Lost Ark (PC)

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Tuli eka järkytys vastaan tuolla marketplacessa. Tein siis kai sunnuntaina tuon ekan powerpass altin, bardin, ja maanantaita googlen kolikonheiton tukemana tokan, paladinin. Tuo paladini pitäisi saada suht helpolla tänään nostettua ilvl 340, noi powerpass altit alkaa siis 302 ja ekana päivänä ei kovin helpolla pääse 340(ehkä noista saarista voisi saada resurssit) mikä on kynnys purppuralle kamalle. Jota ylipäätään kannattaa ostaa kun se sininen taso menee niin nopeasti ohi. Laitoin tuolle bardille purppulat helyt jotka maksaa yhteensä jotain 5-10 kultaa ja sitten katselemaan kiviä(ability stone).

Noita engraving efekteja katsellessa expert joka boostaa suojia ja healaamista koko tiimin osalta, tuntui aika nappivalinnalle tuollaiselle support bardille. Awekening on taas toinen perusengraving että jos ei parempaa keksi niin se on aina hyvä valinta.

Noi expert+awekening kivet ovat poskettoman kalliita. Ei tullut mieleenkään kun mä ostelen random legendary kiviä mun sorcilleni 1-10 kolikolla, että tuollaiset epicit voisivat olla noi kalliita kunhan ne on meta ja suosittuja. Noita expert kiviä kyllä saa halvalla, kunhan valitsee kakkoseksi jotain keskivertoa. Mä luulen että erityisesti paladinit ostaa noita. Ja sitten kun noi kivet on tosiaan aina hiomattomia, niin käytännössä jos haluat tuollaisen edes OK tasoisen, joudut ostamaan noita monta. Onko PVP:ssä jotain etua että jos rajoittaa omaa ilvl tasoa, tuntuu todella oudolta että PvE:n takia kukaan viitsisi tuollaisia maksaa. Tuossa on siis noi kivet listattu huutoajan loppumisen mukaan, noi 200 ja alle hintaiset sulkeutuvat vasta 5 tunnin päästä, eli niiden hinnat takuulla kiipeävät tuonne >500 luokkaan kanssa.
1646149086404.png



Hmm juuri huomasin että päähahmolla on kohtalaisen kattavasti siirrettäviä honing materiaaleja. Noi olisi kai suoraan voinut dumpata noille alteille ja skipata heikompien chaos dungeonien pelaamista ja muuta turhaa. Osa noista honing jutuista on siis hahmoon sidottuja ja osa "rosteriin". Esim. mun altilla just murehdin että kun noi limitit resetoituu alle parissa päivässä, niin mä en saa millään grindattuna noita perc shardeja. Noita tulee jotain 160-170 per chaos dungeon, eli noiden weekly limittien tyhjentäminen vaatisi aika paljon.

Mutta mun päähahmolla on jotain 13k noita siirrettävänä versiona. (Kuten myös noita sinisiä ja punaisia jotka rajoittaa mun altteja vahvasti tällä hetkellä.) Mikä taas on alunperin murehdittanut kun niitä voi käyttää vain n. 5k viikossa noihin yhteensä, ja niitä tulee pikku hiljaa lisään. No tuonnehan alteille ne saa dumpattua miltei kaikki vielä tänään.
1646152829281.png

Tuossa alttien kanssa puuhastellessa kyllä kuluu kivasti aikaa. Mutta ehkä tässä saa sellaisen rutiinin aikaiseksi että noiden pyörittely on nopeampaa.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
204
Tuli eka järkytys vastaan tuolla marketplacessa. Tein siis kai sunnuntaina tuon ekan powerpass altin, bardin, ja maanantaita googlen kolikonheiton tukemana tokan, paladinin. Tuo paladini pitäisi saada suht helpolla tänään nostettua ilvl 340, noi powerpass altit alkaa siis 302 ja ekana päivänä ei kovin helpolla pääse 340(ehkä noista saarista voisi saada resurssit) mikä on kynnys purppuralle kamalle. Jota ylipäätään kannattaa ostaa kun se sininen taso menee niin nopeasti ohi. Laitoin tuolle bardille purppulat helyt jotka maksaa yhteensä jotain 5-10 kultaa ja sitten katselemaan kiviä(ability stone).

Noita engraving efekteja katsellessa expert joka boostaa suojia ja healaamista koko tiimin osalta, tuntui aika nappivalinnalle tuollaiselle support bardille. Awekening on taas toinen perusengraving että jos ei parempaa keksi niin se on aina hyvä valinta.

Noi expert+awekening kivet ovat poskettoman kalliita. Ei tullut mieleenkään kun mä ostelen random legendary kiviä mun sorcilleni 1-10 kolikolla, että tuollaiset epicit voisivat olla noi kalliita kunhan ne on meta ja suosittuja. Noita expert kiviä kyllä saa halvalla, kunhan valitsee kakkoseksi jotain keskivertoa. Mä luulen että erityisesti paladinit ostaa noita. Ja sitten kun noi kivet on tosiaan aina hiomattomia, niin käytännössä jos haluat tuollaisen edes OK tasoisen, joudut ostamaan noita monta. Onko PVP:ssä jotain etua että jos rajoittaa omaa ilvl tasoa, tuntuu todella oudolta että PvE:n takia kukaan viitsisi tuollaisia maksaa. Tuossa on siis noi kivet listattu huutoajan loppumisen mukaan, noi 200 ja alle hintaiset sulkeutuvat vasta 5 tunnin päästä, eli niiden hinnat takuulla kiipeävät tuonne >500 luokkaan kanssa.



Hmm juuri huomasin että päähahmolla on kohtalaisen kattavasti siirrettäviä honing materiaaleja. Noi olisi kai suoraan voinut dumpata noille alteille ja skipata heikompien chaos dungeonien pelaamista ja muuta turhaa. Osa noista honing jutuista on siis hahmoon sidottuja ja osa "rosteriin". Esim. mun altilla just murehdin että kun noi limitit resetoituu alle parissa päivässä, niin mä en saa millään grindattuna noita perc shardeja. Noita tulee jotain 160-170 per chaos dungeon, eli noiden weekly limittien tyhjentäminen vaatisi aika paljon.

Mutta mun päähahmolla on jotain 13k noita siirrettävänä versiona. (Kuten myös noita sinisiä ja punaisia jotka rajoittaa mun altteja vahvasti tällä hetkellä.) Mikä taas on alunperin murehdittanut kun niitä voi käyttää vain n. 5k viikossa noihin yhteensä, ja niitä tulee pikku hiljaa lisään. No tuonnehan alteille ne saa dumpattua miltei kaikki vielä tänään.

Tuossa alttien kanssa puuhastellessa kyllä kuluu kivasti aikaa. Mutta ehkä tässä saa sellaisen rutiinin aikaiseksi että noiden pyörittely on nopeampaa.
Juokse vaan chaos dunkut niin saat kamat kasaan. Siitä eteenpäin abyssalista kivemman väriset exchangella päälle.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Juokse vaan chaos dunkut niin saat kamat kasaan. Siitä eteenpäin abyssalista kivemman väriset exchangella päälle.
Joo tottakai teen ne about 2 päivittäin per hahmo, mistä saa eniten palkintoja. Mutta niistä ei saa kauheasti noita perception shardeja.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
158
Huolestuttavalta näyttää bottien, kullanmyyjien ja boostaajien osuus.

Nähnyt samat aikaisemmin morpeissa ja en tykkää yhtään suunnasta.

Sitten vielä nerfiä puskee ku aivokuolleet ei jaksa edes yrittää.

Noh, T2 loppupuolella tuli muistutukset että kyseessä on koreagrindi sekoituksella gachaa samalla kun uutuuden viehätys laskee. Vanha jäärä kun olen niin materiaaleja en osta. (Ja exchange.. olikoha jotain 30+ että sai tarpeeksi niin juu ei kiitos)
Toivoisin että intoa löytyis T3 asti mutta saa nähdä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
158
Pystyykö realistisesti pelailla hyvin ilman RMT?
Todennäköisesti ei tulevaisuudessa sillä botit tuhoavat talouden.

Jos ei osta honing kamoja niin pärjää tällä hetkellä mutta jos haluaa "T3 NOW" niin rahaa pitää pistää tiskiin. Mikäli ei ole ongelmaa hitauden kanssa ja menee omaa tahtia niin ei hätää.

Itse pelaan puhtaasti f2p periaatteen vuoksi, vaikka founderi tulikin hankittua.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Paladin ja Bard näyttää olevan yllättävän vähän suosittu hahmoluokka. Sorcciin verrattuna tuolla on markkinoilla noita luokkaspesifejä helyjä todella aneemisesti. Hinnatkin on kurjat mutta vaikka olisi kultaa kuinka niin valikoimaa ei oikein ole. Täytyy kai noita itse saada noita disorder crystalleja muuntamalla. Noitakin tuli tuhlattua vaikka kuinka sorcilla ensin.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
915
Todennäköisesti ei tulevaisuudessa sillä botit tuhoavat talouden.

Jos ei osta honing kamoja niin pärjää tällä hetkellä mutta jos haluaa "T3 NOW" niin rahaa pitää pistää tiskiin. Mikäli ei ole ongelmaa hitauden kanssa ja menee omaa tahtia niin ei hätää.

Itse pelaan puhtaasti f2p periaatteen vuoksi, vaikka founderi tulikin hankittua.
Hitaus on suhteellista, kyllä tässä ilman rahaakin pääsee T3 moninkertaisesti nopeampaa entä mihin mörpeissä yleensä tottunut, taisi länsijulkaisun helpotukset mennä vähän överiksi.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
204
Onko tässä niin kiire sinne t3 osioon vai miksi ei voi nauttia matkasta sinne tekemällä aiempaa contententtia normaaliin tahtiin? Menee puolet pelistä ohi jos puolista bosseista op hahmo mikä vaan oneshottsa sen eikä saa mitään vastusta.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Tästä lisää helpotuksia.


Aika isot on kyllä noi nerffit. Odotin että Guardianeilla se olisi vain HP nerf. Siellähän poistetaankin ihan wipe mekaniikkoja ja one shotteja. :asif:

Olisiko kuitenkin ollut parempi julkaista vaan T1, ja edes parin kuukauden päästä vasta T2?
Jengillä ihan kauhea tarve puskea nopeasti eteenpäin, ja heti menee kuppi nurin jos mekaniikkaa ei tajua.

Noh, kovasti lupaavat että T3 ei kosketa... vähän epäilen...

Toivottavasti päivityksen matchmaking korjaus olisi jo lähes lopullinen, niin tässä olisi jotain hyvääkin.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
158
Wipe-mekaanikkojen poisto on kyllä huono asia sillä ei apinat opi.

Menee siihen että porskutetaan välittämättä mistään ja vedetään vaan potioneita.

Vaikka selittää taktiikat apinalle niin apina tekee jatkuvasti samat virheet ja sitten itkupotkuraivaria koittaen pistää syytä muille.
Kai se on kun ei enään saa vyöstä niin tulee tälläsiä paskeita.

Kuullut että matchmaking menossa jopa siihen että mulkut surutta afkaavaat koska ei AGS tee mitään.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Aina voi Party Finderiä käyttää. Apinat saa sitten AFKata MM:ssä 4/4 ja odotella 20 minaa guardian raidissa, että joku tekis jotain.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Phuaaitse kerennyt tätä jotain 150 tuntia hiomaan. Itemlevel 580 ja täys legendaarinen setti, legendaariset accessoryt ja kolme engraving effectia kakkostasolla aktiivisena. Toi saarien koluaminen ei ole kyllä oma juttu, dailyt nyt menee sinällää iha ok ja mainquest on aika höttöä. Gameplay ja chaos/abyss dunkut sekä guardian raidit on toki ihan kivaa puuhaa. Itemlevel 600 kun saisi niin main questia Yornin suuntaan, nyt vielä pitää nojailla rohendelissä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Phuaaitse kerennyt tätä jotain 150 tuntia hiomaan. Itemlevel 580 ja täys legendaarinen setti, legendaariset accessoryt ja kolme engraving effectia kakkostasolla aktiivisena. Toi saarien koluaminen ei ole kyllä oma juttu, dailyt nyt menee sinällää iha ok ja mainquest on aika höttöä. Gameplay ja chaos/abyss dunkut sekä guardian raidit on toki ihan kivaa puuhaa. Itemlevel 600 kun saisi niin main questia Yornin suuntaan, nyt vielä pitää nojailla rohendelissä.
Ja sit meneekin koko gearisetti taas uusiksi :)
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Juu niin menee, siksi pelaankin tässä elden ringgiä varmaan kunnes jaksaa kerätä motivaatiota kokonaan uuden setin säätämiseen......
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Juu niin menee, siksi pelaankin tässä elden ringgiä varmaan kunnes jaksaa kerätä motivaatiota kokonaan uuden setin säätämiseen......
Sekin menee uusiksi sit 1100 kohdalla, joten ei siihen liikaa aikaa kannata kuluttaa hiomaan esim. engravingeja täydellisiksi. Eikä varsinkaan substatteja.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Killassa porukan mainit ovat siellä 1000+ ilvl suurin osa, hyvä kun saa heidän alttien kans juosta dunkkuja koska tämä peli vaatii kyllä aikaa aikalailla. Ihan liikaa tekemistä :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
508
T1 ja T2 ovat vielä "tutorialia" pelin tekijän mukaan eikä niissä ole tarkoitus kärvistellä kauaa. Koreassahan pelaaminen alkaa suoraa T3.

Korealaiset pelaajat sanoneet myös, ettei noista nerffauksista tarvitse hermoilla juuri T1/T2 takia ja heilläkin neffailtiin useaan kertaan juttuja ja että meidän versio ei ole sama balancen/ilvl req yms. osalta muutenkaan.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Ja sit meneekin koko gearisetti taas uusiksi :)
Ainakaan sorcilla ei kyllä mene kauan haalia ihan hyviä kamoja. Mulla on 520 ja 3x level 3 engraving. En nyt hetkeen nosta tuota item leveliä ennenkuin pääsen katselemaan Rohendeliin.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Ainakaan sorcilla ei kyllä mene kauan haalia ihan hyviä kamoja. Mulla on 520 ja 3x level 3 engraving. En nyt hetkeen nosta tuota item leveliä ennenkuin pääsen katselemaan Rohendeliin.
Probleema onkin, että kaikki kamat menee vaihtoon accessoryjä ja ability stonea myöten jos haluat pitää järkevät statsit, ja T1/T2 ollaan niin vähän aikaa, että kauheasti aikaa/vaivaa ja varsinkaan rahaa ei kannata käyttää gearin optimointiin tuossa vaiheessa.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Noni lvl 600 hoonattu, sitten saikin ah:sta uudet kamat päälle jotka h oonasin suoraa ilvl 900. Taas alkaa sama prosessi alusta että dunkuista matskuja että saa eeppiseksi gearin ja sitten legendaariseksi.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Probleema onkin, että kaikki kamat menee vaihtoon accessoryjä ja ability stonea myöten jos haluat pitää järkevät statsit, ja T1/T2 ollaan niin vähän aikaa, että kauheasti aikaa/vaivaa ja varsinkaan rahaa ei kannata käyttää gearin optimointiin tuossa vaiheessa.
Mä olen varsin edullisesti noita hankkinut. Silveriä on kyllä uponnut noiden kivien leikkaamiseen. Suurin osa noista tulee +9 engraveneista. Olen ostanut 5 kappaletta täyttä purppura kirjasettiä.

Tuollainen epic kiven myin alle tunnissa. Huomasin sattumalta että noissa on vähän korkeahkoja hintoja ja huutoja vastaavissa. Laitoin lähtöhinnaksi 30 ja osta heti 100. Kuka helvetti noita ostaa.
1646557868533.png

Tuolla on joku botti ostamassa kaikki legendary helyt jotka on 4 kultaa tai alle. Mä olen tässä noin tunnin sisällä myynyt noita jotain 35 kappaletta. Tuollaisia huonojakin +1 +1 menee samantien 4 kullalla. Sitten selvästi paremmat +2 +1 eivät mene viidellä. Markkinoilla ei ole yhtään helyä alle 5 kullan osta heti hinnalla. Purppuroissa ja sinisissä ei ole mitään alle 3 kultaa.
1646558429383.png
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Muutama tunti pelailtu ja homma alkutekijöissä. Lake Bars ja lvl25. Tähän astinen kokemus on ollut pelkkää läpijuoksua super easy modella, mobit käytännössä sama kun niitä ei edes olisi. Nuo storyn kautta juostavat "dungeonitkin" ovat "hard" modella muiden pelien easy tai normaleja. Questit parin metrin päästä eväiden hakuja tai mitättömän mobin kyykytys ja muutenkin ikävästi vaan juostaan kaikki hienot maastot läpi. Eli muuttuuko peli kuinka radikaalisti, vai onko tätä samaa josssain kohtaa vaikeutuen? Pakostihan tämä varmaan vaikeutuu, mutta mitä se itse sisältö sitten on?

New Worldia jaksoi sen 200h kun se questaaminen oli järkyttävää toistoa ja craftaaminen hirveää grindia. Harmittaa, kun muuten oli ihan mielenkiintoinen. Sen miljoonannen nauriin kun on hakenut toiselta puolelta mappia ja palatuksen jälkeen pitää hakea jotain kissan limaa samoista laatikoista tois puol karttaa, niin ei oikein enää ollut mielekästä :)

Joo... ei tarvitse sanoa että sitä ne MMO:t / ARPG:t (vai mitä lie) on. Ei niiden pakko ole olla noin sieluttomia kuin NW. Esim. SWTORissa oli ihan mielenkiintoinen quest line ja joka hahmolle vielä hyvin kirjoitettu oma tarinansa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
508
Se alku on pitkään vain isoa tutorialia melko kevyellä meiningillä ja G-napin spammia. Kannattaa pelata vähintää lvl30-35 asti. Kyllä siellä lvl50 jälkeen T1/T2 kohdalla alkaa olemaan, niin että tekemistä tuntuu löytyvän loputtomiin. Itse olen pelannut siitä pre-launchista asti ja joka päivälle löytyisi vieläkin helposti monta tuntia eri tyyppistä tekemistä, jos aika riittäisi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Kyllä taas alkaa väsyttää nämä randomit dunkuissa kun 80% pelaajista ei mitään käsitystä mitä siellä pitäisi tehdä.
Itsellä ilvl 1000 ja silti tekemättä noi 500-600 dunkutkin...

Wipe 1:
-what was that
-stagger check
-whats that

wipe 2:
vote to quit
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Juu kyllä näitä "know mechanics" ja sit "what do you mean stagger?" jätkiä löytyy. Tuntuu, että partyhaussa "know mechanics" tarkoittaa joillekin vapaalippua lusmuiluun kun muut tietää mitä pitää tehdä.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
204
Olen juossut vain ekan sivun abyssalit, seuravaavissa tuli instawipet mukaan. Kävin kokeilemessa ja 3. Kuoleman jälkeen lähdin menemään ja katsoin youtubesta mekaniikat, vieläkään en ole käynyt kokeilemassa uudestaan. Eli kyllä, on meitäkin ketkä menevät sokkona dunkkuihin ihmettelemään.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Juu no matchmakingissa voi tulla ketä tahansa vastaan ja moni voi olla ensikertalainen. Party Finderissä kuitenkin pitäisi kunnioittaa sitä, että jos partyssä lukee "know mechanics" niin sit oikeasti osaa ne mekaniikat ennenku hakee partyyn.

Toki justiin helpotettiin monia wipe mekaniikkoja, joten useammankin abyssalin ja guardianin voi nyt taas vaan läpsytellä läpi mistään mitään tietämättä jos DPS:ää ja hipareita riittää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
183
Muutama tunti pelailtu ja homma alkutekijöissä. Lake Bars ja lvl25. Tähän astinen kokemus on ollut pelkkää läpijuoksua super easy modella, mobit käytännössä sama kun niitä ei edes olisi. Nuo storyn kautta juostavat "dungeonitkin" ovat "hard" modella muiden pelien easy tai normaleja. Questit parin metrin päästä eväiden hakuja tai mitättömän mobin kyykytys ja muutenkin ikävästi vaan juostaan kaikki hienot maastot läpi. Eli muuttuuko peli kuinka radikaalisti, vai onko tätä samaa josssain kohtaa vaikeutuen? Pakostihan tämä varmaan vaikeutuu, mutta mitä se itse sisältö sitten on?

New Worldia jaksoi sen 200h kun se questaaminen oli järkyttävää toistoa ja craftaaminen hirveää grindia. Harmittaa, kun muuten oli ihan mielenkiintoinen. Sen miljoonannen nauriin kun on hakenut toiselta puolelta mappia ja palatuksen jälkeen pitää hakea jotain kissan limaa samoista laatikoista tois puol karttaa, niin ei oikein enää ollut mielekästä :)

Joo... ei tarvitse sanoa että sitä ne MMO:t / ARPG:t (vai mitä lie) on. Ei niiden pakko ole olla noin sieluttomia kuin NW. Esim. SWTORissa oli ihan mielenkiintoinen quest line ja joka hahmolle vielä hyvin kirjoitettu oma tarinansa.
Itse pelasin lumimantereelle asti (kuudes manner/questalue), questit, dungeonit ja mobit oli edelleen tylsiä mitäänsanomattomia haasteettomia läpijuoksuja. Koko tuona aikana tuli vastaan ainoastaan neljä dungeonia/kohtausta jotka olivat mielenkiintoisempia, mutta toki edelleen täysin haasteettomia.
Ainoastaan lvl 50 aukeava T1+ content oli haastavaa ja niistäkin vain osa, eli abyssal dungeonit ja guardian raidit. Chaos dungeonit oli muiden pelien normal vaikeustasoon verrattavia. Cube minkä tein kerran (rng ticket drop pohjainen) lopahti surkeaan tuuriin, tuli peräjälkeen +200% damage received, oli se ainakin haastava siinä mielessä.
Lopetin pelaamisen, kun totesin pelin olevan jumalaton daily/weekly/timed RNG grindi. Tarina ja questit olivat surkeita.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
nii eikö tämän pelin kontent oo aikalailla noi abyss dunkut, guardian raidit ja boss rush / platinum field setit. Kerättävää on paljon ja eri tiereissä. Tarina on täysin irrelevantti ja story olis vuosia lyhyempi jos pelimaailmassa olis puhelin keksittynä.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Isompaa pätsiä pukkaa huomenna. Servut alas klo 10 ja arvioitu kesto 4h.

 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Mihin noita tavallisia krystalleja kannattaa käyttää? Mä olen vaihtanut kultaa noihin kun ilmeisesti kullan määrän lisääntyessä noiden "hinta" vaan nousee. Alunperin ostin noita hieman kun luulin että niitä voisi vaihtaa takaisin, no ainostaan tuota royal krystalleja voi vaihtaa kultaan.

Ilmeisesti ainakin joku ship skin kannattaisi ostaa, näyttää ainakin no-brainer ostaa tuollainen kaikkiin sopiva skini joka boostaa nopeutta automaattisesti. Tietäisi tuostakin vaan että onko se sitten sidottu siihen alukseen, vai voiko sen vaihtaa vapaasti aina siihen mitä milloinkin käyttää. No toivon mukaan se peli ilmoittaa siinä vaiheessa kun sitä käyttää sitten.

Näyttää muuten ATM olevan monet engraving kirjat vähän halvempia kuin muutamana viimeisenä päivänä. Olin pelännyt että noiden hinnat karkaisi pilviin kun jengi saa enemmän ja enemmän kultaa käsiinsä ja että kullasta tulee "arvottomampaa".
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Itse löin heti aluksi sen "parhaan" skinin siihen estoqueen, sillä pääsee joka paikkaan paitsi ekalla kerralla sinne pohjoiseen (jatkossa pääsee millä vaan aluksella).
Sitten vain upgradennu sitä alusta ja hommannut miehistöä jolla ei ole miinuksia, pelkkää plussaa (harvinaisia ovat perhanat).

Niitä sinisiä kristalleja oon käyttäny lähinnä t1->t2 grindin lopussa F4 Mari shopissa ostaen niitä materiaaleja, kohta alkaa viimeinen rypistys t2->t3 niin varmaan sieltä taas pitää ostella materiaaleja. Kulta tuntuu olevan aika merkityksetön vielä tässä vaiheessa, sitä saa tehtävistä sitä mukaa kun sitä kuluu, mutta tuli sitäkin ostettua muutama tuhat F4 shopista. Aina sille käyttöä tulee jos alkaa hifisteleen.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Oliko tuossa power passissa joku upgrade mahdollisuus. Mielestäni siinä näkyi jotain sellaista sitä käyttäessä, tai saadessa. Eli siis jos päähahmo pääsee tarpeeksi eteenpäin niin että saisi jollain keinolla noi power pass hahmot mukanaan, siis tyyliin skipaten muutaman mantereen jotka tulee sen Vernin jälkeen?

En ole kyllä varma, ehkä olen sekoittanut sen knowleadge transferiin. Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään kultaa, tosin.

Toi honing vie aivan uskomattomasti materiaaleja kun onnistumisprosentit tippuu reilusti alle 50%. Yhtäkin osaa jolla pääsin yli level 600, päivitin varmaan joku 6-8 kertaa. Alussa se todennäköisyys oli 30% ja buustasin sitä hieman niillä jutuilla millä voikaan.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Oliko tuossa power passissa joku upgrade mahdollisuus. Mielestäni siinä näkyi jotain sellaista sitä käyttäessä, tai saadessa. Eli siis jos päähahmo pääsee tarpeeksi eteenpäin niin että saisi jollain keinolla noi power pass hahmot mukanaan, siis tyyliin skipaten muutaman mantereen jotka tulee sen Vernin jälkeen?

En ole kyllä varma, ehkä olen sekoittanut sen knowleadge transferiin. Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään kultaa, tosin.

Toi honing vie aivan uskomattomasti materiaaleja kun onnistumisprosentit tippuu reilusti alle 50%. Yhtäkin osaa jolla pääsin yli level 600, päivitin varmaan joku 6-8 kertaa. Alussa se todennäköisyys oli 30% ja buustasin sitä hieman niillä jutuilla millä voikaan.

Jos item lvl on 600, niin silloin lopetetaan se hoonaus (eli 15lvl armorit+ase). Sitten siirryt tarinassa etiäpäin. Tarinassa kun pääset eteenpäin niin saat item lvl 802 armorit chaos dungeonista ja hoonaus alkaa niistä sitten uudestaan, jos siirrät vanhat päivitetyt gear transferilla niihin uusiin niin saat ilmaisen +1 lvl upgraden niihin uusiin.

Powerpassilla saa hahmon verniin eli 302 item lvl asti. Knowledge transferilla saa sitten skipattua tarinan, kun item lvl vaan on täyttynyt sillä hahmolla ja olet pääukolla pelannut yhden kerran ne tarinat itse läpi. Eli et saa skipattua sitä hoonaus vaihdetta uudella ukolla, mutta helpotettua saa strongholdin kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
252
En tiedä onko tämä miten yleistä tietoa, mutta alotteleville (tai 100% ihmisille joilla kestää, esim. mä) niin matkalla arthetineen kannattaa pysähtyä "golden wawe" nimisellä saarella.. avaa pari ruukkua ja puhu robotille = 7000 pirate coinia ja violetti rapport chest... lisäksi kun tuo saari on kämmenen kokoinen, on se myös hyvä paikka treenata excavationia... En tiedä onko noi pirate coinit miten yleisiä (myöhemmin), mutta jos niistä dispatch missioneista saa niitä pari, niin tuo 7k kuulostaa ihan hyvältä... pitkään ollut linnan tutkimus pysähdyksissä kun ei ollut coineja :/

100h pelattu ja vasta äsken astuin arthenikseen... pakko kerätä ja suorittaa kaikki mahdollinen ^^

Edit:
Ja jos joukossa on siementen keräilijöitä, niin tämä on mukava apu siihen:
World Map - Lost Ark (Papunika)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Just tuota Strongholdia myös mietin. Ilmeisesti siitä on ihan pelillistäkin hyötyä, eikä pelkä visuaalinen housing, joten olen pitänyt se koko ajan käynnissä ja nyt levelit vähän yli 8. Nyt kuitenkin labra haluaa minimissään +1500 pirate coinia kaikista tutkimuksista ja niitä saa laivareissuilta vain sen ~40 kpl per reissu. Onko tuossa muita keinoja nostaa Strongholdin leveliä tai saada coineja (@Dwarf kertoikin jo yhden.)? Nostaako huonekalujen yms. tauhkan lätkiminen pitkin pitäjiä tuota leveliä, eli kannattaako blue printtien osto? Itse housing ja sommittelut ei kiinosta sitten yhtään, vain siitä mahdollisesti saatava pelillinen hyöty.

Turha craftaaminen (helttipullot yms.) ei varmaan kannata levelöintiin, koska se tuhlaa ainakin tässä vaiheessa pientä kultavarantoa.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Just tuota Strongholdia myös mietin. Ilmeisesti siitä on ihan pelillistäkin hyötyä, eikä pelkä visuaalinen housing, joten olen pitänyt se koko ajan käynnissä ja nyt levelit vähän yli 8. Nyt kuitenkin labra haluaa +1500 pirate coinia ja niitä saa laivareissuilta vain sen ~40 kpl per reissu. Onko tuossa muita keinoja nostaa Strongholdin leveliä? Nostaako huonekalujen yms. tauhkan lätkiminen pitkin pitäjiä tuota leveliä, eli kannattaako blue printtien osto? Itse housing ja sommittelut ei kiinosta sitten yhtään, vain siitä mahdollisesti saatava pelillinen hyöty.

Turha craftaaminen (helttipullot yms.) ei varmaan kannata levelöintiin, koska se tuhlaa ainakin tässä vaiheessa pientä kultavarantoa.
Itsellä taitaa nyt olla Stronghold hieman vajaa L23.

Ei noita pirate coineja kyllä dispatch kautta niinkään hankita.
Niitä tulee tuhansia kerralla saarien tehtävistä.

Dispatch pointti taitaa pikemmin olla ne kolme eri sealia, sekä sitten ne välillä tulevat 3 spessuloottia mitkä saa vaihdettua siellä strongholdin myyjällä sealeiksi.

Kyllä se stronghold xp taitaa olla vain lab, dispatchit sekä craftaaminen. Ehkä jonkun unohdan.
Mulla käynyt aika usein myös niin, että labista loppuu tutkittava.
Siinä kohtaa on vain pakko laittaa dispatcheja tai craftaa jotain kunnes tulee leveli jolloin labiin ilmestyy vähän jotain lisää.

Stronholdia ei tietääkseni tarvitse koristella expan takia, riittää että vain craftaa niitä huonekaluja yms.
Noissa vaan kantsii vähän varoa, ettei turhaan käytä kultaa craftiin.
Siellä on joitain huonekaluja jotka maksaa vaan silveriä, niin niillä on pari kertaa tullut mentyä hieman eteenpäin että napsahtu leveli. 10 penkkiä tjsp craftiin vaan. Hassuahan se on, mutta ei jaksa odottaa että pelkistä dispatcheista tulee se leveli.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Just tuota Strongholdia myös mietin. Ilmeisesti siitä on ihan pelillistäkin hyötyä, eikä pelkä visuaalinen housing, joten olen pitänyt se koko ajan käynnissä ja nyt levelit vähän yli 8. Nyt kuitenkin labra haluaa minimissään +1500 pirate coinia kaikista tutkimuksista ja niitä saa laivareissuilta vain sen ~40 kpl per reissu. Onko tuossa muita keinoja nostaa Strongholdin leveliä tai saada coineja (@Dwarf kertoikin jo yhden.)? Nostaako huonekalujen yms. tauhkan lätkiminen pitkin pitäjiä tuota leveliä, eli kannattaako blue printtien osto? Itse housing ja sommittelut ei kiinosta sitten yhtään, vain siitä mahdollisesti saatava pelillinen hyöty.

Turha craftaaminen (helttipullot yms.) ei varmaan kannata levelöintiin, koska se tuhlaa ainakin tässä vaiheessa pientä kultavarantoa.

Piratecoineja saa reilusti, jos löytyy sun coineja. Niitä saa niistä high seas coin arkuista valittua.

Kolikot pystyy vaihtamaan satamassa laivakauppiailta.

Itsellä n. puoli miljoonaa piratecoinia ja vieläkin jemmassa joka sortin coineja jos sattuu muuhunkin tarvitsemaan niitä.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
330
Freedom isleltä (Anikkan eteläpuolella) taisi tulla n.20k piratecoinia kun teki questit pois, niillä pääsee hyvään alkuun
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Piratecoineja saa reilusti, jos löytyy sun coineja. Niitä saa niistä high seas coin arkuista valittua.

Kolikot pystyy vaihtamaan satamassa laivakauppiailta.

Itsellä n. puoli miljoonaa piratecoinia ja vieläkin jemmassa joka sortin coineja jos sattuu muuhunkin tarvitsemaan niitä.
Tosiaan kuten vähän lopussa totesitkin, ei kannata tietenkään kaikkia high seas coineja käydä vääntää pirate coineiksi.

Niitä on tosiaan syystä viittä eri lajia, kun ne käy siellä täällä erilaisiin asioihin.
Itse just ostin legendary Cals osaksi Estoque miehistöä, joka maksoi olikohan 4080 niitä keskimmäisiä eli Arcturus's coineja.

Mut juu, kyllähän se voi olla ihan passeli käydä vaikka edes joitain satoja sun coineja vääntää pirate coineiksi jos niistä pulaa on.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Kyllä itsellä noita pirate coinsseja tulee ja menee kymmeniä tuhansia jatkuvasti ihan normi pelaamisella.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Toki, mutta jos nyt tukikohdassa on tarve nopeasti pienelle määrälle niin käy vaihtaa muistaakseni minkä vaan continentin edustalla merchant shipillä muutamat high seas coinsit sellaisiksi.

Muuten niitä sitten tosiaan sateleekin monesta paikasta ihan tarpeeksi.

Tosin ne saa myös kulutettua hurjan nopeasti kun lähtee ostaa vähän laivan upgrade matskuja. :lol:
Taisi jotain 50,000 kolikon verran palaa Estoque L5 -> 7. En edes uskalla katsoa mitä maksaa tuo L7 -> 8.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
252
Just tuota Strongholdia myös mietin. Ilmeisesti siitä on ihan pelillistäkin hyötyä, eikä pelkä visuaalinen housing, joten olen pitänyt se koko ajan käynnissä ja nyt levelit vähän yli 8. Nyt kuitenkin labra haluaa minimissään +1500 pirate coinia kaikista tutkimuksista ja niitä saa laivareissuilta vain sen ~40 kpl per reissu. Onko tuossa muita keinoja nostaa Strongholdin leveliä tai saada coineja (@Dwarf kertoikin jo yhden.)? Nostaako huonekalujen yms. tauhkan lätkiminen pitkin pitäjiä tuota leveliä, eli kannattaako blue printtien osto? Itse housing ja sommittelut ei kiinosta sitten yhtään, vain siitä mahdollisesti saatava pelillinen hyöty.

Turha craftaaminen (helttipullot yms.) ei varmaan kannata levelöintiin, koska se tuhlaa ainakin tässä vaiheessa pientä kultavarantoa.
Tuohon XP asiaan, itse sain jostain (tai ostin?) semmosen vesimyllyn, maksaa 10 kiveä ja 10 puuta tehdä, saa ~2100xp... oon tehnyt noita kymmeniä, koska hitokseen halvempi kuin mikään "battle item"... ja ainakin omalla servulla on kannattavampaa myydä noi puut, kivet, relikit ja kalat ihan vaan semmoisinaan, kuin alkaa tekemään niistä mitään potioneja (tosin Awaken potion on siinä ja siinä, jos materiaalin hinta vielä laskee voi noiden tekeminen olla jopa kannattavaa [siis myyntiin])

Edit:
Hei olis mulla kymysyskin... Eli kaikki jotka lyö "pomoa" saa lootin ja merkin "adventurer's tomeen", niin kauan tuo lyönti pysyy voimassa? Eli Anich/melody forest spawnaa chaotic chuo, mikä 1hit tappaa mut, mutta jos saan 1 iskun siihen niin kauan se kestää jotta saan tuon tehtävän suoritettua? kait tuossa on joku aikaraja? vai voinko vain snipata 1 iskun ruudun ulkopuolelta ja saada tuonkin tehtävän pois?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Kiitos tipseistä. Eli piraatti coineja on tiedossa kunhan etenen tarinassa. Tällä ekalla hahmolla ihmetellyt ja kolunnut kaikki vastaantulleet questit ja nostanut noita gathering skillejä sekä tomeja ja siksi lvl41 / Rlvl21 / Slvl8,5 ja olen edelleen ekalla mantereellaa ja viimeinen mini dungeon toivottavasti avaa sen laivan.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
@Dwarf
Ei se chaos pomon tehtävä häviä kunhan pysyt kartalla. Mutta aikaisemman viestin mukaan olet luultavasti liian low level siihen tehtävään. Jos et pysty tekemään damagea sitä pomoa vastaan, et saa myös mitään palkintoa siitä.

Anikkan chaotic chao on eka tuollainen avoimen maailman pomo jossa on level rajoitus. Peli loogisesti näyttää sen rajoituksen vasta kun saa Unan daily tehtävät auki, jotka ja paljon muuta aukeaa Vernin cityssä eri tyyppien kanssa jutellessa, kun on saavuttanut combat level 50:n.

Toi level 50 ja Vern on aika hyvä päämäärä ottaa alussa, jos on sivutehtävät tehnyt kokonaan niin sen Arithinen voi skipata hetkellisesti kokonaan.

(paikkojen nimet yllä saattaa olla sinnepäin)


Vois kirjoitella ehkä illalla enemmän noista alkupään jutuista.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 434
Viestejä
4 161 554
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom