Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänne tuli sama. Tarjous voimassa 8.12. asti ja 10.12. siirtyisi Telialle. Uskaltaakohan odottaa parempaa tarjousta lähempänä siirtymistä.. Chatti aikaisemmin kertoi että mitään parempaa ei ole heittää kuin 21,99€/kk tarjous.Tänään tuli toinen tekstari, jossa jo hieman yritystä. Rajaton 200M, 24kk ajaksi hintaan 17,99€/kk ilman määräaikaa + 70€ K-lahjakortti. Katellaan vielä mihin homma etenee, mutta tästä on hyvä jatkaa.
Emännälle tuo oli myös paras tarjous mitä Elisa -> Moi siirron aikana tarjottiin. Tunti ennen h-hetkeä soitteli Elisan 0800 numeroon ja 18,99e olisi tarjottu jatkoa. Annettiin siirtyä Moille koska Enialta oli etukäteen sovittu 0504481035 numerosta että saisi siirron jälkeen 16,99e diilin Rajaton 200M liittymästä. Nyt 2 päivää soiteltu Enian kanssa ja kukaan siellä ei enää myönnä että tuohon hintaan olisi luvattu. 19,99e olisi saanut ESIMIEHEN luvalla myydä, ei otettu sitä niin myyjä sanoi lähtevänsä Enian pikkujouluihin ja palaa sorvinääreen vasta viikon päästä että asiaa voidaan selvitelläEilen pistin 200M Rajattoman (18,21€/kk) Elisalta - Telialle siirtymään. Tänään oli aamulla tullut tekstaria, jossa tarjottiin samaa liittymää 21,99€/kk, 30€:n K-lahjakortilla. Ei tällä vielä viisari värähdä.
Päivitystä asiaan. Nyt oli tullut Elisan sometiimiltä vastaus, että liittymäni on kerennyt siirtymään Moille, että toimii jos laitan Moin SIM-kortin, jonka kerkesin jo hävittää. Eli ainut toimiva SIM-kortti on lentänyt roskiin. Olivat sulkeneet nyt minun uuden Elisan liittymän ja kysyi perään haluanko siirtää numeron takaisin elisalle tuolla samalla 16,99 hinnalla ja maksaa 9,99 avausmaksun.Tänään oli 17 aikoihin tuloillaan numeronsiirto Moille. Soitin aamulla ennen yhdeksää Elisalle ja sain sen 16,99 + 50e lahjakortin ynnä muut ruutu+. 10 minuuttia ennen numeronsiirtoa Moilta oli tullut viestiä että kohta siirtyy. Nyt illalla huomaisin että puhelin ei ole enää ollenkaan verkossa.
Munmoissa liittymä näkyy aktiivisena ja Omaelisassa vanha liittymä näkyy aktiivisena. Ei enää jaksa edes miettiä mitähän tuossa nyt on tapahtunut.
E: Vieläkin puhelin ilman yhteyttä, nyt omaelisassa näkyy uusi liittymä aktiivisena, samoiten munmoissa.
Elisan sometiimille laittelin 3 tuntia sitten viestiä mutta ei ole kuulunut mitään.
Hyvin toimii maksimit kyseisessä liittymätyypissä täällä, pitää vaan nykyään käsittää se asia, että paikasta kiinni, miten hyvin eri operaattorit toimii...Hohhoiaa.. eipä ole kehumista tässä Elisan 4G 100M. Toimii paljon huonommin mitä aikasempi Moi.. pitää varmaan yrittää saada liittymä muualta. Harmi kun Moilta ei soitettu mitään winbackia kun oli vielä vaihto menossa.
Tämäpä se. Itä suomessa ei pelitä. Jännä vaan ettei useaan vuoteen ole ollut parannusta.Hyvin toimii maksimit kyseisessä liittymätyypissä täällä, pitää vaan nykyään käsittää se asia, että paikasta kiinni, miten hyvin eri operaattorit toimii...
Sonerahan se DNA:n kanssa itäisen suomen 4G verkot silloin rakenteli juuri ennen ruotsiin myyntiä.Tämäpä se. Itä suomessa ei pelitä. Jännä vaan ettei useaan vuoteen ole ollut parannusta.
Juu kyllä. Yhteisverkko toimii hyvin.Sonerahan se DNA:n kanssa itäisen suomen 4G verkot silloin rakenteli juuri ennen ruotsiin myyntiä.
Sama juttu, en myöskään tarttunut tuohon 17,99€/kk + 70€ lahjakortti Keskolle tarjoukseen.En tarttunut tuohon 17,99€/kk + 70€ tarjoukseen. Huomenna vaihtuisi liittymä, mutta juuri tuli uusi tarjous 16,99€/kk + 70€ + Bookbeat/Ruutu+. Pitää soittamalla vahvistaa, mutta tuo on riittävän hyvä.
Minulla myös siirto Moille menossa, huomenna olisi vaihtumassa.Sama juttu, en myöskään tarttunut tuohon 17,99€/kk + 70€ lahjakortti Keskolle tarjoukseen.
10.12 klo 11:33 olisi ollut siirto Moille Elisalta.
Tänään tuossa 9:46 tuli viestillä tarjous 16,99€/kk + 70€ + BookBeat 2kk tai Ruutu+ 1kk. Viestissä oli numero mihin piti soittaa.
Soitin ja otin tarjouksen vastaan. Liittymä astuu voimaan 10.12 klo 0:01.
Saman puhelun aikana sain/otin Elisan 4G 100M nettiliittymän 9,99€/kk kahden vuoden etuhinnalla ilman määräaikaisuutta.
Taisikin tulla vaan joko ruutu+ tai bookbeat, vaikka sain sen käsityksen, että molemmat tulis. No tällä mennään.Miten ton elisan tarjoaman bookbeatin saa käyttöön? En löytänyt ainakaan niistä varmistusviesteistä mitään. Voikohan lisätä sen olemassa olevaan tilaukseen, vai pitääkö tehdä uusi bookbeat-tili?
Mä oon saanu vuoden aikana varmaan 3 lahjakorttia.Siirtääkö kukaan useamman kerran vuodessa liittymän siirtymään esim Elisa -->Moi. Kun sieltä taitaa irrota aika usein 70€ lahjakortti winbackinä.
Tartuin nyt tähän tarjoukseen. Ajattelin odottaa tuon lahjakortin ja sitten laittaa Moille siirron menemään. Jotenkin haiskahti, että Telialle kun on vaihtamassa niin tarjoukset on surkeammat. Ennen olen aina siirron laittanut Moille ja hyvät vastatarjoukset on Elisalta tullut.Itse soittelin winback-numeroon ja parasta mitä tarjottiin oli 19,99€/kk + keskon 30€ lahjakortti. Huomenna vaihtumassa liittymä kanssa. Kuulema tarjoukset henkilökohtaisia niin ei voi antaa tuota 16,99€/kk. On kyllä erikoista touhua. Kait minusta Elisalla on sitten kiintiö tullut täyteen.
Elisa ja Moi kiusaa parhaiten toisiaan, itse pysyisin niiden kahden välillä.Melko kikkailua siis. Mulla moi tällä hetkellä. Eli pitäis vissii ottaa jokin 30 euron telia eka ja sit alkaa kikkailee?
Enia soitteli ihan itse ja yllättäen ( kyselin muutaman kerran Marraskuun aikana Elisan chatissa tarjouksia Moi -> Eliisa ).
Nyt tuli Elisan perus 4G 100M 9,99€/kk 24kk + 20€ lahjakortti keskolle kattamaan aiheutuvat sim-kulut (posti+liittymän avaus). Kelpaa vallan mukavasti.
Katsotaan miten Moi reagoi.
Tänään tuli sitten Elisalta tarjous hintaan 16,90e/kk + 70€ kesko lahjakortti. Soitin Elisalle ja tällä kertaa sai jokaiselle liittymälle tuon 70€ lahjakortin + liittymät ilman vaihtomaksuja. Tämän nyt sitten hyväksyin.Siirtymässä kolme liittymää DNA:lle, kun sieltä sai 17,90e/kk + 50€ s-ryhmä lahjakortti per liittymä. Elisalta winback oli sama 17,90e/kk liittymä + 70€ kesko lahjakortti. Tässä vaan erona, että DNA antoi jokaiselle liittymälle 50€ lahjakortin, Elisalla tulisi vain yksi lahjakortti. Odotellaan jos tulee parempia tarjouksia vielä, siirto 11.12 tulossa.
On tämä aika huvittavaa. Mulle sanoi suoraan, että vain yksi lahjakortti per talous ja vaihtomaksuille ei ole mahdollista tehdä mitään (siitä huolimatta, että liittymätyyppi pysyy samana)Tänään tuli sitten Elisalta tarjous hintaan 16,90e/kk + 70€ kesko lahjakortti. Soitin Elisalle ja tällä kertaa sai jokaiselle liittymälle tuon 70€ lahjakortin + liittymät ilman vaihtomaksuja. Tämän nyt sitten hyväksyin.
Eilen kun soitin Elisalle, niin silloin mulle sanottiin nuo samat. Nyt kun vaihtoon oli alle vuorokausi aikaa, niin palvelu muuttui selvästi.On tämä aika huvittavaa. Mulle sanoi suoraan, että vain yksi lahjakortti per talous ja vaihtomaksuille ei ole mahdollista tehdä mitään (siitä huolimatta, että liittymätyyppi pysyy samana)
Juu tuo 4g 200m 15.99€/kk/12kk + 50€ lidl irtos telian chätistä eilen winbackinaViimeksi muutama päivä sitten. Voit lukea chättiä vähän taaksepäin .
Itse sain Telialta muutama päivä sitten "winbackina" 4g 200m rajaton 15,99€/kk+50€ Lidl lahjakortti ja se oli viimeinen tarjous. Kukaan ei ole ainakaan tähän asti saanut parempaa tarjousta mitä nyt tätä sivua olen seurannut.
Postissa kortti n. 2kk päästäOnko nuo Telian winback-tarjouksista saatavat Lidl-lahjakortit postitse lähetettäviä kortteja vai alekuponkeja Lidl Plus -sovellukseen?
Minulle sanottiin vaan ”Lahjakortti tulee ehkä 4kk päästä”Postissa kortti n. 2kk päästä
Joskus sanoin Elisan aspalle kun soittelin winback-asioissa, että täytyy sitten katsoa moilta se 6 Gt liittymä, kun ei saanut sitä 100M Tarkkaa jatkettua samaan hintaan. Aspa totesi että "ei se 6 Gt riitä kun sulla on kymmeniä gigatavuja ollut datan käyttö kuukausittain". Totesin vaan, että tokihan sitä dataa käytetään kun jos kerran rajaton on, mutta kyllä puhelimesta wifikin löytyy eli riittää 6 Gt vallan mainiosti.Ja kyllähän ne myös näkee että paljonko asiakas esim. Käyttää dataa. Jos ollut numerolla rajattomassa valtava datakäyttö niin eivät ehkä anna "parasta hintaa".