Bank Norwegianhan siis vain tarkastaa välissä että reklamaatiossa on riittävät tiedot, ja välittää sen sen jälkeen Visalle käsiteltäväksi. Tuskin tuossa mitään ongelmaa tulee kuvatunlaisessa tilanteessa.Vastaan tähän viesttin nostaakseni vain aiemmin puhutun aiheen ja sinä olet näköjään saanut norskilta rahat takaisin. Itse laitoin nyt valituksen pariisilaisesta hotellista joka ei antanut rahoja takaisin vaikka (a) minulla oli lisämaksullinen peruutusturva , (b) he peruivat hotellin (c) olen ollut yhteydessö heihin kirjallisesti ennen hotelliöitäni että en sitten tule kun olette peruneet ja haluan rahani takaisin. Sen sijaan sain voucherin joka on rajoitettu milloin sitä voi käyttää, ei taetta että rahalla saisi edes samaa määrä öitä ja on vain vuoden voimassa. Haluan ja tunnen oikeutetuksi saada rahani takaisin. Toivottavasti Norwegian pystyy auttamaan asiassa. Nähtäväksi jää, tänään lähti reklamaatio.
Veikkaan muuten että tuossa kun sanottiin että parissa päivässä Norwegian hyvitti, niin ei oikeasti ole hyvitetty vielä mitään. Kun tekee reklamaation, se ko. tapahtuma menee disputed tilaan eikä sitä tarvitse maksaa ennen kuin reklamaatio on käsitelty. Sitten myöhemmin sieltä tulee se Visan päätös hyvityksestä, jonka jälkeen tapahtuma perutaan tai laskutetaan normaalisti päätöksen mukaan.
Viimeksi muokattu: