Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos täällä tiedossa että maailmalla kuulemma ollut puhetta MAX:in hinnankorotuksista
Jos nämä nyt jatkavat näitä korotuksi niin lähtee kyllä kohta nämä elinikäisen alennuksen palvelutkin katkolle ja siirrytään täysimääräiseen kierrätykseen jossa on vain 1 tai 2 palvelua kerralla käytössä sen mukaan mistä löytyy katsottavaa.
Toisaalta, Eurosportin saa tilattua edelleen 50 euron vuosimaksuun
Yritin lisätä sportin suoraan Samsungin television kautta ja sain kryptisen virheilmoituksen( kryptisen siksi ettei tuossa tahdo olla mitään järkeä)Tässä jo kohta(vkl tai Ma) pääsee kokeilemaan miten se urheilun lisääminen sujuu, viikon päästä jo Le Mans 24h ja viikollakin on jo treeniä ja aika-ajoa yms.
Olikos täällä tiedossa että maailmalla kuulemma ollut puhetta MAX:in hinnankorotuksista.
Luurin kautta yritin lisätä sporttia ja erroria lykkäsi.Yritin lisätä sportin suoraan Samsungin television kautta ja sain kryptisen virheilmoituksen( kryptisen siksi ettei tuossa tahdo olla mitään järkeä):
Itse asiassa 40 € (39,99).
Olen itsekin harkinnut Eurosportin tilaamista 40€ vuosi ja olen ymmärtänyt, että sellainen onnistuu, kun tilaa ensiksi Applen Eurosport sovelluksen kautta tuon 6.99€ tilauksen ja sen jälkeen menee Applen asetuksissa tilaukset kohtaan ja siellä pystyisi tilauksen muuttamaan 40€ vuositilaukseksi. Joku voi vahvistaa, että olenko oikeassa?Mitä kautta?
Saisiko linkin tai kuvakaappauksen joka todistaisi väitteen "Eurosportin saa edelleen 50 tai jopa 40 eurolla vuodeksi" todeksi.
Discovery + kautta Eurosportia ei voi enää tilata.
Eurosport kautta voi tilata vain 6,99e/kk.
Max kautta voi tilata vain 5e/kk.
Sitä en tiedä onnistuuko tuollainen myös Androidin kautta.
Mitä kautta?
Saisiko linkin tai kuvakaappauksen joka todistaisi väitteen "Eurosportin saa edelleen 50 tai jopa 40 eurolla vuodeksi" todeksi.
Discovery + kautta Eurosportia ei voi enää tilata.
Eurosport kautta voi tilata vain 6,99e/kk (jo 3-5 kuukautta sitten tapahtunut muutos).
Max kautta voi tilata vain 5e/kk.
Täytyy muistaa kun Dis+-tilaus loppuu ennen kuun vaihdetta( jos nyt just silloin mitään mielenkiintoista edes kanavilta tulee)Eli pitää varmaan suosiolla vaan pc:n puolella tuo tehdä.
Siellä näkyykin apin tiedot kohdassa.Eurosportin Apple-jiposta vielä, että jos ennen kuin maksaa euroakaan haluaa tarkistaa, onko vuositilaus varmasti vielä myynnissä, niin näin sen voi tehdä: App Storessa avaa Eurosport-apin sivu, scrollaa alaspäin, Information-otsikon alta kohdasta In-App Purchases paina nuolta, niin pitäisi paljastua tilausvaihtoehdot Monthly 6,99 € ja Annual 39,99 €.
Tälläiseen infoon törmäsin eurosport sivulla.?
Eurosport | Lue lisää Eurosport Premium -tilauspalvelun loppumisesta.
help.eurosport.com
Jos Eurosport Premium -tilauksen laskuttaja on Apple, tässä tietoja tulevasta:
- Kuukausitilaajat: Tilausta ei enää laskuteta 22.6. alkaen. Käyttöoikeutta pidennetään, ja voit yhä hyödyntää Eurosport Premium -tilausta sen päättymiseen asti (22.7.)
- Vuositilaajat: Eurosport Premium lakkautetaan 22.7. Saat hyvityksen tilauksen jäljellä olevasta ajasta, ja summa maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Hyvityksen maksuajat voivat vaihdella palveluntarjoajan mukaan.
Eikö olympialaiset näy jokaisella Max-paketilla ilmaiseksi ilman mitään lisätilauksia? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt.Jahas. Kivasti just ennen olympialaisia
Eikö olympialaiset näy jokaisella Max-paketilla ilmaiseksi ilman mitään lisätilauksia? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt.
Tämä olikin minulle uusi tieto. Sittenhän voinkin lakkauttaa sen Eurosportin jo nyt, kun ei se anna mitään lisäarvoa omalla kohdalla. Täytyy ottaa se uudestaan sitten joskus, kun sieltä tulee jotain muutakin kuin tennistä, pyöräilyä ja golfia.Eikö olympialaiset näy jokaisella Max-paketilla ilmaiseksi ilman mitään lisätilauksia? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt.
On kokeiltu ja onnistuu. Se on täysin erillinen siihen perustilaukseen nähden.Onko joku kokeillut jo että pystyykö sport-paketin (5€/kk) ottamaan ilman että ”ikuinen -50%” hinnoittelu muuttuu? Eli laskevatko tilaustyypin muutokseksi?
Juhannuksen vietossa maalla, jossa vanhempi LG:n B6 Oled WebOs 5.70. Jenkkisivujen mukaan MAX-sovelluksen pitäisi toimia WebOs 3.5-> mutta nyt ei löydy koko sovellusta LG:n content storesta. Onko tämä nyt sitten kuitenkin liian vanha telkkari MAXin sovellukselle?
|
|
Mainoksilla.Maxillakin vuositilaus nyt jos ei ollut aiemmin. 59,90
Mainoksilla.
2kk sitte olis saanut 4k laadulla vuositilauksen jollain 80e. Nyt vain 140e.
Mikäs kuvanlaatu se on tuosss puoleen hintaan aina? Ei sitä tuolla missään ollut mainittu kun koitin kahtoa
Mikäs kuvanlaatu se on tuosss puoleen hintaan aina? Ei sitä tuolla missään ollut mainittu kun koitin kahtoa
Näköjään tulee.Onko muillakin leffassa The Lord of the Rings: The Two Towers suomitekstit väärin ajastettu? Eli tekstit tulevat luokkaa 10s ennen kuin niiden pitäisi?
Näköjään tulee.
Eiköhän nuo tule samat suositukset kaikille. Olis mukava jos nuo sarjat voisi vaikka jotenkin piilottaa näkyvistä tai olisi nappi "ei kiinnosta".ja viimeisenä, mistähän hemmetistä Max ja Dis+ kerää katselumielenkiintotietoni kun kumpikin suosittelee joitain hemmetin 'ex on the different beaches' ja '90 days ex fiance' -sarjoja?
Mainokset on saapunut palveluun. Maxi on näköjään lähtenyt skyshowtime tapaan puskemaan mainoksia kaikille? Kohta lähtee nämä mainos helvetit helvettiin.
Ei leffoissa tai sarjoissa ole mitään mainoksia Standard- tai Premium-tilauksilla.
Mainokset on saapunut palveluun. Maxi on näköjään lähtenyt skyshowtime tapaan puskemaan mainoksia kaikille? Kohta lähtee nämä mainos helvetit helvettiin.
ja viimeisenä, mistähän hemmetistä Max ja Dis+ kerää katselumielenkiintotietoni kun kumpikin suosittelee joitain hemmetin 'ex on the different beaches' ja '90 days ex fiance' -sarjoja?
Näissä varmaan pitäisi erottaa kaksi asiaa: Mainokset ja puffit. Puffihan on omien ohjelmien mainostamista ja sitä et saa edes rahalla loppumaan. Näitähän tulee yhdessä jos toisessa näistä maksullisista palveluista. AppleTV+ esimerkiksi pukkaa melkeen aina ohjelman aluksi skipattavan puffin.