Max (HBO Nordic/Max)

No HBO:n kanssa ei ennen tullut, niin kyllähän tuo nyt muutos huonompaan on riippumatta siitä mainostetaanko omia sarjoja vai jotain ihan muuta.

Missä noihin siis törmää? Kokeilin juuri mennä Station Elevenin jaksosta toiseen, eikä näkynyt mainoksia. Ja onko nuo pakko katsoa kokonaan vai voiko hypätä yli?
 
Missä noihin siis törmää? Kokeilin juuri mennä Station Elevenin jaksosta toiseen, eikä näkynyt mainoksia. Ja onko nuo pakko katsoa kokonaan vai voiko hypätä yli?
Sarjaa katsoessa jakson loputtua ja ennen seuraavan jakson alkua. Tuo oli ensimmäinen kerta ja en ole ehtinyt katselemaan tuon jälkeen, että tuleeko joka välissä. Ja pystyi toki skippaamaan yli eli ei ollut pakko katsoa.

Toki voi olla myös joku bugi ja näitä ei oikeasti kuuluisi tulla.
 
Sarjaa katsoessa jakson loputtua ja ennen seuraavan jakson alkua. Tuo oli ensimmäinen kerta ja en ole ehtinyt katselemaan tuon jälkeen, että tuleeko joka välissä. Ja pystyi toki skippaamaan yli eli ei ollut pakko katsoa.

No sitten en itse näe mitään ongelmaa vaikka noita välillä tulisikin. Mainokset ovat ongelma kahdesta syystä: 1. keskeyttävät katselun ja 2. ne on pakko katsoa. Jaksojen välissä olevat ylihypättävät eivät aiheuta juuri muuta kuin yhden klikkauksen. Siksi en ihan tajua tuollaisia "Kohta lähtee nämä mainos helvetit helvettiin"-kommentteja (ei sun kummenttisi).
 
Amazon Primessä myös noita (oman sisällön) mainoksia jaksojen välissä enkä voi sanoa että olisi harmittanut erityisen paljon. Ehkä jos alkaisi tulemaan jotain Tena tai ummetuslääkemainoksia niin ärsyttäisi enemmän.
 
Noita omien sarjojen/sisältöjen puffejahan on ollut koko ajan myös AppleTV:ssä ja Netflixissä, mutta yli saa hypättyä, joten en näe ongelmaa, vaikka toki mieluummin ilman noitakin. Max uudistus sinällään ei ole millään lailla parantanut HBOMax-kokemusta, koska nyt vain enemmän roskasisältöä ylihypättävänä ja ainakin itselleni mieleisen sisällön etsiminen tämän vuoksi hankalampaa.
 
Noita omien sarjojen/sisältöjen puffejahan on ollut koko ajan myös AppleTV:ssä ja Netflixissä, mutta yli saa hypättyä, joten en näe ongelmaa, vaikka toki mieluummin ilman noitakin.
Jos noita tulisi kesken ohjelmien tai edes ohjelmien alussa niin ettei voi hypätä yli, niin sitten menisi kuppi nurin, mutta tällaisenaan ei tosiaan haittaa mitään. Vielä ei ole HBO:n tapauksessa näkynyt minulle mitään sisältömainoksiakaan, mutta mm. Primessä ne ovat arkipäivää.
Max uudistus sinällään ei ole millään lailla parantanut HBOMax-kokemusta, koska nyt vain enemmän roskasisältöä ylihypättävänä ja ainakin itselleni mieleisen sisällön etsiminen tämän vuoksi hankalampaa.
Näinhän se on joo, mutta kuten tuossa muutamaa viestiä aiemmin todettiin, niin suuret massat nimenomaan tykkäävät siitä roskasisällöstä.
 
Jos sinulle myydään mainokseton tilaus niin siinä ei saa olla mainonsia oli ne sitten omia tai kolman osapuolen.
Kyllä kai prime tulee niitä mainoksia jos ottaa sen kalliimman tilauksen ilman mainoksia?
 
  • Tykkää
Reactions: pig
Noita omien sarjojen/sisältöjen puffejahan on ollut koko ajan myös AppleTV:ssä ja Netflixissä, mutta yli saa hypättyä, joten en näe ongelmaa, vaikka toki mieluummin ilman noitakin. Max uudistus sinällään ei ole millään lailla parantanut HBOMax-kokemusta, koska nyt vain enemmän roskasisältöä ylihypättävänä ja ainakin itselleni mieleisen sisällön etsiminen tämän vuoksi hankalampaa.

Ei ole netflixissä tullut itsellä ikinä jaksojen välissä, vaan ainoastaan kun kausi loppuu kokonaan, eikä enää uusia jaksoja mistä toistaa ja tällöin tuo on kyllä ihan ok.

Ja vaikka voi hypätä yli niin kyllä se välillä ärsyttää, jos ei kapula ole käden ulottivilla, kun ennen se uusi jakso tullut kuitenkin heti. Mutta toki isompi ongelma olisi jos nuo olisi aina pakko katsoa.
 
No sitten en itse näe mitään ongelmaa vaikka noita välillä tulisikin. Mainokset ovat ongelma kahdesta syystä: 1. keskeyttävät katselun ja 2. ne on pakko katsoa. Jaksojen välissä olevat ylihypättävät eivät aiheuta juuri muuta kuin yhden klikkauksen. Siksi en ihan tajua tuollaisia "Kohta lähtee nämä mainos helvetit helvettiin"-kommentteja (ei sun kummenttisi).

Samaa mieltä, itsekin miellän mainokset sellaiseksi että noin 25-30min välein tulee se 5min mainoskatko mitä ei voi hypätä ylitse kuten wanhaan hyvään aikaan kun vielä oikeaa TV:tä katsoi. Kuullut että nykyisin se olisi enempi "15min ohjelmaa, 5min mainoksia" tiedä sitten pitääkö paikkansa.
 
Jos sinulle myydään mainokseton tilaus niin siinä ei saa olla mainonsia oli ne sitten omia tai kolman osapuolen.
Kyllä kai prime tulee niitä mainoksia jos ottaa sen kalliimman tilauksen ilman mainoksia?
Mikä kalliimpi? Ei primessä ole olemassa kuin yhdenlainen tilaus.
 
Jos sinulle myydään mainokseton tilaus niin siinä ei saa olla mainonsia oli ne sitten omia tai kolman osapuolen.

Mainokseton tilaus tarkoittaa mainoksia, jotka näytetään keskellä ohjelmaa ja niitä ei voi hypätä yli. Palvelun sisällöstä kertominen jaksojen välillä ei ole sellaista mainontaa, jota tarkoitetaan mainoksilla. Toki jokainen päättää mihin rahansa tunkevat, mutta tuon takia tilauksen lopettaminen kuulostaa aika olemattomalta syyltä. Eivät oikeastaan eroa juurikaan vaikkapa eri striimipalveluiden päänäkymän puffeista. Milloin mitäkin sarjaa nostetaan näkyväksi etusivulla, joskus isoja lähes koko näytön kokoisia näkymiä.

(Itse en ole tällaisiin puffeihin edes törmännyt vielä.)
 
Viimeksi muokattu:
Pystyykö Maxissa "mainoksen" ohittamaan jos tittelin alussa moinen tulee. Primessähän pystyy.
 
Pystyykö Maxissa "mainoksen" ohittamaan jos tittelin alussa moinen tulee. Primessähän pystyy.
Halvimmassa mainoksellisessa versiossa tulee tavallisia mainoksia noin 4 min per tunti pitkin ohjelmaa ja niiden yli ei voi hypätä. Mainoksettomassa tilausvaihtoehdossa tulee "promotional trailers" -kategorian sisältöä (eli niitä "puffeja" palvelun muusta sisällöstä) vain ohjelman alussa ja niiden yli voi hypätä. Itse en ole noita kertaakaan nähnyt Maxissa.

Lisäksi tämän mukaan live-urheilusisällössä on mainoksia aina tilausvaihtoehdosta riippumatta.


1719400982007.png
 
No lukeehan se siellä sopimuksessakin että saattaa sisältää mainoksia ja tuotesijoittelua tai jotain jos nyt oikeen muistan.
 
Lisäksi tämän mukaan live-urheilusisällössä on mainoksia aina tilausvaihtoehdosta riippumatta.


1719400982007.png

Oletan, että tuo tarkoittaa vain Eurosport 1 ja 2 -TV-kanavien striimejä, joissa mainokset on mitä on itse videossa, eikä mainoksia siis lisätä erikseen (tuskin mainoksellisessakaan tilaustyypissä). Livetapahtumista on yleensä tarjolla myös mainoksettomat striimit.
 
Mainokseton tilaus tarkoittaa mainoksia, jotka näytetään keskellä ohjelmaa ja niitä ei voi hypätä yli. Palvelun sisällöstä kertominen jaksojen välillä ei ole sellaista mainontaa, jota tarkoitetaan mainoksilla. Toki jokainen päättää mihin rahansa tunkevat, mutta tuon takia tilauksen lopettaminen kuulostaa aika olemattomalta syyltä. Eivät oikeastaan eroa juurikaan vaikkapa eri striimipalveluiden päänäkymän puffeista. Milloin mitäkin sarjaa nostetaan näkyväksi etusivulla, joskus isoja lähes koko näytön kokoisia näkymiä.

(Itse en ole tällaisiin puffeihin edes törmännyt vielä.)
SkyShowtime on juurikin tuollaisia mainoksia joita ei voi ohittaa ja enkä noita mainoksia jaksa katsoa silloin kun koittaa rentoutua. Ite en siedä enään mainoksia muualla kuin urheilussa en tiedä mistä johtuu. Samaten kun kutoselta tulee top gear niin tallennan sen koneelle ja poistan mainokset siitä ennen katselua.
 
Halvimmassa mainoksellisessa versiossa tulee tavallisia mainoksia noin 4 min per tunti pitkin ohjelmaa ja niiden yli ei voi hypätä. Mainoksettomassa tilausvaihtoehdossa tulee "promotional trailers" -kategorian sisältöä (eli niitä "puffeja" palvelun muusta sisällöstä) vain ohjelman alussa ja niiden yli voi hypätä. Itse en ole noita kertaakaan nähnyt Maxissa.

Lisäksi tämän mukaan live-urheilusisällössä on mainoksia aina tilausvaihtoehdosta riippumatta.


1719400982007.png
Tuo neljä minuuttia per tunti on vielä kohtuullinen määrä mainoksia. Hiukan kyrpi maksaa MTV Katsomosta lätkän kera melkein 40e kuussa ja silti joutui katselemaan 4-5 kertaa pitkiä mainoskatkoja tuntiin sarjoja tai elokuvia katsellessa.
 
Tuo neljä minuuttia per tunti on vielä kohtuullinen määrä mainoksia. Hiukan kyrpi maksaa MTV Katsomosta lätkän kera melkein 40e kuussa ja silti joutui katselemaan 4-5 kertaa pitkiä mainoskatkoja tuntiin sarjoja tai elokuvia katsellessa.
Eikös Subilta tullessa BB ollut tunnin ohjelmaan sisälletty 40min mainoksia niin en yhtään ihmettele tuota MTV Katsomon touhua.
 
Mutta me puhummekin täällä onneksi Maxista emmekä SkyShowtimestä.
Puhuin molemmista kun toiminta on sama tuodaan mainokset mainoksettomaan palveluun. Erona se että toisessa ei voi edes ohittaa mainoksia ja prime taas eroaa siinä että perus tilaukseen tulee kulumaan mainokset ja jos haluaa mainokset pois niin maksa enemmän. Ja taksin ite sen keskustelun avata noista mainoksista täällä.
 
Ei ole tuotu mainoksia mainoksettomaan palveluun vaan esitellään sarjoja. Mainokset ovat pätkiä joita ei voi ohittaa.
Tämä on vähän saivartelua. Kyllä mainos voi olla mikä tahansa, jossa yritetään herätellä katsojan mielenkiintoa johonkin muuhun asiaan, kuin siihen mitä katsotaan. Sitähän nuo palvelun omankin sisällön mainostamiset ovat.

Tällaisenaan ne menevät, mutta samalla tavalla ärsyttäviä nekin ovat aina, jos niitä ei voi hypätä yli halutessaan.
 
Ei ole tuotu mainoksia mainoksettomaan palveluun vaan esitellään sarjoja. Mainokset ovat pätkiä joita ei voi ohittaa.

Opin muuten tänään että tuo on myös Traficomin virallinen linja, mitä tulee TV-kanavien mainossääntöihin. Eli kun lasketaan mainosten osuutta ohjelma-ajasta, niin kanavan omista ohjelmista "tiedottamista" ei lasketa mainoksiksi (vaikka toisaalta myös vaaditaan, että nämä puffit pitää sijoittaa mainoskatkon sisälle eikä muualle).
 
Mainoksia ne puffit ja trailerit on ainakin mun kirjoissani, toki joku voi aina olla tästä eri mieltä. Kaikki mikä ei ole sitä ohjelmaa minkä katsomisen aloitan/yritän aloittaa, oli se sitten millä nimellä tahansa jos se tulee pyytämättä ja väkisin ja sen tarkoitus on houkutella mut katsomaan jotain muuta kuin haluamaani ohjelmaa = mainos.
 
Tämä on vähän saivartelua. Kyllä mainos voi olla mikä tahansa, jossa yritetään herätellä katsojan mielenkiintoa johonkin muuhun asiaan, kuin siihen mitä katsotaan. Sitähän nuo palvelun omankin sisällön mainostamiset ovat.

Tällaisenaan ne menevät, mutta samalla tavalla ärsyttäviä nekin ovat aina, jos niitä ei voi hypätä yli halutessaan.

No tuota on sitten ollut jo paljon aiemminkin, tullut sähköpostia missä on yritetty herätellä kiinnostusta tapahtuviin muutoksiin ja kertoa että palvelut yhdistyvät jne.. eli sinun kertomaasi mainostusta on kyllä tullut. Myös erinäisten uutislehtisten ja muiden kertomana..

Mainoksia ne puffit ja trailerit on ainakin mun kirjoissani, toki joku voi aina olla tästä eri mieltä. Kaikki mikä ei ole sitä ohjelmaa minkä katsomisen aloitan/yritän aloittaa, oli se sitten millä nimellä tahansa jos se tulee pyytämättä ja väkisin ja sen tarkoitus on houkutella mut katsomaan jotain muuta kuin haluamaani ohjelmaa = mainos.

Sitten tuota on tapahtunut ties miten useasti, yleensä aina kun selaimella yritän aloittaa katsomista se kysyy ensin ja varmistaa että se olen minä eikä esim. tarjoa suoraan jatkamaan sitä sarjaa mitä olen katsomassa vaan tulee aina se yksi pakollinen klikkaus ensin.. en vain ole nähnyt (tuotakaan) mainoksena kun se on "jotain mikä tulee pyytämättä ja väkisin" eikä anna minun suoraan alkaa katsomaan sitä mitä haluan...
 
No tuota on sitten ollut jo paljon aiemminkin, tullut sähköpostia missä on yritetty herätellä kiinnostusta tapahtuviin muutoksiin ja kertoa että palvelut yhdistyvät jne.. eli sinun kertomaasi mainostusta on kyllä tullut. Myös erinäisten uutislehtisten ja muiden kertomana..
"Sinun kertomaasi mainostusta"?

Oikeasti, kai nyt ihmiset pääosin kuitenkin ymmärtävät ilman sen suurempaa rautalangan taivuttelemistakin, että mikä kaikki on mainostamista? Mainostusta ilmenee eri medioissa ja sitä tapahtuu monella eri tavalla. Osa häiritsee toisia enemmän ja osa vähemmän. Jotkut eivät ole moksiskaan edes niistä kaikkein tungettelevimmista pakkomainoksista.
 
Viimeksi muokattu:
No tuota on sitten ollut jo paljon aiemminkin, tullut sähköpostia missä on yritetty herätellä kiinnostusta tapahtuviin muutoksiin ja kertoa että palvelut yhdistyvät jne.. eli sinun kertomaasi mainostusta on kyllä tullut. Myös erinäisten uutislehtisten ja muiden kertomana..



Sitten tuota on tapahtunut ties miten useasti, yleensä aina kun selaimella yritän aloittaa katsomista se kysyy ensin ja varmistaa että se olen minä eikä esim. tarjoa suoraan jatkamaan sitä sarjaa mitä olen katsomassa vaan tulee aina se yksi pakollinen klikkaus ensin.. en vain ole nähnyt (tuotakaan) mainoksena kun se on "jotain mikä tulee pyytämättä ja väkisin" eikä anna minun suoraan alkaa katsomaan sitä mitä haluan...
Täällä ainakin lähti suoraan pyörimään ilman mitään painalluksia ei kysellyt mitään vaikka selain sulki välillä.
 
Tämä on vähän saivartelua. Kyllä mainos voi olla mikä tahansa, jossa yritetään herätellä katsojan mielenkiintoa johonkin muuhun asiaan, kuin siihen mitä katsotaan. Sitähän nuo palvelun omankin sisällön mainostamiset ovat.

Musta siis nimenomaan päinvastainen on saivartelua. Musta on saivartelua väittää että nyt on tuotu "mainokset mainoksettomaan palveluun". Ei ole tuotu. Palaan asiaan jos puffeja tai mainoksia tulee keskelle sisältöä tai jos niitä ei voi enää ohittaa. Mutta nuo - millaisia itselleni ei vielä ole edes näytetty - ei vielä tee tästä mainoksellista suoratoistoa omissa kirjoissani millään tavalla. Ja sellaiseksi sen väittäminen on musta saivartelua tai harhaanjohtavaa.
 
Ei ole tuotu mainoksia mainoksettomaan palveluun vaan esitellään sarjoja. Mainokset ovat pätkiä joita ei voi ohittaa.

Eli jos jaksojen välissä esitellään mitä tahansa tuotteita ja tämän voi ohittaa, niin kyseessä ei ole mainos?

Kyllähän se omien sarjojen/elokuvien näyttäminen on myös mainontaa, vaikka toki vähemmän häiritsevää, kun sen voi ohittaa ja se ei kesken ohjelmaa tule.
 
Eli jos jaksojen välissä esitellään mitä tahansa tuotteita ja tämän voi ohittaa, niin kyseessä ei ole mainos?

Jos sarjojen välissä esitellään palvelun toista sarjaa ja puffia ei tarvitse katsoa, niin mielestäni kyseessä ei ole "mainoksellinen suoratoistopalvelu". Käsittääkseni kyse ei ollut "mistä tahansa tuotteista". Ihan samalla tavalla jos palvelun etusivulla mainostetaan uusia sarjoja, kyseessä ei ole "mainoksellinen suoratoistopalvelu".
 
Musta siis nimenomaan päinvastainen on saivartelua. Musta on saivartelua väittää että nyt on tuotu "mainokset mainoksettomaan palveluun". Ei ole tuotu. Palaan asiaan jos puffeja tai mainoksia tulee keskelle sisältöä tai jos niitä ei voi enää ohittaa. Mutta nuo - millaisia itselleni ei vielä ole edes näytetty - ei vielä tee tästä mainoksellista suoratoistoa omissa kirjoissani millään tavalla. Ja sellaiseksi sen väittäminen on musta saivartelua tai harhaanjohtavaa.

Joo ei itteäni kyllä häiritse yhtään noi sarjan alussa tulevat 5-10sec pätkät omasta sisällöstä vaikka esim. skyshowtime ei taida mahdollistaa ohittamista, mutta se on tosiaan 5-10sec. Jos on niin kärsimätön että tuollainen häiritsee niin on kyllä peiliin katsomisen paikka.
Se olisi eri asia jos sarjan alkuun pukkaisi vitturättimainos tai ihan mikä tahansa ns. ulkopuolinen mainos.

Se että onko se mainos vai eikö ole niin onhan se mainos omasta sisällöstä mutta se ei ole mainos siinä merkityksessä kuin mainos yleensä mielletään eli ulkopuoliselle taholle myyty spotti.
 
Jos sarjojen välissä esitellään palvelun toista sarjaa ja puffia ei tarvitse katsoa, niin mielestäni kyseessä ei ole "mainoksellinen suoratoistopalvelu". Käsittääkseni kyse ei ollut "mistä tahansa tuotteista". Ihan samalla tavalla jos palvelun etusivulla mainostetaan uusia sarjoja, kyseessä ei ole "mainoksellinen suoratoistopalvelu".

En ole mistään "mainoksellisesta palvelusta" puhunutkaan, vaan todennut että nuokin ovat mainoksia. Sinä puhuit siitä, että eivät nuo ole mainoksia, koska ne voi ohittaa.
 
Sinä puhuit siitä, että eivät nuo ole mainoksia, koska ne voi ohittaa.

Kyllä, musta nuo eivät ole mitenkään rinnasteisia sisällön keskellä tulevien ohittamattomien vaippamainosten kanssa. Voi niitä kutsua miksi haluaa, mutta itse en sanoisi että nyt on mainoksettomasta palvelusta tullut mainoksellinen.

Mutta eiköhän tää tullu selväksi. Mua noi eivät haittaa jos niitä joskus kohdalle tulee. Ehkä myös siksi että harvoin aikaa katsoa edes kahta jaksoa putkeen.
 
Max.fi ei tuottanut haulla mitään hittejä, joten hiekanjyväsestä asiaa.

Koska matkapuhelinsovelluksella tai television sovelluksella ei voi tilata sport-pakettia Maxin kylkeen päätin tehdä sen( tietenkin) selaimella. Menin siis max.fi -osoitteeseen ja syötin tunnukseni. Sen enempää meittimättä menin oma tili -kohtaan ja sieltä tilauksenia seuraamaan. No eihän siellä mitään sport-pakettia ole tilattavana. Tietenkään. Se kerpeleen max.fi on MTV Katsomon verkkosivu.

Joten siis, oikea osoite on max.com/fi.

Eipä tässä muuta, pientä natinaa kun tuo sääkin on lähes täydellinen ja televisiosta tulee katsottua Enterprisea niin jostainhan se paha olo pitää hankkia. purettavaksi. Näin ennen kahvitaukoa, jotta olisi jotain mitä pullalla ja espressolla parantelisi ettei mene ihan hukkaan
 
Ja sitten pieni testiajo Sportilla:
Samalla laitteella voi katsoa samanaikaisesti kolmea livelähetystä( enempää ei näytä juuri nyt tulevan) ja yhtä tallennetta, eli samoin kuin Dis+:lla ja Eurosportilla pystyi.
Kahdella eri laitteella eri verkossa voi katsoa taas samola lähetyksiä samanaikaisesti, eli varmaan samoin neljää livelähetystä yhtaikaisesti vaikka MAX sanookin rajoittavansa määrän kahteen.
Kolmannella laitteella( Sampan TV) tuli jo ilmoitus, että 'tilisi suoratoistaa liian monella laitteella'. Pystyn kuitenkin katsomaan sarjoja kolmannella laitteella, eli kahden laitteen rajoitus koskee erikseen Sportin ja Maxin toistoja.

Siten todennäköisesti kykenee seuraamaan Snookeria seminormaalitapaan sitten kun se taas alkaa. Olympialaiset ovat ensimmäinen koetinkivi samanaikaisstreamauksen osalta. Silti Eurosportin( ja Dis+:n) neljä yhtäaikaista laitetta oli palvelevampi jos halusi seurata massatapahtumaa.

Sport ei ole yhtä jouhevasti rakennettu kuin Dis+:lla oli vaikka ei ero iso ole. Silti iso Eurosportiin nähden, johon ei mieli tee enää palata.
 


KEY POINTS
  • Paramount Global leaders are having discussions with a number of companies to explore merging Paramount+, its money-losing streaming service.
  • Warner Bros. Discovery has interest in merging Max and Paramount+ as a joint venture, according to people familiar with the matter.
  • Media companies are considering new ways to better monetize streaming content after billions of dollars in losses over the last several years.

Taitaa porukat pikkuhiljaa tajuta ettei jokaisella voi olla omaa suoratoistopalvelua jos haluaa pysyä pystyssä.
 
Ja siis jos on jo unohtunut, niin Paramount+ = SkyShowtime. Esim USA:ssa ja Briteissä se on kuitenkin yhä nimellä Paramount+, kuten oli Suomessakin ennen.
 
Mutta sisältö ei ole 1:1.

Joka tapauksessa kyseessä oli vain uudelleenbrändäys + tekninen uudistus, eli SkyShowtime on kaikin puolin vain entinen Paramount+. Kaikilta osin sisältö ei ehkä pysynyt täysin samana kuin ennen uudistusta, mutta kuitenkin.

Tai jos tarkoitat että Euroopassa on eri sisältö kuin esim Amerikassa, niin se nyt on sanomattakin selvää.
 
Käytössä tällä hetkellä Max ja Skyshowtime, niin olisihan tuo kätevää jos yhdistyisivät yhdeksi. Taitaa mennä pari vuotta..
 
Siinä sitten saisi ihmetellä mikä tulisi hinnaksi jos molemmista se 50% hinta itsellä.
 
