Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäisi tulla vielä yksi viesti, jolla ne tarjoaa 4g 200m rajaton 16,99€+100€ kesko lahjakortti. Tämä viesti tulee yleensä, kun siirtopäivä on 1-2 päivä jäljellä.
Onko kuinka tuoretta tietoa? Kun mitä näitä olen kytännyt niin lidlin kortteja näkyy telia tarjonneen, tämä oli viimeisen viikon sisältä paras mitä olen nähnyt täällä mainitun:

Ilman tanssia puolin toisin vaihtoehtoina tarjottiin 5g 200m 19.99e/kk (12kk) + 80e Lidl lahjakortti & 4g 200m 15.99e/kk (12kk) +50e Lidl lahjakortti.

Telia tarjoaa tällä hetkellä lidliä ja Elisa keskoa. DNA ilmeisesti s-ryhmää.

Minullekin tuli tänään elisalta tarjous 16,99€+50€ keskolle. Huomenna siirto puolen päivän aikaan, katsotaan vielä mitä huominen tuo tullessaan.

Onko kuinka tuoretta tietoa? Kun mitä näitä olen kytännyt niin lidlin kortteja näkyy telia tarjonneen, tämä oli viimeisen viikon sisältä paras mitä olen nähnyt täällä mainitun:

Ilman tanssia puolin toisin vaihtoehtoina tarjottiin 5g 200m 19.99e/kk (12kk) + 80e Lidl lahjakortti & 4g 200m 15.99e/kk (12kk) +50e Lidl lahjakortti.

Viimeksi muutama päivä sitten. Voit lukea chättiä vähän taaksepäin :).

Itse sain Telialta muutama päivä sitten "winbackina" 4g 200m rajaton 15,99€/kk+50€ Lidl lahjakortti ja se oli viimeinen tarjous. Kukaan ei ole ainakaan tähän asti saanut parempaa tarjousta mitä nyt tätä sivua olen seurannut.

Viimeksi muokattu:
Tuleeko Telialle siirtyessä samoja ylimääräisiä kuluja, kuin Elisalle siirtyessä( kertamaksu 9,99€+Kotiin toimitus, itseaktivointi 2,99 €)

Tuleeko Telialle siirtyessä samoja ylimääräisiä kuluja, kuin Elisalle siirtyessä( kertamaksu 9,99€+Kotiin toimitus, itseaktivointi 2,99 €)
ainakin se noin 10€ avausmaksu tulee. Itse sain 1 liittymästä sen anteeksi kun vaihdoin 5 liittymää enempää ei antanut. Tosin tässä vielä odottelen Elisan winbackkiä josko siirto jäisi toteuttamatta.

Pitäisi tulla vielä yksi viesti, jolla ne tarjoaa 4g 200m rajaton 16,99€+100€ kesko lahjakortti. Tämä viesti tulee yleensä, kun siirtopäivä on 1-2 päivä jäljellä.

Juuri tuli viimeisin tarjous: 16,99€/kk 200M + 50€ K-lahjakortti ja huomenna siirtyisi Telialle. Eli noita 100€n lahjakortteja ei ainakaan minulle tarjottu.

Pakkohan se oli DNA:lla pari liittymää pitää vaikka muuta uhosinkin. Aika vähän tässä ketjussa on DNA:n winbackeja listattu, mutta niitäkin näemmä saa. Oli kaksi liittymää siirtymässä DNA -> Elisa ja winback oli 200M rajaton liittymä 18,99€/kk + 50€ S-ryhmän lahjakortti. Vuoden päästä sitten sama rumba uusiksi.

Oli muuten harvinaisen ärsyttävä winback soitto, yrittivät udella kaikki detaljit siitä minkälaisiin liittymiin olin vaihtamassa ja millä hinnoilla ja lahjakorteilla. En tietenkään kertonut yhtään mitään, halusin vain lopullisen tarjouksen. Ensin yritti myydä 300M liittymää 21,90€/kk ja sitten 200M liittymää 19,90€/kk, kunnes lopulta sitten tämä lopullinen. Jokseenkin ärsyttävää tämän pelin pelaaminen.

Itsellä oli Elisan kanssa winback puhelussa kyselyjä siitä miten ja missä tarjottiin kilpailijan toimesta liittymää? Otinko minä puheeksi liittymän vaihdon. No pysyin kyllä Elisassa kun sain tuon hyvän tarjouksen 4G rajaton 200M + K-lahjakortti 100e ja BookBeat 2kk

Ei tullut parempaa tarjousta elisalta tänne kuin tuo 16,99€ ja 50€ lahjakortti, eikä suostunut muutos maksua ottamaan pois.

Aiemmassa puhelussa yksi Elisan myyjä totesi, että aika paljon dataa käyttää tämän liittymä. Olisiko sillä vaikutusta, että ei tullut noita parempia lahjakortteja?

Ei tullut parempaa tarjousta elisalta tänne kuin tuo 16,99€ ja 50€ lahjakortti, eikä suostunut muutos maksua ottamaan pois.

Aiemmassa puhelussa yksi Elisan myyjä totesi, että aika paljon dataa käyttää tämän liittymä. Olisiko sillä vaikutusta, että ei tullut noita parempia lahjakortteja?
Tuskin vaikutusta. Itsellä ei dataa Elisan liittymässä liiku käytännössä ollenkaan, kun data menee työliittymän kautta, enkä saanut ensimmäistäkään tarjousta omaan liittymään ja puolisollekin tuli vain yksi tarjousviesti jossa 30e k-lahjakortti. Chatista sain 18,99e/kk+50e Elisa lahjakortin, parempaa ei ollut tarjota. Taitaa olla Elisalla lahjakortti budjetti käytetty tälle vuodelle, kun ei näitä enää niin avokätisesti jaella.

Tänään aktivoitui Elisan Perus 100M 4G liittymä 7,99€/kk. Erikoista että Moilta ei tullut ainuttakaan viestiä tai puhelua winback.

Itsellä ollut moi useampaan kertaan ja ihan pitkän aikaa, niin kertaakaan eivät ole tarjonneet winbackeja, vaikka soitot sallittuna ollut.

Itsellä ollut moi useampaan kertaan ja ihan pitkän aikaa, niin kertaakaan eivät ole tarjonneet winbackeja, vaikka soitot sallittuna ollut.
Minulle soittivat kerran, en pystynyt vastaamaan. Soitin takaisin (koska halusin winbackin), automaatti sanoi: "soitamme uudestaan". Ei kuulunut 2pv, joten laitoin aspassa viestiä, että saa soittaa, niin vastasi" asiakastyytyväisyyskyselyyn oli ilmeisesti tuo puhelu liittynyt. Valitettavasti kuitenkin aikaikkuna sille on umpeutunut, mutta kiitos kuitenkin viestistäsi!" :poop:

Joskus viime viikolla laitoin jonnekin DNA:n sivuille että minulle saa soittaa tarjousta. Tänään soittivat.

12 kk määräaikainen DNA Rajaton 200M 19.99€/kk. +50€ DNA lahjakortti. Avausmaksua ei maininnut joten unohdin yrittää tingata sitä pois. 8.99€ avaumaksu näkyy sopimustiivistelmässä.

Katsotaan nyt tuleeko Telialta winback tarjous Telia dot asiakkaalle.

Perjantaina laitettu liittymä siirtymään Elisalta Telialle. Ei ole vieläkään winback-tarjouksia tippunut. Eilen tosin vasta tuli Telialta siirtoajankohta tekstiviestillä. Liekkö sitten huomenissa ensimmäistä tarjousta Elisalta. Muistelen, että ennen olisi tullut tarjoukset rivakammin. :hmm:

Perjantaina laitettu liittymä siirtymään Elisalta Telialle. Ei ole vieläkään winback-tarjouksia tippunut. Eilen tosin vasta tuli Telialta siirtoajankohta tekstiviestillä. Liekkö sitten huomenissa ensimmäistä tarjousta Elisalta. Muistelen, että ennen olisi tullut tarjoukset rivakammin. :hmm:
Ennen oli kunnollista.

Ei tullut mulle ainakaan Elisalta kun 21.99 tarjous viestillä aluksi ja soittamalla sama, niin vaihtuu samalla nyt muutkin liittymät pois Elisalta.

Alkoi kyllästymään vaihtorumbaan, niin otin tuon globetell laite liittymän rajattomalla datalla ja viesteillä 7,99€ hintaan.

Vaikka netti on hidas(0,256M), niin ei tässä paljoa huomaa eroa normaalikäytössä verrattuna aiempiin 100M liittymiin.

Alkoi kyllästymään vaihtorumbaan, niin otin tuon globetell laite liittymän rajattomalla datalla ja viesteillä 7,99€ hintaan.

Vaikka netti on hidas(0,256M), niin ei tässä paljoa huomaa eroa normaalikäytössä verrattuna aiempiin 100M liittymiin.
Itselläkään ei riitä tuuri noihin 7,99 tarjouksiin kun moilta siirtyi liittymä huonommalla tarjouksella tismalleen samana päivänä kun tuo kampanja alkoi.
Varmaan laitan Moin laitenetin tilaukseen heti kun saapuu lahjakortti Elisalta, siinä on vähän nopeampi maksimi 0,512M. Eiköhän tuolla nopeudella pyörähdä google mapsit ja muut perussovellukset ja selailut, eipä sitä muuta tarvitsekaan 99% ajasta.
Kaveriksi sitten se 5e/24kk latausliittymä tuplasiminä, jos tulee jotain tilanteita että pitää soittaa.

Vaikka netti on hidas(0,256M), niin ei tässä paljoa huomaa eroa normaalikäytössä verrattuna aiempiin 100M liittymiin
Väittäisin, että yhdeksän kymmenestä kyllä huomaa eron jos toinen on 100 Mbit/s ja toinen 0,256 Mbit/s. Ttai sitten dataa ei vain tule käyttäneeksi juuri laisinkaan nettipankkia ihmeemmin. Ei kait tuommoista skeidaa saisi edes tarjota nykyään. :D

En myöskään ymmärrä miten jotkut saavat näitä 16,99 hintoja lahjakortteineen.
Oma liittymä olisi siirtynyt Moille muutaman tunnin kuluttua. Yhtään viestiä ei Elisalta tullut ja kun soittelin sinne niin tarjosivat 19,99.
Kun kerroin että toiset ovat saaneet parempia tarjouksia niin myyjä poistui hetkeksi neuvottelemaan ja tarjosi sitten 17,99. Kuulemma tuotakaan ei olisi enää saanut antaa mutta tekivät poikkeuksen. Ei lahjakorttia ja lisäksi kertamaksu 9,99.
Kyseessä siis 200M liittymä.

Viimeksi muokattu:
Laitoin DNA:n liittymän siirtymään Elisalle 30.11. Siirtoajankohta 10.12. Tänään DNA:lta soitettiin ja tarjottiin seuraavia vaihtoehtoja:

- DNA Rajaton 4G 10M 14,99 €/kk
- DNA Rajaton 4G 200M 16,99 €/kk
- DNA Rajaton 5G 400M 26,99 €/kk

Kaikki 12 kk:n määräaikaisia. Ei muutosmaksuja. Lisäksi kaikkiin 50 € S-lahjakortti.

Viimeksi muokattu:
En myöskään ymmärrä miten jotkut saavat näitä 16,90 hintoja lahjakortteineen.
Oma liittymä olisi siirtynyt Moille muutaman tunnin kuluttua. Yhtään viestiä ei Elisalta tullut ja kun soittelin sinne niin tarjosivat 19,90.
Kun kerroin että toiset ovat saaneet parempia tarjouksia niin myyjä poistui hetkeksi neuvottelemaan ja tarjosi sitten 17,90. Kuulemma tuotakaan ei olisi enää saanut antaa mutta tekivät poikkeuksen. Ei lahjakorttia ja lisäksi kertamaksu 9,90

"Kuulemma tuotakaan ei olisi enää saanut antaa mutta tekivät poikkeuksen."

Tuon on vaan teatteria, jolla yritetään antaa kuva, että juuri sinä olet erityinen, ja tehdään poikkeus just sun kohalla.
Ne yrittää viime hetkeen asti vetkutella, ja toki riippuu ihan palvelijasta kuka siellä niitä on tarjoamassa. Ei ne tarjoukset siellä oo mihinkään loppumassa.

En myöskään ymmärrä miten jotkut saavat näitä 16,90 hintoja lahjakortteineen.
Oma liittymä olisi siirtynyt Moille muutaman tunnin kuluttua. Yhtään viestiä ei Elisalta tullut ja kun soittelin sinne niin tarjosivat 19,90.
Kun kerroin että toiset ovat saaneet parempia tarjouksia niin myyjä poistui hetkeksi neuvottelemaan ja tarjosi sitten 17,90. Kuulemma tuotakaan ei olisi enää saanut antaa mutta tekivät poikkeuksen. Ei lahjakorttia ja lisäksi kertamaksu 9,90

Noi hinnat heittelee paljon. Välillä on oikeasti edullisia tarjouksia saatavilla ja välillä ei. Se taitaa olla kuitenkin valttikortti, että oikeasti on Moin asiakas kun yrittää saada joltain muulta halpaa liittymää.

Omakohtaisen kokemukseni perusteella suosittelen pitämään sen Moin liittymän vaikka maksaisikin joitain euroja enemmän. Aika usein Elisa tai joku muu kuitenkin noita halpoja liittymiä ja lahjakortteja sitten tarjoaa (edit: joka sitten taasen kompensoi ne menetetyt eurot siitä "kalliista" Moin liittymästä takaisin).

Rajattomat liittymät ovat myös aina hirmuisesti kalliimpia kuin rajalliset. Kannustan seuraamaan omaa puheluiden ja tekstiviestien käyttöä ja katsoa, onko rajattomasta liittymästä oikeasti hyötyä. Esim. palvelunumerothan ei taida kuulua tuon rajattomuuden piiriin.

Viimeksi muokattu:
Laitoin DNA:n liittymän siirtymään Elisalle 30.11. Siirtoajankohta 10.12. Tänään DNA:lta soitettiin ja tarjottiin seuraavia vaihtoehtoja:

- DNA Rajaton 4G 10M 14,99 €/kk
- DNA Rajaton 4G 200M 16,99 €/kk
- DNA Rajaton 5G 400M 26,99 €/kk

Kaikki 12 kk:n määräaikaisia. Ei muutosmaksuja. Lisäksi kaikkiin 50 € S-lahjakortti.
Kävin myös dna:n kanssa keskustelua muutama viikko sitten ja jäi käsitys, että melko haluttomia ovat näitä vaihtajia takaisin ottamaan. Toisaalta, nyt kaikki kokeilleena niin dna kun kyllä hankalin näistä operaattoreista ja 4g kuuluvuus pohjanmaan/Lapin suunnalla heikointa, joten vaikea keksiä miksi ko. operaattoria ylipäätänsä käyttäisi. Hinta edellä valinta on globetell/moi, ja kuuluvuus/ominaisuudet edellä telia/elisa.

"Älä lähde! Saat 50 euron K-lahjakortin kun jäät Elisan asiakkaaksi. Tarjoamme liittymällesi Elisan huippunopean Rajaton 200M -liittymän 24kk ajaksi hintaan 17,99€/kk (norm. 33,99€/kk)"

Liittymä olisi siirtymässä Elisalta Telialle 4.12. Nyt on kysymys siitä että odotanko vielä parempaa tarjousta vai mennäänkö näillä?
Mulle tuli tänään tää sama viesti, oliko sulla tässä ukaasia että voimassa vain tänään klo 23.59 asti? Mulla on

Mulla on siis siirtymässä elisalta moille, sim kortti on jo kotona, pitääkö mun aktivoida tuolta munmoi -palvelusta "Ota liittymä käyttöön" ennen kuin saan siirtopäivän? (palvelu käytössä jo koska lasten liittymät siellä) sen suhteen ei ole kuulunut vielä mitään.. vai odottelenko vain että saan sen siirtopvm joskus?

Mulla on siis siirtymässä elisalta moille, sim kortti on jo kotona, pitääkö mun aktivoida tuolta munmoi -palvelusta "Ota liittymä käyttöön" ennen kuin saan siirtopäivän? (palvelu käytössä jo koska lasten liittymät siellä) sen suhteen ei ole kuulunut vielä mitään.. vai odottelenko vain että saan sen siirtopvm joskus?

Ei tarvii.

Täällä siirtopäivä Elisalta huomenna, viestejä ei ole kuulunut. Puoliso sen sijaan sai 17,99 tarjouksen lahjakortteineen. Toki sitä ei minulle ollut tarjolla. Mennäänpä siis toisaalle ja katsotaan tilanteen mukaan. Toki hänelle se otettiin vastaan.

Muistanko väärin vai onko telialla joku verkkosivu josta voi katsoa tarjouksen sen jälkeen kun numeronsiirto on menossa? Muistan että sellainen jossain viimeisen 300 sivun aikana olisi mainittu mutta en löydä.

Statistiikka

Viestiketjuista
260 498
Jäsenet
74 631
Uusin jäsen
Kuazzimo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom