Ei tarvitse välttämättä odotella. Telian chat bot tiesi, että olen vaihtamassa toiselle operaattorille, joten se ehdotti heti jotain tyyliin: "Haluan jäädä asiakkaaksi ja tiedustella tarjouksia" Tms. Painoin siitä ja yhdisti heti asiakaspalvelijalle.Kuullostaa uskomattomilta nämä viestit miten halvalla porukka saa näitä liittymiä.
Itse löydä mistään alle 22€/kk tjms. Pitäisi sitten vaihtaa operaattoria ja odotella että nykyiseltä operaattoreilta tulisi jotain vatsa viesstejä että hinta tippuisi johonki 10€/kk hujakoille, ei vaan jaksa.
Mulla on kaksi rajattomilla datoilla, viesteillä sekä puheluilla ja oon aina saanut pidettyä hinnan alle 22€/kk.
Niin ja se vielä pisti silmään että ainakin elisalla maksaa nykyään puhelut kiinteään verkkonumeroihin eli esim 09, 02 jne.
Eli kaiken voi näpytellä netissä. Laitat numeronsiirron toiselle palvelijalle, ja menet sen jälkeen oman operaattorin sivuille ja pyydät joko soittopyyntöä, tai näpyttelet chatissa.
Nuo nettisivujen tarjoamat perushintaiset liittymät ovat halvimmillaan tyyliin 22e/kk.
Aika pienellä vaivannäöllä saa kilpailutettua, odottamatta viestejä/puheluja.
Telialla taisi olla sama, lankaliittymiin maksaa sentin per minuutti. EDIT Misinfo, olikin 10c / min :O
Viimeksi muokattu:
Ehkä olisi mahdollista saada vielä 5G 300M tingattua 15e/kk kun katsoin aiempia matkamessutarjouksia, mutta sitten oletettavasti lahjakortti putoaisi 60e. Voipi olla, että tartun vain nyt Elisan winback tarjoukseen ja katsotaan uudestaan vuoden kuluttua.