Microsoft Flight Simulator (2020) PC / Xbox

Näsinneulan luulis nyt olevan ainakin jossain määrin tunnettu nähtävyys pohjoismaissa ja euroopan mittakaavalla yhtälailla, kuten vaikka Tallinnan Teletorn niin ei olis iso homma tekijöillä tehdä moiset erillisinä objekteina lisättynä sitten tuohon karttadataan.

Toisaalta, sitähän tämä peli varmaan pitkälti onkin. Suurkaupungit hienosti mallinnettuja, muut sitten aika geneeristä maastoa. Upean näköistä mutta lentokoneiden mallinnus järjestelmien suhteen jättää toivomisen varaan.
 
Tässä ihan hyvä scenery kimara. Tässähän alkaa kutkuttelee cessna-lentäminen liikelentojen sijaan
 
Tässä ihan hyvä scenery kimara. Tässähän alkaa kutkuttelee cessna-lentäminen liikelentojen sijaan

Itse lentelin ennenMostly big ones, but now that those bigger ones are more or less bad, then I've found myself often c172 and tbm930 drivers.

Mitähän hittoa tapahtui kun käänsi englanniksi :D
 
Tässä ihan hyvä scenery kimara. Tässähän alkaa kutkuttelee cessna-lentäminen liikelentojen sijaan
Oliko tuossa nyt yhtään ei 3D karttadatan alueelta olevaa kuvaa? Onko sellaisia näkynyt edes vuotovideoissa missä olisi matalalla lentelyä 2d:n pohjalta tehdyssä paikassa.
 
Oliko tuossa nyt yhtään ei 3D karttadatan alueelta olevaa kuvaa? Onko sellaisia näkynyt edes vuotovideoissa missä olisi matalalla lentelyä 2d:n pohjalta tehdyssä paikassa.
Kyllä vuodoissa mun mielestä on sellaisiakin ollut.
En nyt satsvarmaksi toki muista.
 
Talot on ihan oikeilla paikoilla, eivät vaan ole oikeita taloja, koska tuota 3D-dataa ei Suomesta ole tarjolla. Mikään Suomen kaupunki ei näytä edes etäisesti yhtä hyvältä, kuin tuo aiemmin linkattu Bukarest. Teiden kanssa myös paljon ongelmia Hesessä.

Nyrkkisääntönä jostain 5k ft korkeudelta autogen alueet näyttää ihan hyviltä, mutta repeää hyvin nopeasti mitä matalammalla lennetään. :kahvi:
Eikö nuo kuitenkin voita ortho4xp:n? Rakennukset paikallaan vaikka ovat mitä sattuu?
 
Laita kuva vaikka Hesedishusta missä näkyy keskusta
Googlen 3d map on minusta hyvää laatua Helsingissä.

Edit: Ei fs2020 varmasti pääsee lähellekään samaan kuin x-planen Helsinki metropolitan vfr scenery. Se onkin maksullinen lisäosa.
 
Piti oikein tarkistaa, että onko HD Mesh ladattuna.. mutta niin ne logit ainakin väittävät.

20200728124452_1.jpg

Sinulla taitaa olla default-maisema. Pitipäs ihan avata pelikone ja testata, itsellä XP11 + HD Mesh.

xp11_scenery.jpg


Eli tässä Särkänniemi, Näsinneulan torni näkyy pienenä geneerisenä näkötornina harmaan rakennuksen katolla.

Niemen kärjessä on Openstreetmapissa tuulivoimalan symboli, siksi simu generoi sellaisen. En tiedä mitä siellä on oikeassa elämässä, ei ainakaan isoa tuulivoimalaa. Ehkä siellä on joku pieni tuulimylly joka on Openstreetmapissa merkitty tuulivoimalaksi. Metsän generointi toimii monissa kohdin harmillisen huonosti, kuten tästäkin kuvasta näkee.

Tässä vielä sama kohta Google Mapsista:
google_scenery.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Sinulla taitaa olla default-maisema. Pitipäs ihan avata pelikone ja testata, itsellä XP11 + HD Mesh.



Mielenkiintoista, pitääpä tutkia miksi näin.

EDIT:No perkele, mulla on vain tuo UHD Mesh versio missä ei tuota osaa suomea ole ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Särkänniemi on tässä noiden kahden postatun kuvan välimailta. Puiden puuttuminen tekee tuosta xp11 kuvasta todella ankean, mutta rakennukset eivät ole niin yksityiskohtaisia kuin Googlen 3d kartassa. Tornia ei ole ollenkaan, ees tuota nuppia talon katolla.
 
Itselle pääasia on, että maastossa ei ole mitään immersiota rikkovaa. kuten selkeitä grafiikkavirheitä jatkuvasti tai muuta. Jo FinlandX oli melko hyvä lisuri (Suuret kiitokset tekijäporukalle - on ollut käyttöä!), motarit vaan oli aivan liian kapeat. Mutta muuten, järvet, pellot, kylät, kaupungit, joet, saaret, voimalinjat, rautatiet olivat kutakuinkin paikallaan. Jos FS2020 on tuosta edellä ollaan jo voitonpuolella. Esim Degerin punaiset katot on todennäköisesti punaisia myös uudessa lentosimussa, tiestö, maastojen ja vesistöjen muodot luulisi paranevan. Olisi hieno jos esim huoltoasemat tunnistettaisiin huoltoasemiksi ja generoitaisiin oikein. Tietysti unelma sateliittitarkasta peligrafiikasta on herännyt, mutta en kyllä ihan Suomen osalta tätä ole realistisesti ainakaan ensialkuun uskonut tulevankaan...

Ja ennenkaikkea että se vihdoin pyörisi oikeasti sujuvasti ja näyttävästi ilman mitään prrrkleen nvidia inspectoreita ja muita tekohengitteitä.
 
Itse olen kyllä siinä uskossa, että tästä tulee vielä kova juttu pidemmän päälle, kun annetaan aikaa ja tiettyjä juttuja paikataan 3.osapuolen lisäreillä, sekä kehittäjien pitkään jatkuvalla tuella.
 
Itse olen kyllä siinä uskossa, että tästä tulee vielä kova juttu pidemmän päälle, kun annetaan aikaa ja tiettyjä juttuja paikataan 3.osapuolen lisäreillä, sekä kehittäjien pitkään jatkuvalla tuella.
Se on selvää. Eiköhän harrastajatkin tee lisäreitä. Itse odotan Helsingin aluetta, toivottavasti saadaan rakennukset laajasti. Kunnolla tehdystä voi maksaakin.

Ei tuo paljoa eroa muista. On vain uudempi ja kehittyneempi, joten parempi pohja lisäreille. Voi joutua odottamaan jonkun aikaa, mutta voihan sitä pitää useampaa simua levyllä. Toivottavasti kehittäjätyökaluilla voisi tehdä itsekin pieniä viilauksia.
 
Onko näissä xplanessa tai flightsimulator ollut noita teollisuusalueita miten mallinnettu? Esim Porvoon jalostamo, loviisan ydinvoimala jne?
 
Onko näissä xplanessa tai flightsimulator ollut noita teollisuusalueita miten mallinnettu? Esim Porvoon jalostamo, loviisan ydinvoimala jne?

Kehnosti, kun niiden alueella ei pahemmin pysty millään 3d-kuvaus koneellakaan päristelemään. Tässä uudessa Loviisan voimalaitos on vaan sellainen semi geneerisen näköinen teollisuusrakennus. Tornion terästehtaan kylmävalssaamo 2 taas menee vahvasti yli tekoälyn hilseen. Rakennus on niin iso, että sen katolla olevat ilmanvaihtokopit se oli arvioinut olevan taloja. Eli siellä valssaamon katolla oli jotain tönöjä.
 
Onko näissä xplanessa tai flightsimulator ollut noita teollisuusalueita miten mallinnettu? Esim Porvoon jalostamo, loviisan ydinvoimala jne?

Tässä vähän Xplane11 vertailua todellisuuteen:

Kilpilahti XP11+HD Mesh:
scenery_kilpilahti_xp11.jpg

Kilpilahti Google Maps:
scenery_kilpilahti_google.jpg



Loviisan voimala XP11+HD Mesh:
scenery_loviisa_xp11.jpg


Loviisan voimala Google Maps:
scenery_loviisa_google.jpg

 

Liitteet

  • scenery_haminakotka_xp11.jpg
    scenery_haminakotka_xp11.jpg
    355,6 KB · Luettu: 46
Ilmeisesti keskiyöllä jenkkien aikaa(?) loppuu joku embargo tälle, eli uutta settiä varmaan tulossa.
 
Missäs tuollaista on puhuttu?
Eilen heidän discordissa mainittu ainakin, että median NDA päättyy tänään klo 7:00 GMT.

E: Näköjään streamiä jo julkistettu, alkamaan neljän tunnin päästä eli voi olla aikaisemminkin:
 
Viimeksi muokattu:
Closed Beta Now Available
Posted by: Microsoft Flight Simulator Team

CLOSED BETA HAS BEEN RELEASED!
We are excited to announce that build 1.6.13 (Closed Beta) is now available for download for all Alpha testers.
For those that have not yet received an invitation, invites will continue to be sent through 07.30.
BUILD HIGHLIGHTS/NOTES
Welcome the Microsoft Flight Simulator Closed Beta (build 1.6.13)!
9 NEW AIRCRAFT
The following airplanes are now available to fly.
Piston Aircraft
  • Aviat Pitts Special S2S
  • Extra 330LT
  • Flight Design CTSL
  • Icon A5
  • JMB Aircraft VL-3
  • Robin Cap10
  • Zlin Aviation Savage Cub

Turboprop Aircraft
  • Textron Aviation Beechcraft King Air 350i

Jet Aircraft
  • Textron Aviation Cessna Citation CJ4

3 NEW BUSH TRIPS
Bush Trips are a set of activities which test your navigation skills and have you flying long-distance across remote locations.
  • Breckenridge to Mariposa Yosemite – Nevada – Savage Cub
  • Los Cerros to Cochrane – Patagonia – X Cub
  • Rijeka to Santorini – Balkans – Cessna 172 Skyhawk SP

4 NEW FLIGHT TRAINING TUTORIALS
  • Flight training teaches you how to fly using a Cessna 152.
  • Traffic Patterns – Maneuver safely around a busy airfield
  • First Solo Flight – tackle a traffic pattern on your own
  • Navigation – Follow a flight plan from point A to point B
  • First Solo Navigation – Fly from A to B entirely on your own

22 NEW LANDING CHALLENGES
Famous
Well known locations and challenges that are well within reach. Focus on fundamental landing techniques, precision and smoothness.
  • Jackson – KJAC, USA – Cessna Citation CJ4
  • Llanada Grande – SCLD, Chile – Cessna C172 Skyhawk (G1000)
  • New York – KJFK, USA – Boeing 747-8 Intercontinental
  • Nice – LFMN, France – Beechcraft Bonanza G36
  • Quito – SEQM, Ecuador – Beechcraft King Air 350i
  • Rio de Janeiro – SBGL, Brazil – Airbus A320neo
  • Sydney – YSSY, Australia – Airbus A320neo
  • Toronto – CYTZ, Canada – Daher TBM 930

Epic
Face the most iconic and dangerous places to land in the world.
  • Aspen – KASE, USA – Cessna Citation CJ4
  • Bugalaga – WX53, Indonesia – Cessna 208 B Grand Caravan EX
  • Lukla – VNLK, Nepal – Cessna 208 B Grand Caravan EX
  • Paro – VQPR, Kingdom of Bhutan – Airbus A320neo
  • Saba – TNCS, Caribbean Netherlands – Beechcraft King Air 350i
  • Saint-Barthelemy – TFFJ, French Antilles – Daher TBM 930
  • Tegucigalpa – MHTG, Honduras – Airbus A320neo
  • Strong Winds

Strong winds make a pilot’s job even harder. Contend with air currents and crosswinds along the approach path to ensure a good landing.
  • Donegal – EIDL, ireland – Beechcraft Bonanza G36
  • Funchal – LPMA, Portugal – Airbus A320neo
  • Gibraltar – LXGB, United Kingdom – Airbus A320neo
  • Innsbruck – LOWI, Austria – Boeing 747-8 Intercontinental
  • Nanwalek – KEB, USA – Cessna C172 Skyhawk (G1000)
  • Nassau – MYNN, Bahamas – Daher TBM 930
  • Queenstown – NZQN, New Zealand – Cessna Citation CJ4

Track IR
Microsoft Flight Sim now supports Track IR. This must be configured outside of the sim in the normal method. Track IR is available in the following locations:
  • Menu – Hangar
  • In-flight – Cockpit camera
  • In-flight – Chase camera
 
Eilen heidän discordissa mainittu ainakin, että median NDA päättyy tänään klo 7:00 GMT.

E: Näköjään streamiä jo julkistettu, alkamaan neljän tunnin päästä eli voi olla aikaisemminkin:


Olipahan pettymys ihmisille jotka odotti streamia :D



Kymmeneltä olisi seuraava. Kai se samanlainen minuutin pätkä..
 
Ei tarvi näköjään kovin kauaa odotella VRää. Päivitystä kaavaillaan Reverb G2 yhteyteen, joka tulossa syyskuussa

 
Oho, Steam-lisäys on tervetullut juttu, kun kaikki muutkin pelit on itellä siellä. Workshop voisi avata aikamoisia mahdollisuuksia vielä peliin - totisesta lentelystä multiplayer-perseilyyn.
 
Aivan fantastista!!! toi quillinkin video, aika midtier kone ja hyvältä näyttää ja pyörii ihan kohtuudella, jatkossa varmaan paremmin ja tosiaan striimaus voi syödä tehoja ja laatua. [Edit: Hän siis sanoo videolla että se on buttersmooth, videolla näkyy stutteria jne mutta syyttää obs:ää, luotetaan mieheen. Kone hänellä siis i7 4930k ja 1080 (ei ti), 32gb ramia tosin eli ei todellakaan mitään uusinta uutta]

Olen taas hypejunassa tasan yhtä paljon kuin tätä ketjua aloittaessa :D
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kyllä sanoa että hypetaso laski melko paljon kun näki nuo syrjäkylien maastot. Alhaisilla korkeuksilla nuo näyttävät vääristyneiltä 2D kuvilta, mitä ne ovatkin. Odotin AI maastoilta hiukan enemmän 3D:tä. Noin kilometrissä ja siitä ylöspäin ne toki näyttävät hyviltä. En osaa sanoa mikä on tyypillinen pienlentokoneen lentokorkeus, mutta minimi on 300 metriä ja tuolta etäisyydeltä nuo maastot näyttäisivät menevän aina uncanny valley tyylisiksi.

Varmasti suurinosa ajasta tulee lenneltyä jossain muualla kun kotikunnilla ja varmaan melko korkealla että ei tarvitse noita vääristyneitä maastoja katsella.
 
Pakko kyllä sanoa että hypetaso laski melko paljon kun näki nuo syrjäkylien maastot. Alhaisilla korkeuksilla nuo näyttävät vääristyneiltä 2D kuvilta, mitä ne ovatkin. Odotin AI maastoilta hiukan enemmän 3D:tä. Noin kilometrissä ja siitä ylöspäin ne toki näyttävät hyviltä. En osaa sanoa mikä on tyypillinen pienlentokoneen lentokorkeus, mutta minimi on 300 metriä ja tuolta etäisyydeltä nuo maastot näyttäisivät menevän aina uncanny valley tyylisiksi.

Varmasti suurinosa ajasta tulee lenneltyä jossain muualla kun kotikunnilla ja varmaan melko korkealla että ei tarvitse noita vääristyneitä maastoja katsella.
Onko pistää linkkiä ja aikaa videon kohtaan missä näkyy? En jaksa noita tunnin videoita niin tarkkaan läpi katsoa, eikä osunut silmiin.
 
Quill18 juuri julkaisi pelivideon


Pakko kyllä sanoa että hypetaso laski melko paljon kun näki nuo syrjäkylien maastot. Alhaisilla korkeuksilla nuo näyttävät vääristyneiltä 2D kuvilta, mitä ne ovatkin. Odotin AI maastoilta hiukan enemmän 3D:tä. Noin kilometrissä ja siitä ylöspäin ne toki näyttävät hyviltä. En osaa sanoa mikä on tyypillinen pienlentokoneen lentokorkeus, mutta minimi on 300 metriä ja tuolta etäisyydeltä nuo maastot näyttäisivät menevän aina uncanny valley tyylisiksi.

Varmasti suurinosa ajasta tulee lenneltyä jossain muualla kun kotikunnilla ja varmaan melko korkealla että ei tarvitse noita vääristyneitä maastoja katsella.

Linkatussa videossa noin puolessa välissä (21:40) Cessna nousee ilmaan ja näkyy hyvin maisemat matalalta. Omasta mielestäni tuo näyttää todella hyvältä, tiet, rakennukset, metsät, pellot, kaikki näyttäisi olevan tarkasti oikeilla kohdillaan, jopa pienet puuryppäät peltojen keskellä. Ja maalaistalojen pihapiirien pienetkin homeiset puuvajat. Tämä verrattuna Google Mapsin ilmakuviin. Tämä on tietysti vain yksi otanta pieneltä alueelta. Ainakin Xplaneen verrattuna grafiikat on ihan eri luokkaa. Mun hypemittari nousi taas entisestäänkin.
 
Linkatussa videossa noin puolessa välissä (21:40) Cessna nousee ilmaan ja näkyy hyvin maisemat matalalta. Omasta mielestäni tuo näyttää todella hyvältä, tiet, rakennukset, metsät, pellot, kaikki näyttäisi olevan tarkasti oikeilla kohdillaan, jopa pienet puuryppäät peltojen keskellä. Ja maalaistalojen pihapiirien pienetkin homeiset puuvajat. Tämä verrattuna Google Mapsin ilmakuviin. Tämä on tietysti vain yksi otanta pieneltä alueelta. Ainakin Xplaneen verrattuna grafiikat on ihan eri luokkaa. Mun hypemittari nousi taas entisestäänkin.
Minäkin selailin YouTubesta muutamaa arviota ja siellä useampi hehkutti miten hyvältä 3D alueiden ulkopuolella tekoäly muuntaa paikkoja. Ei nyt kotitaloa pysty tunnistamaan, mutta oman asuinalueen helposti.
Ja esim lentokenttiä tekoäly muuntaa hämmästyttävän hyväksi. Yksikin sanoi että hän tunnistaa pienen kentän kotinsa läheltä aivan täysin.
 
Linkatussa videossa noin puolessa välissä (21:40) Cessna nousee ilmaan ja näkyy hyvin maisemat matalalta. Omasta mielestäni tuo näyttää todella hyvältä, tiet, rakennukset, metsät, pellot, kaikki näyttäisi olevan tarkasti oikeilla kohdillaan, jopa pienet puuryppäät peltojen keskellä. Ja maalaistalojen pihapiirien pienetkin homeiset puuvajat. Tämä verrattuna Google Mapsin ilmakuviin. Tämä on tietysti vain yksi otanta pieneltä alueelta. Ainakin Xplaneen verrattuna grafiikat on ihan eri luokkaa. Mun hypemittari nousi taas entisestäänkin.

Samassa videossa noin 34:52 kohdalla kun lentokorkeus alkaa laskemaan reilusti niin maasto muuttuu kokoajan enemmän ja enemmän vääristyneeksi kunnes se jossain 1500 jalan korkeudessa saavuttaa sellaisen pisteen että kontrasti erittäin hienon lentokoneen 3D mallin ja maaston välillä on melko karu. Myös noin kohdassa 30:00 tuo alue missä on jonkinlaista kivikkoa tai hiekkaa pistää silmään erittäin paljon.

Tuo ongelma näyttäisi olevan lähinnä sellaisilla alueilla joissa ei ole puita ja maasto on jotain kivikon, hietikon, soramonttujen tai isojen asfaltti aluiden tapaista. Varsinkin sellaiset alueet missä ollaan metsän ja "aron" rajalla kontrasti on silmään pistävä.


Tässä on lisäkuvaa maastoista kaupunkiympäristössä. Tästäkin videosta esimerkiksi 11:50 kohdalla näkee tuon ongelman jonkinlaista puistoa katsellessa. Puiston ympärillä olevat rakennnukset ja metsä näyttää loistavalta, mutta tuo puiston alhainen resoluutio pistää silmään pahasti.




Ehkä yksi seikka mikä tuosta tekee itselleni niin etovan on että käytin muinoinaan erittäin paljon aikaa Google Earthiä tutkiessa. Nuo paikottaiset spotit joissa on alhainen resoluutio saa tuon näyttämään siltä että olisin rullailemassa Google Earthiä ja joku olisi liimannut miljoonan polygonin lentokoneen mallin keskelle ruutua. On tämä silti day 1 ostos, mutta tuo fiilis että lentelisi Google Earthissä syö vähän immersiota.
 
Toki pelkkä metsä ja vesialueet näyttää hyvältä myös pelkän satelliittidatan kautta. Kaupungit sitten toinen asia, taloja hautautuneina puoliksi maansisään, rauta- ja autotiet suttua, jne
 
Samassa videossa noin 34:52 kohdalla kun lentokorkeus alkaa laskemaan reilusti niin maasto muuttuu kokoajan enemmän ja enemmän vääristyneeksi kunnes se jossain 1500 jalan korkeudessa saavuttaa sellaisen pisteen että kontrasti erittäin hienon lentokoneen 3D mallin ja maaston välillä on melko karu. Myös noin kohdassa 30:00 tuo alue missä on jonkinlaista kivikkoa tai hiekkaa pistää silmään erittäin paljon.

Tuo ongelma näyttäisi olevan lähinnä sellaisilla alueilla joissa ei ole puita ja maasto on jotain kivikon, hietikon, soramonttujen tai isojen asfaltti aluiden tapaista. Varsinkin sellaiset alueet missä ollaan metsän ja "aron" rajalla kontrasti on silmään pistävä.


Tässä on lisäkuvaa maastoista kaupunkiympäristössä. Tästäkin videosta esimerkiksi 11:50 kohdalla näkee tuon ongelman jonkinlaista puistoa katsellessa. Puiston ympärillä olevat rakennnukset ja metsä näyttää loistavalta, mutta tuo puiston alhainen resoluutio pistää silmään pahasti.

Ehkä yksi seikka mikä tuosta tekee itselleni niin etovan on että käytin muinoinaan erittäin paljon aikaa Google Earthiä tutkiessa. Nuo paikottaiset spotit joissa on alhainen resoluutio saa tuon näyttämään siltä että olisin rullailemassa Google Earthiä ja joku olisi liimannut miljoonan polygonin lentokoneen mallin keskelle ruutua. On tämä silti day 1 ostos, mutta tuo fiilis että lentelisi Google Earthissä syö vähän immersiota.

Siihen nähden mitä tähän asti lentopelit on tarjonnut, niin nuo mainitsemasi kohdat näytti huikean hyvältä. Paljon paremmalta kuin osasin kuvitellakaan. En todellakaan odottanut 3D kaupunkien tasoista, mutta tuossakin jätkä tunnistaa kaikki oikeat paikat ja talot vaivata.
 
Ainankin Quillin videoissa tuo kaupunki on erittäin hyvä. Ei mitään pahaa sanottavaa siitä. Sanotaanko näin että 95% on niin hyvää että ne loput 5% jotka eivät ole pistävät silmään satakertaisesti.
 
Ainankin Quillin videoissa tuo kaupunki on erittäin hyvä. Ei mitään pahaa sanottavaa siitä. Sanotaanko näin että 95% on niin hyvää että ne loput 5% jotka eivät ole pistävät silmään satakertaisesti.
Eipä ne nyt niin pistä silmään, eikä oikeastaan edes haittaa. Jos niin etoo, niin on helppo päätös olla hankkimatta?
 
Voisko joku nyt pistää videoo/kuvia Suomesta?
Helsinki, Turku, Tampere, joku Lapin laskettelukeskus, joku maaseudun kunta jne?
 
Eipä ne nyt niin pistä silmään, eikä oikeastaan edes haittaa. Jos niin etoo, niin on helppo päätös olla hankkimatta?

Miksi kaiken pitää olla niin mustavalkoista? Jos yhdestä asiasta antaa kritikkkiä niin koko tuote on täysin käyttökelvotonta paskaa?
 
Voisko joku nyt pistää videoo/kuvia Suomesta?
Helsinki, Turku, Tampere, joku Lapin laskettelukeskus, joku maaseudun kunta jne?
Taitaa olla vasta medialla oikeus julkaista materiaalia heille toimitetusta esiversiosta?

Itseänikin nämä kyllä kovasti kiinnostaisivat.
 
Ai? Aika pieniä youtube kanavia ainakin tunkenut arviotaan ja pelikuvaa nettiin, et aika helposti vissiin sit saanu ”media” oikeudet.
Juu en ole ihan varma tästä, mutta ne joille on tuo ennakkoversio lähetetty, ovat ilmeisesti oikeutettuja siitä pelikuvaa ja arvioita laittamaan. Joku korjatkoon, jos olen aivan ulapalla.

Loistavalta vaikuttaa tähän mennessä, enkä malta odottaa, että pääsen vanhan lentäjä faijjani kanssa fiilistelemään taas uutta lentosimua. :thumbsup:
 


Vasta julkaistu haastattelu kehittäjien kanssa, lupaavalta kuulostaa, että tämä on vasta alku pitkälle matkalle. :)
 
Vitsi jengi narisee pienestä. Ihan huikean näköisiä videoita, ja sieltä kaivetaan niitä käänteisiä rusinoita seasta. Erittäin lupaavalta näyttää. :tup:

Se onkin mielenkiintoinen pointti, mikä on kitinää ja mikä on kritiikkiä?


Tässä artikkelissa on kritisoitu samoja asioita jotka nostin esille noista videoista.

Onko kukaan löytänyt tietoa miten vahingonmallinnus on hoidettu? Maahantörmäyksissä peli menee vain mustaan ruutuun ilman mitään animaatioita, mutta miten homma toimii noissa syöksyissä joissa mallinnetaan rakenteellista stressiä mikä ainankin valikoiden mukaan on pelissä.
 
Onko kukaan löytänyt tietoa miten vahingonmallinnus on hoidettu? Maahantörmäyksissä peli menee vain mustaan ruutuun ilman mitään animaatioita, mutta miten homma toimii noissa syöksyissä joissa mallinnetaan rakenteellista stressiä mikä ainankin valikoiden mukaan on pelissä.

Sama setti, mutta eri teksti. Jos laskeutuu liian lujaa, niin lukee "vahingoitit laskutelineitä" ja peli päättyy. Mitään oikeaa vahingonmallinnusta tyyliin siipi katkeaa ei tule koneisiin, mitkä on lisenssillä mallinnettu (ilkmeisesti tässä pelissä kaikki) koska lisenssiehdot sen kieltää. Jotkut 3. osapuolen tein itse ja säästin koneet saattaa poukkoilla ja räjähdellä, mutta ei mitkään kunnolliset, niin kuin ei missään aiemmassakaan simussa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 517
Viestejä
4 475 360
Jäsenet
73 945
Uusin jäsen
JsKK

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom