Telilalta oli Moi:lle numeronsiirto käynnissä sunnuntaista asti. Olin itse yhteydessä chatissa Teliaan sunnuntaina ennen kuin tein numeronsiirron. Ennen siirtoa lupailivat paljon huonompia diilejä, mutta kun kerroin tekeväni sen vielä saman päivän aikana, niin tyyppi chatissa sanoi "konsultoivansa pomo" tms. ja soittavat mulle tällä viikolla.
Lopputuloksena äsken otin Telialta winbackin 11,99e/kk rajaton 200m 5g 12kk määräaikainen, 80e Lidlin lahjakortti. 44gt tms. eu-dataa.
Melko suuri parannus, kun olin maksanut täysin samasta liittymästä (määräajattomasta) 32e/kk kesästä asti
Lopputuloksena äsken otin Telialta winbackin 11,99e/kk rajaton 200m 5g 12kk määräaikainen, 80e Lidlin lahjakortti. 44gt tms. eu-dataa.
Melko suuri parannus, kun olin maksanut täysin samasta liittymästä (määräajattomasta) 32e/kk kesästä asti

Paria eri kaapelia kokeilin, vaikka ei niissä vikaa olekkaan. Vanha 2.0 datasiirto-standardin "ugreen luottokaapeli" joka kyllä tarvittaessa taipuu siihen 480mbps, mihin kuuluukin (ja toimittanut puhelin ->pc tethering virkaa hyvillä nopeuksilla jo vuosia). Kokeilin myös uudemmalla usb 3.2 gen 2 kaapelilla, vaikka selvästikään kaapeli ei tässä ole syyllinen - sama hitailu tapahtuu myös wifi:llä yhteyttä jaettaessa.