Luottokortit

Liittynyt
06.12.2023
Viestejä
1
Minulle saapui postissa uusi Morrow Bankin kortti, mutta en saa sitä lisättyä Curveen. Morrow Bankin varmistus ei onnistu. Olen maksanut kortilla kaupassa PIN koodilla, lähimaksullan ja ostanut netistä tavaraa, joten Morrow kortti ainakin toimii.

Onko muilla ollut ongelmia kortin lisäyksen kanssa. Olen kysynyt Curvelta kolme viikkoa sitten mutteivat vastaa.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
284
Minulle saapui postissa uusi Morrow Bankin kortti, mutta en saa sitä lisättyä Curveen. Morrow Bankin varmistus ei onnistu. Olen maksanut kortilla kaupassa PIN koodilla, lähimaksullan ja ostanut netistä tavaraa, joten Morrow kortti ainakin toimii.

Onko muilla ollut ongelmia kortin lisäyksen kanssa. Olen kysynyt Curvelta kolme viikkoa sitten mutteivat vastaa.
Samaa ongelmaa ollut lähes aina Komplett ja nyt Morrow Bankin Mastercardeissa Curven kanssa. Kokeiles käydä Morrow Bank applikaatiossa ja laita puhelimesi luotetuksi ja sitten uusi yritys.
 
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
103
Minulle saapui postissa uusi Morrow Bankin kortti, mutta en saa sitä lisättyä Curveen. Morrow Bankin varmistus ei onnistu. Olen maksanut kortilla kaupassa PIN koodilla, lähimaksullan ja ostanut netistä tavaraa, joten Morrow kortti ainakin toimii.
Minä kyllä sain tuon suoraan toimimaan. Mobiilivarmistuksissa voi olla sellainen ongelma, että joskus sovellukset on koodattu huolimattomasti ja niiden tila menee sekaisin, kun vaihdellaan sovelluksesta toiseen. Tällöin toiminta on vakaampaa, jos sovelluksen vaihtamista voi välttää: kortin varmistus tehdään eri laitteella kuin Curven asentaminen tai molemmat sovellukset avataan yhtä aikaa jaetun näytön tilaan. Laitteesta riippuen sovelluksia voi avata rinnakkain tai popup-ikkunaan.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
318
Minulle saapui postissa uusi Morrow Bankin kortti, mutta en saa sitä lisättyä Curveen. Morrow Bankin varmistus ei onnistu. Olen maksanut kortilla kaupassa PIN koodilla, lähimaksullan ja ostanut netistä tavaraa, joten Morrow kortti ainakin toimii.

Onko muilla ollut ongelmia kortin lisäyksen kanssa. Olen kysynyt Curvelta kolme viikkoa sitten mutteivat vastaa.
Sain sen vanhan toistaiseksi toimimaan vielä niin en ole jo syksyllä tullutta morrow kuosillista korttia yrittänyt asentaa curveen. Otitko ensin pois sen vanhan kortin curvesta?
 
Liittynyt
01.02.2022
Viestejä
168
Customers would be able to use their electronic ID to verify their identity in Nordics. ( mielenkiintoiselta näyttää jos voi tunnistautua)
Wise Product Roadmap
Hyvä juttu ne cashbackit jos niitäkin alkaa satelemaan korttia käyttämällä. Kilpailu on kova euroopassa ja jokainen halua asiakkaansa.
Ajatuksia.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
117
Customers would be able to use their electronic ID to verify their identity in Nordics. ( mielenkiintoiselta näyttää jos voi tunnistautua)
Wise Product Roadmap
Hyvä juttu ne cashbackit jos niitäkin alkaa satelemaan korttia käyttämällä. Kilpailu on kova euroopassa ja jokainen halua asiakkaansa.
Ajatuksia.
Tuo ID juttu olisi kyllä hyvä homma, mutta tuskin tähän hätään ehtii. Toisaalta poliisin lupapiste on tällä hetkellä pois käytöstä joten voihan se olla että tuo ominaisus ehtii tulla ensiksi...
Noita cashbackeja en kyllä itse tarvitse tulee vaan veroilmoitukseen lisää täytettävää jos niitä alkaa haalimaan.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
284
Norskin Cashpoints (myös BN Visalla voi näitä kerryttää) pisteitä vanhenemassa parin viikon päästä 2500kpl (1kpl = 1NOK) eli noin 200€:n arvosta. Voiko näillä tehdä muuta kuin varata lentoja kun ei ole juuri nyt reissua tiedossa? Lahjakorttia ei näemmä voi ostaa pisteillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
195
Norwegianilla taitaa saada täyden hyvityksen lentolipusta, jos varauksen peruuttaa 24h sisällä varauksen tekemisestä. Onko kukaan testannut, että alkaako pisteiden voimassaoloaika tällöin alusta vai vanhojen pisteiden mukaisesti?
 
Liittynyt
06.11.2020
Viestejä
42
Osta flex lippu niin voit ainakin siirtää sen sopivaan ajankohtaan tai eri henkilölle.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 851
Moikka, tämä on eka postaus täällä mutta mikäli jotakuta kiinnostaa niin Amexilta saa vuoden loppuun asti 50 000 pistettä, kun tilaa Platinum-kortin. Laittakaa yksityisviestillä jos kiinnostaa, niin annan suosittelulinkin mielelläni!
Minkäs arvoisia nuo Amexin pisteet oikein on? Eli toisin sanoen, mitä esim. 10k pisteellä saa? Ja mitä 10k pisteen kerääminen vaatii?
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 151
Minkäs arvoisia nuo Amexin pisteet oikein on? Eli toisin sanoen, mitä esim. 10k pisteellä saa? Ja mitä 10k pisteen kerääminen vaatii?
Suurin etu näissä IMO on se, etteivät vanhene niin kauan, kun jäsenenä on, eli voi kerätä pidempiäkin aikoja. Mutta tosiaan ei nuo rahallisesti mitään tajuttomia ole, toki muut edut sitten päälle lisänä.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
38
Amexin Platinumista vielä sen verran, että kortti on melko kallis 65€/kk eli 780€ vuosi.

Itse olen nyt reilun vuoden käyttänyt korttia, ja rajaton Priority pass ja Amexin omat lounget ovat ainoat syyt miksi pidän korttia. Myös Centurion loungessa tuli käytyä Miamin reissulla ja puolen tunnin jonotus kannatti, lounge etenkin jenkkien yleiseen tasoon nähden hyvä.

No saa kortilla mm. Hiltonin Gold jäsenyyden, mutta tästä enää hyötynä ilmaiset aamupalat, huoneluokan korotukset nykyään aika tiukalla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
03.06.2021
Viestejä
53
Riippuu aina käyttökohteesta, eli siirrätkö lentoyhtiöiden tai hotellien kanta-asiakasohjelmiin vai lyhennätkö laskua eli ”ostat” tavaroita. Nyrkkisääntönä tuohon jälkimmäiseen on, että 10 000 pistettä on n. 35€ eli 50K pistettä on parisen sataa. Jos siirrät nuo pisteet Finskin kanta-asiakasohjelmaan, saat sinne 30K Finnair Plus -pistettä, joilla saa esim. kolme lentoa Pohjois-Euroopassa á 10K pistettä. Silloin pisteiden rahallinen arvo voi lähennellä jo tonnia. Pisteitä kertyy 1€ = 1P, eli 50 000 pistettä on melko hyvä tarjous.
Ja huomiona jos joku suunnittelee Finnairin pisteihin vaihtamista. Finnair muuttaa kaikki plus pisteet tammikuun lopulla Avioksiksi 3:2 suhteella. Samalla päivittyy tuotteiden ja palveluiden pistehinnat.
 
Liittynyt
03.06.2021
Viestejä
53
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
318
Tulipa sopivasti jälleen yksi hyvä esimerkki jonka vuoksi en ole noihin luottokorttien vakuutuksiin pelkästään luottanut. Aina ulkomaille lähtiessä tarkistetaan, että on voimassa matkavakuutus oman vakuutusyhtiön kautta.
Ihanan kallista, päällekkäin vakuuttamista.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
362
Tulipa sopivasti jälleen yksi hyvä esimerkki jonka vuoksi en ole noihin luottokorttien vakuutuksiin pelkästään luottanut. Aina ulkomaille lähtiessä tarkistetaan, että on voimassa matkavakuutus oman vakuutusyhtiön kautta.
Poikkeus on OP Platinum Visa, jossa matkavakuutuksen vakuutuksenmyöntäjä on Pohjola Vakuutus ja ehdot ovat vähintään yhtä hyvät kuin ns. tavallisissa matkavakuutuksissa, osittain jopa paremmat (mm. vakuutus korvaa monia riskilajeja).
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 726
Ihanan kallista, päällekkäin vakuuttamista.
Eipä noi luottokorttien mukana tulevat vakuutukset maksa centtiäkään, itselleni ihan sama onko noissa vakuutuksia mukana vai ei.

Eikä itselläkään noihin korttivakuutuksiin riitä luottamus. Tuo OP Platina taitaa tosiaan olla poikkeus.

Yllättävää että Amexin kumppaniksi valittu tuon tasoinen yhtiö.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
318
Eipä noi luottokorttien mukana tulevat vakuutukset maksa centtiäkään, itselleni ihan sama onko noissa vakuutuksia mukana vai ei.

Eikä itselläkään noihin korttivakuutuksiin riitä luottamus. Tuo OP Platina taitaa tosiaan olla poikkeus.

Yllättävää että Amexin kumppaniksi valittu tuon tasoinen yhtiö.
Vaikka ei se luottokorttiin sisältyä vakuutus maksakkaan, eihän se toinen vakuutus ilmainen ole. Varsin paljon tuossa on päällekkäisyyttä.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 151
Eipä noi luottokorttien mukana tulevat vakuutukset maksa centtiäkään, itselleni ihan sama onko noissa vakuutuksia mukana vai ei.

Eikä itselläkään noihin korttivakuutuksiin riitä luottamus. Tuo OP Platina taitaa tosiaan olla poikkeus.

Yllättävää että Amexin kumppaniksi valittu tuon tasoinen yhtiö.
Miksi ei olisi valittu? Kyseessä on kuitenkin yksi tämän pallon suurimmista vakuutusyhtiöistä. Yhden uutisoidun tapauksen perusteella nyt en vielä mitään kattavaa yhteenvetoa tekisi laadukkuudesta yleisesti, tai jos niin kaikki vakuutusyhtiöt on siinä tapauksessa aivan kuraa eikä yhtäkään niistä kannata käyttää.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
318
Miksi ei olisi valittu? Kyseessä on kuitenkin yksi tämän pallon suurimmista vakuutusyhtiöistä. Yhden uutisoidun tapauksen perusteella nyt en vielä mitään kattavaa yhteenvetoa tekisi laadukkuudesta yleisesti, tai jos niin kaikki vakuutusyhtiöt on siinä tapauksessa aivan kuraa eikä yhtäkään niistä kannata käyttää.
Näinhän se onkin. kuraa ovat.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 483
Norskin Cashpoints (myös BN Visalla voi näitä kerryttää) pisteitä vanhenemassa parin viikon päästä 2500kpl (1kpl = 1NOK) eli noin 200€:n arvosta. Voiko näillä tehdä muuta kuin varata lentoja kun ei ole juuri nyt reissua tiedossa? Lahjakorttia ei näemmä voi ostaa pisteillä.
Reissunhan ei tarvitse olla ennen pisteiden vanhenemista. Itse ostin vastaavassa tilanteessa vuosi sitten lennot tämän vuoden elokuulle Italiaan.

Moikka, tämä on eka postaus täällä mutta mikäli jotakuta kiinnostaa niin Amexilta saa vuoden loppuun asti 50 000 pistettä, kun tilaa Platinum-kortin. Laittakaa yksityisviestillä jos kiinnostaa, niin annan suosittelulinkin mielelläni!
Minkälaisia kuluja tuosta tulee, jos vain ottaa pisteiden takia ja hankkiutuu eroon samantien? Saako pisteet silti pitää vai onko tähän joku rajoitus?
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 151
Eli siis yksinkertaisemmin:
- pitää käyttää korttia 4,5 k€:n edestä 3 kk aikana
- maksaa X €/kk monenko kuukauden ajan?
Eka kyllä, toiseen en nyt osaa varmaa vastausta antaa, en ole ehdoista löytänyt tähän liittyviä rajoituksia suoraan.
Muiden ehtojen perusteella veikkasin, että vähintään pitää olla jäsen 3kk tai 12kk, eli 65€/kk jolloin tulisi 195–780€ kuluja, mutta tämä nyt on oma lotto ja saattaa olla muutakin.
Rehellisesti IMO, ei tuota ole mitään järkeä hakea, ellei aio sitä käyttää pidempäänkin.
 
