Sähköauton kotilataus

Pitäisi hommata Model S:lle kiinteä kotilaturi. Valinnanvaraa näyttää olevan aivan liikaa ja valintaa vaikeuttaa se, että ei oikein itse vielä tiedä sen tarkemmin mitä pitäisi olla.

Tällä hetkellä olen katsellut Garo Entity Homea ja Buusti Boxia. Nämä kaksi on eniten tapetilla, koska:
  • Tukevat ilmeisesti OCCP protokolla ilman kolmannen osapuolen pilvipalvelua välissä. Tuo pilvettömyys on ehdoton kriteeri, ettei laturista tule SERiä vahingossa pilvipalvelun loppuessa yllättäin. Toiveissa olisi myös jossain vaiheessa värkätä HA ja ohjata näitä sen kanssa ja siksi OCCP, mutta sitä odotellessa
  • Nämä tukee pörssisähköohjausta out-of-the-box.
  • Näissä on pitkä(hkö) latauskaapeli.
Meneekö kummallakaan metsään?

Olen myös jostain syystä tykästynyt ajatukseen kiinteästä laturi-auto latauskaapelista, mutta onko täällä mielipiteitä sitä vastaan tai sen puolesta? Ehdottomasti tulee siis kiinteä laturin asennus (ei voimavirtapistorasiakikkoja), mutta kannataakohan laturissa olla kiinteä piuha vai type 2 lähtö? (Ei tällä loppujen lopuksi taida kyllä olla sen suurempaa merkitystä. )
Tänään tuli tilaamani Peblar Home ja sinne HomeAssintantiin se putkahti näkyviin itsestään. Kuormanhallinta helppo home wizard han lukijan kautta (natiivi tuki laturissa). Pörssisähkö ohjausta tässä ei ole vakiona, tuo pitää säätää HA:lla kuntoon. Sen enempää käyttökokemusta ei vielä ole.

Täältä tilattu torstaina ja tänään maanantaina perillä, jos joku innostuu Peblarista.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 944
Jäsenet
82 995
Uusin jäsen
saapisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom