Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos HBO Max ja D+ yhdistyvät yhdeksi palveluksi, jonka perustilauksella voi katsoa vain kahta ruutua yhtä aikaa, niin valmistaudu kiroilemaan.Kunhan eivät perkeleet rajoita D+:n katsomista kahteen yhtäaikaiseen ikkunaan. Siinä tapauksessa perkele kiroilen.
meillä on 2 kämppää samassa kerrostalossa ja kyllä se vaan omassa alkoi ulisemaan jo viime vuonna tuota että et katso oikeassa paikassa, enkä kovin usein omalla kämpällä netflixiä katso. joten voisi olettaa, että ulisee myös esim mökillä jos siellä useammin on käymässä, ja jotain juttua taisi olla ettei mobiililaitteellakaan voi tuota enää kiertää cast toiminnollaMä en kyl ymmärrä miten Netflix muka rajoittais mökkikäyttöä tai muualla käyttöä eri laittein? Toki meillä nyt on ollu aina se paras paketti niin auttaako useampi käyttäjä sit siinä jotain...
meillä on 2 kämppää samassa kerrostalossa ja kyllä se vaan omassa alkoi ulisemaan jo viime vuonna tuota että et katso oikeassa paikassa, enkä kovin usein omalla kämpällä netflixiä katso. joten voisi olettaa, että ulisee myös esim mökillä jos siellä useammin on käymässä, ja jotain juttua taisi olla ettei mobiililaitteellakaan voi tuota enää kiertää cast toiminnolla
Siksi, että ymmärtäisit olleesi väärässä. Kirjoitit siis näin: "Kovasti yrittävän kilvan päästä asiakkaista eroon nämä striimauspalvelut".
Ja se siis on väärä käsitys: Netflix nimenomaan on saanut lisää asiakkaita koska on rajoittanut tunnusten jakoa. Merkittävä osa kaverien tunnuksia käyttäneistä näyttää olevan nyt maksavia asiakkaita. Netflix siis onnistui haalimaan lisää asiakkaita.
Sinä saat tietenkin äänestää jaloillasi ja valita jonkun muun paremman striimauspalvelun jos siltä tuntuu. (Ja luultavasti palata jossain vaiheessa Netflixin asiakkaaksi vähin äänin.)
Siis vapaamatkustaja on vapaamatkustaja, vaikka tätä olisi rohkaistu käyttämään kaverin tunnuksia. Silti kyseessä on asiakas, joka ei palvelusta maksa senttiäkään -> vapaamatkustaja.
Millä tavalla se on väärässä olemimista jos totean, että kun striimauspalvelujen enshittification etenee, se karkoittaa minut ja muita kaltaisiani asiakkaita?
Tähän liittyen kysyin vielä 4k:n perään ja vastaus oli seuraava.Kyselin itsekin tämän perään ja sain seuraavan vastauksen (osa kerrottu täällä kyllä jo aiemmin).
Eli Standardiin menee ja hinnaksi tulee urheilun kanssa n. 10e. Vastasin, että jo on typerää, ettei saa kalliimpaan Premiumiin vaihtaa 50 % tarjouksen kanssa. Nyt jos tuohon vaihtaa, niin Sportin kanssa hinta nousee yht. 19 euroon...Ymmärtäisin, että tarjouksen menettää, jos vaihtaisi halvempaan sopimukseen. Pitääpä laittaa vielä viestiä perään, että toiminnallisuus tosiaan heikkenee, jos nyt tarjolla olevat 4k sisällöt eivät sisälly Standard-tilaukseen. Pistäkääpä muutkin palautetta, jos aihe kiinnostaa.
ja kiitos yhteydenotostasi HBO Maxin asiakastukeen!
Hienoa, että varmistat vielä asiaa palvelun suhteen. Autan sinua mielelläni!
Tosiaan, HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi pysyvät voimassa. Kerromme etukäteen, jos tilauksesi ominaisuuksiin tulee muutoksia tulevaisuudessa.
Lanseerauksen hetkellä alennettu hintasi ei muutu. Pysyvä alennuksesi on voimassa niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja.
Nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi eivät muutu, eikä sinun tarvitse toistaiseksi korottaa tilaustyyppiäsi pitääksesi nykyiset tilausominaisuutesi/toiminnallisuutesi.
Jos palveluun liittyen tulee vielä kysymyksiä, olethan yhteydessä meihin.
Mukavaa päivänjatkoa!
Ongelmahan tässä nyt on a) viestinnän sekavuus ja b) asiakkaan ei annata valita. -50% säilyy ja joutuu valitsemaan paketeista uuden uudella hintaa olis vielä ihan siedettävä. Se, että pistetään väkisin johonkin tilaustasolle ja jos ei kelpaa, niin -50% pois on puhdas HV kantiksille.Ehkä HBO:n viestintä on ollut liian kaunistelevaa. Olisi voinut kylmästi kertoa faktat. Uusi palvelu ja hinnat taulukkoon. Ottakaa tai jättäkää.
Mä nyt edelleenkin viittaan siihen lukemisen ymmärtämiseen mikä oli joillekin kova pala ja vaikea sisäistää.Ongelmahan tässä nyt on a) viestinnän sekavuus ja b) asiakkaan ei annata valita. -50% säilyy ja joutuu valitsemaan paketeista uuden uudella hintaa olis vielä ihan siedettävä. Se, että pistetään väkisin johonkin tilaustasolle ja jos ei kelpaa, niin -50% pois on puhdas HV kantiksille.
Mä nyt edelleenkin viittaan siihen lukemisen ymmärtämiseen mikä oli joillekin kova pala ja vaikea sisäistää.
Eli sinänsä ihan selvästi ilmoitettiin asia, että vanhoilla asiakkailla ei muutu (vielä*) mikään, joten ei tarvitse mitään valintaakaan tehdä minkään paketin suhteen.
*Vielä, koska viestissä oli myös selvästi sanottu, että mahdollisista muutoksista ilmoitetaan hyvissä ajoin (=lue: Tulemme muuttamaan ihan just kohta -50% alepakettien hinnoittelua lanseerauksen jälkeen).
Hintana tuo -50% tosiaan vertautuu siihen tulevaan Standardiin, joten mielenkiinnolla odotellaan kauanko lanseerauksen jälkeen menee, että viestivät paketin muutoksesta johonkin suuntaan "ota, tai jätä" -viestillä.
Fakta kuitenkin on, että Standard ei vastaa sitä -50% sopimusta ominaisuuksiltaan siltä osin, kuin se tilatessa on ollut, vaikka sisältöä tulisikin lisää. Sisällöllä tuota muutosta on muutenkaan huono lähteä "perustelemaan", koska suoratoistopalvelujen sisältö elää koko ajan kaikilla tarjoajilla. Uutta tulee ja vanhaa lähtee.
Ymmärrän hyvin, että joku olisi valmis maksamaan sen pari euroa lisää, jotta ominaisuudet pysyy, mutta ymmärrän myös sen, että iso osa ei halua maksaa lisää, koska eivät sellaista sopimusta ole alunperinkään tehneet.
Oma veikkaus on edelleen se, että vähän ajan kuluttua se -50% paketin hinta hilataan Premium-tasolle ja perustellaan sillä, että se on ominaisuuksiltaan Premiumin tasoa.
Tietenkin siihen kuuluu ne ominaisuudet, jotka sopimuksen allekirjoitushetkellä on olemassa, eli mm. se mahdollinen 4K, HDR, Atmos ja 5kpl samanaikaisia käyttäjiä.Siis mistä ihmeen -50% alepaketista ja sopimuksesta puhut? Sehän on ihan alusta asti ollut yksinkertaisesti alennus kuukausitilauksen hinnasta, ei siihen mitään erityisiä ominaisuuksia ole koskaan kuulunut.
Kuten aikaisemmin sanoin, meille tuli jo samassa taloudessa ilmoitus, että kännyliittymää käyttävä tulee erillishyväksyttää kahdeksi viikoksi ja sen jälkeen pitää liittää pääverkkoon, jota tosin tosiaan Netflix ei kerro.Mä en kyl ymmärrä miten Netflix muka rajoittais mökkikäyttöä tai muualla käyttöä eri laittein? Toki meillä nyt on ollu aina se paras paketti niin auttaako useampi käyttäjä sit siinä jotain...
Tietenkin siihen kuuluu ne ominaisuudet, jotka sopimuksen allekirjoitushetkellä on olemassa, eli mm. se mahdollinen 4K, HDR, Atmos ja 5kpl samanaikaisia käyttäjiä.
Ja tuosta kyseisestä (sillä hetkellä ainoasta) paketista tarjottiin rajoitetun ajan -50% alennusta.
HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi pysyvät voimassa. Kerromme etukäteen, jos tilauksesi ominaisuuksiin tulee muutoksia tulevaisuudessa. Lanseerauksen hetkellä alennettu hintasi ei muutu. Pysyvä alennuksesi on voimassa niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja. Nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi eivät muutu, eikä sinun tarvitse toistaiseksi korottaa tilaustyyppiäsi pitääksesi nykyiset tilausominaisuutesi/toiminnallisuutesi.
Kyllähän noista korostetuista kohdista, samoin kuin muidenkin saamista vastauksista, huokuu aika voimakkaasti, että nyt just samantien ei mitään ominaisuuksia menetä mutta ohhoh kappas vaan parin kuukauden päästä niitä muutoksia todennäköisesti tuleekin.
Varmaan noiden 4k materiaalien oikeudet on jollain muulla tai ne ovat niin korkeat ettei niitä ole kannattanut hommata tänne ja sekin kannattaa huomioida että 4k vie se 3kertaa enempi kaistaa ja tilaa palvelimilla. Varmaan haluavat pitää kustannukset mahdollisimman alhaisina että palvelu pysyy kannattavana?Kovasti olen itsekin ihmetellyt varsinkin uusien sarjojen/elokuvien suhteen 4K & Dolby Atmoksen puutetta, samanaikaisesti kuitenkin osa näistä on ollut jaossa amerikan serkuilla kaikkien teknisten herkkujen kera.
Kyllähän noista korostetuista kohdista, samoin kuin muidenkin saamista vastauksista, huokuu aika voimakkaasti, että nyt just samantien ei mitään ominaisuuksia menetä mutta ohhoh kappas vaan parin kuukauden päästä niitä muutoksia todennäköisesti tuleekin.
Eikös tämä ole käytännössä se sama mikä tuli automaattisesti kaikille ja jota täällä on toisteltu moneen otteeseen koko viikon ajan? Tuolta aspasta ovat vastailleet sekä tällä copypastella, että omalla mutullaan vähän kaikenlaista. Todellisuus selviää varmaankin vasta sitten kun palvelu tulee oikeasti käyttöön ja siitä sitten muutaman kuukauden sisällä pitäisi selvitä, että haihtuuko se vanhojen asiakkaiden tarjous taivaan tuuliin.Laitoin HBO:n aspaan mailia, että jatkuuko meillä -50% asiakkailla tilausominaisuuksina 4K-kuva, Atmos-ääni ja useamman laitteen tuki. Sain seuraavan pitkän vastauksen, jossa sanotaan ominaisuuksien pysyvän samana ilman tarvettta korottaa. Ei tämä kuitenkaan ole ihan yksiselitteinen ja selkeä vastaus.
Hei X,
kiitos yhteydenotostasi HBO Maxin asiakastukeen.
HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi pysyvät voimassa. Kerromme etukäteen, jos tilauksesi ominaisuuksiin tulee muutoksia tulevaisuudessa. Lanseerauksen hetkellä alennettu hintasi ei muutu. Pysyvä alennuksesi on voimassa niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja. Nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi eivät muutu, eikä sinun tarvitse toistaiseksi korottaa tilaustyyppiäsi pitääksesi nykyiset tilausominaisuutesi/toiminnallisuutesi.
Toivottavasti tämä selvensi asiaa. Mikäli sinulla herää lisäkysymyksiä, tai voisimme jotenkin muuten olla sinulle palveluumme liittyen avuksi, niin olethan meihin reippaasti yhteydessä. Autamme sinua mielellämme.
Saat vielä tämän jälkeen erillisen sähköpostin, jossa sinua pyydetään arvioimaan saamasi asiakaspalvelu. Olisimme todella kiitollisia mikäli voisit vastata tähän kyselyyn, jotta voimme kehittää asiakaspalvelumme laatua.
Oikein mukavaa päivänjatkoa!
Se olisi ollut jo aivan liian hyvää ollakseen totta. Enkä usko muutenkaan, että HBO haluaa roikottaa etuasiakkaita riesana kovin pitkään.Ainoa oikea tapa olisi ollut ilmoittaa, että uudet paketit nämä, hinnat nämä, valitse omasi ja siitä -50% edelleen maailman tappiin.
Ei varmaan haluaisi joo roikottaa, mutta vaihtoehtona on asiakaskato. Täyttä hintaa tuosta paskakasasta ei kyllä maksa hullukaan.Se olisi ollut jo aivan liian hyvää ollakseen totta. Enkä usko muutenkaan, että HBO haluaa roikottaa etuasiakkaita riesana kovin pitkään.
