Tää viesti on hieman ristiriitainen. Annat ymmärtää, että haluaisit halvempia liittymiä mutta samassa virkkeessä toteat ettet jaksa toimia asian eteen. Ensimmäistä kertaa kilpailutuksen tekeminen voi tosiaankin tuntua vaikealta mutta jos olet valmis uhraamaan ~muutaman tunnin aiheeseen tutustumiseen niin seuraavina kilpailutuskertoina homma onkin jo huomattavasti helpompaa ja nopeampaa. Mielestäni ihan hyvä vaihtokauppa kun miettii miten paljon rahaa tällä säästää. Motivaatioksi voin kertoa, että vuodesta 2016 lähtien oma keskimääräinen liittymähintani on ollut ~8€/kk (lähes aina semmoinen Perus 4G-liittymä, jossa puhelut ja SMS erikseen). Mediaani noin 7€. Siitä voit halutessasi laskea paljonko olen näiden vuosien aikana säästänyt jos vertaat vaikka tuohon sinun 22€/kk hintaan.Kuullostaa uskomattomilta nämä viestit miten halvalla porukka saa näitä liittymiä.
Itse löydä mistään alle 22€/kk tjms. Pitäisi sitten vaihtaa operaattoria ja odotella että nykyiseltä operaattoreilta tulisi jotain vatsa viesstejä että hinta tippuisi johonki 10€/kk hujakoille, ei vaan jaksa.
Mulla on kaksi rajattomilla datoilla, viesteillä sekä puheluilla ja oon aina saanut pidettyä hinnan alle 22€/kk.
Niin ja se vielä pisti silmään että ainakin elisalla maksaa nykyään puhelut kiinteään verkkonumeroihin eli esim 09, 02 jne.
Ehkä olisi mahdollista saada vielä 5G 300M tingattua 15e/kk kun katsoin aiempia matkamessutarjouksia, mutta sitten oletettavasti lahjakortti putoaisi 60e. Voipi olla, että tartun vain nyt Elisan winback tarjoukseen ja katsotaan uudestaan vuoden kuluttua.