Siinä sitten saisi ihmetellä mikä tulisi hinnaksi jos molemmista se 50% hinta itsellä.
50% edelleen? Tosin onko tuosta toisesta edes sellaista kenelläkään, joten ei taida olla olennaista pohdiskella tuota. Se on sitten taas uusi keskustelu, että miten kävisi nykyisille Maxin alennuksille, mutta luulen niiden päättyvän ennen tuota joka tapauksessa.
 
50% edelleen? Tosin onko tuosta toisesta edes sellaista kenelläkään, joten ei taida olla olennaista pohdiskella tuota. Se on sitten taas uusi keskustelu, että miten kävisi nykyisille Maxin alennuksille, mutta luulen niiden päättyvän ennen tuota joka tapauksessa.

On; SkyShowtimellä oli relaunchinsa yhteydessä parin kuukauden ajan just samanlainen ikuisesti 50% -kampanja kuin HBO Maxilla aiemmin. Nykyään sen kampanjan piirissä olevat maksaa SkyShowtimestä 4,50 €/kk (mainokseton).
 
On; SkyShowtimellä oli relaunchinsa yhteydessä parin kuukauden ajan just samanlainen ikuisesti 50% -kampanja kuin HBO Maxilla aiemmin. Nykyään sen kampanjan piirissä olevat maksaa SkyShowtimestä 4,50 €/kk (mainokseton).
Ok. Voisin kuvitella, että jos nuo tarjoukset ovat yhdistymishetkellä vielä voimassa ja jos ne halutaan säilyttää, niin sitten se menee niin, että vanhat tarjouksen piirissä olevat asiakkaat saavat goodwillinä jonkin aikaa palvelun puolella hinnalla siitä mikä nyt sitten onkaan sen hetken perushinta.
 
Ok. Voisin kuvitella, että jos nuo tarjoukset ovat yhdistymishetkellä vielä voimassa ja jos ne halutaan säilyttää, niin sitten se menee niin, että vanhat tarjouksen piirissä olevat asiakkaat saavat goodwillinä jonkin aikaa palvelun puolella hinnalla siitä mikä nyt sitten onkaan sen hetken perushinta.
Eihän tuo olisi millään määrin riittävä. Jos kaksi palvelua yhdistyy, johon sulla on puoleen hintaan alennus niin ei alennus voi olla uudesta palvelusta puolet vaan olisi isommalla alennusprosentilla. -50% + -50% ei ole -50%
 
Eihän tuo olisi millään määrin riittävä. Jos kaksi palvelua yhdistyy, johon sulla on puoleen hintaan alennus niin ei alennus voi olla uudesta palvelusta puolet vaan olisi isommalla alennusprosentilla. -50% + -50% ei ole -50%
No se nyt taas on sitä samaa pilkunviilausta mitä näissä on nähty joka kerta. Lähinnä hyvästä tahdosta ovat pitäneet ne tarjoukset voimassa edes jonkinlaisina ja jonkin aikaa, mutta melkoisen hupaisaksi menisi alkaa vaatimaan jotain ihmeen "tupla-alennusta" tuollaisessa tilanteessa sekunniksikaan.

Sitä paitsi jos saat elinikäisenä tarjouksena -50% kaupan A banaaneista ja samanlaisena tarjouksena -50% kaupan B banaaneista, niin miksi sinun pitäisi saada näiden kahden kauppojen yhdistyessä yhtään enemmän alennusta uuden kaupan C banaaneista? :D
 
Viimeksi muokattu:
50% edelleen? Tosin onko tuosta toisesta edes sellaista kenelläkään, joten ei taida olla olennaista pohdiskella tuota. Se on sitten taas uusi keskustelu, että miten kävisi nykyisille Maxin alennuksille, mutta luulen niiden päättyvän ennen tuota joka tapauksessa.

Ittellä on molemmista -50% diili ja ilman tuota diiliä todennäköisesti ei olisi kumpikaan tällähetkellä aktiivisena. Sen verran vähän on tullut katseltua mitään taikka noissa ollut katseltavaa.

Skyshowtime
1719956008547.png


1719956112685.png
 
Jos nuo skyshowtime ja max yhdistyisivät, niin se olis ainakin skyshowtimen asiakkaille hyvä juttu kun sais mahdollisesti niidenkin sisältöä 4k:na ja paremmilla äänillä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 475
Viestejä
4 558 103
Jäsenet
74 971
Uusin jäsen
Maikkol

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom