Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Telialta 4g 100M rajaton, 11.99/kk. 12kk määräaikainen. Katotaan kuittaako Elisa.. Ainiin ja lahjakortti 60€/ liittymä..
Saman otettiin äsken emännälle, siirto Dna-->Telia soittopyynnön kautta ilman taisteluja. Vaihtoehto oli 5G 300 17,99e/kk mutta hän pärjää 4G:llä. Sen saa nostettua jos tarvitsee, vaikka määräaikainen soppari.

Kyllä mä ihmettelen taas. Läheisellä ikä-ihmisellä on Telian liittymä ja mobiilinetti (hidas 50Mbit). Sai chätistä uusittua puhelinliittymän hintaan 17,90€ oli 18,90€, mutta samalla meni mobiilinetti 9,90 umpeen ja nousi 13,99 hintaan. Chätissä yritti saada tuota mobiilinettiä takaisin hintaa 9,90€ joka heidän sivuillaan, mutta ei onnistu. Pakottavat irtisanomaan liittymän ja ottamaan uuden!! Mikä järki, sim-kortit ja kaikki?

Telialla nettiviikot 20.1. - 2.2. Nettiviikot | Telia

Mahdollisesti tuurilla voisi vaihtaa liittymän tuohon esim. on onnistunut päivittämään olemassa olevan puheliittymän "Yhteys mukaan kotimaassa 50M" chätin kautta tms.
En sitten tiedä, että mitä näiden suhteen linjaus.

EDIT:
HUOM.! 50M on vain 6kk voimassa ja muiden tuotteiden osalta 12kk hinta voimassa.

1768897675817.png

Viimeksi muokattu:
Ainakin itse sain eilen Telian normaalista asiakaspalvelunumerosta 020690400 hyvän winback tarjouksen. Pyysin 4G liittymää niin tarjosi 7,99€ hintaista ja sen otin. Mulla oli menossa siirto Moille.
Just soitin sinne, ja näkivät myös tämän tekstari tarjouksen jonka sain eli selkeästi ovat kartalla mitä tarjoavat viestitse. Jotai 16.99 tarjous alkuu

Ison väännön jälkee " tutkii jos saa 9.99 4g liittymää ja saan viestin perää jos se onnistuu. Oli eilen saatavilla vielä kuulema

Ei oo kuulunu mitää vieläkää, eli ei tainnu onnistuu.

Edit, tuli vahvistus ja 30€ lidlii

Ja voi vit.. ite sain 12kk määräaikasen ja heti ku muija soittaa niin heti 7.99 24kk toistaiseksi voimassaoleva ja 30e lidlii..

Mä taidankin laittaa laput sisää et muutan nimeni Irmeli Kyllikki virtaseksi ja pienen äänen muunnoksella sit jatkos hoitaa diilit

Viimeksi muokattu:
Telialla nettiviikot 20.1. - 2.2. Nettiviikot | Telia

Mahdollisesti tuurilla voisi vaihtaa liittymän tuohon esim. on onnistunut päivittämään olemassa olevan puheliittymän "Yhteys mukaan kotimaassa 50M" chätin kautta tms.
En sitten tiedä, että mitä näiden suhteen linjaus.

EDIT:
HUOM.! 50M on vain 6kk voimassa ja muiden tuotteiden osalta 12kk hinta voimassa.

1768897675817.png
Mulla oli tämä sama Yhteys mukaan kotimassa 50 M -liittymä jo ennestään (14 €/kk) ja chatissa laittoi muuta paskaa tuputtelematta 7,99 €/kk 12 kk määräaikaisen. Tuo 5 €/kk siis kuulemma vain uusille liittymille.

Kesällä tosin tulossa ulkomaanreissu niin pitäskö tuo sittenki vaihtaa johonkin toiseen.

Saman otettiin äsken emännälle, siirto Dna-->Telia soittopyynnön kautta ilman taisteluja. Vaihtoehto oli 5G 300 17,99e/kk mutta hän pärjää 4G:llä. Sen saa nostettua jos tarvitsee, vaikka määräaikainen soppari.
Ja tänään soittivat DNA:lta ja tarjosi saman, sekä mobiilivarmenteen ilmaiseksi. Erona lahjakorteissa oli että nyt 50e S-markettiin. Jäi DNA:lle.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 244
Jäsenet
81 461
Uusin jäsen
Maukka9

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom