Thaimaaseen ollaan lähdössä kohtapuoliin. Viikko phuketissa ja viikko khao lakissa. Hyviä vinkkejä retkille?
Ei taida noilla olla. Paras neuvoni mitä itse olen saanut tästä threadista on mistä voi varata matkoja.
Tämä jengi on ihan toisenlaista kuin minä. Lapsiperheitä tai seikkailijoita haluavat nähdä sitä ja tuota ja matkustaa täysin itsenäisesti ja ei käyttää mitään valmismatkoja tai matkatoimistoa.
Minä voin ottaa ihan hyvin jonkun valmismakta paketin ja naista saan tavalla tai toisella ja prostituutio on laillista Suomessa niin kuin pitääkin.
En todellakaan ole mikään reppumatkailija vaan asun hotelleissa ja maksan ihan mielellä valmismatkasta.
Olen kyllä matkustellut ja minulla on aikomus tehdä ulkomaanmatka tänä vuonna myös, mutta en ole päättänyt edes vielä mihin maahan matkustan.
En ole ikinä käynyt Aasiassa, mutta tässä hieman perusneuvoja:
1. Älä hanki vaimoa striptease baarista tai maksullista naista ota vaimoksi. Minun ystävällä on vaimo Filippineiltä, mutta se nainen on niin sanottu good girl ja heillä on yksi lapsi ja asuvat Suomessa.
2. Varo että ei joku laita juomaasi tyrmäyspilleriä.
3. Passi ja suurin osa rahoista hotellin kassakaapissa. Ota iltaisin vain mukaan niin paljon rahaa kun tarvitset.
4. Varsinkin jos matkustat yksin älä tule umpikäänniin.
5. Älä lähde paikallisten mukaan jos olet kännissä ja he haluavat viedä sinun hyvään "juhlapaikkaan".
6. Älä ole umpisuomalainen joka ei osaa kieliä esim. englanti, saksa, espanija ja opi ainakin joitakin perussanoja paikallisesta kielestä.
7. Jos joku Aasiassa koettaa myydä sinulle jotain esim. antiikkia todennäköisesti se on arvoton väärennös. Ei kannata haastaa riitaa, mutta kohteliaasti poistua vain.
Phuket on tunnettu seksiturismista.
Lopuksi jos joku lulee että olen laiska turisti koska käytän valmismatkoja niin
pidän urheilusta ja esim Bulgarissa nautin kuin näin delfiinejä ja oli myös mukava käydä (purjevene ryhmä matka järjesti lisämaksusta) yksi päivä Mustalla merellä Bulgariassa. Pidän myös uimisesta ja hyvistä ravintoloista (jos ovat kohtuuhintaisia ravintoloita).