Täällä on ollut käytössä Corsairin K65 näppis varmaan kohta jo vuosikymmen ja ajattelin, että nyt olisi sopiva hetki hommata jotain uutta. Tässä on jo parit sokeritulvat kärsineet Cherry Red kytkimet, muunlaisista kytkimistä minulla ei ole kokemusta, mutta tactile kytkimet kuulostavat kiinnostavalta.
Kiinnostaisi hommata langaton (tarpeeksi pieni latenssi pelaamiseen, eli 2.4GHz yhteys(?)), hot-swappable, TKL näppäimistö (F-näppäimet pitäisi olla) ja tässä olen katsellut muutamia vaihtoehtoja, joista yksi on noussut suosikiksi IQUNIXZX75 OG80. Sattuuko täällä olemaan positiivisia/negatiivisia kokemuksia kyseisestä mallista?
Olisiko suositella näillä spekseillä jotain muuta sopivaa näppistä? Keychron Q1 Pro kiinnostaa esimerkiksi myös, mutta siinä on ilmeisesti suhteellisen korkeat latenssit. Aliexpress tilailu ei pelota, mutta toki mielellään ei yli kuukautta odottelisi toimitusta. Budjetin yläpää siinä 200€ paikkeilla.
Kiinnostaisi hommata langaton (tarpeeksi pieni latenssi pelaamiseen, eli 2.4GHz yhteys(?)), hot-swappable, TKL näppäimistö (F-näppäimet pitäisi olla) ja tässä olen katsellut muutamia vaihtoehtoja, joista yksi on noussut suosikiksi IQUNIX
Olisiko suositella näillä spekseillä jotain muuta sopivaa näppistä? Keychron Q1 Pro kiinnostaa esimerkiksi myös, mutta siinä on ilmeisesti suhteellisen korkeat latenssit. Aliexpress tilailu ei pelota, mutta toki mielellään ei yli kuukautta odottelisi toimitusta. Budjetin yläpää siinä 200€ paikkeilla.
Viimeksi muokattu: