Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos noita tulisi kesken ohjelmien tai edes ohjelmien alussa niin ettei voi hypätä yli, niin sitten menisi kuppi nurin, mutta tällaisenaan ei tosiaan haittaa mitään. Vielä ei ole HBO:n tapauksessa näkynyt minulle mitään sisältömainoksiakaan, mutta mm. Primessä ne ovat arkipäivää.Noita omien sarjojen/sisältöjen puffejahan on ollut koko ajan myös AppleTV:ssä ja Netflixissä, mutta yli saa hypättyä, joten en näe ongelmaa, vaikka toki mieluummin ilman noitakin.
Näinhän se on joo, mutta kuten tuossa muutamaa viestiä aiemmin todettiin, niin suuret massat nimenomaan tykkäävät siitä roskasisällöstä.Max uudistus sinällään ei ole millään lailla parantanut HBOMax-kokemusta, koska nyt vain enemmän roskasisältöä ylihypättävänä ja ainakin itselleni mieleisen sisällön etsiminen tämän vuoksi hankalampaa.
Noita omien sarjojen/sisältöjen puffejahan on ollut koko ajan myös AppleTV:ssä ja Netflixissä, mutta yli saa hypättyä, joten en näe ongelmaa, vaikka toki mieluummin ilman noitakin. Max uudistus sinällään ei ole millään lailla parantanut HBOMax-kokemusta, koska nyt vain enemmän roskasisältöä ylihypättävänä ja ainakin itselleni mieleisen sisällön etsiminen tämän vuoksi hankalampaa.
No sitten en itse näe mitään ongelmaa vaikka noita välillä tulisikin. Mainokset ovat ongelma kahdesta syystä: 1. keskeyttävät katselun ja 2. ne on pakko katsoa. Jaksojen välissä olevat ylihypättävät eivät aiheuta juuri muuta kuin yhden klikkauksen. Siksi en ihan tajua tuollaisia "Kohta lähtee nämä mainos helvetit helvettiin"-kommentteja (ei sun kummenttisi).
Mikä kalliimpi? Ei primessä ole olemassa kuin yhdenlainen tilaus.Jos sinulle myydään mainokseton tilaus niin siinä ei saa olla mainonsia oli ne sitten omia tai kolman osapuolen.
Kyllä kai prime tulee niitä mainoksia jos ottaa sen kalliimman tilauksen ilman mainoksia?
Jos sinulle myydään mainokseton tilaus niin siinä ei saa olla mainonsia oli ne sitten omia tai kolman osapuolen.
Halvimmassa mainoksellisessa versiossa tulee tavallisia mainoksia noin 4 min per tunti pitkin ohjelmaa ja niiden yli ei voi hypätä. Mainoksettomassa tilausvaihtoehdossa tulee "promotional trailers" -kategorian sisältöä (eli niitä "puffeja" palvelun muusta sisällöstä) vain ohjelman alussa ja niiden yli voi hypätä. Itse en ole noita kertaakaan nähnyt Maxissa.Pystyykö Maxissa "mainoksen" ohittamaan jos tittelin alussa moinen tulee. Primessähän pystyy.
Lisäksi tämän mukaan live-urheilusisällössä on mainoksia aina tilausvaihtoehdosta riippumatta.
![]()
SkyShowtime on juurikin tuollaisia mainoksia joita ei voi ohittaa ja enkä noita mainoksia jaksa katsoa silloin kun koittaa rentoutua. Ite en siedä enään mainoksia muualla kuin urheilussa en tiedä mistä johtuu. Samaten kun kutoselta tulee top gear niin tallennan sen koneelle ja poistan mainokset siitä ennen katselua.Mainokseton tilaus tarkoittaa mainoksia, jotka näytetään keskellä ohjelmaa ja niitä ei voi hypätä yli. Palvelun sisällöstä kertominen jaksojen välillä ei ole sellaista mainontaa, jota tarkoitetaan mainoksilla. Toki jokainen päättää mihin rahansa tunkevat, mutta tuon takia tilauksen lopettaminen kuulostaa aika olemattomalta syyltä. Eivät oikeastaan eroa juurikaan vaikkapa eri striimipalveluiden päänäkymän puffeista. Milloin mitäkin sarjaa nostetaan näkyväksi etusivulla, joskus isoja lähes koko näytön kokoisia näkymiä.
(Itse en ole tällaisiin puffeihin edes törmännyt vielä.)
Tuo neljä minuuttia per tunti on vielä kohtuullinen määrä mainoksia. Hiukan kyrpi maksaa MTV Katsomosta lätkän kera melkein 40e kuussa ja silti joutui katselemaan 4-5 kertaa pitkiä mainoskatkoja tuntiin sarjoja tai elokuvia katsellessa.Halvimmassa mainoksellisessa versiossa tulee tavallisia mainoksia noin 4 min per tunti pitkin ohjelmaa ja niiden yli ei voi hypätä. Mainoksettomassa tilausvaihtoehdossa tulee "promotional trailers" -kategorian sisältöä (eli niitä "puffeja" palvelun muusta sisällöstä) vain ohjelman alussa ja niiden yli voi hypätä. Itse en ole noita kertaakaan nähnyt Maxissa.
Lisäksi tämän mukaan live-urheilusisällössä on mainoksia aina tilausvaihtoehdosta riippumatta.
![]()
Eikös Subilta tullessa BB ollut tunnin ohjelmaan sisälletty 40min mainoksia niin en yhtään ihmettele tuota MTV Katsomon touhua.Tuo neljä minuuttia per tunti on vielä kohtuullinen määrä mainoksia. Hiukan kyrpi maksaa MTV Katsomosta lätkän kera melkein 40e kuussa ja silti joutui katselemaan 4-5 kertaa pitkiä mainoskatkoja tuntiin sarjoja tai elokuvia katsellessa.
SkyShowtime on juurikin tuollaisia mainoksia joita ei voi ohittaa
Puhuin molemmista kun toiminta on sama tuodaan mainokset mainoksettomaan palveluun. Erona se että toisessa ei voi edes ohittaa mainoksia ja prime taas eroaa siinä että perus tilaukseen tulee kulumaan mainokset ja jos haluaa mainokset pois niin maksa enemmän. Ja taksin ite sen keskustelun avata noista mainoksista täällä.Mutta me puhummekin täällä onneksi Maxista emmekä SkyShowtimestä.
tuodaan mainokset mainoksettomaan palveluun
Tämä on vähän saivartelua. Kyllä mainos voi olla mikä tahansa, jossa yritetään herätellä katsojan mielenkiintoa johonkin muuhun asiaan, kuin siihen mitä katsotaan. Sitähän nuo palvelun omankin sisällön mainostamiset ovat.Ei ole tuotu mainoksia mainoksettomaan palveluun vaan esitellään sarjoja. Mainokset ovat pätkiä joita ei voi ohittaa.
Ei ole tuotu mainoksia mainoksettomaan palveluun vaan esitellään sarjoja. Mainokset ovat pätkiä joita ei voi ohittaa.
Tämä on vähän saivartelua. Kyllä mainos voi olla mikä tahansa, jossa yritetään herätellä katsojan mielenkiintoa johonkin muuhun asiaan, kuin siihen mitä katsotaan. Sitähän nuo palvelun omankin sisällön mainostamiset ovat.
Tällaisenaan ne menevät, mutta samalla tavalla ärsyttäviä nekin ovat aina, jos niitä ei voi hypätä yli halutessaan.
Mainoksia ne puffit ja trailerit on ainakin mun kirjoissani, toki joku voi aina olla tästä eri mieltä. Kaikki mikä ei ole sitä ohjelmaa minkä katsomisen aloitan/yritän aloittaa, oli se sitten millä nimellä tahansa jos se tulee pyytämättä ja väkisin ja sen tarkoitus on houkutella mut katsomaan jotain muuta kuin haluamaani ohjelmaa = mainos.
"Sinun kertomaasi mainostusta"?No tuota on sitten ollut jo paljon aiemminkin, tullut sähköpostia missä on yritetty herätellä kiinnostusta tapahtuviin muutoksiin ja kertoa että palvelut yhdistyvät jne.. eli sinun kertomaasi mainostusta on kyllä tullut. Myös erinäisten uutislehtisten ja muiden kertomana..
Täällä ainakin lähti suoraan pyörimään ilman mitään painalluksia ei kysellyt mitään vaikka selain sulki välillä.No tuota on sitten ollut jo paljon aiemminkin, tullut sähköpostia missä on yritetty herätellä kiinnostusta tapahtuviin muutoksiin ja kertoa että palvelut yhdistyvät jne.. eli sinun kertomaasi mainostusta on kyllä tullut. Myös erinäisten uutislehtisten ja muiden kertomana..
Sitten tuota on tapahtunut ties miten useasti, yleensä aina kun selaimella yritän aloittaa katsomista se kysyy ensin ja varmistaa että se olen minä eikä esim. tarjoa suoraan jatkamaan sitä sarjaa mitä olen katsomassa vaan tulee aina se yksi pakollinen klikkaus ensin.. en vain ole nähnyt (tuotakaan) mainoksena kun se on "jotain mikä tulee pyytämättä ja väkisin" eikä anna minun suoraan alkaa katsomaan sitä mitä haluan...
Tämä on vähän saivartelua. Kyllä mainos voi olla mikä tahansa, jossa yritetään herätellä katsojan mielenkiintoa johonkin muuhun asiaan, kuin siihen mitä katsotaan. Sitähän nuo palvelun omankin sisällön mainostamiset ovat.
Ei ole tuotu mainoksia mainoksettomaan palveluun vaan esitellään sarjoja. Mainokset ovat pätkiä joita ei voi ohittaa.
Eli jos jaksojen välissä esitellään mitä tahansa tuotteita ja tämän voi ohittaa, niin kyseessä ei ole mainos?
Musta siis nimenomaan päinvastainen on saivartelua. Musta on saivartelua väittää että nyt on tuotu "mainokset mainoksettomaan palveluun". Ei ole tuotu. Palaan asiaan jos puffeja tai mainoksia tulee keskelle sisältöä tai jos niitä ei voi enää ohittaa. Mutta nuo - millaisia itselleni ei vielä ole edes näytetty - ei vielä tee tästä mainoksellista suoratoistoa omissa kirjoissani millään tavalla. Ja sellaiseksi sen väittäminen on musta saivartelua tai harhaanjohtavaa.
Jos sarjojen välissä esitellään palvelun toista sarjaa ja puffia ei tarvitse katsoa, niin mielestäni kyseessä ei ole "mainoksellinen suoratoistopalvelu". Käsittääkseni kyse ei ollut "mistä tahansa tuotteista". Ihan samalla tavalla jos palvelun etusivulla mainostetaan uusia sarjoja, kyseessä ei ole "mainoksellinen suoratoistopalvelu".
Sinä puhuit siitä, että eivät nuo ole mainoksia, koska ne voi ohittaa.
Taitaa porukat pikkuhiljaa tajuta ettei jokaisella voi olla omaa suoratoistopalvelua jos haluaa pysyä pystyssä.
"SkyShowtime omistavat yhdysvaltalaiset mediakonsernit Comcast ja Paramount Global."Eikös toi ole skyshowtimen kanssa jo samassa sängyssä? Vai onko romanssi ohitte ja nyt vaihdetaan petiä?
Ja siis jos on jo unohtunut, niin Paramount+ = SkyShowtime. Esim USA:ssa ja Briteissä se on kuitenkin yhä nimellä Paramount+, kuten oli Suomessakin ennen.
Mutta sisältö ei ole 1:1.
50% edelleen? Tosin onko tuosta toisesta edes sellaista kenelläkään, joten ei taida olla olennaista pohdiskella tuota. Se on sitten taas uusi keskustelu, että miten kävisi nykyisille Maxin alennuksille, mutta luulen niiden päättyvän ennen tuota joka tapauksessa.Siinä sitten saisi ihmetellä mikä tulisi hinnaksi jos molemmista se 50% hinta itsellä.
50% edelleen? Tosin onko tuosta toisesta edes sellaista kenelläkään, joten ei taida olla olennaista pohdiskella tuota. Se on sitten taas uusi keskustelu, että miten kävisi nykyisille Maxin alennuksille, mutta luulen niiden päättyvän ennen tuota joka tapauksessa.
Ok. Voisin kuvitella, että jos nuo tarjoukset ovat yhdistymishetkellä vielä voimassa ja jos ne halutaan säilyttää, niin sitten se menee niin, että vanhat tarjouksen piirissä olevat asiakkaat saavat goodwillinä jonkin aikaa palvelun puolella hinnalla siitä mikä nyt sitten onkaan sen hetken perushinta.On; SkyShowtimellä oli relaunchinsa yhteydessä parin kuukauden ajan just samanlainen ikuisesti 50% -kampanja kuin HBO Maxilla aiemmin. Nykyään sen kampanjan piirissä olevat maksaa SkyShowtimestä 4,50 €/kk (mainokseton).
Eihän tuo olisi millään määrin riittävä. Jos kaksi palvelua yhdistyy, johon sulla on puoleen hintaan alennus niin ei alennus voi olla uudesta palvelusta puolet vaan olisi isommalla alennusprosentilla. -50% + -50% ei ole -50%Ok. Voisin kuvitella, että jos nuo tarjoukset ovat yhdistymishetkellä vielä voimassa ja jos ne halutaan säilyttää, niin sitten se menee niin, että vanhat tarjouksen piirissä olevat asiakkaat saavat goodwillinä jonkin aikaa palvelun puolella hinnalla siitä mikä nyt sitten onkaan sen hetken perushinta.
No se nyt taas on sitä samaa pilkunviilausta mitä näissä on nähty joka kerta. Lähinnä hyvästä tahdosta ovat pitäneet ne tarjoukset voimassa edes jonkinlaisina ja jonkin aikaa, mutta melkoisen hupaisaksi menisi alkaa vaatimaan jotain ihmeen "tupla-alennusta" tuollaisessa tilanteessa sekunniksikaan.Eihän tuo olisi millään määrin riittävä. Jos kaksi palvelua yhdistyy, johon sulla on puoleen hintaan alennus niin ei alennus voi olla uudesta palvelusta puolet vaan olisi isommalla alennusprosentilla. -50% + -50% ei ole -50%
50% edelleen? Tosin onko tuosta toisesta edes sellaista kenelläkään, joten ei taida olla olennaista pohdiskella tuota. Se on sitten taas uusi keskustelu, että miten kävisi nykyisille Maxin alennuksille, mutta luulen niiden päättyvän ennen tuota joka tapauksessa.
Eihän tuo olisi millään määrin riittävä. Jos kaksi palvelua yhdistyy, johon sulla on puoleen hintaan alennus niin ei alennus voi olla uudesta palvelusta puolet vaan olisi isommalla alennusprosentilla. -50% + -50% ei ole -50%
Lyhyesti: Ei mistään.Tietääkös porukka mistä näkee Suomessa olympialaiset 4K-HDR lähetyksenä.