Zealios on kyllä varmasti hyvä valinta. Switchejä tulee mulla tilattua esim. KBDfansilta, sieltä saa kätevästi 68 kytkimen bundleissa tavaraa, niin ei tarvitse tilata kauheasti ylimääräisiä (itse kun harrastan 60% ja 65% lautoja), eivät olet jääneet tulliin ja yli 40 euron tilaukset on tulleet ilman posteja.Tuli täs sattumalta törmättyy näihin "custom" näppäimistöihin Tubessa, niin mietin että vois rakentaa itselle ensimmäisen. Ihan senki takia, että ois pitkäaikainen ja kestävä. Mietin GMMK TKL ISO + Zealios v2 (tai Zilent v2) 67g kytkimii ja keycapsit vielä hakusessa...Mistä jengi ostaa yleensä switchei ja keycapsei, varsinkin Nordic tyyppisiä?
Näppis tulee lähinnä pelailuun, tällä hetkellä BF4 ja Arma3...niin Zealious 67g on kuulemma hyvä vaihtoehto siihen (äänenki puolesta) ja ihan peruskäyttöönki. Onko muita vaihtoehtoja GMMK tyyppiseen näppikseen, joka olisi hot-swap ja ISO layoutil?
Aikasemmin tässä on suositeltu Super Lubee, niin sillä varmaa hyvä aloittaa vai onko muita halvempia vaihtoehtoja rasvailuun?
Näppäinhattujen kanssa kannattaa vaan seurata erilaisia group buy:ta ja hypätä mukaan niihin, joissa on international / NorDE -kitit saatavilla. Tällä hetkellä hyvä esimerkki tällaisesta on hieman erikoisemmalla profiililla varustettu KAT Milkshake. Kannattaa seurata erilaisia hattusettejä mykeyboard.eu, candykeys.com ja drop.com. Mykeyboard ja candykeys ovat EU:n sisällä, mikä tekee elämästä helpompaa. Vaihtoehtoisesti voit katsella esim. Aliexpressistä nordic -hattusettejä, mutta niiden laatu ja ulkonäkö on aina vähän niin ja näin. Alkuun niillä toki pääsee.
Rasvailuun kannattaa tsekata mykeyboard.eu:n valikoima. Itse olen lubeillut viimeisimmät kytkimeni Tribosys 3203:lla, mutta 3204, Krytoxin 205g0 sekä 205g00 ovat myös hyvin suosittuja rasvoja. Ei näillä pieleen voi mennä, vaikka hifistelijöillä onkin omat mielipiteensä näistä kaikista.