Abeez
Tukijäsen
Joo tätä itekkin oon miettinyt.Onko tietoa, tuleeko jatkossa jotain sisältöä vain Deluxe- tai Premium-versioihin? Vai onko "ainoa" hyöty nyt listatut asiat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tätä itekkin oon miettinyt.Onko tietoa, tuleeko jatkossa jotain sisältöä vain Deluxe- tai Premium-versioihin? Vai onko "ainoa" hyöty nyt listatut asiat?
Missä tuollaista on väitetty? Ei täällä ainakaan. Tuskin muuallakaan merkittävissä määrin. Se, että jollain pärjää ei tarkoita, etteikö korkeampi FPS olisi parempi. Totta helvetissä olisi. Mutta uskon, että tasainen 30+ antaa jo pelattavan kokonaisuuden.
Vastaan itselleni, on siinä. Noin 30 pelaajaa yhtäaikaa.Tyhmä kysymys, olikos tässä nyt multiplayer että x määrä pelaajia lentelee samalla mapilla ristiin rastiin?
Juurikin näin. Pelistä saa niin helpon ettei tarvi ku ohjata. Tonttiin saa pamauttaa miten rajusti vaan ja ei hajoa mikään.
Lisäksi jos alkaa tulla intoa opetella enemmän, voit aloittaa koneen ollessa täysin sammuksissa. Tähän asti simuissa sun on periaatteessa pitänyt tietää/opetella mitä teet. Nyt tässä on checklist joka näyttää sulle mitä kuuluu painella. Kaikessa voi myös laittaa apupilotin tekemään chekkauksen automaattisesti:
Ja tässä näkee miten uskomattoman arcadeksi tuon laskeutumisen esim voi saada. Hirvittää katsoa tätä videota, mutta onneksi jokaiselle on sopivat säädöt peliin:
Tuota mietin, että jos ostaa steamistä, niin saako silti Xbox version tästä mukaan. Yleensähän play anywhere pelit on vain ms storessa.Itse ainakin siirsin steamiin. En keksi ainuttakaan syytä ostaa storesta steamin sijasta.
Mahdollinen workshop joskus, voit asentaa winukan uusiksi asentamatta peliä uusiksi, voit siirrellä kiintolevyltä toiselle, kaikki muutkin pelit steamissa, voi palauttaa jos on ihan shaissea jne jne.
Se on totta, siinä on se yksi syy jos myös Xboxin omistaa. Itellä ei enää boxia ole kun ei ole mitään yksinoikeuksia enää, niin pelailen pc:llä ne pelit, niin tuota en ajatellutkaan.Tuota mietin, että jos ostaa steamistä, niin saako silti Xbox version tästä mukaan. Yleensähän play anywhere pelit on vain ms storessa.
Mielestäni suositus oli tuo 32gb. Ajattelin ite ainakin laitella lisäkammat tilaukseen kun ei olisi pahitteeksi muutenkaan päivittää konetta sen suhteen.onkos tähän 16gb muistia liian vähän? isompaan kaupunkiin jos lähden lentämään niin kaatuu ja vaikuttaisi että ei muisti riitä, suunnitelmissa olisi tuplata jossakin vaiheessa.
Mielestäni suositus oli tuo 32gb. Ajattelin ite ainakin laitella lisäkammat tilaukseen kun ei olisi pahitteeksi muutenkaan päivittää konetta sen suhteen.
onkos tähän 16gb muistia liian vähän? isompaan kaupunkiin jos lähden lentämään niin kaatuu ja vaikuttaisi että ei muisti riitä, suunnitelmissa olisi tuplata jossakin vaiheessa.
Omaa muistinkäyttöä kun on seurannut, niin yli 16GB ei ole pahitteeksi.
Juu, toki kannattaa. En vain itse usko että se tulee tuosta ainakaan vähenemään. Päin vastoin, kun lisäosia tulee jne.Mä odottaisin lopullista versiota ennen kuin päivittäisin.
Jos kaatuu, niin kyseessä on bugi, joka varmasti korjataan. En tuon takia lähtisi päivittämään rautaa, vaan odottaisin korjausta. Voi olla toki myös esim. näyttisajuribugi tms.
Jep, 32gigaa oli ideaali kokoonpanossa:Suositus on 16GB. Minimi 8GB.
Jep, 32gigaa oli ideaali kokoonpanossa:
Digital foundryn videolla oli minimi näyttiksillä testattu fps ja pyöri ihan hyvin, joten en usko että ongelmaa on 1070:lla.Onko täällä alpha-versiota pelailleilla kokemusta miten hyvin pyörii Recommended specseillä? Itellä i7 8700K 3,2GHz, 1070Ti ja 16GB muistia. Taidan suosiolla ensin testata Game Passilla miten pyörii ja sitten tarvittaessa lähtee päivittelemään osia jos näyttää tarpeelliselta.
Digital foundryn videolla oli minimi näyttiksillä testattu fps ja pyöri ihan hyvin, joten en usko että ongelmaa on 1070:lla.
En muista oliko samassa videossa, vai kävikö joku muu niitä asetuksia läpi, mutta jossain ainakin näin kun tyyppi puhui siitä, että oletuksena vie näyttikseltä paljon, mutta asetuksia säätämällä saa painopistettä nostettua enemmän prossuillekin. Eli ilmeisesti säätövaraa on niin tolkuton määrä, että saat aikalailla sellaiseen balanssiin kuin haluat.Oliko jossain testattu miten prosessori-intensiivinen peli oikeasti on? Nuo prossusuosituksetkin usein peleissä on ihan tuulesta temmattuja. Kysyn koska oma prossu (4670k) ylittää minimin vain hieman. (4460).
15 näkee Helsingin Malmilta Maarianhaminaan lennon Flight Simussa:
Vähän vertasin ilmakuvaan ja nätisti kyllä löytää rakennukset ja puut paikkansa, kattojen värit ja muoto vielä mätsää sen verran tarkkaan, että kun suhauttaa normilentokorkeudella yli niin varmasti tulee hyvin autenttinen fiilis, jos ei ala ruotimaan lähempää.Otin tuolta videolta screenshotin ja laitan vertailun XP11 samasta kohdasta. Onhan noissa grafiikoissa eroa.
EFHF FS2020
EFHF Xplane11+HD Mesh
Mä aion pysyä Xplane fanipoikana 18.8 saakka.
Mä olen hyvin vahvasti mutulla edelleen sitä mieltä, että ne kaupungit (Suomessa isoimmat) joissa ilmakuvaa on tarjolla, on paremmin mallinnettu, kuin pelkän satelliittikuvan perusteella. Koska ei mitenkään monia juttuja noin tarkkaan muuten voida mallintaa.Millähän mekaniikalla noihin pyrstön alla oleviin vaaleisiin pienkerrostaloihin on generoitunut myös oikea määrä kerroksia. Autismitaso ei riittänyt alkaa enempää tarkistelemaan.
Mä olen hyvin vahvasti mutulla edelleen sitä mieltä, että ne kaupungit (Suomessa isoimmat) joissa ilmakuvaa on tarjolla, on paremmin mallinnettu, kuin pelkän satelliittikuvan perusteella. Koska ei mitenkään monia juttuja noin tarkkaan muuten voida mallintaa.
Ja ne mistä ei sit ole ilmakuvaakaan tarjolla on sit arpapeliä mitä taloja puskee. Ja toisaalta 3D kaupungit parempia ja käsin tehdyt parhaita.
Sitä vaan oon miettinyt, et jos satelliittikuvissa on iso pilvipeite, niin millä ne mallinnetaan? Koska niissäkin talot on paikallaan.
On sekin, mutta loogisempaa myös se, että käytetään dataa joka on julkisessa jaossa, kuten ilmakuvat.On täysin mahdollista, että siellä on käytössä dataa, jota ei ole vielä julkisessa käytössä Bingissä. Case solved.
On sekin, mutta loogisempaa myös se, että käytetään dataa joka on julkisessa jaossa, kuten ilmakuvat.
Harva julkisesti jaossa olevista materiaalista on vapaata riistaa yrityskäyttöön.On sekin, mutta loogisempaa myös se, että käytetään dataa joka on julkisessa jaossa, kuten ilmakuvat.
Vähän eri juttu silti kun mikkisofti käyttää ihan julkisesti omaa bingiään tuohon. Eli ei ole erikseen ”yritys” puolen jutuista kyse. Eiköhän mikkisoftin data ole kaikki käytössä, julkinen ja ei julkinen.Harva julkisesti jaossa olevista materiaalista on vapaata riistaa yrityskäyttöön.
Ei ole hyötyä. Game passista vaan.Onko preorderista jotain erityistä hyötyä MS:ltä tai Steamista? Hinnassa tai sisällössä? Kopiot tuskin ainakaan loppuvat julkaisussa kesken
Mietin josko kokeilisi Game passilla ensin ja myöhemmin ostaisi MS:ltä (niin toimisi myös XBoxilla).. ellei sitten ole jotain hyötyä ostaa ennakkoon.
Käsittämättömän moni tuntuu pelaavan näppiksellä. Lisäksi ainakin yhdellä videolla yks esitteli oletus kontrolleja ja puhui siitä että ilman säätämistä on hänen tikulla ainakin todella herkkä.Yksi asia mikä pistää silmään monissa videoissa on koneiden epärealistinen liikehdintä. Esimerkiksi lentoonlähdössä näyttää, että pienikin sivuperäsimen ohjausliike saa aikaan äkkinäisiä ylisuuria nytkähdyksiä. Toivottavasti kyse olisi vain käyttäjien asetuksista tms. mutta pahaa pelkään, että lentomallinnoksen osalta tämä ei tuo mitään uutta nykyisiin simulaattoreihin.
Varmasti nuilla asetuksien säätämisellä saadaan jotenki tuota poistettua, mutta kuinka paljon niin jää nähtäväksi.Käsittämättömän moni tuntuu pelaavan näppiksellä. Lisäksi ainakin yhdellä videolla yks esitteli oletus kontrolleja ja puhui siitä että ilman säätämistä on hänen tikulla ainakin todella herkkä.
Siitä vähän VFR yölentoa . On muuten todella aidon näköistä muutamissa kohdissa, kuten 21:20 ja laskeutumisen aikaan, mutta suosittelen katsomaan koko videon alusta loppuun.
Samalla käy läpi ohjaamon yövalaistus vaihtoehtoja kohdassa 24:00.
Eikö se näytä sitä ihan hiirellä klikkaamalla/päälle viemällä?Jos tossa kartalla näkyy toinen kone, kuten kuvassa, niin saako mistään katottua mikä/kuka/jne..
Meikäläinen sieltä ylhäältä tulossa turistilennolla Marbellaan
Ei näytä ei.Eikö se näytä sitä ihan hiirellä klikkaamalla/päälle viemällä?
Otin tuolta videolta screenshotin ja laitan vertailun XP11 samasta kohdasta. Onhan noissa grafiikoissa eroa.
EFHF FS2020
EFHF Xplane11+HD Mesh
Mä aion pysyä Xplane fanipoikana 18.8 saakka.
Sellainen korjaus pakko tehdä, että sulla on sekä HD Mesh, että Simheavenin X-Europe. Tuo jälkimmäinen on ratkaisevampi. Mä sitä ihmettelin tovin kun mun särkänniemi ei näyttänyt kirveelläkään samalta kuin sinulla, asentelin tuon niin sillähän se hoitui.