Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Koittihan se DNA heti tänään ottaa yhteyttä. En vaan piru ehtinyt vastaamaan mut ei ne näköjään kovin hanakasti koittanu uudestaankaan soittaa, yhden kerran tänään soittivat (muutama tunti siitä ku laittoivat viestin et voivatko tehä vasta tarjousta). Katotaan jos huomenna soittasivat taas :D

tulihan sitte Elisalle jäätyä, Huoleton 4g 100m 11,99€ +30€ s-ryhmän lahjakortti...12kk kytky tosin :/

Tänään Elisalta soiteltiin ja otin 400M 5g liittymät, 12kk määräaikaisen, Telialla ei ollut chatissa tarjota, kuin 17.99 200M 5g, + 80 euron lidl lahjakortti. (kuitenkin 12kk määräaikainen). Olen vielä siirtymässä Elisalle."paras" 300M hinta olisi ollut 25e 24kk etuhinta.

Satuin viime viikolla olemaan yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun kiinteän yhdeyden asioissa ja samalla aspa kyseli puhelinliittymät. Telialla ollut elokuussa 25 tilattu 18e/kk 100mb 4G vaihtui samoilla spekseillä olevaan 12e/kk (+avausmaksu) 12kk määräaikaiseen DNA:lle. DNA:n littymän aktivoinnin jälkeen Telia lähestyi ja tarjosi samoilla spekseillä 10e/kk 12kk määräaikaisen ilman avausmaksua ja 50e lahjakortin lidliin. Kaikki meni sen verran simppelisti, että tartuin tähän.

Telia 4G rajaton 100M 7,99e /kk + Lidl 30e
Aika halpa verrattuna parin vuoden takaisiin hintoihin.
Siirto oli käynnissä normaalihintaiselle liittymälle.

Viimeksi muokattu:

Tälläiseen törmäsin jonkun sivuston kautta. Kokemuksia?

Itsellä roikkuu yksi numero ilman varsinaista käyttöä, samaan aikaan se on vähän jokapuolella milloin missäkin käytössä. Tuossa nyt pientä kk maksua tarjolla.

Ja samalla minuutilla tuohon postattiin Telian halpa liittymä, eli taas menee mietintään. Mitään parinkympin liittymää en halua.

Itsellä roikkuu yksi numero ilman varsinaista käyttöä, samaan aikaan se on vähän jokapuolella milloin missäkin käytössä. Tuossa nyt pientä kk maksua tarjolla.

Ja samalla minuutilla tuohon postattiin Telian halpa liittymä, eli taas menee mietintään. Mitään parinkympin liittymää en halua.

Suosittelen kyllä nappaamaan esim tuolla hinnalla millä mä sain.
Mobiilivarmenteesta moni täällä puhuu, en ole itse käyttänyt, mutta:
Mobiilivarmenteen käyttöönotto ja käyttö on maksutonta liittymäasiakkaillemme kotimaassa.

Luulen että tuostakin hinnasta olisi teoriassa vielä varaa viilata, koska sain sen chatissa. En jaksanut
Taisi olla jopa 24kk

Suosittelen kyllä nappaamaan esim tuolla hinnalla millä mä sain.
Mobiilivarmenteesta moni täällä puhuu, en ole itse käyttänyt, mutta:
Mobiilivarmenteen käyttöönotto ja käyttö on maksutonta liittymäasiakkaillemme kotimaassa.

Luulen että tuostakin hinnasta olisi teoriassa vielä varaa viilata, koska sain sen chatissa. En jaksanut
Taisi olla jopa 24kk

Mobiilivarmenne on kyllä ihan ehdoton, enkä itse osaisi olla ilman sitä.

Hyvä että sun postaus sattui samaan aikaan, pitää oikeasti kysellä tuota. Toinen liittymä on DNA, mutta eihän sitä tiedä jos menis kumpikin vaihtoon. Tulee nää DNA määräaikaiset parasta ennen päiville näitä aikoja - ja kilpailutus alkaa.

Mobiilivarmenne on kyllä ihan ehdoton, enkä itse osaisi olla ilman sitä.

Hyvä että sun postaus sattui samaan aikaan, pitää oikeasti kysellä tuota. Toinen liittymä on DNA, mutta eihän sitä tiedä jos menis kumpikin vaihtoon. Tulee nää DNA määräaikaiset parasta ennen päiville näitä aikoja - ja kilpailutus alkaa.
Enpä ollut täällä käynyt 5 vuoteen, joten hyvä sattuma

Täytyypä ottaa tuo mobiilivarmenne käyttöön, en ollut aikasemmin asiaa tutkinut. Ei tarvii sitten pankkitunnuksilla kirjautua, ja mahdollisen huijauksen kohdalla eivät pääse tilille. Jos siitä on muuta arvaamatonta hyötyä niin avatkaa ihmeessä.

Globetel on ollut pitkään, pienempi toimija. Mutta jos on numero ilman käyttöä/kulutusta, niin Elisan latausliittymä taitaa kyllä olla edelleen edullisin. Ei kuukausimaksua, vain 12kk välein lataus nykyään.

Noni, updatea. DNA soitti tänään ja sieltä sain nyt sit olisko se ollu 5G huoleton 400 netillä 19.90€/kk ja sit viä 50€ lahjakortti/koodi DNA:n tuotteisiin/palveluihin. Kuulokkeet nyt jäi saamatta mutta liittymän hinta tippui 36.99€->19.90€ ni ihan tyytyväinen täs saa olla ja ei tarvinnut vaihtraa palveluntarjoajaa johon kuitenkin ollut todella tyytyväinen muuten :D

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
297 595
Jäsenet
81 335
Uusin jäsen
Kosminen kettu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom