Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miltä näyttää Puijon torni?
Tuolla lennän itsekin huomenna ekan lennon.
Vaikuttaakos pahasti bugiselta tekeleeltä, vai onko ihan julkaisukunnossa jo?
Itsekin mietin että onko tuota nappia? Kun voi ns. pilviprosessointi kyykätä jos liian kovaa mennään?Onko joku löytänyt jo nappia mistä lentosimulaatiota nopeutetaan ja hidastetaan? En löydä millään kontrolleista tuota.
Itsekin mietin että onko tuota nappia? Kun voi ns. pilviprosessointi kyykätä jos liian kovaa mennään?
oman koneeni
Kerrotko vielä speksit, niin viestistäsi voi olla hyötyä muillekin
Vinkki T.16000:n omistajille, käykää poistamassa Trim-axis kaasukahvan asetuksista. Se on oletuksena laitettu siihen isoon läpyskään mikä sitten aiheuttaa mielenkiintoisia tilanteita kun kosket siihen ja kone tekee 90-asteen syöksyn maata kohti.
Onhan siellä sensivity-asetus?Kumma ettei ole mitää herkkyysasetuksia ohjaimille, lentäminen on ihan mahdotonta kun kone heittelee miten sattuu joka suuntaan vaikkei tekis kun pieniä ohjausliikkeitä.
Tai sitten mättää joku muu...
Kumma ettei ole mitää herkkyysasetuksia ohjaimille, lentäminen on ihan mahdotonta kun kone heittelee miten sattuu joka suuntaan vaikkei tekis kun pieniä ohjausliikkeitä.
Kumma ettei ole mitää herkkyysasetuksia ohjaimille, lentäminen on ihan mahdotonta kun kone heittelee miten sattuu joka suuntaan vaikkei tekis kun pieniä ohjausliikkeitä.
No se alkoi hienosti sittenNiinpä tietysti, yawin potikka on aivan paskana, kalibroinnissa viskoo edes takas koko ajan.
Ei ollu kun vuoden vanha tikku ja pelattu varmaa alle 100h.. Edellinen kesti kuitenkin joku 1500 tuntia.
No se alkoi hienosti sitten
Kuvassa
Ei ollu kun vuoden vanha tikku
Mikä tikku oli tämä?
Vähä offtopickia, mutta onko tosiaan niin, että TrackIR-vehkeet on langallisia kaikki. Ei oikein kaipaisi luurien lisäksi vielä lisäjohtoa..
Kyllä. Mutta tukea ei taida vielä olla. Piuha menee vastaanottimeen, joka on ruudun päällä tms. Päähän ei tule johtoja, mutta tulee klipsut, josta lukee sijainnin.Vähä offtopickia, mutta onko tosiaan niin, että TrackIR-vehkeet on langallisia kaikki. Ei oikein kaipaisi luurien lisäksi vielä lisäjohtoa..
Aktiivinen laite vie ymmärtääkseni aika vähän virtaa, itse ajatellut jo pitkään viritellä jonkun pariston keikkumaan headsetin päälle niin pääsisi letkusta eroon.Monitorin päälle tulee se ir-kamera usbiin, sitten vastakappaleen voi valita passivisesta häkkyrästä joka on vain heijastinsysteemi esim lippiksessä kiinni, tai sitten aktiivisen laitteen jossa on ir valot kameralle, se vaatii tietysti piuhan.
Vähä offtopickia, mutta onko tosiaan niin, että TrackIR-vehkeet on langallisia kaikki. Ei oikein kaipaisi luurien lisäksi vielä lisäjohtoa..
Miten mun silmään on jo sattunut muutama postaus, että olisitte jo pelailemassa ja ladannut ? Mulla herjaa ainakin "you are too early", just testasin. Niin, kyseessä siis game pass. Onko sitten eri asia jos on ostanut, kyseessä steam vai microsoft store?
Thänks lähti päälle ja alko lataamaan, imeny jo huimat 5 gigaa välillä burstaa 100 megaa /s..mut joo paljon pieniä filuja tossa.. mulla on giganen netti.Vaihda Windowsin regioniksi Kiribati ja päivitä store. Latauksessa menee joku 3-4 tuntia. Tuo launcher on ihan kura ja se latailee jotain pikkutiedostoja yksitellen kuten joku 90-luvun FTP sovellus.
Thänks lähti päälle ja alko lataamaan, imeny jo huimat 5 gigaa välillä burstaa 100 megaa /s..mut joo paljon pieniä filuja tossa.. mulla on giganen netti.
Nyt ladannu jo 31 gigaa noin puolessa tunnissa. Hyvin valuu kun sattuu isompia mällejä putkeen.Thänks lähti päälle ja alko lataamaan, imeny jo huimat 5 gigaa välillä burstaa 100 megaa /s..mut joo paljon pieniä filuja tossa.. mulla on giganen netti.
Syksyn päivityksissä pitäisi tulla erikoistehosteita lisää, esim ”chemtrails”(en tiedä suomeksi vastinetta, kemikaalivana?).
On varmaan upeen näköisiä tässä pelissä nekin. Noihan mietti joskus kaikkia metsäpaloja jne..