Liittynyt
29.07.2021
Viestejä
45
Wise kortin käyttäjät: tuliko teille emailia uusista EU:n säännöistä jossa Wise kysyi lisätietoja (passi, hlö-kortti), ja nyt oma kortti ei enää toimi. Olen käyttänyt Wiseä reilun vuoden ilman mitää ongelmia, ja nyt tulee vaan decline koko ajan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 339
Wise kortin käyttäjät: tuliko teille emailia uusista EU:n säännöistä jossa Wise kysyi lisätietoja (passi, hlö-kortti), ja nyt oma kortti ei enää toimi. Olen käyttänyt Wiseä reilun vuoden ilman mitää ongelmia, ja nyt tulee vaan decline koko ajan.
Pikkasen ku käyttää Hakua, niin esimerkiksi
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 295
Wise kortin käyttäjät: tuliko teille emailia uusista EU:n säännöistä jossa Wise kysyi lisätietoja (passi, hlö-kortti), ja nyt oma kortti ei enää toimi. Olen käyttänyt Wiseä reilun vuoden ilman mitää ongelmia, ja nyt tulee vaan decline koko ajan.
Joskus aiemmin piti uudelleen tunnistautua sinne, jotta palvelu jatkui. Tulee varmaankin eri käyttäjille eri aikoina nämä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
826
Konffasin ton Plutus noston ja laitoin toimeksiannon. Ihan ok 470e / 6kk satunnaisia ostoksia. Coinbase wallet ja rabbylla ulos. Kuumotti, mutta ihan helppo loppuunsa. :)
Note to self ja muillekin et coinbase ja coinbase wallet on eri paikkoja eli jos nostaa wallettiin niin joutuu maksamaan vielä lisäkulut kun siirtää coinbaseen että voi myydä. Coinbasesta kun selaa niitä tokeneita niin sieltä voi luoda osoitteen mille suoraan nostaa rahat rabbylla. Pääsee 3e kuluilla. Nyt maksoin joku 9e. Tänään oli erikoinen piikki PLU kurssissa niin sain kohtuu hyvään kurssiin (6,12€) myytyä nostetut PLUt. :)
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 615
Note to self ja muillekin et coinbase ja coinbase wallet on eri paikkoja eli jos nostaa wallettiin niin joutuu maksamaan vielä lisäkulut kun siirtää coinbaseen että voi myydä. Coinbasesta kun selaa niitä tokeneita niin sieltä voi luoda osoitteen mille suoraan nostaa rahat rabbylla. Pääsee 3e kuluilla. Nyt maksoin joku 9e. Tänään oli erikoinen piikki PLU kurssissa niin sain kohtuu hyvään kurssiin (6,12€) myytyä nostetut PLUt. :)
Ei tuo itsellä anna myydä mitään vaan mainostaa vaan hienoa PlutusSwapia. No, venaillaan kun ei satasia ole kiinni - täytyy vaan siirtää kortille hiukan rahaa että perkit menee maksuun sieltä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
125
Olen nyt saanut Morrowin kortin ja käyttänyt sitä Curven kautta. Miten Morrow laskee bonuspisteet? Ovatko ne ostoskohtaisia vai lasketaanko ne kuukauden kokonaiskulutuksesta? Jos ovat ostoskohtaisia, niin mikä on minimiostos josta vielä saa bonuspisteen 2% bonusprosentilla? Vähän huono kun sovelluksesta ei näe tarkemmin tietoja bonuksesta.
 
Liittynyt
02.01.2023
Viestejä
896
Olen nyt saanut Morrowin kortin ja käyttänyt sitä Curven kautta. Miten Morrow laskee bonuspisteet? Ovatko ne ostoskohtaisia vai lasketaanko ne kuukauden kokonaiskulutuksesta? Jos ovat ostoskohtaisia, niin mikä on minimiostos josta vielä saa bonuspisteen 2% bonusprosentilla? Vähän huono kun sovelluksesta ei näe tarkemmin tietoja bonuksesta.
Miten niin ei näe. Morrowin applikaatio seuraa tarkasti bonusten kertymistä. Jos ostat 5 euron tuotteen saat siitä 10 senttiä ja niin edelleen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
125
Miten niin ei näe. Morrowin applikaatio seuraa tarkasti bonusten kertymistä. Jos ostat 5 euron tuotteen saat siitä 10 senttiä ja niin edelleen.
Norwegianin sovelluksesta näkee kuinka paljon jokaisesta ostoksesta on tullut bonusta. Morrowista olen löytänyt vain kokonaissaldon. Yksittäisen ostoksen bonuspistekertymän päättely voi siis olla hankalaa jos samana päivänä on tehnyt monta ostosta. Muistaakseni täällä joku on maininnut että HSL:n lipuista on saanut bonuspisteen vaikka ne silloin olivat alle 3 euroa. Olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä on minimiostos jolla bonusta saa, vai tuleeko bonus ostosten kokonaiskertymästä.
 
