Melkoisen aggressiivinen asiakkaiden kalastelu kyllä Elisalla menossa, mutta näyttää Moi siihen myös reagoivan. Tässä omalta kohdalta tämän viikon kokemus:
Soitin alkuviikosta Elisalle ja kerroin kuulleeni heillä olevan käynnissä hyvä kampanja nykyisille Moi:n asiakkaille, jossa saisi 24kk ajaksi datan osalta rajattoman liittymän & puhelut erikseen 2,99€/kk hintaan. Tämä kuulemma onnistuisi ja kysyin samalla onnistuuko muuttaa toinen jo heillä nimissäni oleva (100M rajaton netti & puhelut erikseen 12,99€) vastaavan hintaiseksi. Se ei kuulemma ollut mahdollista, koska siinä oli jo niin hyvä tarjous, ettei parempaan pysty. No sitten vain se yksi siirtoon Moi -> Elisa.
Tässä vaiheessa jo ihan tyytyväinen edes tuohon vähäiseen säästöön ja koska vaimon nimissä myös useampi liittymä moilla niin sama ruljanssi myös niille.
Mutta tänään sitten tuli puhelu Moi:lta ja tiedusteltiin syytä miksi olin liittymää vaihtamassa. Kerroin tuon tarjoushinnan ja sieltäpä tulikin hyvä vastatarjous. Rajaton 4G 100 3€/kk ja puhelut erikseen max 4€/kk. Eli käytännössä ihan sama kuin nuo Elisan tarjouksetkin, paitsi noissa puheluissa on aina se 4€ katto. Kysyin sitten mites se minun toinen nyt jo Elisalla oleva liittymä. Jos sekin siirrettäisiin Moi:lle, niin saanko samaan hintaan? Ei suoralta kädeltä luvannut, mutta varmisti esimieheltä. Ja jos tänään tekisin tilauksen MunMoi:n kautta, niin lupasi samaan hintaan!
Kerroin jossain välissä, että vaimolla onkin jo teillä muutama liittymä ja oli tarkoitus vaihtaa nekin Elisalle. Moi:n asiakaspalvelu toimi tässä kohtaa kyllä erittäin fiksusti ja pyysi vaimoa soittamaan heidän asiakaspalveluunsa ja kertomaan mitä minulle luvattiin. Samalla hinnalla saataisiin myös hänelle tuollainen "3€/kk + puhelut max 4€/kk" -hinta kaikkiin liittymiin ilman turhia numeronsiirto tilauksia Elisan suuntaan.
Joten nyt viikon lopulla tilanne on se, että vanhat Moi:n potti-liittymät on jo päivittyneet tuollaisiksi Rajaton 4G 100 liittymiksi ja ainoastaan omani odottelee numeronsiirtoa. Ja varmasti myös puhelinsoittoa Elisan suunnalta