Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Itse päätin tarttua dna:n diiliin (12kk, jossa 100e s-lahjakortti) heti kun Elisalta tuli tuo hinnannousuviesti. Saa nähdä tuleeko millaista tarjousta Elisalta. Ei kyllä edes haittaisi, jos siirto lopulta toteutuu..
Oliko minkälainen kamppis? En tiennyt että DNA on myös lähtenyt lahjakorttirumbaan mukaan 😃

Oliko minkälainen kamppis? En tiennyt että DNA on myös lähtenyt lahjakorttirumbaan mukaan 😃
Taitaapa tuon saada vieläkin DNA:n verkkosivuilta. Itse otin 27,99€/kk 200M 5G rajaton, 12kk määräaikaisuus ja 100€ lahjakortti S-kauppaan. Lahjakortin kanssa ihan ok kuukausihinta 5G liittymälle 19,66€/kk. Ja puhelut ei maksa lankapuhelinliittymiin, toisin kuin Elisalla.

Taitaapa tuon saada vieläkin DNA:n verkkosivuilta. Itse otin 27,99€/kk 200M 5G rajaton, 12kk määräaikaisuus ja 100€ lahjakortti S-kauppaan. Lahjakortin kanssa ihan ok kuukausihinta 5G liittymälle 19,66€/kk. Ja puhelut ei maksa lankapuhelinliittymiin, toisin kuin Elisalla.
Tämä juuri se tarjous oli myös minkä valitsin. Nyt Elisalta viestittävät että olisi joku henk.koht. tarjous jos soitan niiden numeroon. Onko mitään kokemuksia lähiaikoina, että mitä sieltä tarjoavat? Tuli myös ihan haistakagga -tarjous erikseen viestillä ensin.

Kiitos, laitoin myös tilaukseen.

Elisan asiakaspalveluun tehdyllä reklamaatiolla koskien hinnannostoa, ei ollut mitään vaikutusta. Muutamat viestit vaihdettiin. Asiakaspalvelija perusteli hinnannostoa mm. että liittymätyypit ovat päivittyneet ja kaikki vanhat liittymätyypit päivitetään uusiin, eli liittymiin joihin on pakotettu "tietoturvaominaisuudet".

Vois itekkin ottaa ton DNA 200M tosin siellä ois 20M rajaton 18.99€ kanssa. Mulla on 500M valokuitu kotona niin toi 20M riittäs kyllä mihin vaan puhelin käytössä. Tällä hetkellä elisa rajaton 200M 23€ mutta sopimus loppuu tässä kuussa ja nostavat 27€ ja luultavasti myöhemmin se +2€

Itse lopetin tämän pelleilyn näiden tsrjoushintojen ja winbäckien kanssa. Siirsin Moille ja otin sieltä vielä alle minuutissa esimminä toisen liittymän tablettiin. Jos maksan kuussa euron enemmän niin mitä sitten. Tosin 22€ tablettiin 4g/300 kiinteänä käy mulle oikein hyvin. Disclaimer: en edusta kyseistä firmaa millään tavalla. Mua vaan hieman ketuttaa tämä operaattoreiden pelleily näiden winbackien kanssa. Äänestän jaloillani.

Itse lopetin tämän pelleilyn näiden tsrjoushintojen ja winbäckien kanssa. Siirsin Moille ja otin sieltä vielä alle minuutissa esimminä toisen liittymän tablettiin. Jos maksan kuussa euron enemmän niin mitä sitten. Tosin 22€ tablettiin 4g/300 kiinteänä käy mulle oikein hyvin. Disclaimer: en edusta kyseistä firmaa millään tavalla. Mua vaan hieman ketuttaa tämä operaattoreiden pelleily näiden winbackien kanssa. Äänestän jaloillani.
Tämähän on jokaisen oma päätös. Itsellä on Elisan 200M rajaton 18€/kk puhelimessa (24kk soppari). Toki tuo 300M on nopeampi, mutta tulee sen verran kuukaudessa puheluita, että itsellä moi maksaisi sen 26€/kk. Se onko tuo 8€/kk paljon vai vähän voi jokainen itse päättää. Itse pyrin pitämään alle 20€/kk liittymän puhelimessa. Kotona 1G valokuitu, niin 200M riittää hyvin kännykässä.

Tällä hetkellä Telian perus winback hinnat ovat 5G 200M 19,99e/kk + 30e lidl lahjakortti tai 5G 300M 24,99e/kk + 50e lidl lahjakortti. Ei määräaikaisuutta. Ja nää saa voimaan parissa minuutissa netin ”erikoisetu” sivuston kautta, eli ei tarvitse odotella soittoa/tekstaria tai soittaa itse, siitä iso plussa.

Elisa kalastelee DNA liittymänhaltijoita. Tän aamunen: Elisa tarjoaa
200mb rajaton 4g, 12 määräaikainen, ruutu+viaplay, 2.99 postimaksu +9,9e avausmaksu, 20e K-kaupanlahjakortti
18,99/kk

Elisan winback päivää ennen liittymän siirtymistä Telialle: Rajaton 200M 17,99e/kk ja 70 lahjakortti Keskolle. 12kk määräaikainen ja 9,99e avausmaksu.

Päivää aiemmin tarjottiin euroa kalliimmalla.

Elisan winback päivää ennen liittymän siirtymistä Telialle: Rajaton 200M 17,99e/kk ja 70 lahjakortti Keskolle. 12kk määräaikainen ja 9,99e avausmaksu.

Sisältyykö tuohon nyt se kahden euron turvapaketti mitä vanhoihin sopimuksiin lyötiin pakolla? Vai ostellaanko siellä asiakkaat halvalla takaisin ja lyödään hetken päästä korotus myös sinne..

Missä tämmöistä kalastelua on tarjolla?
Soittivat suoraan, puhelinmarkkinointia siis. Oli jotain 20e/kk ensin, mutta jätti mobiilivarmenteen ja turvapaketin pois ja kävi 10sekunnin kyselyn pomolta niin tiputti tuohon. En enempää tingannut. Määräaikainen päättyy lokakuussa DNA:lta niin odotellaan heidän vastatarjouksia.

S
Sisältyykö tuohon nyt se kahden euron turvapaketti mitä vanhoihin sopimuksiin lyötiin pakolla? Vai ostellaanko siellä asiakkaat halvalla takaisin ja lyödään hetken päästä korotus myös sinne..
Sopparissa ei tosiaan ollut mitään mainintaa kyseisestä paketista, eli oletan että ei kuulu. Määräaikaisuuden ajan ei pitäisi palveluehtojen mukaan pystyä korottamaan tuohon vedoten.

S

Sopparissa ei tosiaan ollut mitään mainintaa kyseisestä paketista, eli oletan että ei kuulu. Määräaikaisuuden ajan ei pitäisi palveluehtojen mukaan pystyä korottamaan tuohon vedoten.
Joo olikin määräaikainen. Tämä on outoa että niitä ei osasta liittymistä muka saa pois ja osaan niitä ei myydä ollenkaan mukaan..

Nämä alkaa olla sellaisia hintoja että paljon halvemmaksi ei voi päästä. Alan miehet ovat minulle kertoneet että alle 20€/kk hinnoista ei jää operaattorille yhtään mitään. Itse en tätä usko, sillä niin usein noissa hinnoissa mennään nimenomaan tuon 20€/kk hintapisteen alle.

Eläkeikäiselle isälleni oli myyty Elisalta 5g mobiililaajakaista + mobiilireititin. Puhelimessa oli kuulema peloteltu, että kun tuo vanha VDSL teidän alueeltanne loppuu, mikä on kyllä totta, niin nyt pitäisi korvaaja hankkia. Unohtui vaan myyntitykiltä mainita, että vanhassa sopimuksessa nettiyhteys on leivottu elisa viihteen hinnan sisään ja nyt tämä uusi yhteys tulee olemassaolevan sopimuksen päälle. Yhteensä melkein 70e tulisi (toistaiseksi kahdelle) netille ja vanhanmallin viihdeboksille. Eikä siitä kupariyhteyden päättymispäivästäkään ollut mitään puhuttu lopulta. Luulisi tuollaisesta palvelun päättämisestä tulevan ihan kirjallisen asiakastiedotteen ja hyvissä ajoin?

Peruutetaan nyt tämä puhelinmyynti 14vrk sääntöön vedoten ja isosti risuja Elisalle tästä casesta kyllä. Eiköhän tuo muutos kannata sitten aikanaan tehdä myös uuden mallin viihdeboksiin samalla päivittäen tai vaikka palveluntarjoajaa vaihtaen...

Nämä alkaa olla sellaisia hintoja että paljon halvemmaksi ei voi päästä. Alan miehet ovat minulle kertoneet että alle 20€/kk hinnoista ei jää operaattorille yhtään mitään. Itse en tätä usko, sillä niin usein noissa hinnoissa mennään nimenomaan tuon 20€/kk hintapisteen alle.
Kyllähän täällä todella monet otti aiemmin 100M nopeudella vastaavan Elsulta 6,99/kk ja ilman puheluita 2,99/kk. Tämä ketju oli tuolloin kuin Reeperbahn. :D

Jep, täällä pari 3 euron Elisaa käytössä. Toisella liittymällä ei rupatella perinteisillä tavoilla ollenkaan, joten lasku on ollut tosiaan vain sen 2,99 e/kk. Ei ole vielä tullut yhteydenottoja koskien pakollista(?) mobiilivarmennetta. Yksi talouden liittymä on Telian 18 euron määräaikainen.

Statistiikka

Viestiketjuista
281 636
Jäsenet
78 272
Uusin jäsen
Gabrieli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom