Soittopyyntö laitettiin Telian nettisivujen kautta. Ja tosiaan jäi mainitsematta että molemmat tarjoukset 12kk määräaikaisuuksia.Mitä kautta saitte tuon Telian tarjouksen? Myymälästä, puhelimitse…?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soittopyyntö laitettiin Telian nettisivujen kautta. Ja tosiaan jäi mainitsematta että molemmat tarjoukset 12kk määräaikaisuuksia.Mitä kautta saitte tuon Telian tarjouksen? Myymälästä, puhelimitse…?
Liittymät - Globetel
globetel.fi
Tälläiseen törmäsin jonkun sivuston kautta. Kokemuksia?
Itsellä roikkuu yksi numero ilman varsinaista käyttöä, samaan aikaan se on vähän jokapuolella milloin missäkin käytössä. Tuossa nyt pientä kk maksua tarjolla.
Ja samalla minuutilla tuohon postattiin Telian halpa liittymä, eli taas menee mietintään. Mitään parinkympin liittymää en halua.
Suosittelen kyllä nappaamaan esim tuolla hinnalla millä mä sain.
Mobiilivarmenteesta moni täällä puhuu, en ole itse käyttänyt, mutta:
Mobiilivarmenteen käyttöönotto ja käyttö on maksutonta liittymäasiakkaillemme kotimaassa.
Luulen että tuostakin hinnasta olisi teoriassa vielä varaa viilata, koska sain sen chatissa. En jaksanut
Taisi olla jopa 24kk
Enpä ollut täällä käynyt 5 vuoteen, joten hyvä sattumaMobiilivarmenne on kyllä ihan ehdoton, enkä itse osaisi olla ilman sitä.
Hyvä että sun postaus sattui samaan aikaan, pitää oikeasti kysellä tuota. Toinen liittymä on DNA, mutta eihän sitä tiedä jos menis kumpikin vaihtoon. Tulee nää DNA määräaikaiset parasta ennen päiville näitä aikoja - ja kilpailutus alkaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.