- Liittynyt
- 19.08.2020
- Viestejä
- 3
On tämä kyllä sekavaa, sillä Twitterissä yhdessä vastauksessa taas lupasivat 4k tuen säilyvän:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin? Luetun ymmärtäminen on tosiaan vaikeaa, joten miksi tämä tosiaan pitää sanoa niin monta kertaa?En tiedä miksi tämä pitää sanoa niin monta kertaa, mutta siis kyllä tämä ihan sieltä HBO:n omasta byroosta on peräisin -->
Noniin. Tässähän on se ainoa oikea tulkinta jonka ovat jo virallisesti sähköpostissakin ilmoittaneet -50% -asiakkaille.On tämä kyllä sekavaa, sillä Twitterissä yhdessä vastauksessa taas lupasivat 4k tuen säilyvän:
Tuossahan on ihan ristiriitainen viesti "switching to their new standard plan" ja standard planiin ei kuulu 4K jne. Vai onko jossain joku salainen "Only for you, my friend" "standard plan", joka ei olekaan sama standard plan, mikä kaikilla muillaNoniin. Tässähän on se ainoa oikea tulkinta jonka ovat jo virallisesti sähköpostissakin ilmoittaneet -50% -asiakkaille.
Mitään muuta tulkintaa viestinnästä ei edes ole voinut saada, jos ymmärtää kirjoitettua suomea juuri niin, kuin se on kirjoitettu.
Eiköhän ne tee jonkun custom standard vaihtoehdon meille joilla on ikuinen 50% alennus jossa sitten on standard mutta 4K:lla.Tuollahan se sanotaan Max omilla sivuilla että 4K kuuluu premium pakettiin eikä muihin.
Tuonkin voisi hoitaa kyllä valovuosia paremmin. Esim. SkyShowtimen tapaan, jossa kerrotaan näiden vanhojen tilaajien saavan "Normaali Plus" tilauksen heti suoraan ihan ilman sekavaa standard ei kun "standard" viestintää. Mikä vieläkään ei ole kyllä mielestäni selvä.Eiköhän ne tee jonkun custom standard vaihtoehdon meille joilla on ikuinen 50% alennus jossa sitten on standard mutta 4K:lla.
On. Jos jaksat lukea enemmän kuin muutaman viestin, niin selviää sekin ihan heidän omista käyttöehdoistaan. Samalla palvelualueella voi olla toisistaan poikkeavia paketteja toisistaan poikkeavilla ominaisuuksilla.Tuossahan on ihan ristiriitainen viesti "switching to their new standard plan" ja standard planiin ei kuulu 4K jne. Vai onko jossain joku salainen "Only for you, my friend" "standard plan", joka ei olekaan standard plan![]()
Totta. Kyseessä kuitenkin HBO, joka ei ole ottanut opikseen edellisistä markkinointivirheistään, vaan menee tälläkin kertaa tutun sekavalla tiedottamisella, jonka ymmärtämiseen pitää olla vähintään äidinkielen laudatur pohjilla, mutta sekään ei välttämättä riitä.Tuonkin voisi hoitaa kyllä valovuosia paremmin. Esim. SkyShowtimen tapaan, jossa kerrotaan näiden vanhojen tilaajien saavan "Normaali Plus" tilauksen heti suoraan ihan ilman sekavaa standard ei kun "standard" viestintää. Mikä vieläkään ei ole kyllä mielestäni selvä.
Miksi sitä ei sitten voi viestiä suoraan ja selvästi vanhoille asiakkaille ympäripyöreän viestinnän sijaan, mistä edes asiakaspalvelu ei ole selvillä? Onnistuu se muiltakin.On. Jos jaksat lukea enemmän kuin muutaman viestin, niin selviää sekin ihan heidän omista käyttöehdoistaan. Samalla palvelualueella voi olla toisistaan poikkeavia paketteja toisistaan poikkeavilla ominaisuuksilla.
Tää on vähän sama kuin joidenkin puhelin-/mobiililiittymien kanssa. Osalla on sellaisia liittymiä, joita ei enää myydä ollenkaan , mutta vanhat ominaisuudet on edelleen voimassa vanhoille asiakkaille.
Ei mikään uusi asia.
Discovery tulee vain siinä premiumissa..
No jos tässä nyt mennään niin kuin on ilmoitettu, että vanhat asiakkaat saa pitää vanhat ominaisuudet Standard-luokan hinnalla, niin mielestäni enemmän kuin todennäköistä, että hinta hilataan x-ajan päästä sinne Premium-tasolle. Eli silloin ollaan loppujen lopuksi tilanteessa -50% Premium-hinnasta, johon ilmeisesti täälläkin moni olisi tyytyväinen vs. Standard standardin ominaisuuksilla.Niin jenkeissä tosiaan oli käytössä jonkunlainen legacy plan millä tosiaan sai sen 4K:n sillä keskimmäisen planin hinnalla, mutta ei se sielläkään puolta vuotta kauempaa kestänyt.
No totta helvetissä se nyt kuuluu kun sehän on se koko yhdistymisen pointti.Nopeasti lueskelin ketjua, mutta onko tällä lähdettä? Eikö se Discovery+ sisältö pitäny kuulua matkaan tässä muutoksessa?
No totta helvetissä se nyt kuuluu kun sehän on se koko yhdistymisen pointti.
Vaiks olishan se hauska veto -50% asiakkaille ku räätälöitäis tosiaan tollanen hd tasonen paketti mistä vielä sekin puuttuis.![]()
No jos tässä nyt mennään niin kuin on ilmoitettu, että vanhat asiakkaat saa pitää vanhat ominaisuudet Standard-luokan hinnalla, niin mielestäni enemmän kuin todennäköistä, että hinta hilataan x-ajan päästä sinne Premium-tasolle. Eli silloin ollaan loppujen lopuksi tilanteessa -50% Premium-hinnasta, johon ilmeisesti täälläkin moni olisi tyytyväinen vs. Standard standardin ominaisuuksilla.
Näissä uudistuksissa on se, että alkuun yritetään tietenkin pitää mahdollisimman moni edelleen asiakkaana ja kynnys siihen irtisanomiseen uudistuksen aikaan on isompi, jos hinta nousee samaan aikaan.
Noh pastesin tämän jo aiemmin tähän ketjuun, mutta jenkeissä nimenomaan tehtiin niin, että se 4K karsittiin pois ja piti päivittää ylemmälle tasolle jos sen halusi edelleen pitää puolen vuoden päästä:
![]()
Max Downgrades Standard Ad-Free Plan By Removing 4K Content - BGR
If you subscribe to the Max standard ad-free plan, you're about to lose access to 4K UHD content and one concurrent stream.bgr.com
Tässä vielä alkuperäinen lehdistötiedote missä nimenomaan sanotaan samaa kuin nytkin Suomen tilanteessa, että ominaisuudet säilyvät sen puol vuotta:
Warner Bros. Discovery Unveils Max Streaming Service, Launching May 23
Warner Bros. Discovery (Nasdaq: WBD) today introduced Max, its enhanced streaming service, which will launch in the U.S. on May 23. Max is the destinationpress.wbd.com
Ja tässä heidän nyt uusi twitter postaus missä puhutaan 60 päivän rajasta nyt:
Itse ainakin asian tulkitsen, että menee täysin samalla tavalla täälläkin ja heinäkuusta lähtien muuttuu vaan ihan normaaliksi standard tilaukseksi.
Noh pastesin tämän jo aiemmin tähän ketjuun, mutta jenkeissä nimenomaan tehtiin niin, että se 4K karsittiin pois ja piti päivittää ylemmälle tasolle jos sen halusi edelleen pitää puolen vuoden päästä:
![]()
Max Downgrades Standard Ad-Free Plan By Removing 4K Content - BGR
If you subscribe to the Max standard ad-free plan, you're about to lose access to 4K UHD content and one concurrent stream.bgr.com
Tässä vielä alkuperäinen lehdistötiedote missä nimenomaan sanotaan samaa kuin nytkin Suomen tilanteessa, että ominaisuudet säilyvät sen puol vuotta:
Warner Bros. Discovery Unveils Max Streaming Service, Launching May 23
Warner Bros. Discovery (Nasdaq: WBD) today introduced Max, its enhanced streaming service, which will launch in the U.S. on May 23. Max is the destinationpress.wbd.com
Ja tässä heidän nyt uusi twitter postaus missä puhutaan 60 päivän rajasta nyt:
Itse ainakin asian tulkitsen, että menee täysin samalla tavalla täälläkin ja heinäkuusta lähtien muuttuu vaan ihan normaaliksi standard tilaukseksi.
Tuossa nyt pitää huomioida, että näitä vanhoja tilaajia on kaksi kategoriaa. On normaalit vuosi-/kuukausitilaajat ja sitten nämä jatkuvat -50% tilaajat. Näille on nyt lähetelty eri viestejäkin. Tuo normaalitilaajien tilanne on kait siltä osin selvä, että seuraavan tilauksen uusimisajankohdan yhteydessä heinäkuun 23:sta alkaen siirtyvät uusiin pläneihin.
Tuon pysyvän -50% alennuksen omaavien tilaajien käsittely sitten onkin epäselvempi.
Erkkikös tuosta ottaa selvää, mikä se kuvio nyt on tuon alennuksen kanssa. -50% porukalle on kuitenkin lähetelty eri viestit kuin normaaleille tilaajille. Tuo viimeisin keskustelunpätkä X:ssä näyttää siltä, että -50% jatkuu ja hinta nousee sitten sen 60 päivän jälkeen oletettavasti premiumia vastaavaksi miinus se 50%, jotta ominaisuudet säilyvät. Asiakaspalvelu taas samaan aikaan hörisee ihan muuta.Ihan normaali kuukausitilaushan se nimenomaan on missä on tuo alekin. Itselläni ei hirveää ongelmaa ole tämän tilanteen kanssa noin muuten, kun että on se nyt helvetti jos eivät sitten anna premiumiin päivittää, selkeästi vaan yritetään karsia alet edes jossain määrin pois kun eivät kehdanneet suoraan sitä poistaa.
Joo, mutta katsopas kun @Pretor kertoi osaavansa lukea suomea paremmin kuin me muut ja hänellä on myös parempi "virallinen tieto"(tm) asiasta kuin kenelläkään muulla, niin ei kannata väittää vastaan. Ei ole kertakaikkiaan mahdollista, että alennustilaajille tulisi palvelutasoon mitään muutosta nyt tai myöhemminkään, kun HBO kerran on virallisesti näin sanonut. Niin, ja ne HBO:n viralliset viestit missä on sanottu jotain muuta, eivät ole yhtä virallisia.Tuollahan se sanotaan Max omilla sivuilla että 4K kuuluu premium pakettiin eikä muihin.
Popparit tässä melkein tarvitsisi olla kun tätä ketjua tällä hetkellä lukee.. Noh vitsi vitsi.Joo, mutta katsopas kun @Pretor kertoi osaavansa lukea suomea paremmin kuin me muut ja hänellä on myös parempi "virallinen tieto"(tm) asiasta kuin kenelläkään muulla, niin ei kannata väittää vastaan. Ei ole kertakaikkiaan mahdollista, että alennustilaajille tulisi palvelutasoon mitään muutosta nyt tai myöhemminkään, kun HBO kerran on virallisesti näin sanonut. Niin, ja ne HBO:n viralliset viestit missä on sanottu jotain muuta, eivät ole yhtä virallisia.
Kyllä se nyt vaan näin on, eikä kenenkään kannata laittaa edes palautetta HBO:lle, kun ei ole mitään epäselvää, etteivätkö ajattelisi pyyteettömästi asiakkaiden parasta.
/sarkasmi
Veikkaan sellaista jokeria sekavan viestinnän perusteella, että nykyiset tilaukset jatkuvat sellaisenaan, sisältöä tulee vain lisää ainakin standardin verran eli onko se sitten osittain parempi kuin premium, jos useammalla laitteella voi katsellaOn kai tässä tämän hetken ja heinäkuuhun asti alkavissa vuositilauksissa epäselvää, että onko se sitten ekan vuoden standard vai STD+ vai premium vai joku jokeri.
Ja jos nykyään saa 5 katsoa yhdellä tilauksella ja jatkossa premiumilla 4, niin eihän ominaisuudet pysy samana premiumillakaan.
Tuo olisi se mikä varmasti menisi kivuttomimmin läpi sekä teknisesti että asiakkaiden puolelta ja se olisi jollakin tavalla myös perusteltavissa, vaikka toki siitäkin tulisi vielä jonkin verran purnausta, kun kerran menivät lupaamaan ettei mikään muutu.Tämähän menisi muuten näin siististi, mutta sitten on nämä ikuiset -50%, jotka pitäisi jotenkin saada käsiteltyä niin, että eivät jää kykkimään siihen nykyiseen tilaustyyppiin ikuisesti näillä luvatuilla nykyisillä ominaisuuksilla yms. Itse hoitaisin nuo siirtämällä premiumiin -50% alen kanssa, etteivät jää sotkemaan järjestelmää ja tuolla tulisi todennäköisesti myös pienimmät valitukset. Hintaakin saisi samalla nostettua.
Aika heikkoa kääriä sitä omaa lukemisen ymmärtämättömyyttä "sarkasmin" alle.Joo, mutta katsopas kun @Pretor kertoi osaavansa lukea suomea paremmin kuin me muut ja hänellä on myös parempi "virallinen tieto"(tm) asiasta kuin kenelläkään muulla, niin ei kannata väittää vastaan. Ei ole kertakaikkiaan mahdollista, että alennustilaajille tulisi palvelutasoon mitään muutosta nyt tai myöhemminkään, kun HBO kerran on virallisesti näin sanonut. Niin, ja ne HBO:n viralliset viestit missä on sanottu jotain muuta, eivät ole yhtä virallisia.
Kyllä se nyt vaan näin on, eikä kenenkään kannata laittaa edes palautetta HBO:lle, kun ei ole mitään epäselvää, etteivätkö ajattelisi pyyteettömästi asiakkaiden parasta.
/sarkasmi
Virallinen kanta on että saadaan standard 4K mutta 60 päivän päästä hinta tulee valitettavasti nousemaan jos ei normi standard kelpaa.Aika heikkoa kääriä sitä omaa lukemisen ymmärtämättömyyttä "sarkasmin" alle.
Se vaan on valitettava tosiasia, että hyvin monella tuo on heikolla tolalla nykypäivänä.
HBO:lta ei ole tullut kuin tasan yksi virallinen viesti asian tiimoilta, joten turha vinkua siitäkään asiasta sarkasmin varjolla. Oletan siis olevani samalla viivalla kaikkien muidenkin ale-tilaajien kesken, joten lähden siitä olettamuksesta, että kaikki muutkin ovat saaneet ainoastaan tuon yhden ja ainoan viestin palvelun muutoksesta. Samoin missään ei ole sanottu, ettei (alennustilaajien) palveluihin voisi tulla muutoksia jossain vaiheessa ja noin ei ole HBO edes väittänyt (vai meneekö sekin sun lukemisen ymmärtämättömyyden piikkiin, jonka käärit sarkasmiin?). Tuokin selviää ihan niistä käyttöehdoista (joita ei varmaankaan juuri kukaan ole koskaan edes lukenut).
Joten jospa sinäkin vain pystyisit itse aiheessa ilman vääristelyä ja sarkasmi-spedeilyä.
Näkeekö jostain milloin noi 'pian lähdössä pois palvelusta' sarjat ja leffat oikeasti lähtee pois palvelusta? Esim. juuri nyt näyttäis sovelluksessa alaosiossa listattuna poistuvina sarjoina mm. Fear the walking dead ja Fargo, mutta en itse ainakaan löytänyt mistään tarkempaa tietoa, että milloin se poistumisaika on.
Todennäköisesti joku kuun viimeinen päivä tms. mutta olisi kiva tietää ihan, että ei tarvitse hätäillä turhaan, jos siellä joku leffa tms. on minkä haluaisi katsoa.
Eikai se Fargo sieltä ole poistumassa kun juuri vasta tuli muutama kuukausi sitten? Samoiten Fearin viimeinen kausi loppui vasta vähän aikaa sitten.
Joo, mutta katsopas kun @Pretor kertoi osaavansa lukea suomea paremmin kuin me muut ja hänellä on myös parempi "virallinen tieto"(tm) asiasta kuin kenelläkään muulla, niin ei kannata väittää vastaan. Ei ole kertakaikkiaan mahdollista, että alennustilaajille tulisi palvelutasoon mitään muutosta nyt tai myöhemminkään, kun HBO kerran on virallisesti näin sanonut. Niin, ja ne HBO:n viralliset viestit missä on sanottu jotain muuta, eivät ole yhtä virallisia.![]()
Kyse oli siitä, että ihan puhtaasti vittuillaan luetun ymmärtämisestä jne ja jankataan itse jostakin "virallisista tiedotteista" samalla kun laitetaan itse silmät ja korvat kiinni kaikelta muulta mitä sieltä palveluntarjoajan puolelta on sanottu. En nyt vaan jaksa sellaista.Eikö tuokin ole aika raskas tapa keskustella, kun kyseinen käyttäjä ei nyt näyttänyt olevan edes eri mieltä kanssasi siitä, että standard itsessään ei täytä sitä mailin lupausta. Eikö täällä ollut joku myrsky vesilasissa jo aikaisemminkin, kun tuo viestintä ei ihan mene putkeen ja barrikadit ilmestyy samantien?
Odotan mielenkiinnolla. Katsomismäärään nähden pitäisi melkein lopettaa tämä ja skyshow myös jokatapauksessa, 'mutta kun ei maksa juuri mitään'... vielä.
Eihän nuo varsinaisesti merkitse mitään kun ko. sarjat eivät ole HBO:n omia. Fear the Walking Dead näyttäisi olevan vain Amazonilla mm. Saksassa ja Britanniassa ja Wikipedian mukaan sarja on loppunut 19.11. josta tulee puoli vuotta toukokuussa. Joten minusta ei mitenkään mahdotonta että HBO:lla olisi ollut lyhyt yksinoikeus ja säästökuurissaan päättäneet olla jatkamatta lainkaan, tai Amazon vain ostaa yksinoikeudet sitä mukaa kuin mahdollista. Toki spekuloin vain, @TimelessAge voisi vaivata aspaa niin saavat muutakin tekemistä kuin selittää Max-muutoksen vaikutuksiaEikai se Fargo sieltä ole poistumassa kun juuri vasta tuli muutama kuukausi sitten? Samoiten Fearin viimeinen kausi loppui vasta vähän aikaa sitten.
Uutiskynnys ylitetty.
![]()
Vanhoille HBO Max -asiakkaille tehdään sittenkin tyly temppu
HBO Max -suoratoistopalvelun korvaava Max saapuu Suomeen 21. toukokuuta. Vanhoista alennuksista ei ole iloa, mikäli haluaa nauttia parhaasta mahdollisesta kuvanlaadusta.www.iltalehti.fi
"JOS MISSÄÄN VAIHEESSA PERUT TILAUKSEN, MUUTAT TILAUSTA TAI JOS ET YLLÄPIDÄ VOIMASSA OLEVAA MAKSUTAPAA, MENETÄT TÄMÄN TARJOUSEDUN."Pitäisi päivittää eri maksukortti HBO:lle, käytössä tuo "ikuinen" -50 %. Onko kokemuksia, tykkääkö kyttyrää kun päivitän maksukortin tiedot? Eli katkeaako tilaus ja poistuu alennus sen myötä.
Pitäisi päivittää eri maksukortti HBO:lle, käytössä tuo "ikuinen" -50 %. Onko kokemuksia, tykkääkö kyttyrää kun päivitän maksukortin tiedot? Eli katkeaako tilaus ja poistuu alennus sen myötä.
Pidä vaan huolta että pistät tiedot oikein niin ei katkea, kiinnitä huomiota siihen että lukeeko siellä nyt esim etu ja sukunimi väärinpäin…Pitäisi päivittää eri maksukortti HBO:lle, käytössä tuo "ikuinen" -50 %. Onko kokemuksia, tykkääkö kyttyrää kun päivitän maksukortin tiedot? Eli katkeaako tilaus ja poistuu alennus sen myötä.
Saa nähdä mitä nyt meinasivat oikeasti sekoilla tämän kanssa. Kovasti yrittävän kilvan päästä asiakkaista eroon nämä striimauspalvelut. Netflixiä tilasin ekasta päiväs lähtien, mutta sekin lähti tuossa jo tovi sitten helvettiin kun rupesivat tuota tunnarin jakamista rajoittamaan, joten katsotaan miten tämän kanssa käy. En aio hyväksyä yksipuolista ehtojen huonontamista.
Vaikka jaan kantasi vapaamatkustajista niin tämä satuttaa kyllä meitä muitakin. Netflixin rajoitus rajoitta myös kesämökkikäyttöä sekä useamman verkon kautta katsomista. Ylimääräinen työ televisioiden edestakasliikuttelusta nyt varmaan unohdetaan alkuunsa mutta jollain tavalla ne mökin televisiot pitää tänne kotiverkkoon parin viikon välein saattaa( ehkä, ensimmäinen kuukausi menossa näitä kahden viikon mittaisin erillikatselulupajaksoja meneillään). Pleikkojen liittäminen langan sijaan wifiin parin viikon välein ei ole maailman raskain homma, kuten ei puhelimien, tablettien tai muidenkaan, jotka ovat eri verkossa kuin pääkatselulaite( mikä se sitten näistä kymmenistä laitteista onkaan Netflixin mielestä). Netflixiähän se tosiaan ei hetkauta jos Bongis tai minä, tai molemmat palvelun lopetamme.Pari menetettyä asiakasta ei tunnu missään jos tulee 10 uutta tilalle. Itse pidän tuota myös oikeudenmukaisena kun vapaamatkustajien määrä vähenee.
HBO on kieltämättä sekoillut tuon -50% kamppiksen kanssa. Mutta tästäkin kannattaa antaa tuomio vasta kun lopputulos on selvä. Joka tapauksessa sen -50%:n voi halutessaan pitää ja se on yhä aika kova etu vaikka 4k:n menettäisikin.
Mutta jos katsotaan asiaa vähän laajemmin kuin yhden kimpaantuneen kuluttajan näkökulmasta, niin tilanne on vähän toinen. Netflixin osalta voidaan todeta, että sehän on paukuttanut jatkuvasti tilaajaennätyksiä. Q1:llä raportoivat lähes 270M tilaajaa ympäri maailman. Enemmän kuin koskaan. Osakekurssi myös aika lähellä kaikkien aikojen ennätystä vuodelta 2021. Tunnusten jakamisen rajoitus ei ole ainakaan hidastanut kasvua, sillä tilauksia on tullut 2023 aikana paljon enemmän kuin parina edellisenä vuotena. Ja 2023 tuo rajoitus otettiin käyttöön.
Pari menetettyä asiakasta ei tunnu missään jos tulee 10 uutta tilalle. Itse pidän tuota myös oikeudenmukaisena kun vapaamatkustajien määrä vähenee.
HBO on kieltämättä sekoillut tuon -50% kamppiksen kanssa. Mutta tästäkin kannattaa antaa tuomio vasta kun lopputulos on selvä. Joka tapauksessa sen -50%:n voi halutessaan pitää ja se on yhä aika kova etu vaikka 4k:n menettäisikin.
Miksi minua kiinnostaisi tarkastella asiaa yhtään mistään muusta kuin omasta kimpaantuneesta näkökulmastani?
Hienoa revisionismia myös tämä vapaamatkustuksesta huutelu, kun tunnarien jakamiseen suurin piirtein kannustettiin ensimmäiset kymmenen vuotta.
Jos HBO Max ja D+ yhdistyvät yhdeksi palveluksi, jonka perustilauksella voi katsoa vain kahta ruutua yhtä aikaa, niin valmistaudu kiroilemaan.Kunhan eivät perkeleet rajoita D+:n katsomista kahteen yhtäaikaiseen ikkunaan. Siinä tapauksessa perkele kiroilen.
meillä on 2 kämppää samassa kerrostalossa ja kyllä se vaan omassa alkoi ulisemaan jo viime vuonna tuota että et katso oikeassa paikassa, enkä kovin usein omalla kämpällä netflixiä katso. joten voisi olettaa, että ulisee myös esim mökillä jos siellä useammin on käymässä, ja jotain juttua taisi olla ettei mobiililaitteellakaan voi tuota enää kiertää cast toiminnollaMä en kyl ymmärrä miten Netflix muka rajoittais mökkikäyttöä tai muualla käyttöä eri laittein? Toki meillä nyt on ollu aina se paras paketti niin auttaako useampi käyttäjä sit siinä jotain...
meillä on 2 kämppää samassa kerrostalossa ja kyllä se vaan omassa alkoi ulisemaan jo viime vuonna tuota että et katso oikeassa paikassa, enkä kovin usein omalla kämpällä netflixiä katso. joten voisi olettaa, että ulisee myös esim mökillä jos siellä useammin on käymässä, ja jotain juttua taisi olla ettei mobiililaitteellakaan voi tuota enää kiertää cast toiminnolla
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.