Koko ajan tahmainen. Ensin oli vieläpä uskomattoman hidas, mutta Plasman järjestelmäasetuksista säädin hiiren nopeuden täysille. Nyt se on siedettävä, mutta huomattavasti hitaampi kuin Windowsissa. Hitauden lisäksi osoitin hyppii pitkiä matkoja kun sitä siirrän nopeasti. Kuten sanoin, niin aivan kuin toimisi matalammalla päivitystaajuudella.
Tuostakin löysin jo jotain ohjeita. Usbhid-moduulille voi antaa parametrina hiiren pollaustaajuuden, mutta oon tainnut valita sen kiinteästi kerneliin kun ei moduulia näkynyt. Taas kernelin päivitystä, että voi tämän testata
Mutta näinhän se menee... Lähde korjaamaan ongelmaa X, mutta löydä samalla ongelmat Y ja Z. Korjaat nämä ja vielä on se X ratkaistavana.
Ilmeisesti tosiaan tasan sama tilanne minulla kuin tuossa linkittämässäsi bugzillassa. Homma toimi vesalla tai vastaavalla failbackilla, mutta kun päivitin mesan ja sen riippuvuudet, niin silloin vasta käyttöön tuli amdgpu. Se ei sitten toiminut LLVM:n version takia.
Mesan ebuildista tutkin, että se ottaa aina uusimman LLVM:n version käyttöönsä ja mulla ei ysiä löytänyt, koska ympäristömuuttujissa oli ilmeisesti vielä kasi määritelty. Logout ja login ja ysi löytyi. Env-update ja source /etc/profile ei jostain syystä auttanut.
Edit: LLVM:t ja Mesat sekaisin