Melko kikkailua siis. Mulla moi tällä hetkellä. Eli pitäis vissii ottaa jokin 30 euron telia eka ja sit alkaa kikkailee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tartuin nyt tähän tarjoukseen. Ajattelin odottaa tuon lahjakortin ja sitten laittaa Moille siirron menemään. Jotenkin haiskahti, että Telialle kun on vaihtamassa niin tarjoukset on surkeammat. Ennen olen aina siirron laittanut Moille ja hyvät vastatarjoukset on Elisalta tullut.Itse soittelin winback-numeroon ja parasta mitä tarjottiin oli 19,99€/kk + keskon 30€ lahjakortti. Huomenna vaihtumassa liittymä kanssa. Kuulema tarjoukset henkilökohtaisia niin ei voi antaa tuota 16,99€/kk. On kyllä erikoista touhua. Kait minusta Elisalla on sitten kiintiö tullut täyteen.
Elisa ja Moi kiusaa parhaiten toisiaan, itse pysyisin niiden kahden välillä.Melko kikkailua siis. Mulla moi tällä hetkellä. Eli pitäis vissii ottaa jokin 30 euron telia eka ja sit alkaa kikkailee?
Enia soitteli ihan itse ja yllättäen ( kyselin muutaman kerran Marraskuun aikana Elisan chatissa tarjouksia Moi -> Eliisa ).
Nyt tuli Elisan perus 4G 100M 9,99€/kk 24kk + 20€ lahjakortti keskolle kattamaan aiheutuvat sim-kulut (posti+liittymän avaus). Kelpaa vallan mukavasti.
Katsotaan miten Moi reagoi.
Tänään tuli sitten Elisalta tarjous hintaan 16,90e/kk + 70€ kesko lahjakortti. Soitin Elisalle ja tällä kertaa sai jokaiselle liittymälle tuon 70€ lahjakortin + liittymät ilman vaihtomaksuja. Tämän nyt sitten hyväksyin.Siirtymässä kolme liittymää DNA:lle, kun sieltä sai 17,90e/kk + 50€ s-ryhmä lahjakortti per liittymä. Elisalta winback oli sama 17,90e/kk liittymä + 70€ kesko lahjakortti. Tässä vaan erona, että DNA antoi jokaiselle liittymälle 50€ lahjakortin, Elisalla tulisi vain yksi lahjakortti. Odotellaan jos tulee parempia tarjouksia vielä, siirto 11.12 tulossa.
On tämä aika huvittavaa. Mulle sanoi suoraan, että vain yksi lahjakortti per talous ja vaihtomaksuille ei ole mahdollista tehdä mitään (siitä huolimatta, että liittymätyyppi pysyy samana)Tänään tuli sitten Elisalta tarjous hintaan 16,90e/kk + 70€ kesko lahjakortti. Soitin Elisalle ja tällä kertaa sai jokaiselle liittymälle tuon 70€ lahjakortin + liittymät ilman vaihtomaksuja. Tämän nyt sitten hyväksyin.
Eilen kun soitin Elisalle, niin silloin mulle sanottiin nuo samat. Nyt kun vaihtoon oli alle vuorokausi aikaa, niin palvelu muuttui selvästi.On tämä aika huvittavaa. Mulle sanoi suoraan, että vain yksi lahjakortti per talous ja vaihtomaksuille ei ole mahdollista tehdä mitään (siitä huolimatta, että liittymätyyppi pysyy samana)![]()
Juu tuo 4g 200m 15.99€/kk/12kk + 50€ lidl irtos telian chätistä eilen winbackinaViimeksi muutama päivä sitten. Voit lukea chättiä vähän taaksepäin.
Itse sain Telialta muutama päivä sitten "winbackina" 4g 200m rajaton 15,99€/kk+50€ Lidl lahjakortti ja se oli viimeinen tarjous. Kukaan ei ole ainakaan tähän asti saanut parempaa tarjousta mitä nyt tätä sivua olen seurannut.
Postissa kortti n. 2kk päästäOnko nuo Telian winback-tarjouksista saatavat Lidl-lahjakortit postitse lähetettäviä kortteja vai alekuponkeja Lidl Plus -sovellukseen?
Minulle sanottiin vaan ”Lahjakortti tulee ehkä 4kk päästä”Postissa kortti n. 2kk päästä
Joskus sanoin Elisan aspalle kun soittelin winback-asioissa, että täytyy sitten katsoa moilta se 6 Gt liittymä, kun ei saanut sitä 100M Tarkkaa jatkettua samaan hintaan. Aspa totesi että "ei se 6 Gt riitä kun sulla on kymmeniä gigatavuja ollut datan käyttö kuukausittain". Totesin vaan, että tokihan sitä dataa käytetään kun jos kerran rajaton on, mutta kyllä puhelimesta wifikin löytyy eli riittää 6 Gt vallan mainiosti.Ja kyllähän ne myös näkee että paljonko asiakas esim. Käyttää dataa. Jos ollut numerolla rajattomassa valtava datakäyttö niin eivät ehkä anna "parasta hintaa".
Tähän jatkoa.Sama juttu, en myöskään tarttunut tuohon 17,99€/kk + 70€ lahjakortti Keskolle tarjoukseen.
10.12 klo 11:33 olisi ollut siirto Moille Elisalta.
Tänään tuossa 9:46 tuli viestillä tarjous 16,99€/kk + 70€ + BookBeat 2kk tai Ruutu+ 1kk. Viestissä oli numero mihin piti soittaa.
Soitin ja otin tarjouksen vastaan. Liittymä astuu voimaan 10.12 klo 0:01.
Saman puhelun aikana sain/otin Elisan 4G 100M nettiliittymän 9,99€/kk kahden vuoden etuhinnalla ilman määräaikaisuutta.
Ei pidä paikkaansa, saa parhaat tarjoukset vaikka satoja gigoja kuukaudessa nettikäyttöä. Kokemusta onJa kyllähän ne myös näkee että paljonko asiakas esim. Käyttää dataa. Jos ollut numerolla rajattomassa valtava datakäyttö niin eivät ehkä anna "parasta hintaa".
Miten, mistä? Oma liittymä siirtyi juuri n. 6 vuoden yhtäjaksoisen asiakkuuden jälkeen Moi:lle. Winback tarjouksia tuli siirron aikana 0 kpl ja siirtopäivänä chatin paras tarjous oli 22,99e/kk jonka luonnollisesti hylkäsin. Täydet markkinointiestot päällä, joten mitään myyntipuheluita en vastaanota. Chatista olen nyt pari kertaa kysellyt ja hinnat Moita huonompia.Parhaat tarjoukset ovat itselleni edelleen tulleet Elisalta Moin asiakkaana ollessa
Tietääkseni operaattori näkee samat tiedot liittymän käytön seurannasta kun itse näet OmaElisasta, eli näkyy lisäksi myös esim. lähetetyt tekstiviestit ja mihin numeroon ne on lähetetty. Enia yms. muut myyjäfirmat tuskin näitä näkevät.Eli toki ne niitä tilastoja katsoo ja todennäköisesti se vaikuttaa tarjouksiin jollain tavalla. Parhaat tarjoukset ovat itselleni edelleen tulleet Elisalta Moin asiakkaana ollessa, eli veivausta vaatii edelleen vuoden-parin välein.
Miten, mistä? Oma liittymä siirtyi juuri n. 6 vuoden yhtäjaksoisen asiakkuuden jälkeen Moi:lle. Winback tarjouksia tuli siirron aikana 0 kpl ja siirtopäivänä chatin paras tarjous oli 22,99e/kk jonka luonnollisesti hylkäsin. Täydet markkinointiestot päällä, joten mitään myyntipuheluita en vastaanota. Chatista olen nyt pari kertaa kysellyt ja hinnat Moita huonompia.
Miten, mistä?
Thänks. Kävi juuri noin.... Pidetäänkin tämä liittymä Moilla vielä ainakin pari vuotta.Moin asiakastyytyväisyyskyselypuhelussa kannattaa mainita kun kysyvät millaisen tarjouksen sait, että elisalla oli tuo hintaan 7,99 € / kk, jolloin todennäköisesti tarjoavat sen 200M rajattoman hintaan 8 €. Näin ainakin itselleni kävi, vaikka siirto oli menossa latausliittymään.
Monissa tapauksissa halvimmaksi tulee hommata joku paikallinen liittymä, varsinkin kun noinkin kauan aiot olla, toki riippuu maasta mihin olet monessa. Tuossa nopealla googletuksella ainakin vähän Telialta tietoa: Puhelut ja netti ulkomailla | Hinnasto | TeliaMikähän olisi halvin liittymä mihinkä vaihtaisin, kun lähden EU:n ulkopuolelle kolmeksi kuukaudeksi?
WiFi pujelujen tuki olisi tietysti plussaa niin voisi soitella kotimaan hinnalla.
On tämä kyllä sekoilua. Minulle taas Moilta sanoivat että heillä ei muuta ole kun "aina halvat" listahinnat.Moin asiakastyytyväisyyskyselypuhelussa kannattaa mainita kun kysyvät millaisen tarjouksen sait, että elisalla oli tuo hintaan 7,99 € / kk, jolloin todennäköisesti tarjoavat sen 200M rajattoman hintaan 8 €. Näin ainakin itselleni kävi, vaikka siirto oli menossa latausliittymään.
Tämän sanoivat siis juurikin tuossa asiakastyytyväisyyspuhelussa, jota ilmeisesti soittavat kun on siirtämässä liittymäänsä pois Moilta?Minulle taas Moilta sanoivat että heillä ei muuta ole kun "aina halvat" listahinnat.
Kai siellä on vähitellen alettu tajuta, ettei Elisalta saa enää 8 €/kk hintaisia liittymiä, joten ei heidänkään niitä kannata tarjota.On tämä kyllä sekoilua. Minulle taas Moilta sanoivat että heillä ei muuta ole kun "aina halvat" listahinnat.
Kyllä Enia tarjosi alta kympin 100M 24kk.Kai siellä on vähitellen alettu tajuta, ettei Elisalta saa enää 8 €/kk hintaisia liittymiä, joten ei heidänkään niitä kannata tarjota.
Näyttää olevan tosiaan turhaa kysyä DNA:lta tarjousta palveluntarjoajaa vaihtaessa. Tarjosi 4G 200M liittymää hintaan 29,99€/kk ilman lahjakorttia.
Elisalta tarjottiin sentään suoraan 21,99€ + 50€ lahjakortti Keskoon.
Telian vastaiskua odotellessa.
Näin teenkin koska puhelin on dual sim, mutta jos pitänee soitella kotiinpäin.Monissa tapauksissa halvimmaksi tulee hommata joku paikallinen liittymä, varsinkin kun noinkin kauan aiot olla, toki riippuu maasta mihin olet monessa. Tuossa nopealla googletuksella ainakin vähän Telialta tietoa: Puhelut ja netti ulkomailla | Hinnasto | Telia
Vastasitko vai löitkö luurin korvaan?Mielenkiintoinen kokemus telian asiakaspalvelijasta/tarjouksesta. Huomenna siirto moille ja tänään soittivat asiakastyytyväisyys puhelun ja kuulemma paras hinta 200m rajattomasta on 19,99e/kk. Sanoin että nykyinenkin hinta kävisi (18e/kk), totesi mulle vaan, että onko parista eurosta kiinni.![]()
Vastasin että moilla mennään sitten ja lopetin puhelun. Omasta mielestä ei ollut ihan asiallinen tuo aspa henkilön kysymys.Vastasitko vai löitkö luurin korvaan?
Tännekin tarjottiin ensin 19.99€/kk ja 50€ lidl lahjakortti. Tänään Telian chatissa ensin tarjottiin tuota samaa 19,99 diiliä, mutta pienen neuvottelun jälkeen tarjosivat sitten winbackina tuon 15.99€/kk ja 50€ lidl lahjakortin.Vastasin että moilla mennään sitten ja lopetin puhelun. Omasta mielestä ei ollut ihan asiallinen tuo aspa henkilön kysymys.
Edit: Kävin chatista kysymässä niin sain 15,99€/kk ja 50€ lahjakortin.
Miten pitkään noissa menee? 2 viikkoa ilmoituksesta eikä ole tullut postiin.Tasan 2kk ollut elisan winback-liittymä ja tänään lähti k-ryhmän 70€ lahjakortti postiin. Voipi heivata tuon liittymän mäkeen ja katsella uutta tilalle.
4. päivä tuli tekstiviesti että lähetetty ja eilen kolahti postiluukusta perille ainakin tänne...Miten pitkään noissa menee? 2 viikkoa ilmoituksesta eikä ole tullut postiin.
4. päivä tuli tekstiviesti että lähetetty ja eilen kolahti postiluukusta perille ainakin tänne...
No sen näet varmaan sitten huomenna - muistat varmaan kertoa tännekin.Vai saako oikeasti hyvät tarjoukset vasta siirtymispäivänä?