Microsoft Flight Simulator (2020) PC / Xbox

Onkos täällä muilla VR lentelijöillä oculus drift 2 laseja? Itsellä peli ei mene vr tilaan kun herjaa, että ei havaittu kuulokkeita, vaikka kuulokkeet on laseissa kiinni.
 
Uusin päivitys kyllä taas paransi suorituskykyä, aika tasainen 50 fps VR:ssä G2:lla ja mikrostutteringia ei ollenkaan
 
Eikai tuollaisia laseja olekkaan? Ovatko Rift S vai Quest 2, kummatkin Oculuksen laseja...
Mikähän keleen aivopieru tuossa käynyt kun drift2 olen kirjoittanut... Oculus Quest2 on nuo lasit ja yhteyttä kokeiltu sekä oculuksen omalla USB c kaapelilla, että Air linkin välityksellä.
 
Onkos täällä muilla VR lentelijöillä oculus drift 2 laseja? Itsellä peli ei mene vr tilaan kun herjaa, että ei havaittu kuulokkeita, vaikka kuulokkeet on laseissa kiinni.
Minulla toiminut hyvin airlinkin kautta. Tosin kuulokkeet ovat kiinni koneessa eikä laseissa simuissa kun en jaksa laiskana vaihtaa ja windowsin äänilähde valittu etukäteen. Jos johto riittää niin kokeile siten. Kuulostaa kyllä hämärältä ongelmalta.
 
Uusin päivitys kyllä taas paransi suorituskykyä, aika tasainen 50 fps VR:ssä G2:lla ja mikrostutteringia ei ollenkaan
Huomenna julkaistaan uusin versio oxr toolkitistä, jossa mm. Forveated rendering. Tää saattaa tuoda lisää sen verran että pääsee kokeilee 60fps lukkoa VR:ssä vuorilla.
 
Minulla toiminut hyvin airlinkin kautta. Tosin kuulokkeet ovat kiinni koneessa eikä laseissa simuissa kun en jaksa laiskana vaihtaa ja windowsin äänilähde valittu etukäteen. Jos johto riittää niin kokeile siten. Kuulostaa kyllä hämärältä ongelmalta.
Eipä toiminut. Mites tuo, että jos kytkee lasit kaapelilla koneeseen, niin käytetäänkö konetta/peliä edelleen virtual desktopin kautta vai pitääkö esim lasien kaupasta asentaa steam ja sillä sitten vai miten tuo menee? Olen ihan uusi tässä vr systeemissä.
 
Pyöriikö tää mitenkään järkevästi rtx 3070 ja r5 5600g quest 2 laseilla?
 
Miten teillä toimii bush tripit? Radioliikenteen puuttuminen ja se ettei voi ajaa parkkiin häiritsevät mutta ne ovat ominaisuuksia. Nyt ilmeisesti bugina että aina ei merkitse kokonaisuutta suoritetuksi vaikka viimeisestä legistä tulisi vahvistus että se meni läpi.

Onhan se mukava lentää omia reittejä mutta joskus haluaisi suorittaa noita tehtäviä siten että ne merkittäisiin suoritetuiksi.
 
Miten teillä toimii bush tripit? Radioliikenteen puuttuminen ja se ettei voi ajaa parkkiin häiritsevät mutta ne ovat ominaisuuksia. Nyt ilmeisesti bugina että aina ei merkitse kokonaisuutta suoritetuksi vaikka viimeisestä legistä tulisi vahvistus että se meni läpi.

Onhan se mukava lentää omia reittejä mutta joskus haluaisi suorittaa noita tehtäviä siten että ne merkittäisiin suoritetuiksi.
Käsittääkseni jos käytät sitä kartta-apua tms. niin sitä ei lasketa suoritetuksi.
 
Käsittääkseni jos käytät sitä kartta-apua tms. niin sitä ei lasketa suoritetuksi.
En käyttänyt. Tankkasin kyllä ennen lähtöä Kemistä rullaamalla kiitotieltä pois ja sitten palaten takaisin. Ei kai tankkausta ole kielletty? Itse Kemi-Rovaniemi legin jälkeen tuli ilmoitus että onnistui. Aiemmin tein virheen että rullasin suoraan parkkiin jolloin ilmoitusta ei tullut, nyt huolehdin että pysähdyn kiitotielle.
 
Quest 2 lasit ei nyt lähe toimiin kyllä tän kans. Kokeillut sekä airlinkillä että kaapelilla ja molemmilla sama. Pelin asetuksista kun koittaa laittaa vr-tilan päälle niin ilmoittaa "kuulokkeita ei tunnistettu" (ilmeisesti siis huono käännös ja tarkoittaa vr-laseja). Muilla peleillä kyllä toimii.

Edit. Lähti toimiin. Grafiikat oli aika kuraa vielä mutta täytyy niiden asetuksiin vielä perehtyä, ei mistään löytyis suuntaa antavia asetuksia mitkä toimis 3070:llä?
 
Viimeksi muokattu:
Quest 2 lasit ei nyt lähe toimiin kyllä tän kans. Kokeillut sekä airlinkillä että kaapelilla ja molemmilla sama. Pelin asetuksista kun koittaa laittaa vr-tilan päälle niin ilmoittaa "kuulokkeita ei tunnistettu" (ilmeisesti siis huono käännös ja tarkoittaa vr-laseja). Muilla peleillä kyllä toimii.

Edit. Lähti toimiin. Grafiikat oli aika kuraa vielä mutta täytyy niiden asetuksiin vielä perehtyä, ei mistään löytyis suuntaa antavia asetuksia mitkä toimis 3070:llä?
Quest 2 grafiikat eivät ole kovin hyvät. Asetuksista kannattaa selvittää mitkä on prossu riippuvaisia ja mitkä näyttiksestä ja käyttää developer moden fps-mittaria. Se kertoo onko prossu vai näyttis pullonkaulana. Tästä voi olla apua asetuksia säätäessä [HOW-TO] Graphics Settings and Performance Guide (SU5 Complete Retest) (8/2/2021)

Kokeilin vaihtaa hetkeksi 1080ti -> 3080 enkä huomannut suurta eroa kun prossu (3800x) on pullonkaula. Näyttiksestä riippuvaisia ominaisuuksia sai laittaa kovemmalle ja pilvet parani, mutta ero oli paljon pienempi kuin luulin. Render scaling vaikuttaa näyttiksen kuormaan paljon, kokeilemalla selviää miten se vaikuttaa. Shift-Z lisäosa kertoo fps:n VR:ssä mutta ei erottele prossua ja näyttistä. Se kertoo myös muita ei suorituskykyyn liittyviä tietoja.
 
Quest 2 lasit ei nyt lähe toimiin kyllä tän kans. Kokeillut sekä airlinkillä että kaapelilla ja molemmilla sama. Pelin asetuksista kun koittaa laittaa vr-tilan päälle niin ilmoittaa "kuulokkeita ei tunnistettu" (ilmeisesti siis huono käännös ja tarkoittaa vr-laseja). Muilla peleillä kyllä toimii.

Edit. Lähti toimiin. Grafiikat oli aika kuraa vielä mutta täytyy niiden asetuksiin vielä perehtyä, ei mistään löytyis suuntaa antavia asetuksia mitkä toimis 3070:llä?
CTRL+Tabilla siis ei vaihda ? Mitä mmsys.cpl sanoo äänilähdöistä, onko Oculus Virtual Audio Device asetettu oletukseksi ?
 
Joo toimii nyt ja grafiikatkin parani huomattavasti kun vaihto oculuksen ohjelmasta render resolution asetuksen 1x -> 1.4x.

Onko muilla ollut sellasta ongelmaa että peli kaatuu kun laittaa pauselle? Tehnyt nyt useamman kerran samaa.
 
Miten teillä toimii bush tripit? Radioliikenteen puuttuminen ja se ettei voi ajaa parkkiin häiritsevät mutta ne ovat ominaisuuksia. Nyt ilmeisesti bugina että aina ei merkitse kokonaisuutta suoritetuksi vaikka viimeisestä legistä tulisi vahvistus että se meni läpi.

Onhan se mukava lentää omia reittejä mutta joskus haluaisi suorittaa noita tehtäviä siten että ne merkittäisiin suoritetuiksi.
Katsoinkin niin nyt oli 100%. Ilmeisesti meni aikaa ennen kuin päivittyi. En ollut lentänyt bush trippejä tällä välin.
 
Näyttääkö teillä boraboran maisemalennolla laguunin bungalovit vaan varjoilta vedessä. Muutenkin osa rakennuksista näyttää jotenkin lässähtäneiltä. Pelikoneena series x
 
Näyttääkö teillä boraboran maisemalennolla laguunin bungalovit vaan varjoilta vedessä. Muutenkin osa rakennuksista näyttää jotenkin lässähtäneiltä. Pelikoneena series x
Bora Bora onkin outo valinta maisemalennoksi, siellä ei ole oikein mitään nähtävää eikä ole photogrammetryä.

Nyt viimeisimmän Espanja-päivityksen jälkeen tuntuisi peli pyörivän todella hyvin Series X:llä, nykimiset on käytännössä pois, jopa Lontookin rullaa hyvin. En tosin tiedä vaikuttaako tähän itse pelin päivitys vai se että Sony Olediin tuli VRR-päivitys.

Jostain syystä ILS laskeentumiset ei onnistu ainakaan A320:lla jos kesken lennon skippaa vaikka suoraan lähestymiseen. Violetteja timantteja ei tule ruudulle ollenkaan, ne saattaa vaan vilahtaa kun painaa LS-nappia.

Vinkkinä muuten muillekin konsolilla lentäville että korkeuden ja suunnan säätämiset on paljon helpompi tehdä ohjaimen liipasimilla kuin tatilla. Minä en ainakaan edes aiemmin tiennyt/tajunnut että niinkin voi tehdä.
 
kärsiikö AMD kortit stutteroinnista yleisesti tässä pelissä. Itsellä esiintyy 6900XT kanssa
 
Toimiiko tässä HP:n G2 VR-lasien kanssa motion smoothing kuinka hyvin? Vähän houkuttelisi hankkia tämä kasuaalilentelyyn ja sen verran testasin DCS:ssä että ainakin siinä pystyi lentelemään hyvin tuolla rajoitetulla 45fps ilman pahoinvointia. Täydestä virkistystaajuudesta ei varmaan kannata haaveilla vaikka kohtuullisesti vääntöä koneesta löytyykin.
 
Toimiiko tässä HP:n G2 VR-lasien kanssa motion smoothing kuinka hyvin? Vähän houkuttelisi hankkia tämä kasuaalilentelyyn ja sen verran testasin DCS:ssä että ainakin siinä pystyi lentelemään hyvin tuolla rajoitetulla 45fps ilman pahoinvointia. Täydestä virkistystaajuudesta ei varmaan kannata haaveilla vaikka kohtuullisesti vääntöä koneesta löytyykin.
Ota game passin kautta kokeiluun niin korkeintaan häviät muutaman euron.
 
Toimiiko tässä HP:n G2 VR-lasien kanssa motion smoothing kuinka hyvin? Vähän houkuttelisi hankkia tämä kasuaalilentelyyn ja sen verran testasin DCS:ssä että ainakin siinä pystyi lentelemään hyvin tuolla rajoitetulla 45fps ilman pahoinvointia. Täydestä virkistystaajuudesta ei varmaan kannata haaveilla vaikka kohtuullisesti vääntöä koneesta löytyykin.
OpenXR toolkitissa on motion reprojection, mutta ei sillä saa 45fps lukotettua millään että simukin näyttäisi siedettävällä. Se vetää 30fps x3 ja artifageja tulee kyllä omaan silmään liikaa.

Mun vaihtoehdot on 45fps lukotettuna 90hz laseilla ilman mitään smoothing asetuksia, mutta siinä tulee G2:lla double visionia, eli vauhdikkaassa pään liikkeessä tai koneen vauhdeissa objektit tuplaantuu sellaisena haamuna viereen. Kuulemma tulee kaikilla sitä.

Toinen hyvä vaihtoehto on kokeilla laseja 60hz moodissa (ei sovi kaikille, mulle menee) ja sitten lukottaa simu 60fps.

Molemmissa vaihdoehdoissa pitää löytää headroom point, eli kohta missä simu painaa koko ajan 99% GPU loadina, ja se hetki millon se alkaa tippumaan raskaimmassa rasituksessa jonnekin 90% tienoille, se on tärkeä hetki. Siitä vielä yksi asetus tai pari klikkiä Openxr Toolkitin NIS Scalerista tai FSR:stä,niin se GPU load tippuu 80-90%. Tämä tuo se smoothin ja stutter-vapaan kokemuksen. Sen jälkeen voi lennellä missä vaan milloin vaan ja GPU load ei nouse yli 90% milloinkaan. Sitten kevyillä alueilla se on 60-70% luokkaa ja sitten GPU hiljenee ja viilenee luonnollisesti.
 
Onko tätä mitään järkeä ostaa jos haluaa vain casuaalisti lentää esim. Xbox gampadilla ja ihailla upeita grafiikoita yms. Tekisi mieli ostaa ja poikakin, 10v, pitää lentokoneista yms. aikalailla, niin olisi mukavaa yhdessä puuhattavaa.
Lähinnä mietin, että onko tässä jotain "arcade moodia", että on helppo päästä ilmaan yms. :hmm:
 
Onko tätä mitään järkeä ostaa jos haluaa vain casuaalisti lentää esim. Xbox gampadilla ja ihailla upeita grafiikoita yms. Tekisi mieli ostaa ja poikakin, 10v, pitää lentokoneista yms. aikalailla, niin olisi mukavaa yhdessä puuhattavaa.
Lähinnä mietin, että onko tässä jotain "arcade moodia", että on helppo päästä ilmaan yms. :hmm:
Todellakin on arcadea, itse olen VR arcade lentäjä. Laitan lähtöpaikaksi kiitotien, niin kone on automaattisesti päällä. Ei muuta kuin kaasua ja lentoon. Pädillä olen lentänyt 10 vuotta viime vuoteen asti, kunnes ostin hotas ohjaimen. Pädi toimii hienosti kyllä.
 
OpenXR toolkitissa on motion reprojection, mutta ei sillä saa 45fps lukotettua millään että simukin näyttäisi siedettävällä. Se vetää 30fps x3 ja artifageja tulee kyllä omaan silmään liikaa.

Mun vaihtoehdot on 45fps lukotettuna 90hz laseilla ilman mitään smoothing asetuksia, mutta siinä tulee G2:lla double visionia, eli vauhdikkaassa pään liikkeessä tai koneen vauhdeissa objektit tuplaantuu sellaisena haamuna viereen. Kuulemma tulee kaikilla sitä.

Toinen hyvä vaihtoehto on kokeilla laseja 60hz moodissa (ei sovi kaikille, mulle menee) ja sitten lukottaa simu 60fps.

Molemmissa vaihdoehdoissa pitää löytää headroom point, eli kohta missä simu painaa koko ajan 99% GPU loadina, ja se hetki millon se alkaa tippumaan raskaimmassa rasituksessa jonnekin 90% tienoille, se on tärkeä hetki. Siitä vielä yksi asetus tai pari klikkiä Openxr Toolkitin NIS Scalerista tai FSR:stä,niin se GPU load tippuu 80-90%. Tämä tuo se smoothin ja stutter-vapaan kokemuksen. Sen jälkeen voi lennellä missä vaan milloin vaan ja GPU load ei nouse yli 90% milloinkaan. Sitten kevyillä alueilla se on 60-70% luokkaa ja sitten GPU hiljenee ja viilenee luonnollisesti.
Onko vaihtoehtona käyttää SteamVR:ää ja sen motion smoothingia? Vai laskeeko se vain turhaan suorituskykyä verrattuna OpenXR käyttöön?
60Hz testasin joskus ja siitä välkkymisestä tuli päänsärky aika nopeasti.
 
Onko vaihtoehtona käyttää SteamVR:ää ja sen motion smoothingia? Vai laskeeko se vain turhaan suorituskykyä verrattuna OpenXR käyttöön?
60Hz testasin joskus ja siitä välkkymisestä tuli päänsärky aika nopeasti.
OpenXR on parempi ja sitä kehitetään jatkuvasti. OpenXR toolkit siihen kylkeen niin hyvä tulee. FPS on todella tärkeä VR:ssä niin toolkitillä sitä saa kun käyttää NIS:siä tai FSR:ää (eli upscaling ominaisuutta). On siinä forveated rendering myös uutuutena.
 
OpenXR on parempi ja sitä kehitetään jatkuvasti. OpenXR toolkit siihen kylkeen niin hyvä tulee. FPS on todella tärkeä VR:ssä niin toolkitillä sitä saa kun käyttää NIS:siä tai FSR:ää (eli upscaling ominaisuutta). On siinä forveated rendering myös uutuutena.
Ok, kiitos vinkeistä. Taidan ottaa kokeiluun game passilla kun siinä ei tosiaan montaa euroa köyhdy.
 
Onko tätä mitään järkeä ostaa jos haluaa vain casuaalisti lentää esim. Xbox gampadilla ja ihailla upeita grafiikoita yms. Tekisi mieli ostaa ja poikakin, 10v, pitää lentokoneista yms. aikalailla, niin olisi mukavaa yhdessä puuhattavaa.
Lähinnä mietin, että onko tässä jotain "arcade moodia", että on helppo päästä ilmaan yms. :hmm:
Ehdottomasti. Minäki alotin tämän pelin aivan aloittelijana, mutta tämä on hyvä opettamaan miten hommat toimii. (kuukauden jälkeen siirryin DCS:än ku tämä kävi tylsäksi, siellä on hupia rittäny vuosisksi)

Tässähän ohjaamon nappeja voi painella hiirellä tai gamepadilla, ja se on erittäin iso apu kun kaikki shift+ctrl+k näppäiinyhdistelmät jää pois. Koneilla on startup checklistit jotka hilighttaa napin jota pitää painaa niin kylmäkäynnistys ei ole ongelma. Voi olla ettei lentohelpotuksia tarvitse laittaa asetuksista päälle ollenkaan, automaattinen radioliikenne kannattaa aluksi laittaa päälle niin ei kaikkea tarvitse opetella heti.

Minäkin suosittelen ostamaan Xbox tai PC Game Passin kun siellä on vaikka mitä muitakin pelejä.

Ok, kiitos vinkeistä. Taidan ottaa kokeiluun game passilla kun siinä ei tosiaan montaa euroa köyhdy.
Game Passissa on myös Mechwarrior 5 jossa on VR-tuki. Ei ehkä ihan simu, mutta onhan se hienoa istua "oikeasti" ison robottin ohjaamossa, eikä taida olla edes raskas peli.
 
Viimeksi muokattu:
Pääsin testailemaan ja Openxr motion reprojection toimii mulle paremmin kuin ilman sitä. 45fps saa n. med/high grafiikoilla pysymään kun openxr skaalaus on 80% ja pelin sisäinen 100%. Laitoin myös sitä foveated renderingiä kun HP:n laseilla reuna-alueet on muutenkin suttuiset niin siihen on jo tottunut. Ohjaamot on teräviä eikä stutteroi yhtään. Vähän grafiikkavirheitä potkurin kohdalla mutta sen saa kaiketi modeilla korjattua. Euron maksoi game pass eka kuukausi, ei pahan hintainen.
 
The Flying Fabiotänään klo 12.27
Alright, cat's out of the bag, we go live at 1500Z @everyone. You. Me. The 737. It's a date. (and time). I've been waiting for this, as have you. You shall wait no more!!!! That's right everyone, we're finally going to be able to stream her!!!!!! OK, I have lots to prep, so make your plans, and I'll see you all on the channel at 1500Z sharp! YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Let's gooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

Sit mennään :hungry: :hungry:

www.twitch.tv/theflyingfabio
 
Tuli otettua Game Pass taas vajaan vuoden tauon jälkeen ja tämä on Xbox One S:lle pilvipelaamisen kautta saatavilla, täytyy sanoa että oikein hyvä kokemus tuo pilvipelaaminen ja tämä on siihen mahtavasti sopiva peli. Tähän asti vuoristo- ja rantamaisemat on olleet se upein elämys itselle, riittää aika paljon hienoja maisemia kun lähtee esim. Utahin ja Coloradon maisemia, Australian takamaita ja vaikka Alppeja summamutikassa tutkimaan.

Pari yllättävää katkosta on tullut itselle, lienee Microsoftin puolen häiriöitä kun oma kuituyhteys ei ole samalla yskinyt. Trimmipyörän ja autopilotin korkeusasetuksen säätämisessä on myös jonkinlainen bugi, kun joskus arvot menee aivan minimiin asti ja Cessna-parka sen mukana tonttiin kun yrität gamepadin oikealla tatilla säätää.

Avustukset on oikein kiva lisä ja hienosti toteutettu aloittelijalle tai fiilistelyä hakevalle lentäjälle. Tarkistuslistojen kanssa saa koneen kyllä käyntiin mutta sitten on vähän samaa ongelmaa kuin Train Sim Worldissa, että jos jotain väärää namiskaa menee painamaan niin millään et enää saa konetta takaisin toimintakuntoiseksi, eikä tarkistuslistatkaan auta tässä kun monella koneella ne toimii vain kylmää konetta startatessa. Kahta asiaa on myös hankala tehdä yhtä aikaa ilman hiirtä ja näppäimistöä, ja gamepadilla ne syötteet on usein aika väkivaltaisia verrattuna edes ihan perus joystickiin.
 
Pari yllättävää katkosta on tullut itselle, lienee Microsoftin puolen häiriöitä kun oma kuituyhteys ei ole samalla yskinyt. Trimmipyörän ja autopilotin korkeusasetuksen säätämisessä on myös jonkinlainen bugi, kun joskus arvot menee aivan minimiin asti ja Cessna-parka sen mukana tonttiin kun yrität gamepadin oikealla tatilla säätää.
käytä liipasimia noiden säästämiseen niin toimii paljon paremmin.
 
Meikä tartteis apua. Olen lisäämässä liikkuvia junia Helsinki Metropolitan Landmarks pakettiin. Ja tämän hetken osaamisella siitä tulee jos hyvä, mutta silti haluaisin saada mun juna modelin kääntymään vaunu kerrallaan. Jos tiedätte jonkun blender velhon, joka voisi olla avuksi, kääntäkää tämä viesti hänelle. Laitoin tän englanniksi juuri fsdeveloper.comiin:


Hi there. I am making this new TrainMod to the MSFS2020. Just thinking possibilities at the moment. This is what i can do now:
- make simple 3d train model without textures, only colours used
- export real world railroads from OSM database to blender with OSM addon
- make path over the real world path in blender
- make trains to follow that path with edited speed


This is early alpha with glitches:

This is what i want to do, but dont know how:
- make train to turn like real one. So the cart´s turn one by one. I did try with armature (bone) structure with help of couple of youtube tutorials, but still no luck.
- the cart´s will turn with keyframe method, but i have to turn every single cart in correct posessions. It is like making playdough animation.

Here is zip file contaning: TrainMod_help_needed.zip
- basic 3d model i use
- that model with bone stucture
- that bone model with follow path, but carts dont turn. I will turn as a straight train still.

Hope someone can help me to make this happen. I will do explained pdf for everyone to make trains in scenery, step by step.
 

Enää pienen hetken odotus. Maanantaina (jenkki aikaa) tulee eka PMDG ulos
 

Enää pienen hetken odotus. Maanantaina (jenkki aikaa) tulee eka PMDG ulos
Hienoa, että alkaa valua monimutkaisempia koneita ulos pikkuhiljaa. Paljon on ollut esteitä SDK:n kanssa, mutta vähitellen työstetty Asobon toimesta esteitä pois.

Odottelen Fenix A320 eniten. Jos ei sitä ala kuulua ihan lähiaikoina niin varmaan Bae 146 ostan. PMDG:ltä sitten syksymmällä 737-800 (jos bussikuskeilu alkaa jo siinä vaiheessa kyllästyttämään) kun ovat toivottavasti vielä saaneet kehitettyä pidemmälle koneitaan (Simbrief-integraatio, säätutka jne.)
 
Hienoa, että alkaa valua monimutkaisempia koneita ulos pikkuhiljaa. Paljon on ollut esteitä SDK:n kanssa, mutta vähitellen työstetty Asobon toimesta esteitä pois.

Odottelen Fenix A320 eniten. Jos ei sitä ala kuulua ihan lähiaikoina niin varmaan Bae 146 ostan. PMDG:ltä sitten syksymmällä 737-800 (jos bussikuskeilu alkaa jo siinä vaiheessa kyllästyttämään) kun ovat toivottavasti vielä saaneet kehitettyä pidemmälle koneitaan (Simbrief-integraatio, säätutka jne.)
Pitäis kuulemma Fenixin olla jopa tällä viikolla tulossa.
 
Pitäis kuulemma Fenixin olla jopa tällä viikolla tulossa.
Ite en ihan noin optimistisesti uskaltanut tulkita sitä Aamirin viestiä. Lisäksi tuollainen aikataulu ei hirveästi jättäisi aikaa rakentaa ennakkomarkkinointia. Mutta tässähän kyseessä ihan uusi kehittäjä niin yllätyksiähän voi tulla, ja en yhtään pistäisi vastaan jos jo tällä viikolla pääsis kokeilemaan.

FBW320 on onneksi olemassa siihen asti. Alkaa olla ihan hyvällä tasolla perusreittilentoon. Vnavin touhuja saa kyllä kytätä koko ajan, mutta onpahan enemmän tekemistä lennolla :cigar2:
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 549
Viestejä
4 476 629
Jäsenet
73 955
Uusin jäsen
Laiska007

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom