Luottokortit

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 255
Kaikkia tietoja ei saa esim. GDPR:ään vedoten poistettua, koska ne ovat pankkien liiketoiminnan kannalta pakollisia. Voit kuitenkin pyytää omia tietojasi sieltä, niin ehkä selviää missä siellä on sinun kannaltasi ongelmallisia tietoja.
Onko tietoa, mitä kautta näitä aina pyydellään? Asikaspalvelun tms.?
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 255
Jollain jo kokemusta.. Puolison kanssa rinnakoiskortti, että onnistuuko lisäillä Curveen? Ja et onnistuisko lisätä puolison kortti Curveen?
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
192
Jollain jo kokemusta.. Puolison kanssa rinnakoiskortti, että onnistuuko lisäillä Curveen? Ja et onnistuisko lisätä puolison kortti Curveen?
En osaa vastata kysymykseen, mutta monessa palvelussa voit lisätä vain omissa nimissä olevia kortteja.

Itse luovutin fyysisen Curven korttini puolisolle, ja hyödynnän itse älykellon lähimaksua. Toiminut sujuvasti, vaikka lähes samanaikaisia ostoksia on tehty tuhansien kilometrien päässä toisistamme. Joten tuollaisesta (fyysinen kortti + mobiilimaksaminen) voisi ehkä löytyä ratkaisu teillekin, jos muuten ei onnistu.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Jollain jo kokemusta.. Puolison kanssa rinnakoiskortti, että onnistuuko lisäillä Curveen? Ja et onnistuisko lisätä puolison kortti Curveen?
Rinnakkaiskortit on teknisesti eri kortit, mutta ne on vaan liitetty samaan luottotiliin. Molemmissa lienee omat numeronsa ja tunnisteensa ja ne on annettu eri nimillä?
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Jollain jo kokemusta.. Puolison kanssa rinnakoiskortti, että onnistuuko lisäillä Curveen? Ja et onnistuisko lisätä puolison kortti Curveen?
Onko tässä puhe Finnair Visa kortista? Siinä (kuten vissiin aina yleisestikin pankista riippumatta) rinnakkaiskortti on, kuten yllä sanottiin, teknisesti oma korttinsa, jossa on sinun oma nimesi ja oma korttinumero ja CVV-tunniste joka vain liitetty samaan luottotiliin. Eli voit lisätä sen rinnakkaiskorttisi Curveen ihan ongelmitta.
Täälläkin paljon kortteja, eikä mitään ongelmia ikinä. Voinko pyytää jostain, että OP poistaa omista rekistereistään tiedot ja että samoin tekisi vaikkapa Aktia ?
En jostain heidän minusta keräämästään tiedosta johtuen nimittäin saa korttia, vaikka tulot on olleet hyvät jo pitkään. Kortteja toki on ja reilusti.

Että miten saan poistettua minun tiedot, kun varmaan jotkut tiedot haraa ristiin rastiin?
Mitä korttia et saa? Yrititkö siis hakea Aktian Finnair Visaa itsellesi, mutta et saanut (ja sitten päädyit ottamaan rinnakkaiskortin puolisosi kautta)? Vai OP:n jotakin korttia et saanut?

Aktia ei näe OP:n tietoja luotoistasi, eikä OP Aktian. OP ei ole Asiakastiedon positiivisia kuluttajaluottotietoja välittämässä järjestelmässä. Aktia siinä järjestelmässä tosin on, joten Aktia näkee mitä luottokortteja (ml. luottorajat) sinulla on seuraavilta yrityksiltä:

luottorekisteri.png


Joten jos sulla on esim isoilla luottorajoilla kortit vaikka Bank Norwegianilta, Komplett Bankilta, Danskelta, Ikanolta, S-Pankilta, ST1 Financelta, ym niin voi olla että Aktia katsoo että sulla on liikaa jo kortteja. Ei ne toki kerro syytä hylkäykselle, tai sitä mitä algoritmi susta arpoo. Tosin jos algoritmi automaattisesti sun hakemuksen hylkää, voit pyytää Aktiaa käsittelemään hakemuksesi manuaalisesti, jolloin toimihenkilö voi myöntää kortin vaikka automaatti-algoritmi hylkäsikin.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
658
Jep, reilut 10 000 pojoa oli ilmestynyt :)
Mukavasti napsahti! Itelle tuli vaan 6k, mutta sekin oli yllättävän paljon kun ajattelin ettei pisteitä paljoa tule. Kuitenkaan menoja ei ole paljon näin yksin asustellessa. Basic taso Finskillä ja en tehnyt mitään curve-kikkailuja. Pitääkin varmaan vähän tsekata mihin sitä rahaa on tullut työnnettyä :D
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Hei onko kukaan irtisanonut Komplettin mastercardia ja hakenut uudelleen, toiveissa isompi luottoraja?

Mietin että jos antaisi tarkoituksella parin kuukauden ajan mennä korolle ja maksaa pikkusen korkoja, ja sitten maksaa kokonaan pois, ja sitten irtisanoo, ja sitten hakee uudelleen, josko saisi isomman luottorajan.

Jotenkin kuvittelis että ei ne nyt ainakaan hylkää uutta hakemusta myöhemmin kun on jo dataa asiakkuudesta ja maksuhistoriasta?

Miten helvetissä noilla ei vieläkään ole luottorajan korotus optiota. Ei voi olla 2022 noin alkeellista settiä
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 454
Hei onko kukaan irtisanonut Komplettin mastercardia ja hakenut uudelleen, toiveissa isompi luottoraja?

Mietin että jos antaisi tarkoituksella parin kuukauden ajan mennä korolle ja maksaa pikkusen korkoja, ja sitten maksaa kokonaan pois, ja sitten irtisanoo, ja sitten hakee uudelleen, josko saisi isomman luottorajan.

Jotenkin kuvittelis että ei ne nyt ainakaan hylkää uutta hakemusta myöhemmin kun on jo dataa asiakkuudesta ja maksuhistoriasta?

Miten helvetissä noilla ei vieläkään ole luottorajan korotus optiota. Ei voi olla 2022 noin alkeellista settiä
Siitä vaan kokeilemaan. Itse en voi kun ei ole vielä ensimmäistäkään kertaa myönnetty.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Hei onko kukaan irtisanonut Komplettin mastercardia ja hakenut uudelleen, toiveissa isompi luottoraja?
Teoria tasolla on puhuttu muutaman kerran ketjussa, mutta kukaan ei käsittääkseni ole uskaltanut tehdä tuota, koska muutenkin niin pirun vaikea saada korttia, niin voipi olla suuri todennäköisyys että jäät ilman...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 575
Mites tuo komplett bankin säästötili 1% vuosittaisella korolla? Onko porukalla kokemusta? Tällä hetkellä ns käteinen svea:ssa, jossa 0,8% vuosittain. Onko kompletilla jotain jippoa vai pitäisikö tuonne siirtää :hmm:
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Mites tuo komplett bankin säästötili 1% vuosittaisella korolla? Onko porukalla kokemusta? Tällä hetkellä ns käteinen svea:ssa, jossa 0,8% vuosittain. Onko kompletilla jotain jippoa vai pitäisikö tuonne siirtää :hmm:
Tuo ei ole käsittääkseni (ainakaan vielä) Suomessa saatavilla...
 

ykii

Lizard of Oz
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
676
Mites tuo komplett bankin säästötili 1% vuosittaisella korolla? Onko porukalla kokemusta? Tällä hetkellä ns käteinen svea:ssa, jossa 0,8% vuosittain. Onko kompletilla jotain jippoa vai pitäisikö tuonne siirtää :hmm:
Ei valitettavasti ole tarjolla suomalaisille. Mites tuo Svea, kuinka nopeasti saa rahat suomalaiselle pankkitilille? Meneekö nostoista kuluja? Tällä hetkellä itsellä käteiset Norwegianissa (0.75% korko). Siellä rahansiirto kestää 1-2 arkipäivää, nostot ilmaisia.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 575
Ei valitettavasti ole tarjolla suomalaisille. Mites tuo Svea, kuinka nopeasti saa rahat suomalaiselle pankkitilille? Meneekö nostoista kuluja? Tällä hetkellä itsellä käteiset Norwegianissa (0.75% korko). Siellä rahansiirto kestää 1-2 arkipäivää, nostot ilmaisia.
Sveassa kuluttomat ja rajoittamattomat nostot. Talletussuoja 100 000e asti. Kerran tuolta nostanut kolmisen tonnia. Tuli muistaakseni kahdessa päivässä.

Kerran vuodessa saadusta korosta lähtee pidätetty lähdevero automaattisesti. Muistaakseni Norskissa tuo piti itse ilmoittaa?
Edit. 2020 siirsin näköjään käteisen sveaan ja korko oli silloin 1%, nyt tuo 0,8% pysynyt pidemmän aikaa.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 490
Nordean tilille norskilta tullut yleensä seuraavaksi päiväksi, joskus jopa samana päivänä kun aamulla laittanut siirron (jos muistan oikein).
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853
Sen verran korjausta edellisiin että Bank Norwegian ilmoittaa koron verottajalle muttei tilitä sinne mitään. Verottaja huomioi ne verotuksessa ja tarvittaessa laskuttaa.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
658
Onko kukaan vielä kerinnyt kinuamaan Aktialta isompaa luottorajaa Finskin korttiin? Miten sujui?
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 454
Miten kauan on kortit ehtineet olla, ei varmaan paria kuukautta enempää? Katsotaan miten nuo noita myöntävät jos myöntävät - osaan ei näytä lisää heruvan kun taas toisiin irtoaa suorilta.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
164
Onko kellään kokemusta korkeamman tierin Curven korttien kanssa, pelaako vakuutukset AXA:n kanssa hyvin? Suomalainen aspa AXA:lla ainakin on ja OP Goldin kautta kun olen ollut sinne yhteyksissä niin tosi mukava ja neuvova palvelu tuntui olevan. Mietin, että toimiikohan tuo sama suomenkielinen aspa myös Curven kanssa?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853
@ottovisa, Curven vakuutuksista en tiedä, mutta noin yleisesti kannattaa vilkaista ehdoista korvausrajat. Esim. Komplett Bankin matkavakuutus korvaa sairaalahoitoa näinkin hyvin:

E.1.4 Sairaalahoidon korvaaminen
Saat korvausta välttämättömistä ja kohtuullisista
sairaalakustannuksista yksityisessä tai julkisessa sairaalassa
enintään 50 euroa päivässä.


Ehkä riittää jos sattuu tarvitsemaan sairaalaa EU:n alueella ja on hankkinut sen "EU Kela"-kortin. Joudupa Usassa sairaalaan ja pyydä viidenkympin palvelutaso :) Bank Norwegianin ehdoissa ei muistaakseni ollut muuta kuin "kohtuulliset kulut".

Disclaimer: en ole lukenut em. ehtoja kunnolla, kunhan silmäilin kortit saatuani. Kompletin summa on niin pieni että voihan siellä olla joku toinen kohta asiakkaan eduksi.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
94
miten tuo käytännössä meni? soitit asiakaspalveluun, pyysit korkeampaa luottorajaa, ne laitto asian eteenpäin? vai pitikö sun täytellä joku hakemus jne?
Joo, soitto aspaan. Ne sieltä laitto hakemuksen sähköisenä Aktian omille sivuille, tämä käytännössä tarkoittaa kysymyspatteria johon vastaamalla hakemus on sisällä.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
164
@ottovisa, Curven vakuutuksista en tiedä, mutta noin yleisesti kannattaa vilkaista ehdoista korvausrajat. Esim. Komplett Bankin matkavakuutus korvaa sairaalahoitoa näinkin hyvin:

E.1.4 Sairaalahoidon korvaaminen
Saat korvausta välttämättömistä ja kohtuullisista
sairaalakustannuksista yksityisessä tai julkisessa sairaalassa
enintään 50 euroa päivässä.


Ehkä riittää jos sattuu tarvitsemaan sairaalaa EU:n alueella ja on hankkinut sen "EU Kela"-kortin. Joudupa Usassa sairaalaan ja pyydä viidenkympin palvelutaso :) Bank Norwegianin ehdoissa ei muistaakseni ollut muuta kuin "kohtuulliset kulut".

Disclaimer: en ole lukenut em. ehtoja kunnolla, kunhan silmäilin kortit saatuani. Kompletin summa on niin pieni että voihan siellä olla joku toinen kohta asiakkaan eduksi.
Joo, eihän nuo rajat ihan mahdottomat ole. Curvella muistelisin hitusen tuota korkeammat olevan, mutta voi olla että muistan omiani. Toki tuolla on muitakin ainakin paperilla hyvältä vaikuttavia vakuutuksia, esim. vuoden lisätakuu elektronisille laitteille, lipputurva tapahtumille, puhelinvakuutus, vuokra-auton omavastuun poistoa yms. mille saattaisi olla käyttöä jossain tilanteessa.

