Kysymys, oliko miten ahdasta tuon kortin kanssa?
Kuitenkin kotelon ns. ylärajoilla mennään (Mitat: 136,75 x 300 mm | 2.75 slots)
Jossain vaiheessa menee tuo GTX1080 G1 Gaming päivitykseen, niin RTX3070 tms. ollut kyllä vakavasti harkinnassa kunhan niitä joskus saa.
Uskalsin tilata Ftw3:n tähän kun redditissä oli joku onnistunut laittamaan saman. Pelkäsin kanssa pahinta, että menee kauan saada tuo sujautettua sisään. Avasin kannen ruuveja varuiksi, mutta kun olin saanut kortin paikalle, niin tajusin ettei välttämättä olisi tarvinnut.
Ainoa mitä tarvii ottaa parilla ruuvilla pois on tuo virtapainike häkkyrä kannesta. Taivuttaa sen tuonne virtalähteen luokse pois tieltä, niin Ftw3 meni sivusta sisään. Ja yllättävän hyvin sai vielä laitettua sen virtapainike häkkyrän takaisin.
Suodattimen joutuu ottamaan sivupaneelista pois ja kun sivupaneelia laskee alas, niin pitää hieman lykätä näyttistä sisäänpäin, että laskeutuu nätisti.
Lämmöt on yllättävän hyvät. Varmaan sen takia kun tuulettimet ottaa suoraa raikasta ilmaa sisälle sivupaneelista. Minulla on pari 140mm tuuletinta takana pyörimässä hiljaa apuna vielä.
Oon tässä nyt pari päivää pyöritelly seuraavaa projektia ruudulla, ja kyllä toi Aquanaut vaan tois aika paljon uusia vaihtoehtoja, kuitenkin säilyttäen mahdollisuuden käyttää helposti vaihdettavaa ja isommallekin systeemille riittävää pumppua. Barrown vastaava taitaa olla just sen verran korkeampi ettei käy omaan tarkoitukseen.