No onpas jätkä toisenlainen kuin minä kuin päivä ja yö.
Ei nyt Thaimaassa vain ole seksiturismia. Työtoverillani on vaimo Thaimaasta. Ystävälläni on vaimo Filipiiniltä.
Suomen presidentti hänellä on 29 vuotta nuorempi vaimo ja sitä arvostan.
Tätä kirjottaessa myönnetään yksi asia. En ole ikinä käynyt missään Aasian maassa että en nyt voi ihan omasta kannasta sanoa täsmälleen kuinka paljon "pidän" jostain Aasian maasta mutta hyvin voin kuvitella katsomalla youtube videoita ja kuulemmalla tosi tarinoita.
Prostituutiota on Suomessakin jonkun verran.
Haha kun kävin Kiev Ukrainassa sain tietää että jokaisen hoteliissa keskustan lähellä on striptease ja prostituutiota. No olinpa utelias niin tarkistin ja kyllä näin oli jokaisessa hotellissa jonka jaksoin tarkistaa siellä.
Prostituutio ei ole ikinä häirinnyt minua. Jos ei kiinnosta niin sanoo ei.
Minä olen menossa eka kerran Aasian näillä näkymin Helmikuussa 2020 ja Thaimaa.
Jos nyt neutraalisti puhutaan niin Thaimaassa on infrastrukturia julmetun paljon enemmän kuin joku esim. Kambodja.
Tietysti Thaimaa infrastrukturia ei voi verrata oikein maihin kuten Japani tai Etelä Korea ja sinne tasolle ei toki mennä.
Ehkä kannattais käydä ennen kuin kommentoi. Ohan Thaimaassa tuo seksiturismi aika avointa. Kyllä joku Vietnam voisi olla aika hyvä vaihtoehto jo ihan sillä että hintataso on selkeesti huokeampia.
ps. 4 kertaa Thaimaassa käynyt.