Jos tarkoitat Parks and recreationia, niin eka kausi on aika paska. Moni hahmo ei toimi lainkaan. Onneksi eka kausi on ihan pätkä. Toisesta kaudesta eteenpäin on selvästi parempi.Sen jälkeen parks and vapaa-aika, tajusin kyllä missä kohtaa pitäisi nauraa mutta jotenkin niin teennäinen että puoleentoista jaksoon saa jäädä.
Tämäpä juuri. Silloin kun HBO Nordic tuli niin en mielestäni maksanut palvelusta kuin muutaman kerran. Silloin tuli hyödynnettyä niitä jatkuvia ilmaiskuukausia ja maksettua vain kun oikeasti oli tarvetta. Tuon - 50% alennuksen ansiosta HBO on saanut minusta pitkäaikaisen asiakkaan ja ilman sitä palvelu olisi mennyt tauolle jo monta kertaa. Nyt jos ominaisuudet huononevat niin päätän palvelun ja palaan vanhaan tapaan jossa maksan vain kun tarvitsen palvelua. Todennäköisesti melko harvoin.Ei varmaan haluaisi joo roikottaa, mutta vaihtoehtona on asiakaskato. Täyttä hintaa tuosta paskakasasta ei kyllä maksa hullukaan.
Niin kuin täälläkin on ihmetelty, niin en ymmärrä minkä takia vanhoille asiakkaille ei voi suoraan tarjota tuota alennusta mistä tahansa paketista. Tuohan on erinomainen tapa lukita asiakkaita palveluun vai uskovatko HBO:n päättäjät että sisältö on niin hyvää, että kaikki ovat valmiita maksamaan täyttä hintaa kuukausittain. Kannattaa pari kertaa miettiä, onko järkevää rampauttaa palvelua asiakkailta, jotka ovat roikkuneet mukana vuosia. Väitän näiden asiakkaiden roikkuvan mukana tuon tarjouksen takia, ei siksi että olisivat HBO:n faneja.
jos vaikka nyt joku suuri asiakaskato kävisikin jostain syystä niin eihän mikään estä heitä aloittamasta uutta alennuskampanjaa.
Esihenkilön kautta saatuja vastauksia:"Juuh, elikkäs."
"Toiminnallisuus" ja "ominaisuus" voi oikeastaan olla sama asia.
Katsotaan mitä vastaavat.
No aivan samanlainen diilihän se olisi kuin mikä se alkuperäinenkin -50% diili oli. Tai voihan uusi alennuskampanja olla tosiaan aivan erilainenkin. Kyllä siellä HBO:llakin osataan laskea 1+1 ja varmasti myös kertolaskuja, sillä erotuksella että noita laskutoimituksia varten heillä sentään on faktoja ja numeroita joita täällä kenelläkään ei ole.Tuota.. ..miten tämän nyt kauniisti muotoilisi. JOS oikeasti tapahtuisi noin niin se uusi -50% kampanja olisi toki meille kuluttajille todella kova diili mutta tuskin heille. Koska silloin niitä jotka tarjoukseen tarttuisivat olisi suuri määrä ja vastaavasti ne jotka näiden käyttäjien kautta (eli käyttäjät kertoisivat tulevaisuudessa miten hyvä palvelu on, miten reilu alennus ja kannattaa ilman muuta kokeilla, on hyviä ohjelmia jne jne) liittyisi olisi suhteessa paljon pienempi kuin mitä nyt tämän alkuperäisen -50% kautta on tullut (varsinkin joka nyt on siirtymässä uuteen palveluun ja uskollisesti maksanut tuon koska "se nyt on niin halpa vaikka ei käyttäisi" mihin itsekin olen sortunut).
En ole töissä heillä enkä hoida heidän markkinointiaan mutta uskallan väittää näin. Elleivät sitten tee jotain "3kk -50%, tule ja tutustu" tyyppistä tarjousta luottaen siihen että käyttäjät unohtavat perua tuon tilauksen mikä toki voisi myös aiheuttaa ryntäyksen mutta antaa myös negatiivista palautetta niiltä jotka unohtavat sen perua ja sitten valittavat kaikille miten se on "palvelun vika kun heitä huijattiin".
Ei varmaan haluaisi joo roikottaa, mutta vaihtoehtona on asiakaskato. Täyttä hintaa tuosta paskakasasta ei kyllä maksa hullukaan.
Tämäpä juuri. Silloin kun HBO Nordic tuli niin en mielestäni maksanut palvelusta kuin muutaman kerran. Silloin tuli hyödynnettyä niitä jatkuvia ilmaiskuukausia ja maksettua vain kun oikeasti oli tarvetta. Tuon - 50% alennuksen ansiosta HBO on saanut minusta pitkäaikaisen asiakkaan ja ilman sitä palvelu olisi mennyt tauolle jo monta kertaa. Nyt jos ominaisuudet huononevat niin päätän palvelun ja palaan vanhaan tapaan jossa maksan vain kun tarvitsen palvelua. Todennäköisesti melko harvoin.
Joo ei HBO ole omasta mielestäni täyden hintansa (silloin 9€/kk, nyt 10€/kk) arvoinen ollut. Yritetään edelleenkin ratsastaa niillä ikivanhoilla hittisarjoilla.Paras tapa saada asiakkailta enemmän rahaa, on tarjota se upgrade, joka pakottaa päivittämään.
Virhe on tehty siinä, että alunperin tarjottu paketti oli liian hyvä.
Joo ei HBO ole omasta mielestäni täyden hintansa (silloin 9€/kk, nyt 10€/kk) arvoinen ollut
Jos vertaillaan uudessa sisällössä niin kyllä HBO:lle tulee aika hitaasti uusia sarjoja/elokuvia, joista riittäisi vaikka kokonaiseksi kuukaudeksi katsottavaa. Se on hyvä juuri tuolla -50%:n hinnalla kun pystyy pitämään muitakin palveluita saman aikaisesti, eikä ole sidottu sen rajalliseen sisältöön.Ihan uteliaisuutta: mikä suoratoisto sun mielestä on sitten hintansa arvoinen tällä hetkellä? Toisin sanoen: minkä olet viimeksi tilanut ja hinnan maksanut? Onhan HBO:n -50% poikkeuksellisen halpa hinta kun vertaa moneen muuhun.
Poikkeuksellisen halpa on suhteellinen käsite. Kuten sanoin, niin vuositilaus on lähes saman hintainen, joten ei tuo mitenkään poikkeuksellisen halpa ole siihen verrattuna.Ihan uteliaisuutta: mikä suoratoisto sun mielestä on sitten hintansa arvoinen tällä hetkellä? Toisin sanoen: minkä olet viimeksi tilanut ja hinnan maksanut? Onhan HBO:n -50% poikkeuksellisen halpa hinta kun vertaa moneen muuhun.
Jos vertaillaan uudessa sisällössä niin kyllä HBO:lle tulee aika hitaasti uusia sarjoja/elokuvia, joista riittäisi vaikka kokonaiseksi kuukaudeksi katsottavaa. Se on hyvä juuri tuolla -50%:n hinnalla kun pystyy pitämään muitakin palveluita saman aikaisesti, eikä ole sidottu sen rajalliseen sisältöön.
Eniten koen saavani tällä hetkellä vastinetta Netflixistä Turkin hinnalla, joten sanotaan, että se on tällä hetkellä hintansa arvoinen.
Se mikä sulle on naurettavan halpaa tarjontaan nähden, niin jollekin toiselle se ei ole.
missä AV puolella on se palvelu missä saa suurin piirtein kaiken parhaalla mahdollisella laadulla vaikka 30€ kuussa?
Mua silti kiinnostaa se, mitä ihmiset ajattelevat laillisesta sisällönkuluttamisesta ja siitä mitä siitä maksetaan ja pyydetään. Itselläni suoratoistopalvelut ovat lisäneet todella voimakkaasti sisällöstä maksamista ja mielelläni maksan niin sarjoista, leffoista kuin musiikista eri muodoissa enkä koe edes Netflixä erityisen kalliiksi.
HBO:n alkuperäissarja Oz, Kylmä rinki saa jatkoa lyhytelokuvan muodossa, ilmeisesti Youtubessa ensi kuussa.
Televisiosarjat | Kulttisarja Kylmä rinki saa jatkoa
Mikäli lyhytelokuva saa hyvän vastaanoton, luvassa saattaa olla myös sarja.www.hs.fi
Varsin pliisun Tokyo Vicen ykköskauden jälkeen kakkoskausi oli yllättäen aika hemmetin paljon parempi. Helposti suosituksen arvoinen, varsinkin nyt erinomaisen Shogunin aiheuttaman japanipöhinän jälkimainingeissa.
On kova sarja, kannattaaOho, itseltä mennyt täysin ohi että tästäkin on tullut toinen kausi. Täytyy ottaa tarkasteluun.