E: Näyttäisi ”Emergency medical expenses” maksimi olevan 15 000 000€. Sen tarkemmin en ehtoja lukenut, mutta summa on ainakin kattava.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
11
Onko kellään kokemusta korkeamman tierin Curven korttien kanssa, pelaako vakuutukset AXA:n kanssa hyvin? Suomalainen aspa AXA:lla ainakin on ja OP Goldin kautta kun olen ollut sinne yhteyksissä niin tosi mukava ja neuvova palvelu tuntui olevan. Mietin, että toimiikohan tuo sama suomenkielinen aspa myös Curven kanssa?
Mä jouduin Curven matkavakuutuksen, eli AXA:n, kanssa asioimaan ja oli kyllä huono kokemus. Suomen AXA pesi kätensä heti ja käski asioimaan brittien kanssa, koska sieltä se vakuutus on myönnetty eikä näy suomen systeemeissä.

Itselläni onneksi oli vain viivästyneitä matkatavaroita mitä piti hoitaa, mutta korvauksen saamiseen meni 3kk ja moneen otteeseen piti samat tiedot antaa heille.

Näillä kokemuksilla ainakin itse totean matkavakuutuksen lisäarvon aikalailla nollaksi, en siis halua olla ulkomailla sairaalassa ja samalla taistella lontooksi vakuutusyhtiön kanssa siitä mitä korvataan ja mitä ei.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
164
Mä jouduin Curven matkavakuutuksen, eli AXA:n, kanssa asioimaan ja oli kyllä huono kokemus. Suomen AXA pesi kätensä heti ja käski asioimaan brittien kanssa, koska sieltä se vakuutus on myönnetty eikä näy suomen systeemeissä.

Itselläni onneksi oli vain viivästyneitä matkatavaroita mitä piti hoitaa, mutta korvauksen saamiseen meni 3kk ja moneen otteeseen piti samat tiedot antaa heille.

Näillä kokemuksilla ainakin itse totean matkavakuutuksen lisäarvon aikalailla nollaksi, en siis halua olla ulkomailla sairaalassa ja samalla taistella lontooksi vakuutusyhtiön kanssa siitä mitä korvataan ja mitä ei.
Kiitos vastauksesta, tämä on hyvä tietää. Vaikuttaisi siis olevan ehkä enemmän AXA:n kuin Curven ongelma. Toki ei se sitä faktaa poista, että jos Curve tuon vakuutuksen tarjoaa kortillensa ja palvelu ei toimi sillä tavalla kuin toivoisi, niin ei sitä kehtaa Curvesta myöskään maksaa enempää.

Toivotaan että jossain vaiheessa systeemit muuttuisivat globaalimmaksi ja muualla myönnetyt AXA:n vakuutukset löytyisivät myös Suomen järjestelmästä, silloin tuon päivityksen Curven Black tai Metal tasolle tekisin kyllä mielelläni.
 
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
11
Kiitos vastauksesta, tämä on hyvä tietää. Vaikuttaisi siis olevan ehkä enemmän AXA:n kuin Curven ongelma. Toki ei se sitä faktaa poista, että jos Curve tuon vakuutuksen tarjoaa kortillensa ja palvelu ei toimi sillä tavalla kuin toivoisi, niin ei sitä kehtaa Curvesta myöskään maksaa enempää.

Toivotaan että jossain vaiheessa systeemit muuttuisivat globaalimmaksi ja muualla myönnetyt AXA:n vakuutukset löytyisivät myös Suomen järjestelmästä, silloin tuon päivityksen Curven Black tai Metal tasolle tekisin kyllä mielelläni.
Toivon samaa, olin toiveikas tuon Suomen asiakaspalvelun takia, koska Curven vakuutusdokumenteissä oli erillinen numero Suomesta soitettaessa, mutta tuo +358-alkuinen numero yhdisti britteihin kuitenkin, tai ehkä jopa Intiaan, koska oli sen verran vahvaa aksenttia, että pyysin siirtymistä sähköpostin puolelle, koska en ymmärtänyt mitään.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 454
Mä jouduin Curven matkavakuutuksen, eli AXA:n, kanssa asioimaan ja oli kyllä huono kokemus. Suomen AXA pesi kätensä heti ja käski asioimaan brittien kanssa, koska sieltä se vakuutus on myönnetty eikä näy suomen systeemeissä.

Itselläni onneksi oli vain viivästyneitä matkatavaroita mitä piti hoitaa, mutta korvauksen saamiseen meni 3kk ja moneen otteeseen piti samat tiedot antaa heille.

Näillä kokemuksilla ainakin itse totean matkavakuutuksen lisäarvon aikalailla nollaksi, en siis halua olla ulkomailla sairaalassa ja samalla taistella lontooksi vakuutusyhtiön kanssa siitä mitä korvataan ja mitä ei.
Kiitokset tiedosta, tietääpä ettei jätä ulkomaan matkoja ainakaan tuon varaan.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853
Kiitokset tiedosta, tietääpä ettei jätä ulkomaan matkoja ainakaan tuon varaan.
Jatkuvan ja kattavan matkavakuutuksen saa satasella joten minusta väh. 120 e/v kortista jonka vakuutuksen kanssa voi tulla säätämistä on aika paljon. Mutta voihan ne muut edut olla joillekin hintansa arvoisia. Ihan vertailuksi Curven AXA: "Claims arising from any pre-existing medical conditions are not covered." kun taas LähiTapiola: "Korvausta maksetaan myös hoitokuluista, jotka ovat aiheutuneet jo ennen matkaa olleen sairauden tai vamman äkillisestä ja odottamattomasta pahenemisesta tai tilan muutoksesta."

Itse kuitenkin olen viimeiset matkat tehnyt Norwegianin vakuutukseen luottaen tarkemmin ehtoja tutkimatta :)
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
32
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kenelläkään ollut tilannetta, että on ollut kaksi Finnairin Visa korttia samaan aikaan (mutta eri pankeista)? Eli pitääkö toisen pankin Finnair kortista luopua, jos haluaa vaihtaa johonkin toisen pankin Finnair Visa korttiin. Eli että yhdellä Finnair asiakkaalla voi olla vain yksi Finnair Visa kortti? Koska ainakin tuntuis, että nuo korttihakemusten tiedot menee myös Finnairille (ei pelkästään sen kortin myöntävälle pankille).
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kenelläkään ollut tilannetta, että on ollut kaksi Finnairin Visa korttia samaan aikaan (mutta eri pankeista)? Eli pitääkö toisen pankin Finnair kortista luopua, jos haluaa vaihtaa johonkin toisen pankin Finnair Visa korttiin. Eli että yhdellä Finnair asiakkaalla voi olla vain yksi Finnair Visa kortti? Koska ainakin tuntuis, että nuo korttihakemusten tiedot menee myös Finnairille (ei pelkästään sen kortin myöntävälle pankille).
Ei ole mitään tommoista rajoitusta. Sulla voi olla vaikka Finnair Visat ja Masterit kaikilta tarjoajilta samaan aikaan.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Yks kortti lisää 10k rajalla, sain tänään nostettua S-pankin visan 10ke limittiin vaikka aiempi oli vain 2000. Jotkut ovat valitelleet että S-pankki on tiukka noissa, mutta mulla meni heti läpi robotin kautta.

@segggou saitko jo tiedon aktialta menikö kortushakemus sulla siellä läpi, jos sulla hyvä kokemus niin kokeilen itekin ensi kuussa
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
94
Yks kortti lisää 10k rajalla, sain tänään nostettua S-pankin visan 10ke limittiin vaikka aiempi oli vain 2000. Jotkut ovat valitelleet että S-pankki on tiukka noissa, mutta mulla meni heti läpi robotin kautta.

@segggou saitko jo tiedon aktialta menikö kortushakemus sulla siellä läpi, jos sulla hyvä kokemus niin kokeilen itekin ensi kuussa
Noin 1 viikon käsittelyaika noissa, aspasta vastattiin. Katotaan miten käy, voin ilmoittaa miten lopulta prosessi menee.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
658
@segggou saitko jo tiedon aktialta menikö kortushakemus sulla siellä läpi, jos sulla hyvä kokemus niin kokeilen itekin ensi kuussa
Itse soitin eilen aspaan ja tänään oli tullut pyyntö viimeisimmästä palkkanauhasta ja viime vuoden verotuspäätöksestä. Eli alle vuorokaudessa ainakin otti käsittelyyn. Ilmottelen myös tänne miten omalla kohdalla kävi kun päätös tulee.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
94
Niin ymmärsin, että tässä puhuttiin luottorajan korotuksesta, mutta joo itse korttihakemus oli nopea prosessi.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Itse soitin eilen aspaan ja tänään oli tullut pyyntö viimeisimmästä palkkanauhasta ja viime vuoden verotuspäätöksestä. Eli alle vuorokaudessa ainakin otti käsittelyyn. Ilmottelen myös tänne miten omalla kohdalla kävi kun päätös tulee.
Woot? Ihmisillä on ollut kortti max 2 kuukautta (kortti julkastiin kesäkuussa), ja jos nyt hakee luottorajan korotusta, ne pyytää uudelleen heti palkkanauhaa ja verotustodistusta? Tulojahan kysyttiin ja varmenneltiin jo itse kortin hakuvaiheessa, pitääkö ne nyt lähettää uudelleen?

No ei kai tuo iso homma ole, kyllähän tuon nyt jaksaa tehdä.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
658
Woot? Ihmisillä on ollut kortti max 2 kuukautta (kortti julkastiin kesäkuussa), ja jos nyt hakee luottorajan korotusta, ne pyytää uudelleen heti palkkanauhaa ja verotustodistusta? Tulojahan kysyttiin ja varmenneltiin jo itse kortin hakuvaiheessa, pitääkö ne nyt lähettää uudelleen?

No ei kai tuo iso homma ole, kyllähän tuon nyt jaksaa tehdä.
Joo ja puhelimessa piti tehdä sama hakemus uusiksi jonka juuri kuukausi sitten oli täyttänyt netissä. :D Itsellä oli vaadittavat dokumentit valmiina koneella, joten ei ollut iso vaiva laittaa niitä uusiksi.

Niin ymmärsin, että tässä puhuttiin luottorajan korotuksesta, mutta joo itse korttihakemus oli nopea prosessi.
Jep, siitä myös itse puhuin.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
658
Noniin nyt on näköjään Finskin luottoraja noussut 10 kiloon. Eli melko helposti (vaikka piti pari dokumenttia laittaa uusiksi Aktialle) ja myös nopeasti.

Eli soittoa vain aspaan!
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
341
Noniin nyt on näköjään Finskin luottoraja noussut 10 kiloon. Eli melko helposti (vaikka piti pari dokumenttia laittaa uusiksi Aktialle) ja myös nopeasti.

Eli soittoa vain aspaan!
Ite haluaisin yhteen korttiin 20ke rajan, mutta en taida kehdata sellaista yrittää, tuskin menis läpi, toi 10ke on ihan jees jos sen saa.

Pyysikö ne siis sulta palkkanauhaa ja verotuspäätöstä (luuletko että riittää omaverosta pdf verotuspäätös vai tarviiko olla se paperinen veroehdotuksen mukana tullut erittelyosa myös??)
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
658
Ite haluaisin yhteen korttiin 20ke rajan, mutta en taida kehdata sellaista yrittää, tuskin menis läpi, toi 10ke on ihan jees jos sen saa.

Pyysikö ne siis sulta palkkanauhaa ja verotuspäätöstä (luuletko että riittää omaverosta pdf verotuspäätös vai tarviiko olla se paperinen veroehdotuksen mukana tullut erittelyosa myös??)
10k oli mielestäni maksimi.

Pyysi viimeisimmän palkkanauhan ja 2021 verotuspäätöksen. Sähköisenä laitoin molemmat, verotuspäätöksen omaverosta.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 490
Suomessa taitaa edelleen olla normikorteissa max 10k€ luottoraja. Sitten mennään noihin platina yms kortteihin jos haluaa suuremman.

Itselläkin tuo kymppi rajana kolmessa kortissa.. Noilla luottorajoilla en edes mitään tee. On hätävaraa ja hätävaran hätävaraa.. :D laskut yht satasia kuussa minkä maksan heti pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 434
Viestejä
4 161 554
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom