Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Ilmeisesti hinnat nousevat taas. Maksan jotain 18,20€ 20M rajattomasta Telialla, sitä on eurolla parilla hilattu aina 1-2v vuoden välein eteenpäin. Taas olisi se hetki jolloin tarttisi saada mahdollisimman halpa liittymä.

Onko toimiva resepti edelleen numeronsiirto toiselle operaattorille -> winbackilla jokin järkevä hinta Telialta?

Ilmeisesti hinnat nousevat taas. Maksan jotain 18,20€ 20M rajattomasta Telialla, sitä on eurolla parilla hilattu aina 1-2v vuoden välein eteenpäin. Taas olisi se hetki jolloin tarttisi saada mahdollisimman halpa liittymä.

Onko toimiva resepti edelleen numeronsiirto toiselle operaattorille -> winbackilla jokin järkevä hinta Telialta?
Pari kertaa juuri käynyt telian tiskillä muita asioita hoitamassa ja ainahan ne tyrkyttää liittymiä.
Olen sitten sanonut että päivitä toki tuo rajaton 300m 5g alle 27€

Aina sama laulu, kilpailuta muualla sanovat sielläkin.

Kyllä on. Mielen mukaan siirto joko Elisa, DNA tai Moi ja sitten seuraavan linkin kautta winback (Erikoisetu sinulle | Telia) tai vaihtoehtoisesti soitto asiakaspalveluun.

Kyllä on. Mielen mukaan siirto joko Elisa, DNA tai Moi ja sitten seuraavan linkin kautta winback (Erikoisetu sinulle | Telia) tai vaihtoehtoisesti soitto asiakaspalveluun.

On tämä kyllä hankalaa. Kai se silti kannattaa pyörittää tätä samaa sirkusta vuodesta toiseen. Itse en juuri soita/tekstaile enkä käytä nettiäkään, mutta toisaalta ei kiinnosta sitten manageroida henkilökohtaisesti rajoitetulla datalla esim. pilvibackuppeja yms.

On tämä kyllä hankalaa. Kai se silti kannattaa pyörittää tätä samaa sirkusta vuodesta toiseen. Itse en juuri soita/tekstaile enkä käytä nettiäkään, mutta toisaalta ei kiinnosta sitten manageroida henkilökohtaisesti rajoitetulla datalla esim. pilvibackuppeja yms.
Juu kyllä kannattaa, kyllä ihan hyvälle tuntiliksalle pääsee verrattuna siihen ettei tekisi tätä winback säätöä. Ja tietenkin helpoimman kaavan kautta kannattaa asia hoitaa. Itse tilaan aina Moilta simkortin, ja saan seuraavana päivänä Elisalta viestin että saavatko soittaa ja tarjota liittymätarjousta. Tälläiseen säätöön menee noin 10 miinuttia ja säästöä tulee about 50-100€.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 489
Jäsenet
77 478
Uusin jäsen
AKLS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom