Kuten aikaisemmatkin kirjoitelleet, erona on vain ANSI ja oikeastaan tuntuvin ero on tuo jo mainittu <> näppäimen puuttuminen, jonka minä olen binnannut fn1+z, parin käyttökerran jälkeen en sen näppäimen puuttumista sitten enää huomannutkaan. Muuten kaikki toimivatkin suoraan ilman minkään valtakunnan kikkailua. Useissa arvosteluissa näytetty/mainittu ohjelmisto on nykyään eri nimellä ja muuttunut hieman muutenkin, se on parempi mitä ennen, eikä se alkuperäinenkään ollut huono, päinvastoin. Muuten Anne Pro2 on kyllä omasta mielestä täydellisyyttä hipova tuote, sen hinnalla ei saa lähellekään mitään näin hyvää tuotetta.
Jos bluetooth on tärkeä ominaisuus valinnalle, niin sekin on toiminut minulla ilman ongelmia. Emolevyssäni on bluetooth ja jos vaihtelen fn+1 ja fn+2 puhelimeni ja emolevyni välillä yhteyttä, on se käytännössä saumaton. En kykene huomaamaan bluetooth tai lankayhteyden välillä mitään eroa vaikka kuinka pelaisin nopeatempoisia mätkintäpelejäkin.
Anne Pro2 erityismaininta on tuo sen muovirunko. Monta 60% näppistä on tullu hypisteltyä ja yleensä muovirunko antaa peräksi. Tämä varmaan halkeaa ennen kuin saat taivutettua tätä mihinkään, sen lisäksi että se on hieman muotoiltu ergonomian takia kulmaan suoraan, eikä omaa mitään korotustassuja takana.
ANSI on deal breaker. Joko sen kanssa oppii elämään tai ei, ne jotka ei, eivät pitkänkään käytön jälkeen yleensä siihen totu. Tämä ei ole minun eka ANSI, eikä henkilökohtaisesti ole väliä onko ISO vai ANSI, mutta ymmärrän täysin jos on.