Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Siirto menossa Elisa ----> Moi.... tiistaina siirtopäivä ja nyt paukahti jonkinmoinen tarjous viesti elisalta.... 100€ keskon lahjakortti ja 15,99€/kk rajaton 12kk ajaksi( sisältäen ilmaisen mobiilivarmenteen ) ..... onko tämä paras tällähaavaa mitä voi saada?
Sanoisin että joo. Varsinkin jos puheluille/viesteille on oikeasti käyttöä tai jos tuo 12 kk ei ole asiakasta sitovasti määräaikainen (eli säilyy mahdollisuus vaihtaa vielä halvempaan, kun lahjakortti on tullut).

Siirto menossa Elisa ----> Moi.... tiistaina siirtopäivä ja nyt paukahti jonkinmoinen tarjous viesti elisalta.... 100€ keskon lahjakortti ja 15,99€/kk rajaton 12kk ajaksi( sisältäen ilmaisen mobiilivarmenteen ) ..... onko tämä paras tällähaavaa mitä voi saada?
Ei lainka huono, tuollainen 7.66e/kk kun lahjakortti jaettuna kuukausille.

Tarvii piakoin vaihtaa Moille ja kysellä Elisalta olisiko tarjouksia vai kokeilla Moin kuuluvuuksia. Tällä hetkellä Telia ja kuuluvuus paikoitellen olematonta plus soppari loppuu ja kallistuu pian.

Varmasti parhaimmistoa, pelkkä 100M netti ja puhelut yms kulutukseen mukaan pomppasi noin 13€. Ja sitäkään eivät kioskimyyjät alittamaan.

Kannattaa huomioida, että Elisan 100e Kesko oli vain 600M 5G -liittymään 29,99e/kk ja 12kk määräaika (kyllä, tekevät virallisesti määräaikaisena). Äsken soittivat, kun olin siirtymässä Telialle.

Kannattaa huomioida, että Elisan 100e Kesko oli vain 600M 5G -liittymään 29,99e/kk ja 12kk määräaika (kyllä, tekevät virallisesti määräaikaisena). Äsken soittivat, kun olin siirtymässä Telialle.
.....todellakin..... äsken chättäilin niin tuo 15,99€/kk hinta koskikin vain 10mb liittymää ja samalla lahjakortin arvo suli 50€..... kaikenkukkuraksi olisi tarvinnut 10€ päivitysmaksu maksaa..... oli txt viestissä sana jopa jota en heti huomannut.......heihei elisa ja tervetuloa moi..... katsellaan sitten kun niillä on taas oikeesti tarjota jotain..... chättitypyn mukaan tuollaisia ei kuulemma ole tulossa....se jää nähtäväksi......

Kävin vaihtamassa liittymät Teliaan, minkä jälkeen DNA:lta soittivat winbackin johon tartuin. Siinä sitten keskusteltiin liittymistä ja en ollut käyttänyt 5Gtä puhelimessa (Pixel 9 Pro, enkä edeltävässä Nokia X30). Myyjä sai minut kuitenkin kokeilemaan sitä taas, mutta kahden päivän jälkeen muistin miksi en sitä koskaan käyttänyt. SIllä aina välillä mitään ei tapahdu vaikka tuo näyttää, että olisi 5G:tä. Sen huomaa siiitä kun tulee kotiin yhdistyy WLANiin ja alkaa piippailla viestejä.

Nyt tulin jo katumapäälle tuon DNA:lle jäämisen suhteen ja tekisi mieli vaihtaa ja kokeilla olisiko jollain toisella operaattorilla parempi toimivuus. Tuosta winbackistä minulla on 14 päivän peruutusoikeus. Kysymys on, että jos käytän tuota hyväksi niin mitä käy:
1) Telialle siirto jatkuu
2) DNA:n vanhat liittymät tulevat takaisin voimaan

Pystynkö siirtymään toiselle operaattorille ja pystyvätkö he käyttämään tuota 14 päivän peruutusoikeutta vai pitääkö minun ensin ilmoittaa ja sitten vaihtaa liittymää?

Mikäli olisi tässä vaiheessa paras tapa hakea kilpaileva tarjous esim. Elisalta? Se kuitenkin on ainut kotimainen niin voisi edes vähän vetää siinä kotiinpäin.

Itse kyselin alkukuusta Elisalta tarjousta Moi-liittymään niin väittivät, että vielä tämän kuun aikana tulisi hyviä diilejä nimenomaan moilta siirtyville. Saapa nähdä… myyntitykki lupasi soitella takaisin.

Elisa Mobiilivarmenne -palvelusi muuttuu maksulliseksi 1.6.2025

Hyvä asiakkaamme
Teemme säännöllisesti laskutustietojen tietohuoltoa ja siinä yhteydessä havaitsimme, että käytössäsi olevasta kuukausimaksullisesta Elisa Mobiilivarmenteesta ei ole veloitettu maksua. Tämän myötä Elisa Mobiilivarmenteestasi veloitetaan kesäkuusta 2025 alkaen hinnastonmukainen kuukausimaksu 2,99 €/kk.
Palvelu on sinulle maksuton 31.5.2025 asti.
Pahoittelemme virhettämme ja siitä mahdollisesti aiheutuvaa harmia. Muutos ei edellytä sinulta toimenpiteitä, voit jatkaa Elisa Mobiilivarmenteen käyttöä kuten ennenkin.

Olin siis aikaisemmin neuvotellut mobiilivarmenteen ilmaiseksi, kun nostivat numeroparkin kk-maksua 3,99€ > 5,99€/kk. No, huomasin että DNA tarjoaa ilmaisen mobiilivarmenteen sekä numeroparkin 1,92 €/kk hintaan. Pikkueuroistahan näissä on kyse, mutta numero on sellainen että sen haluan säilyttää ja ottaa tarvittaessa vastaan henk. koht. puheluita. Data ja soittaminen sitten 2 simin kautta työnantajan liittymällä.

.....todellakin..... äsken chättäilin niin tuo 15,99€/kk hinta koskikin vain 10mb liittymää ja samalla lahjakortin arvo suli 50€..... kaikenkukkuraksi olisi tarvinnut 10€ päivitysmaksu maksaa..... oli txt viestissä sana jopa jota en heti huomannut.......heihei elisa ja tervetuloa moi..... katsellaan sitten kun niillä on taas oikeesti tarjota jotain..... chättitypyn mukaan tuollaisia ei kuulemma ole tulossa....se jää nähtäväksi......
Eilen vaihdoin pari liittymää Elisalta Telialle, ja nyt Elisan chatin kautta paras diili minkä olisin saanut oli 15,99 e/kk/12kk (ei määräaikainen) rajaton 10 mb + 9,99 e muutosmaksu per sopimus. Ilman lahjakortteja, koska "lahjakorttietua meillä ei valitettavasti ole voimassa".

En nyt tiedä onko tossa lahjakortittomuudessa siis kyse siitä, että vaihto oli Telialle eikä Moille, vai siitä että olin nyt numsin starttaamisesta heti seuraavana päivänä Elisaan yhteydessä.

Kannattaako tässä siis odotella jotain tekstareita vai vaihtaa sittenkin Moille, ja odotella noita parempia diilejä?

Itse kyselin alkukuusta Elisalta tarjousta Moi-liittymään niin väittivät, että vielä tämän kuun aikana tulisi hyviä diilejä nimenomaan moilta siirtyville.
Toivottavasti tulee niitä diilejä :)

Juuri kysyin Elisalta tarjousta chatissa ja ehdotus oli 100M dataliittymä ~21€/kk 12kk ajaksi.

VoiMoiMoi.

Toivottavasti tulee niitä diilejä :)

Juuri kysyin Elisalta tarjousta chatissa ja ehdotus oli 100M dataliittymä ~21€/kk 12kk ajaksi.

VoiMoiMoi.

Ja mulle tarjosivat tuota samaista dataliittymää puhelimessa 10e/kk. :hmm: En tarttunut, kun tosiaan lupaili "jotain parempaa" loppukuusta...

No, huomasin että DNA tarjoaa ilmaisen mobiilivarmenteen sekä numeroparkin 1,92 €/kk hintaan.
Mistäs tällainen löytyy? Numeroparkki löytyy kyllä hinnastosta tuohon mainittuun hintaan, mutta jostain syystä se on siellä merkitty lisäpalveluksi. 🤔

Mobiilivarmenteen saa maksutta ilmeisesti vain muutamaksi kuukaudeksi:
Onko Mobiilivarmenne maksullinen palvelu?
DNA:n asiakkaana saat Mobiilivarmenteen käyttöösi edullisesti: 6 kk 0 €/kk, norm. 2,01 €/kk. Kytkentä 0 € (norm. 3,90 €).

3 kuukauden jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaisella hinnalla. Yritysliittymissä Mobiilivarmenteen käyttäminen on veloituksetonta.

Mistäs tällainen löytyy? Numeroparkki löytyy kyllä hinnastosta tuohon mainittuun hintaan, mutta jostain syystä se on siellä merkitty lisäpalveluksi. 🤔

Mobiilivarmenteen saa maksutta ilmeisesti vain muutamaksi kuukaudeksi:
Kysäisin tuosta numeroparkista dna:n chatissä ja totesi ettei mitään ongelmaa, soitteli ja laittoi numeronsiirron käyntiin numeroparkkiin.

• Tykkää
Reactions: Mco
Eilen vaihdoin pari liittymää Elisalta Telialle, ja nyt Elisan chatin kautta paras diili minkä olisin saanut oli 15,99 e/kk/12kk (ei määräaikainen) rajaton 10 mb + 9,99 e muutosmaksu per sopimus. Ilman lahjakortteja, koska "lahjakorttietua meillä ei valitettavasti ole voimassa".

En nyt tiedä onko tossa lahjakortittomuudessa siis kyse siitä, että vaihto oli Telialle eikä Moille, vai siitä että olin nyt numsin starttaamisesta heti seuraavana päivänä Elisaan yhteydessä.

Kannattaako tässä siis odotella jotain tekstareita vai vaihtaa sittenkin Moille, ja odotella noita parempia diilejä?
...Väittäisin että johtuu juurikin siitä että siirto ei ole niin myrkylliseen operaattorifirmaan :) ...... elisa ----> Moi yleensä parhaimmat tarjoukset

Statistiikka

Viestiketjuista
274 477
Jäsenet
77 186
Uusin jäsen
Mr.Natte

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom