Omia pikaisia kokemuksia. Kone i5 4670k 1070gtx ja 16gb ram. Suomessa Highlla sellanen 30-40fps mutta lähes jatkuvaa stutteria mikä pilaa homman lähes täysin. Mediumilla 45-60fps, pieniä hetkiä kun kaikki on smoothia mutta pieniä lageja jatkuvasti. Yleisfiilis ylhäältä usein hyvä, mutta kun tarkemmin menee katselemaan niin räikeitä virheitä, moottoritiet saattaa pomppia miten sattuu yms yms mitkä ehkä häiritsee eniten.
Lentomallista, en ole lisensoitu lentäjä, mutta olen ajellut mm. Cessna 152:sta ihan oikeasti maasta taivaisiin välillä sakaten yms, ja muistakin koneista kuten c172 kokemusta sen verran että uskallan hieman avata omia näkemyksiä. Olen vasta lentänyt C152:lla, maassa polkimet on aivan liian herkät yms, mutta ilmassa kone alkaa muistuttaa aika hyvin oikeaa. Oikeaa jalkaa tarvii nousussa, tosin aika vähän, mutta ei sitä juuri oikeastikkaan tarvi, power-off sakkaus tuntui aivan täydelliseltä, kone reagoi uskottavasti ohjaimiin, ehkä hieman herkästi ja inertiattomasti mutta oleellisimmiltaan. Moottoriteho vaikuttaa lähes välittömästi trimmiin, eikä nopeuden kautta kuten monessa muussa simussa -> Well done! 10 laipat 80 solmussa nostaa nokkaa selvästi -> well done. Mielestäni jo nyt varsin onnistunut default koneeksi, hieman kun tuota tweakattaisiin, vähän massantuntua/inertiaa yms. Esim kaarrosta kyllä puuttuu kaikki luonnolliset oikaisut/overtendencyt mutta aika vähän väliä. Lähtökohtasesti mun mielestä kaikki hyvän lentomallin edellytykset on pelimoottorissa läsnä.