Tellu, 12.54
Ei hätää, ihmiskollegani auttavat sinua. Avaa vain chat alta.
Sinä, 12.54
Avaa chat asiakaspalvelijalle
Järjestelmä, 13.04
Eerik liittyi keskusteluun
Sinä, 13.05
Moikka. Mulla on Rajaton 300M liittymä, vasta avattu. Puhelimessa nopeus on suunnilleen mitä voi olettaa, mutta tetheringin kautta tietokoneelle nopeus on vain murto-osan siitä. Testattu useilla eri kaapeleilla, eri ajankohtina ja eri laitteilla. Edellinen liittymä toimi selvästi nopeammin samalla laitteistolla, joten vika ei ole puhelimessa, kaapelissa eikä verkon ruuhkassa.
Eerik, 13.06
Hei
Eerik, 13.07
Jos toimii puhelimessa nopeus ok ja kaapelin kautta ei siirry niin siitä tarvis soittaa Telia helppiin numero 060010100
Sinä, 13.07
siirtyy, mutta hitaammin.
Sinä, 13.08
Ongelma on selvästi operaattorin puolella. Palveluprofiiliongelma tai tethering-datan alempi prioriteetti.
Sinä, 13.09
Tarkoitan, että vika ei ole selvästikään missään, mihin voisin itse vaikuttaa.
Sinä, 13.19
Kun nopeuden rajoittava tekijä ei ole kontrollissani, niin on aika kohtuutonta ohjata maksulliseen palveluun.
Sinä, 13.20
Ongelma ei siis ole ettenkö osaisi käyttää liittymää tai laitetta.
Eerik, 13.20
Tuohon saa vastauksen telia helpissä 060010100
Sinä, 13.20
Ja se on maksuton?
Sinä, 13.24
?
Sinä, 13.31
Asiakaspalvelu, huhuu?
Sinä, 13.37
Voiko tätä kautta peruuttaa koko liittymätilauksen?
Eerik, 13.38
Jos tuon haluaa perua niin varmaan haluat tuon numeron säilyttää , sen perumisen hoitaa toinen operaattori
Eerik, 13.38
tuo helppi on 2,5 eur minuutti
Sinä, 13.41
Jep, huomasin maksullisuuden. Minulla ei ole teknistä ongelmaa, joten kohtuutonta maksaa sellaisen kehittämisestä.
Sinä, 13.43
Onko joku toinen numero tai viestikanava jota kautta asian voi hoitaa? Eli siis poistaa tuon tethering-nopeuden rampauttavan asian siellä Telian päässä.
Eerik, 13.43
asiakaspalvelun numero 020690400
Sinä, 13.46
Kiitos ja moikka. Hauskaa päivänjatkoa.
Eerik, 13.49
kiitos samoin