että puvut ovat epämukavia, osittain juuri tästä slim-fit tyylin yleistymisestä?
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 551
Tuleekohan sekin yleinen käsitys, että puvut ovat epämukavia, osittain juuri tästä slim-fit tyylin yleistymisestä?
Varmaan ja heikon materiaalin hiostavuus sekä muutenkin huono istuvuus. Harvalle sopii puku suoraan räkistä, ei ainakaan demarille. Ja sehän on selvää että puvusta ei saa koskaan tuulipuvun mukavaa.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 693
Hyvin istuva ja laadukas pukuhan on mun mielestä itse asiassa todella mukava. Toki sitten vastapainoksi löytyy yksi musta huonosti istuva Dressmannin jota käytän ainoastaan hautajaisissa. Se on todella epämukava.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 457
Helvetin hyvin. Kosteus lähtee iholta ja ohuet merinot ei hiosta liikaa. Loistavaa kamaa t-paidoissa, huppareissa jne. Ihan missä vaan myös, Ja hajut, jos niitä edes jää kiinni, lähtee tuulettamalla.
Pestävyys vielä arveluttaa jos ei saa kuumaa vettä käyttää. Pitää testata.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Eniten kyllä vituttaa vaatteissa se peseminen, tai jos siitä pitää tehdä joku rituaali.
Jos ei käyttövaatteet kestä samaa pesua mitä about kaikki muutkin kuteet, niin silloin vaatteessa on vikaa.

Temusta ostin kesäks sukkia, ekalla kerralla tuli naisten mallia ja mutsi oli tyytyväinen, ja tokalla kerralla taitaa edelleen olla naisten mallia, mutta pirun mukavia vaikka one size fits all ei kyl pidä paikkaansa.
 
Liittynyt
01.12.2019
Viestejä
228
Kyllähän ne villavaatteet peseytyy ilman rutiineja siinä missä muutkin. Tarpeeksi kun on t-paitoja, kalsareita ja sukkia villasta, niin voi laittaa samaan villapesuohjelmaan. Itse en deodoranttitahriasia tai pierunhajuisia ryysyjä tuulettele vaan pesen armotta ja vaatteesta (valmistajasta) riippuen hyvinkin ovat kestäneet.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 629
Viestejä
4 290 671
Jäsenet
71 684
Uusin jäsen
Pallotaituri

Hinta.fi

Ylös Bottom