Liittynyt
02.01.2023
Viestejä
896
Norwegianin sovelluksesta näkee kuinka paljon jokaisesta ostoksesta on tullut bonusta. Morrowista olen löytänyt vain kokonaissaldon. Yksittäisen ostoksen bonuspistekertymän päättely voi siis olla hankalaa jos samana päivänä on tehnyt monta ostosta. Muistaakseni täällä joku on maininnut että HSL:n lipuista on saanut bonuspisteen vaikka ne silloin olivat alle 3 euroa. Olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä on minimiostos jolla bonusta saa, vai tuleeko bonus ostosten kokonaiskertymästä.
Ainakin Morrow Bankin sivustolta näkyy ne kertymät yksittäin.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 726
Norwegianin sovelluksesta näkee kuinka paljon jokaisesta ostoksesta on tullut bonusta. Morrowista olen löytänyt vain kokonaissaldon. Yksittäisen ostoksen bonuspistekertymän päättely voi siis olla hankalaa jos samana päivänä on tehnyt monta ostosta. Muistaakseni täällä joku on maininnut että HSL:n lipuista on saanut bonuspisteen vaikka ne silloin olivat alle 3 euroa. Olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä on minimiostos jolla bonusta saa, vai tuleeko bonus ostosten kokonaiskertymästä.
Morrowin sivuilta näkee kertymän joka ostoksesta, sovelluksesta ei näy. Morrow on kuin paskasti tehty kopio Norwegianista.. paremmilla bonuksilla :D

Curven kautta 2,50€ on minimi mistä saa bonuksia, suoraa morrowin korttia käyttämällä raja on 5€. Bonukset lasketaan joka ostoksesta erikseen.

Curven kautta Morrowin vuosiraja eli 2000 pistettä/200€ tulee aika helpolla täyteen kannattaa seurata jos haluaa maksimoida bonukset. Tankatessa Morrow tekee kohtuu ison katevarauksen mikä poistuu hitaasti, jos tankkaat 20€ katevaraus saattaa olla 100€ viikon ajan.. toi tulee vastaan jos on pieni luottoraja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 726
Ai niin.. Itse en käytä Morrowia matkojen ostoon tai verkossa ostamiseen jos on vaarana reklamointi. Morrowilla pitää tulostaa pdf lomake mikä lähetetään heille ja käsittelyyn menee useampi kuukausi. Eivät hyvitä mitään ennen kuin Mastercard tekee virallisen päätöksen.

Norwegianilla saat tehtyä reklamoinnin suoraan sovelluksessa.. minulle ovat hyvittäneet rahat heti vaikka Visan lopullinen päätös kestää useamman kuukauden. Jos reklamaatio ei mene läpi heillä on varmaan oikeus periä rahat takaisin? En tiedä koska kaikki omat reklamaatiot on hyväksytty.. noiden arvo on ollut muutamasta eurosta lähes tonniin..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
125
Kiitos, hyvä tietää tuo 2.5€ raja ja että sivuilta näkee tarkemmin tiedot. 0.99-2.49€ ostoksissa kannattaisi sitten käyttää Norwegianin korttia jos haluaa maksimoida bonukset.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 726
Kiitos, hyvä tietää tuo 2.5€ raja ja että sivuilta näkee tarkemmin tiedot. 0.99-2.49€ ostoksissa kannattaisi sitten käyttää Norwegianin korttia jos haluaa maksimoida bonukset.
Nuo alle 2,5€ ostokset ovat tosin aika merkityksettömiä.. 2,49€ ostoksesta norskilta saa 1,245 centtiä bonusta.. mutta itsekkin ostan nuo norskilla ihan tavan vuoksi. Muita ilmaisia cashback kortteja ei meidän markkinoilla ole joten noilla mennään..
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 012
Morrow Bank ei enää anna valita paljonko bonuspisteitä käytetään. Muistaakseni vielä kesällä sai valita määrän.

Minulle Morrow on näköjään antanut yhden bonuspisteen 2,39 € ja 2,45 € ostoksista joulukuussa. Johtuukohan pyöristyksestä vai laskisiko pankki jossain välissä kruunuina kuten Bank Norwegian taitaa tehdä, jolloin valuuttakurssi voisi vaikuttaa. Sitten vieressä 12,11 € kaksi pistettä, ei noita kannata liikaa miettiä, tulee mitä tulee.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
318
Morrow Bank ei enää anna valita paljonko bonuspisteitä käytetään. Muistaakseni vielä kesällä sai valita määrän.

Minulle Morrow on näköjään antanut yhden bonuspisteen 2,39 € ja 2,45 € ostoksista joulukuussa. Johtuukohan pyöristyksestä vai laskisiko pankki jossain välissä kruunuina kuten Bank Norwegian taitaa tehdä, jolloin valuuttakurssi voisi vaikuttaa. Sitten vieressä 12,11 € kaksi pistettä, ei noita kannata liikaa miettiä, tulee mitä tulee.
Onko jotain syytä olla käyttämättä kaikkia mitkä on käytettävissä? Itse käytän aina kaikki silloin kun siellä myistaa käydä
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 394
Muistaako joku, pitikö Morrow (siis se uuden logon kortti) aktivoida jollain siruostoksella? Näkyi Curven kautta pelaavan maksuissa ilman aktivointia, mutta yritin tehdä erään nettiostoksen niin ei antanut aktivointivaihetta näkyviin.
Johtuuko siitä, että ei ole tullut yhtään kertaa fyysistä korttia vielä käytettyä liikkeessä, kun näkyy curvessa pelaavan ilmankin?
 
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
103
Muistaako joku, pitikö Morrow (siis se uuden logon kortti) aktivoida jollain siruostoksella?
Ei muistaakseni tarvinnut. Nykyäänhän tälle sirulla aktivoinnille ei ole verkko-ostojen kannalta tarvetta, koska verkko-ostoihin voi tarvittaessa pyytää vahvan tunnistautumisen.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
318
Muistaako joku, pitikö Morrow (siis se uuden logon kortti) aktivoida jollain siruostoksella? Näkyi Curven kautta pelaavan maksuissa ilman aktivointia, mutta yritin tehdä erään nettiostoksen niin ei antanut aktivointivaihetta näkyviin.
Johtuuko siitä, että ei ole tullut yhtään kertaa fyysistä korttia vielä käytettyä liikkeessä, kun näkyy curvessa pelaavan ilmankin?
Mulla toimii vanhakin vielä. En oo varma mihin mennessä tulee vaihtaa. Kirjeessä ei kerrottu
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 615
En ole tarkemmin tutkinut tuota Palomäen casea, täytyy tutustua tarkemmin mutta itse en ainakaan luota noihin AXAn matkavakuutuksiin jatkossa enää yhtään. On toki aiemminkin tullut otettua matkavakuutus erikseen mutta esim. Curven Metal-taso saattaa tippua alemmas, katsoo miten pitkää GBITiä tarvitsee.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 394
Ei muistaakseni tarvinnut. Nykyäänhän tälle sirulla aktivoinnille ei ole verkko-ostojen kannalta tarvetta, koska verkko-ostoihin voi tarvittaessa pyytää vahvan tunnistautumisen.
Jaaha. Lieneekö mulla sit joku, kun ei suostu tuota korttia vahvistamaan, eli ei tule sovellukseen ilmoitusta "vahvistus tapahtumasta". Sen sijaan Curven kautta Gbit ainakin onnistui; tosin maksua en ole tainnut läpi saada..
Edit: Vika paikantui "hyväksytyt laitteet kohtaan", kun puhelin vaihtui.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2023
Viestejä
896
Tallinnan matka tuli hitto soikoon ostettua lentoineen Osuuspankin Goldilla. Vaikka olisi tietysti pitänyt Platinumilla se tehdä. Onkohan tuolla eroa matkavakuutuksen suhteen?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 692
Viestejä
4 319 283
Jäsenet
72 092
Uusin jäsen
tekman

Hinta.fi

Ylös Bottom